به وقت شام

‏به وقت شام‏ (1396)
‏DAMASCUS TIME‏

7.1
رای شما:
0/10
بر اساس رای 2883 کاربر
120 دقیقه
جنگی, درام, مهیج
یک
اکران شده در 1396/12/23

خلاصه داستان فیلم سینمایی به وقت شام
داستان یک فروند هواپیمای ترابری ایرانی است که از ایران عازم فرودگاه دمشق می‌شود. هادی حجازی‌فر و بابک حمیدیان، خلبان و کمک‌خلبان هواپیما و پدر و پسر هستند. آنها در کنار یکدیگر قرار است یک محموله بشردوستانه را از ایران به سوریه منتقل کنند. پدر و پسر خلبان در سوریه میان تروریست‌های تکفیری به دام افتاده و به اسارت برده می‌شوند. حالا آنها اسیر داعش‌ هستند.

برنده 3 و نامزد 8 سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر
18 امین اثر از 50 فیلم برتر منظوم
آهنگ تیتراژ فیلم به وقت شام
پخش آنلاین موزیک
دانلود آهنگ

به وقت شام

آهنگ تیتراژ به وقت شام با صدای
مدیسا مهراب پور: حاتمی کیا در فیلم‌های اخیرش حالا سراغ قهرمانانی از نسل‌های جلوتر و با آرمان‌هایی ضد و نقیض‌تر از آرمان‌های اوایل انقلاب همراه می‌شود. با جوانانی که هم از پدران خود و سایه سنگین جنگ بر زندگی‌شان و کودکی‌شان سرشکسته و آزرده‌خاطرند و هم پای باورهایشان ریسک ترور شدن در خیابان‌های تهران را می‌پذیرند یا مردانه انتحاری داعش را با دستان خود منفجر می‌کنند تا انسان‌های بیشتری کشته نشوند.
علی سالاری نسب: فیلم‌های حاتمی‌کیا در محیط جنگی ساخته شده اما در عین حال یک روح عاشقانه در همه‌ی این فیلم‌ها وجود دارد، به وقت شام هم از این قاعده مستثنی نیست، این فیلم به زیبایی تمام روابط بین انسانی را به تصویر کشیده.
ساناز رمضانی: «به‌وقت شام» دقیقاً همان‌جایی است که حاتمی‌کیا هرچقدر هم تلاش می‌کند نمی‌تواند جبهه‌اش را مشخص کند و دیگر دنیای سیاه‌وسفیدش را ندارد.«به‌وقت شام» پرسشی را مطرح می‌کند که گویا خود حاتمی کیا هم پاسخش را ندارد.
مهدی فرقانی: یونس در فیلم به وقت شام درواقع همان حیدر در فیلم «بادیگارد» است که از مرزهای ایران فراتر رفته و سعی در تلاش برای حفظ ارزشها در فراسوی مرزها دارد، اما او تنها نیست.
«محمد خزاعی»، تهیه کننده فیلم سینمایی «به وقت شام» در مورد فروش این فیلم گفت بود:
«در حال حاضر ۵ کشور این فیلم را برای اکران خریداری کردند که یکی از آنها کشور «ژاپن»، است که خود ما هم تعجب کردیم.»
«سعید حدادیان»، مسئول دفتر هنر و ادبیات نهاد نمایندگی «مقام معظم رهبری»، در دانشگاه تهران، نظر رهبری در مورد فیلم سینمایی «به وقت شام» را اینگونه بیان کرد:
« باید از زندگی سردار سلیمانی فیلم ساخته شود مثل فیلم به وقت شام‌ که آن را دیده‌‌ام و خوب است، البته همین یکی هم کم است، برای قاسم سلیمانی هم باید چند فیلم ساخته شود.»
«کارن همایونفر»، آهنگ‌ساز فیلم سینمایی «به وقت شام»، در مورد موسیقی این فیلم، گفت بود:
«همه مراحل موسیقی فیلم «به وقت شام» در ایران و با نوازندگان و متخصصان فنی ایرانی انجام شده است و این موضوع خیلی مهم است که همه فرآیند یک فیلم با این شکل‌ و ‌شمایل استاندارد و پروداکشن بزرگ ایرانی باشد و با این کیفیت از کار دربیاید. نوازندگان ایرانی توانایی بسیار زیادی دارند و من از آن‌ها تشکر می‌کنم چون واقعا در آن زمان محدودی که داشتیم به‌خوبی از پس کار برآمدند.»
سوتی های فیلم به وقت شام (0 سوتی)
(علی سکر): ابوبکر بغدادی تو جهنم منتظرت است
(هادی حجازی‌فر): گفتی؟سبک شدی؟ علی،من دوست دارم
(سینتیا کرم): تو مرگ خودت انتخاب کردی.منافق!
(جوزیف سلامه): چطوری ایرانی...
جزئیات بیشتر از فیلم به وقت شام
محصول: سازمان هنری رسانه‌ای اوج
پخش کننده: فیلمیران
میزان فروش: 13،047،630،000 تومان
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

فیلم ارزش یک بار دیدن را دارد؟


فیلم از لحاظ فنی و هنری باکیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار فیلم غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام فیلم، مفید و ارزشمند هست؟


بعد از پایان فیلم به آن فکر می‌کردید؟


فضای فیلم با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای فیلم مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از فیلم به وقت شام (از مجموع 166 رای)

ارزش تماشا
9.0
خوش ساخت
8.7
بازیگری
8.1
خلاقانه
8.1
محتوای مناسب
7.3
تفکربرانگیز
7.9
مناسب خانواده‌
8.2
مناسب کودکان
2.4
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره فیلم به وقت شام (440 بررسی)
دانیال فتحی لاطران
در این فیلم بازی هنرپیشه خارجی فیلم (پیرداغر) بیشتر به چشم می آید و اغراق کمتری دارد.
0 لایک
0 نظر
9 ماه و 2 هفته پیش
یوسف
عالیه این سریال بهترین فیلم با اینکه هزار بار دیدم ولی بازم تکراری نمیشه
0 لایک
0 نظر
1400/02/20
سینما فیلمنامه بد
شخصیت سازی اغراق آمیز
کارگردانی نسبتا خوب
0 لایک
1 نظر
1399/05/13
کاشف استعداد سحر
داعش است و هر کاری که به ذهن نمیرسد
2 لایک
1399/05/14
محسن میرشاه
هرچه قدر مهدویان با لاتاری گند زد به سینما حاتمی کیا با به وقت شام و بادی گارد شکوه سینما را بازگرداند
1 لایک
1 نظر
1399/03/19
حمید ارضی
با مهدویان موافقم به سینمای ایران داره گند میزنه
1 لایک
1399/03/19
یوسف
درسته
2 لایک
1400/02/20
رضا
ای وای خیلی خندیدیم خدا حاتمی کیا رو حفظ کنه
0 لایک
1 نظر
1398/09/02
یوسف
😒🤨🤨
0 لایک
1400/03/11
خانم حقانی
واقعا فیلم تاثیرگذاری بود و خیلی طبیعی بود
بابک حمیدیان خیلی خوب بودن
3 لایک
0 نظر
1398/06/11
اسلایم
عالی بود خیلی قشنگ و ناراحت کننده بود کلی گریه کردم
1 لایک
0 نظر
1398/05/23
پرزیوال
تو به این میگی فیلم خوب
0 لایک
1398/10/05
رویا
خیلی قشنگ بود
3 لایک
0 نظر
1398/05/02
فرهاد
تو هیچی بارت نیست و ارزش جواب دادن نداری کوچولو
0 لایک
1398/09/24
ابوالفضل خلیلی فیلمنامه ناقص
1 لایک
0 نظر
1398/02/17
مریم عطری فیلمی زیبا و تکان دهنده
1 لایک
0 نظر
1398/01/26
غزل ههاها
اصلا از این فیلم لذت نبردم
2 لایک
1 نظر
1398/01/17
سید محمد موسوی
سلام.
این نظر خیلیاست. ولی میشه بگین از محتوی فیلم لذت نبردین یا فُرم فیلم؟ یا شاید هردو؟
0 لایک
1398/01/19
محمد
غیر از صحنه های سر بریدنش عالی بود . به نظرم جالب نبود انقد واضح نشون بده
0 لایک
0 نظر
1398/01/04
علیرضا حیدری
سلام... به نظر می رسد راجع مسایل تکنیکی فیلم با توجه به سابقه طولانی کارگردان حرف آخر را باید تنها در مقایسه با سایر فیلمهای جنگی زد و به نتیجه نهایی رسید چرا که صحبت راجع کارگردان هایی که کارخود را بلد هستند بسیار سخت است و نقاط ضعف و قوت هرکدام از کارهایشان خاص همان کار است باکمی متفاوت نسبت به کارهای قبلی یا حتی مقایسه با سایر همکارانشان... اما امروز دغدغه ما تنها ساخت فیلم خوب نیست که مهمتر از تکنیک و جلوهای ویژه میدانی و بصری محتوای فیلم است که در چنین دوران حساسی برای مخاطب ایرانی می تواند مهم و ارزشمند باشد... اساسا پرداختن به چنین سوژه هایی که دغدغه ملی نیست و بیشتر شکل و بوی مذهبی دارد و بصورت تاکیدی بحث برداشت ها و استنباط های دو گروه از یک منبع فکری است بیشتر مورد توجه قرار می گیرد و اینکه این دغدغه خارجی تا چه حد می تواند به موضوعات داخلی کشور ما هم مرتبط شود جای بحث را باقی می گذارد که مفصل است... خوب از سوی دیگر با ساخت این فیلم هم بخشی از خشونت مذهبی یک گروه که شعار الله اکبر دارند را می بینیم و فراوانی جمعیت داخل گروهشان که از ملیت های مختلف هستند و سر صدایی که در منطقه ایجاد کرده اند و مبارزه در کشور سوریه و از سوی دیگر آن وحشت بیرون از ایران که حتی با یک سریال تلویزیونی هم سعی میکند آن را دوچندان کند ... یکباره فرو ریخته و این ضعف در تفکر داعشی را به خوبی نشان می دهد و ضعف در عملکرد آنها یک سوال واقعی را خاطر نشان می کند که اگر اینها به همین ساده گی احمق و بدون تدبیر هستند پس چرا جنگ با آنها اینقدر در سوریه به درازا کشید و اجازه دادند که منطقه را هم به بحران بکشند و ترس از داعش سراسر منطقه را مورد توجه قراردهد و حتی در بسیاری از موارد سبب شود که وحشت از اسرائیل را هم زیر سوال ببرد... این نوع نگاه در ساخت فیلم های جنگی یا همان دفاع مقدس هم به فراوانی دیده میشد وقتی که عراقی ها را ترسو و بزدل و احمق نشان می دادیم و سعی کردیم ایرانی را شجاع دلیر و بی پروا نشان دهیم درحالی که واقعیت چیز دیگری است ... سینما دروغ های بزرگ را به خوبی نشان داده است و خیلی ها هم آن را باورکرده اند اما سینما روی دیگری هم دارد که خوب دروغ گفتن یکی از رمزهای موفقیت آن است... جسارت فرزند امروز این آب و خاک که از پدری با سابقه حضور در جنگ ایران و عراق به نقطه از رشد و شکوفایی رسیده چندان جای تعجب ندارد و یا حتی همان سکانس پایانی که نشان از نجات مردم بی گناه دارد و بچه هایی که در حیاط مدرسه دیده می شوند و انفجار هواپیما در آسمان... این اتفاق و نشان دادن شجاعت جوان ایرانی حرف تازه ای نه برای مردم با خود دارد و نه برای کارگردانی که روابط انسانی زیادی را در فیلم هایش به نمایش گذاشته است... اما سوال اصلی این است که رسالت ما برای خرج میلیاردها تومان پول مردمی که تحت فشار های بین المللی هستند و در جامعه خود نیز دچار بحرانی اقتصادی ساختن چنین فیلم هایی چه دردی دوا می کند که باید برای ساختش یکسال از عمر عده ای صرف آن شود و رسالت پیامی مثبت را بردوش بکشد و یا حتی لذت ببریم از حرفهای تهیه کننده که فیلم در کشورهای دیگری هم فرصت اکران گرفته است... واقعیت های تلخی در جنگ های قومی و عقیدتی وجود دارد که سابقه هرکدام نه تنها در ایران که در تمامی کشورها حتی در میان مسیحیان و یهودیان و سایر ادیان بوده که جز تاسف چیزی باقی نگذاشته است اما پرداختن به هرکدام اگر برای مردم سودی نداشته باشد دیگر چه افتخاریست که باید به آن بپردازیم و هزینه کنیم؟ این پرسش در بسیاری از محافل مردمی قابل پیگیری است و قطعا تنها بحث زیبایی شناسی و فیلم شناسی نیست که مورد ارزیابی قرار می گیرد که محتوا مهمترین دغدغه نسل امروز ماست...
3 لایک
0 نظر
1398/01/02
حمیدرضا خوش گفتار
فیلم رو اینقدر عالی ساخته بودن که بعد از فیلم دلهره داشتیم
0 لایک
0 نظر
1397/11/26
طاهری
یه فیلم ایرانی اکشن خوب
1 لایک
0 نظر
1397/11/26
میثم
هیچی نمیشه گفت عالیییی
0 لایک
0 نظر
1397/11/11
عسل 191ح خوب و تلخ
0 لایک
0 نظر
1397/11/01
سام فیلم جذابی بود ولی سر بریدن دیگه اضافی بود
1 لایک
0 نظر
1397/10/27
یاسمین کاظمی
خیلی عالی نبود. بهتره بگم متفاوت بود همین
0 لایک
0 نظر
1397/10/09
دهدشت
بدون زیرنویس رو دیدم ضدحال خوردم ولی فیلم خوبی بود
0 لایک
0 نظر
1397/09/29
شیدا
عالی بود
0 لایک
0 نظر
1397/09/05
ابوالفضل فیلم احساسی هه. پدر زنده میمونه و پسر خودش رو برای زنده موندن مردم شهر فدا میکنه
0 لایک
0 نظر
1397/09/04
حاج امیر
من که خوشم نیومد غیر از جلوه های بصری و میدانی نقطه قوتی نداشت
0 لایک
0 نظر
1397/09/02
فرشته ابراهیمی
شما رو به تماشای فیلم هندی ترین فیلم سینمای ایران در سال ۹۷ دعوت میکنم
2 لایک
0 نظر
1397/08/26
آرتاس منتیل
دوستان فارغ از صبحت های جذابتون که خیلی خوب هم هست بگم که:
از نظر من فیلم به وقت شام جلوه های ویژه خوبی داشت ولی در تناسب با کل مباحث فنی این فیلم پایینتر کیفیت فنی رو داشت !
یه جورایی به نظرم نقطه ضعفش جلوهای ویژه بود در حین این که همین جلوه های ویژه تو این سطح سینمای ایران اگه تاپ نباشه، خیلی عضیف هم نیست 1
در کل چقدر خوب که اینقدر موشکافانه داریم صحبت میکنیم در مورد مسائل فنی ولی اکاش بجای مثال زدن پراید و مسائل غیر مرتبط به سینما، بریم از اثار سینمایی مثال بیاریم ! مثل 4راه استانبولی که آرمان گفت ! اینجوری بحث جذابتر میشه !
من به این نتیجه رسیدم که کل کل و بحث حرف تو حرف (که خیلی جذابه و منم زیاد انجام میدم) اصلا واسه منظوم و سینما مفید نیست و از این به بعد تخصصی تر و با مثال های سینمایی حرف بزنیم جالب تر میشه !
قصد توهین به کسی رو نداشتم صرفا خواستم نظرم رو بدم
7 لایک
2 نظر
1397/07/22
علی فیلم بین
ولی بالاخره تا کل کل نباشه که کاربر ها به یه نتیجه درست و درمون نمیرسن!
اتفاقا نتیجه ای اگه حاصل بشه برای منظوم مفیده!
0 لایک
1397/08/28
آرتاس منتیل
نه برعکس تو معنا و مفهومی لغت کل کل به اشتباه دچار شدید !
کل کل به حالتی گفته میشه که 2 یا چند نفر و گروه به صحبت یا انجام کار در مورد علایقشون برای اثبات و یا برتری اهدافشون انجام میدن ! این یعنی اگه کسی حرفی بزنه و حرفش غلط باشه بازم حقیقت رو قبول نمکینه چون با اهدافش به تضاد میخوره !
اون چیزی که شما میگی مباحثه و گفتگوعه که دقیقا منظوم هم تو این محور فعالیت میکنه و بستر سازی شده تا ما با هم بحث کنیم !
بحث و گفتگو حاصلش این میشه که با روی هم فکری و بیان کردن مدل های مختلف، باعث اصلاح و رشد اون موضوع میشه !
0 لایک
1397/08/29
یونس
یه اصل روانشناسی هست که میگه ، هنگامی که به چیزی یا کسی تعصب داری ، همیشه نظرات مخالف شما رو عصبی میکنه ، مطنئن باش که حرف طرف مقابلت درست هست ! در صورتی که انسان متعصبی باشی ...
:|□□□:|
4 لایک
1397/07/20
آرتاس منتیل
تعصب همچین بد هم نیست !
کسی به ناموس آدم بی ادبی کنه و عصبی بشیم یعنی حرف طرف مقابل درسته ؟! شگفتا !
1 لایک
1397/07/22
یونس
متعصبی ! شگفتا ! تعجب که نداره چرا علامت تعجب میزارم ؟! این رو همه دیگه میدونن :|
مثل اینکه این اصل کاملا درست کار میکنه :|
مثل اینکه این اصل کاملا درست کار میکنه :|
منطوم اگر هم ممکنه قابلیت دیس لایک رو به برنامه اضافه کن :|
3 لایک
1397/07/22
علی فیلم بین
اونایی که میگن جلوه های ویژه اش خوب نبوده بهتره خودشونو به کمپانی مارول معرفی کنن آخه ظاهرا خیلی حرفه ای هستن و زیاد بلدن دارن حیف میشن.
1 لایک
20 نظر
1397/07/19
آرمان عسگری
پروپاقرص ترین طرفدارشم قبول داره خوب در نیومده
0 لایک
1397/07/19
علی فیلم بین
اگه این دوستان توی جلوه های ویژه تخصصی دارن خب بیان بگن تا بقیه هم یاد بگیرن ولی اگه اندازه ی مخاطبان عام سینما بلدن پس علتی نداره توی کاری که توش تخصصی و دلیل منطقی ای ندارن نظر بدن و فیلم رو زیر سوال ببرن.
0 لایک
1397/07/19
سهیل
هر راننده ای خودروسازه؟
1 لایک
1397/07/19
علی فیلم بین
نه راننده خودرو ساز نیست. ولی اصول راندن خودرو رو که بلده!
0 لایک
1397/07/19
آرمان عسگری
داداش مگه نمیشه جلوه ویژه خوب داشت؟چهارراه استانبولو ببین
جلوه های ویژه این فیلم انیمیشنه
1 لایک
1397/07/19
یونس
پیشنهاد بهتری برای شما دارم !
درخواستی برای کمپانی والت دیزنی بفرستید ، شاید شما رو برای دفاع از آثارشون لازم داشته باشند !
قطعا کلمه بهتر بودن جلوه ویژه رو در آثار میشه احساس کرد و اون رو دید !
دوستان با توجه به فیلمها با جلوه های ویژه بهتری که دیدند نظرشون رو گفتند :|
اولین فیلم ساخته شده با جلوه های ویژه که نیست بگیم ، نمیشه قضاوت کرد ...
5 لایک
1397/07/19
علی فیلم بین
خوشبختانه جناب یونس شما که نیاز نداری کسی ازت دفاع کنه همیشه خودت از خودت دفاع میکنی و اولین لایک رو هم خودت به نظرات گوهربار خودت میزنی.
0 لایک
1397/07/19
آرمان عسگری
عزیز من حرفش درسته لایک دومش رو هم من میذارم
0 لایک
1397/07/19
علی فیلم بین
آرمان عزیز بحث درست یا غلط بودن حرف نیست. بحث دفاع کردن رو پیش کشیدن منم میگم خب کسی که انقدر خودشو قبول داره که نظرات خودشو لایک میکنه طبیعتا جای بحث نمی مونه باهاش. جایی که حق به جانب گری وجود داره در گفتگو بسته میشه.
درباره جلوه های ویژه هم باید این فیلم رو با بقیه فیلم های حماسی ایران مقایسه کرد نه با با استاندارد های جهانی!
حتی تنگه ابوقریب که میگن جلوه هاش فلانه و بیسار ولی هنوز در مقابل نجات سرجوخه رایان که سال ها قبل اش ساخته شده حرفی برای گفتن نداره.
0 لایک
1397/07/19
آرمان عسگری
خب اول اینکه هر بار که لایک میکنی و لایک میشی ۱ امتیاز میگیری که اگه خودتو لایک کنی میشه ۲ امتیاز ۱۰۰۰ نظر داشته باشی ۲۰۰۰ امتیاز اضافه داری
نکته بعدی من دارم میگم با چهارراه استانبول مقایسه کن ضعیفه برادر
1 لایک
1397/07/19
سهیل
یه دوستی تعریف میکرد: یبار یه پراید خریدم وقتی داشبورد رو باز میکردم کولر روشن میشد....رفتم به سایپا اینو اطلاع دادم گفت اگه خیلی ادعات میشه بهتره بری توی بنز و کادیلاک استخدام بشی...رانندگیش هم خوب بود
3 لایک
1397/07/19
علی فیلم بین
خب ظاهرا تعداد دوستان مشارکت کننده بحث زیاد شد دونه دونه جواب میدم:
جواب یونس: ایران هنوز توی ژانر حماسی آثار شاخص زیادی نساخته حالا یک اثری که داره سعی میکنه توی ژانر خودش پیشرفت کنه باید اینجوری باهاش برخورد بشه؟
خیلی ها رو دیدم که میگن باورشون نمیشه این فیلم با امکانات محدود ایران و بودجه ۸ میلیارد ساخته شده باشه. حالا بی انصافی نیست که بدون در نظر گرفتن شرایط فقط ایراد میگیرید؟
جواب آرمان: دوست عزیز بیگ پرود اشکن عظیم به وقت شام با چهارراه استانبول که قابل مقایسه نیس!
جواب سهیل: خواهشا سفسطه نکنید! چه ربطی داره که به پراید ربطش میدین؟
اصل بحث رو ول کردی و میخوای حرفت رو با یه مثال خاص توجیه کنی؟
0 لایک
1397/07/20
سهیل
سفسطه نیست تشبیهه، تشبیه پراید(یا خودروسازی) به فیلمسازی.. وجه تشابه: هر دو صنعتند...هر دو محصولاتی را به مردم ارائه میکنند. ... تشبیه مشتری خرید ماشین(همون دوستم) به مخاطب فیلم... وجه تشابه :هر دو مصرف کننده محصولات تولیدی هستند. تشبیه اپراتور سایپا به شما ... وجه تشابه : هردو تلاش دارند با استدلال یکسان و غیرمنطقی از محصول تولیدی یا مورد علاقه خود دفاع کنند....... حالا اگه در این مثال من، سفسطه دیده میشه بفرمایید.
جناب علی فیلم بین،تعریف با مثال یکی از بهترین روش های تشریح و تفهیم مسائل به افراده...و عبارت های: {سفسطه} و { چه ربطی داره} ، و کلید روی عبارت {پراید}، نشون دهنده یک نگاه سطحی است.
با احترام
1 لایک
1397/07/20
یونس
از دید علمی هم جناب سهیل یک راه برای ساده سازی مفاهیم هست ! ساده سازی قوانین فیزیک در افزایش کاربردی شدن اون !
این رو به متنتون اضافه میکنم !
در ضمن جناب فیلم بین برای قضاوت یک فیلم باید خروجی رو در نظر گرفت ، نه میزان بودجه و امکانات و هزاران عیب و ایراد های جهان سومی ...
که نتیجه اش نادیده گرفتن قضاوت فیلمها میشود !
میزان بودجه کم به خود عوامل فیلم مرتبط میشود که بیشترین سوددهی برای اثرشون داره ! حالا با این هم که امار هایی که اوج ... منتشر میکنه درست هست یا غلط ... بماند ... تا هر چیزی رو قبول نکنیم !
3 لایک
1397/07/20
آرمان عسگری
ببین چیزی که ضعیفه ضعیفه مال هر کجا باشه و بالعکس هرچی که قویه قویه مال هر جا میخواد باشه اگه اونحوری بخوای حساب کنی به نظر من جلوه های ویژه پایتخت ۵ هم خیلی خوبه و بودجه کمتریم نسبت به به وقت شام مصرف کرده
0 لایک
1397/07/20
علی فیلم بین
خب پس جناب یونس اگه اینجوریه و مشکل بودجه و امکانات در اختیار فیلم ساز به ما مربوط نیست پس به فیلم ساز هم مربوط نیست که ما تصمیم گرفتیم پول بدیم و از فیلمش حمایت کنیم!
0 لایک
1397/07/20
علی فیلم بین
آقا سهیل با احترام به شما که نگاه تون مثل من سطحی نیست بگم که مثال پراید یا خودرو که جزو مایحتاج موردنیاز زندگی آدمه با سینما که برای عموم مردم یک سرگرمیه قابل مقایسه نیس!
دفاع آقای حاتمی کیا از کیفیت فیلم اش نبود و گفت سردار سلیمانی با این فیلم گریه کرد
و اف بر کسانی که میگویند به وقت شام کمدی است!
حالا شما که دیدتون گسترده و غیر سطحیه بگین این دفاع از کیفیت فیلمه یا از محتوای فیلم که همچین مثال اغراق آمیزی میزنید؟
0 لایک
1397/07/20
علی فیلم بین
آقا آرمان فرق اش اینه که بیگ پرود اکشن عظیم تر تمرکز بیش تری میخواد و برای نظر دادن در مورد اش ملاحظه بیش تری لازمه!
0 لایک
1397/07/20
سهیل
هم فیلم و هم خودرو هرکدوم به نوعی برخی احتیاجات انسان رو برطرف میکنن...خودرو نیاز مادی و عینی،و فیلم نیاز روانی و ذهنی رو در بر میگیره...(دقت کنید که اینجا هم سطحی نظر دادید)
ضمنا من در مورد آقای حاتمی کیا و دفاعیاتش حرفی نزدم...من در مثال اغراق آمیزم دفاع شخص شمارو از جلوه های ویژه فیلم هدف قرار دادم.
0 لایک
1397/07/20
علی فیلم بین
خودتون گفتین که توی هر دو سازنده میخواد کیفیت پایین کارش رو توجیه کنه. این جا مگه بحث به وقت شام نیست؟ منظورتون کلی بود یا به این اثر بود؟
0 لایک
1397/07/20
Amir
و بدون داشتن منطق سینمایی و فیلمنامه قابل دفاع😊
2 لایک
1397/07/12
حامد
فیلم خوب ولی نه در حد انتظار
0 لایک
0 نظر
1397/07/06
پرزیوال
جلوه های ویژش عالی بود بی نظیر بود
0 لایک
5 نظر
1397/07/05
امیر نوربخش
خب اگه عالی بود پس چرا 1 ؟؟؟!!!
1 لایک
1397/07/05
پرزیوال
بخاطر محتوا
0 لایک
1397/07/05
خانم کاظمی
خب پریزیوال جون حداقل ۳ بده فیلمو شستی انداختی رو بند!!لیاقتش دیگه یک نی بابا
4 لایک
1397/07/05
Amir
خانم کاظمی لیاقتش ۹ هم نیست چرا داری با تعصب امتیاز میدی؟
2 لایک
1397/07/12
آرتاس منتیل
به نظرم از نقاط منفی تو بحث فنی همین جلوه‌های ویژه هستشا ! خوب در نیومده بود !
0 لایک
1397/07/15
یونس
به قول یکی از منتقدان کمدی ترین فیلم سال :/
تخیل های پرورش یافته از ذهن یک حاتمی که درقالب خواسته هاش اون رو به نمایش گذاشته !
همین !
2 لایک
1397/07/05
فرهاد
آقا شما کلا بیخیال فیلم ایرانی بشید ، دو سه نفر هستین فقط چرت و پرت میگید ، شما خوش باشید با مزخرفاتتون
0 لایک
1397/07/08
امیر نوربخش
اینجا بهترین مرجع سینما و تلویزیون ایرانه همه باید سعی کنن حرفه ای باشن همینکه به همچین فیلمی 10 دادین نشون میده ما چرتو پرت نمیگیم !
بعدشم وقتی نظرتون مخالف نظر ماست سعی کنین با ادبیات بهتر نظرتونو بگین
وگرنه خیلی خوب بلدم مثل خودتون با خودتون رفتار کنم !!!
3 لایک
1397/07/08
آرتاس منتیل
نظرت خیلی خوب بود امیر
مرسی بابت اظهار نظر درستت !
1 لایک
1397/07/15
امیر نوربخش
قربانت
0 لایک
1397/07/15
امیر شریف نتاج
فیلم بسیار تاثیر گذار و زیبا و عالی بود.اصلا تکراری نیست.بهترین فیلم جنگی دنیا
1 لایک
7 نظر
1397/06/31
یونس
لطفا ندیده های خودتون رو به پای برترین نگذارید !
4 لایک
1397/06/31
امیر نوربخش
دوتا لایکم خورده !
یعنی کی لایک کرده ؟؟!!
2 لایک
1397/07/04
یونس
مرتضی کاربر گرامی :|
2 لایک
1397/07/04
خانم کاظمی
بهترین فیلم جنگی دنیا؟؟؟اعوذ بالله من الشیطان الرجیم!!خدایا پناه بر خودت
1 لایک
1397/07/14
آرتاس منتیل
:))))
چون چیه یونس , تو کامنت های خودتو لایک میکنی منم واسه بقیه رو :))) احترام قائلم واسه حرفش خوب !
0 لایک
1397/07/15
یونس
حرف همه محترم هست و لایک رو داره !
اما مگر من چیزی گفتم ؟ امیر سوال پرسید من هم جواب دادم !
مثل اینکه نیمه اول کامنت رو لایک کردی :))
بهترین فیلم جنگی دنیا اغراق بیش از حد هست :))
1 لایک
1397/07/15
آرتاس منتیل
اره نیمه اول بوده وگر نه نظر من در مورد این فیلم معلومه ! قطعا بهترین نیست !
0 لایک
1397/07/15
آیناز پورسرخ دیالوگ هاش پر محتوا و مفهومی و زبیاست. کسانی که این فیلم را چرت می دادند حتما سواد سینمایی ندارند
0 لایک
0 نظر
1397/06/31
طاها مزینانی
کاملا موافقم آقا آرمان
0 لایک
1397/06/31
سپنتا ملکی
این فیلم بسیارضعیف بودومن نمی خواستم بگیرم ولی گرفتم ودیدم واصلاخوب نبودبازی هامصنوعی ازبادیگاردش خیلی فیلم بهتری بود.
0 لایک
4 نظر
1397/06/24
پرزیوال
سپنتا جان برای محتوا موافقم فیلم بدی بود ولی از لحاظ فنی خیلی قوی بود
0 لایک
1397/06/24
آرتاس منتیل
خیلی جالبه پریزیوال میگه فنی قوی بود و ستاره 1 داده !
2 لایک
1397/06/25
خانم کاظمی
بازی ها مصنوعی بود؟؟
0 لایک
1397/06/26
پرسپولیس
یه متن از حرف های سپنتا ملک زاده.
و......و.....و......و......و......و.
با تشکر.
پرسپولیس.
0 لایک
1397/06/30
آرتاس منتیل
وای خدا ! چقدر نقد قوی !
یاد بگیرن دوستان عزیز ! نقد درست یعنی این ! اینکه یک نفر بیاد محترمانه و با شخصیت سینمایی یک نظر مخالف با اثری رو بیان کنه و ستاره درست رو بده !
نه اینکه بیای بگی : این فیلم رو اوج ساخته ! پس ستاره 1 ! زارت !
جناب ک-ش من هم با نظرتون موافقم و دمتون گرم
1 لایک
1397/06/24
عطا
به نظرم با وقت و اعصاب بهتر یک بار دیگر ببینید
0 لایک
1397/06/24
ک-ش
متشکرم آقا مرتضی و باید بگم عطای عزیز اگر با منی باید بگم فیلم رو چند باری دیدم و اینکه من توهین نکردم که شما با توهین حرف میزنید هر شخصی انتقادی از فیلمی کرد و از فیلم خوشش نیومد دلیل بر عصبی بودنش نیست،یادبگیریم هر وقت با انقاد مواجه می شیم دیده بهتری داشته باشیم.
1 لایک
1397/06/26
آرتاس منتیل
نظر جالبی بود ولی واقعا این فیلم در حد 10 نیست ! کم کنید ستارتونو آقآ :|
0 لایک
1397/06/24
خانم کاظمی
دقیقا نسیم جان
2 لایک
1397/06/23
آرتاس منتیل
احسنت ! قبول دارم حرفتو ! واقعا کارگردانیش یه سطح بالاتر بود !
دمتون گرم.
0 لایک
1397/06/24
یونس
امکانات هم در اختیار قرار بگیره هر کارگردانی میتونه یه سطح بالاتر عمل کنه !
رابطه ای بین کارگردانی و امکانات وجود داره که دست و بال کارگردان رو باز میزاره برای فراتر عمل کردن و متاسفانه فقط برای فیلم ها سفارشی این امکانات در اختیار سینماگران قرار میگیره !
1 لایک
1397/06/24
آرتاس منتیل
امکانات ؟ هر کارگردان ؟ یونس جان ! هم سطح حاتمی کیا، چه کسایی رو معرفی میکنی؟ اصغر فرهادی ؟ با میلیون دلاری که از شیخ عرب گرفت؟ این مقدار پول امکانات کافی رو فراهم نمیکرد ؟ پول همه چیزه ! الان آقای کمال تبریزی داره ما همه با هم هستیم رو میسزاه دیگه ! من از یکی از تهیه کننده ها حضوری شنیدم که میگفت 35 میلیارد واسه این فیلم هزینه شده ! 35 میلیارد یعنی 4 برابر بیشتر از بودجه فیلم به وقت شام ! این شما و این من ! ببینیم خروجی چی میشه !
امکانات هست، ولی ...
0 لایک
1397/06/24
یونس
هرکارگردان ؟؟؟ خیر !! هرکارگردان خوبی ؟؟؟ قطعا بله !!
قطعا پول بزرگترین دواست برای حل مشکلات و امکانات هم بوسیله پول فراهم میشه !!
اما این روهم فراموش نکنیم که درصد زیادی از فیلمهای که ساخته شدنه اند و امکانات در اختیار آنها قرار گرفته اند ، سفارشی شده اند !!
مثل : محمدرسول الله با هزینه ساخت 116 میلیاردی اونم در زمانی که دلار مفت بود !!
و اکثر فیلمهای سازمان اوج !!
حالا بماند که این مقدار هزینه هایی که گفته میشه واقعیت داره یا بعضی هاشون برای جذب مخاطب این حرف رو میزنند ، و بعضی ها هم که شعارشون اینه که سرمایه کم ، کیفیت بسیار !!
منتظر خروجی ها هستیم ...
1 لایک
1397/06/24
آرتاس منتیل
خودت گفتی هر کارگردان !
بعدشم در مورد محمد رسول الله بیشترتحقیق کن ! 40 میلیارد ک یه دوربین خریدن، نزدیک 60 میلیارد هم که دادن شهرک درست کردن ! یعنی تقریبا 100 میلیارد هزینه زیر ساخت و تجهیزات شد که برای فیلم های بعدی کمک میکنه ! شاید هزینه ساخت خود فیلم 20 تومن نشده باشه !
تازشم فیلم بدی نشد محمد رسول الله ! کاملا هم میرزید این هزینه که برای اسلامی که ازش دم میزنیم هزینه کنیم + زیر ساختی که فراهم شد !
پس خروجی صحبتون میشه این که قبول داری به وقت شام از لحاظ فنی کار قویه ! ولی این پول رو میگی در اختیار هر کارگردان خوبی بود میتونست اثر درستی بسازه ! پس کارگردان خوبی هست و قبول داری !
حله یونس جون !
0 لایک
1397/06/24
یونس
بیان بدم رو درست کردم دیگه :))
هزار بار کارگردانی بسیار قدرتمندی داره !
اما تاسف خشمگینانه برای کسانی که منفعت طلب هستند و حمایت رو برای منفعت میکنند !!
دیگه کاملا حل شد مثل اینکه مرتضی!!
1 لایک
1397/06/24
آنیتا یاقوتی
از همه لحاظ عالی نبود ولی موضوعش داغ و پخته بود به نظرم !
از لحاظ فنی هم خوب بود !
2 لایک
0 نظر
1397/06/22
غلام منظوم دشمن زن رو به فیلم های شبکه نمایش خانگی اضافه کن


0 لایک
1 نظر
1397/06/21
آرتاس منتیل
هستش که ! قبلا یکی پرسیده بود !
0 لایک
1397/06/21
آرتاس منتیل
امروز دی وی دیش میاد ! من حتما میخرم ! دانلودش هم میکنم !
پیش به سوی صنعت سینمای حلال !
1 لایک
2 نظر
1397/06/21
یونس
برای منم بخر :|
1 لایک
1397/06/21
آرتاس منتیل
چشم داداش گلم، شما جون بخواه
1 لایک
1397/06/21
خانم کاظمی
خیلی از لحاظ فنی روش کار شده بود و کلا عالی بود و سختی های مدافعان حرم و مردم اونجارو به خوبی به تصویر کشیده بود
2 لایک
3 نظر
1397/06/19
آرتاس منتیل
خانم کاظمی نظرات خیلی خوبی تو منظوم مینویسید ولی اگه یکم عادلانه تر رای بدید خیلی خوب میشه! به وقت شام واقعا حداقلش در حد 10 نیست به نظر شخصیم هم در حد 9 هم نیست !
خیلی خوب میشه اگه اصلاح کنید.
0 لایک
1397/06/21
خانم کاظمی
من به طور کلی از فیلم خوشم اومد ولی خب بازم چشم نه میدم
2 لایک
1397/06/22
آرتاس منتیل
مرسی بابت این سطح روشنفکریتون که بر خلاف بعضی ها که خیلی آماتورانه 1 میدن ، حرفم رو قبول کردید و 9 دادید !
0 لایک
1397/06/24
مجتبی
عالی
.................................................................
0 لایک
0 نظر
1397/06/19
غــــریبه
عالــــــــــــــــــــــــــــے

میگم منظوم از وقتی من رفتم 😵منظوم گفت و گو محور شده😁
3 لایک
4 نظر
1397/06/17
پرزیوال
عالی!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
0 لایک
1397/06/17
آرتاس منتیل
مگه بده :(
2 لایک
1397/06/17
غــــریبه
نه خــوبه آقا مــرتضی
0 لایک
1397/06/17
امیر نوربخش
قبلا محور بحث با شما بود یه مدت نبودین تصمیم گرفتیم کارتون ناتموم نمونه خودمون ادامش دادیم !!!
2 لایک
1397/06/17
فیلم بین
چهارشنبه 21 شهریور در شبکه نمایش خانگی 📺
0 لایک
0 نظر
1397/06/16
پرزیوال
خوش ساخت بد معنا
2 لایک
6 نظر
1397/06/16
هیوجکمن
خیلی هم خوش ساخت نبود تعداد زیاد زیرنویس حوصله سر بر بود ولی بقیه چیزا عالی بود به جز محتوا که خراب بود.
0 لایک
1397/06/16
آرتاس منتیل
زیرنویس ؟
0 لایک
1397/06/16
هیوجکمن
بله زیرنویس.
0 لایک
1397/06/16
آرتاس منتیل
چه زیرنویسی ! نکنه نسخه غیر قانونی و غیر حلال رو که در خارج پخش شده رو نگاه کردید !؟
0 لایک
1397/06/16
هیوجکمن
نمیدونم اون نسخه ای که دوستم بهم داد تمام جاهایی که خارجی بود زیر نویس داشت یعنی شما جا هایی که عربی و انگلیسی حرف زدن رو دوبله دید فک نکنم!
0 لایک
1397/06/16
آرتاس منتیل
بحث اینجاست که هنوز قانونی نیومده و تمام نسخه ها غیر قانونیه :|
2 لایک
1397/06/17
آرتاس منتیل
دقیقا مشکل اینجاست که حاتمی کیا خواست تمام بعدهای داعش رو تو یک فیلم نشون بده که دقیقا مجبور بود شد سرعت فیلم نامه و روایت رو ببره بالا و همین ایراد اصلی فیلم نامست !
0 لایک
1397/06/16
آرتاس منتیل
آ ماشاءالله امیر حسین ! لپ کلام !
99% موافق !
کجا بودی تا حالا !
0 لایک
1397/06/15
امیر نوربخش
👌
0 لایک
1397/06/15
امیر نوربخش
چرا کامنتم ارسال نمیشه ؟؟؟ چندبار درمورد نابودی فیلمای زرد نوشتم ولی بازم ارسال نشد !!!
منظوم مشکل چیه ؟؟؟
😑
0 لایک
5 نظر
1397/06/14
امیر نوربخش
هرچی مینویسم میاد بجز همون کامنت !!!
0 لایک
1397/06/14
یونس
من هم چند بار همین مشکل در بعضی از آثار پیش اومده و چند دقیقه بعد درست شده!
3 لایک
1397/06/14
آرمان عسگری
از سایت اقدام کن
0 لایک
1397/06/14
امیر نوربخش
از سایت ارسال کردم
0 لایک
1397/06/14
یونس
اینجا جوابی نمیگیری !!
از طریق پشتیبانی منظوم در تلگرام اقدام کن!!
3 لایک
1397/06/14
آرتاس منتیل
مرسی امتیاز یک :|
0 لایک
1397/06/14
احسان
آقا مرتضی این فیلم با خالتور و عشقولانس و ... برای من فرقی نداره ، به قول اون فردی که گفته بود کمدیه ، منم همچین نظری دارم و پر از اغراق و بزرگ نمایی .
فقط با این تفاوت که این فیلم سپر مستحکم و قابل احترامی به نام شهدا جلوی خود گرفته و چرندیاتش رو پشت اون پنهان کرده.
1 لایک
1397/06/16
آرتاس منتیل
ژانر کمدی یعتی اغراق و بزرگنمایی ؟
0 لایک
1397/06/18
یونس
دم و بازدم شومااااا هم گرررم:)
3 لایک
1397/06/13
Amir
مرتضی خان!
منِ امیر رنگ سیاه اخرین بحثم رو میخوام با شما بکنم و تمام شه
یه دلیل برام بیار فقط یه دلیل
که داستان فیلم رو قبول کنم(پایین هم گفتم داستان در حده یه نماهنگ واسه حامد زمانی بود)
بدون در نظر گرفتن به ظاهر تکنیک فیلم
در مورد داستان باهام حرف بزن!درمورد فیلمنامه
چرا باید من ایرانی افتخار کنم به این فیلم؟
و چرا اینکه این فیلم میتونه چهره داعش رو نشون بده؟
لطفا به سوالاتم پاسخ بده دوست خوب😊
2 لایک
1397/06/13
آرتاس منتیل
دقیقا ماجراست اینجاست که من هرچی میگم رو نمیبینی و متوجه نمیشی !
ندیدی و متوجه نشدی که فقط ایراد این فیلم رو هزاران بار فیلم نامه بیان کردم و هیچ وقت متوجه نشدی و حرف خودتو زدی !
0 لایک
1397/06/13
Amir
خواستم باز بگم که تو حرف خودتو تکرار کنی
داداش من وقتی فیلمنامه نداشته باشی تکنیک هم داشته باشی وقتی شخصیت پردازی نداشته باشی
فیلمت رو هواس هوا
تمام😚
1 لایک
1397/06/13
آرتاس منتیل
فیلم نامه یه قسمت از فاکتور های شاخص یه فیلمه ! اگه اینجوریه چرا تو مراسم ها و جشنواره ها به یه فیلم واسه فیلم نامه جایزه میدن به یکی واسه موسیقی یکی صدا برداری یکی کارگردانی و ...
یعنی به نظرت میشه به خاطر فیلم نامه بقیه فیلم رو کدمان کرد ؟! من خیلی وقت پیش این بحث رو راه انداختم و همه به نتیجه رسیدیم و اینو هضم کردیم که این یک نگاه و صفر و صدیه ! اصلا این نگاه باعث میشه که یکی میاد به اثری 1 یا 10 میده ! و درست نیست !
1 لایک
1397/06/13
الهام فرهنگ
مخصوصا اقایان یونس و احسان جواب بدن
0 لایک
1397/06/13
Amir
خیر به هیچ عنوان من تایید نمیکنم دانلود غیر قانونی رو
3 لایک
1397/06/13
امیر نوربخش
من هنوزم سر عقیدم هستم دانلود غیر قانونی بعضی وقتا یه پوئن مثبته برای نابودی فیلمای زرد البته اینجور فیلما اصلا نباید دیده شن
برای کارگردانایی مثل معیریان که از رو نمیرن و پشت هم فیلم زرد میسازن یه پوئن مثبته !
البته اینجور ادما خودشون دزدن
3 لایک
1397/06/13
یونس
وقتی دستور ساخت همچین فیلمی رو با پول مردم میدن، بله درسته !!!!
6 لایک
1397/06/13
آرتاس منتیل
امیر سیاه اگه میگی دانلود غیر قانونی مورد تایید نیست پس بحثی که نیست گل من !
امیر آبی جان مرسی بابت حرفات ولی خوب مگه نمیگی این فیلم ها نباید دیده بشن ؟ خب چرا غیر قانونی دانلود کنیم ببینیم، کلا نبینیم دیگه :|
یونس هم آی لاو یو سو ماچ :))))
0 لایک
1397/06/13
امیر نوربخش
مرتضی جان من که نمیبینم بعضیا که بالاخره میبینن حداقل غیر قانونی ببینن !!!
0 لایک
1397/06/13
آرتاس منتیل
نه غیر قانونی حرومه و درست نیست شرعا ! قانونا هم جرمه ! از لحاظ انسانی هم درست نیست !
0 لایک
1397/06/13
امیر نوربخش
بالا هم نوشتم کسی که فیلم زرد میسازه دزده و کارش حرومه الان مثلا معیریان هزارتا زرد ساخته بازم میسازه خیلیا باز میرن میبینن هرچقدرم بگیم باز همینه داستان اونوقت راه حلش چیه ؟؟؟ تنها چیزی که به ذهنم میرسه همین دان غیرقانونیه
2 لایک
1397/06/14
یونس
تنها راهش ندیدن هست امیر !
نبین تا نه شخصیت خودت رو بیاری پایین و نه دانلود غیر قانونی کرده باشی !
3 لایک
1397/06/14
امیر نوربخش
من که اصلا نمیبینم !! واسه کسایی که اینجور فیلمارو میبینن میگم
0 لایک
1397/06/14
آرتاس منتیل
امیر جان کی گفته کار زرد ساختن دزدیه ! حاجی دزدی یعنی چی :|
طرف پولشه ! میاد یه چیزی میسازه که بلده ! حالا این بلد بودنش در همون سطحه ! شما باید از کسانی که میرن این آشغال هارو میبینن مطالبه کنی که چرا اصلا میبینید ! بعدش در مورد قانونی و غیر قانونی بودنش بحث کنی ! همونطور که یونس جان گفت !
مثل این میمونه شما سطح فوتبالت در حد خیابون و گل کوچیک باشه ! سطحت همینه ! کیفیتت همینه ! باید دید کیا میان پول میدن تا بازی خیابونی تورو ببینین ! تو داری بازی خودتو میکنی ! اگه کسی نبینه دیگه بازی نمیکنی ! ولی وقتی هی میان دست میزنن و حمایتت میکنن قطعا بازم بازی میکنی !
خداییش قبول کن غیر قانونی مصرف کردن تو همه چیز کشور باعث این مشکلات و معضلات ما شده !
0 لایک
1397/06/14
امیر نوربخش
کاملا معلومه قفل کردین !!! یبار مشکلتون تبلیغشه یبار اوجه یبار سپاهه یبار دانلود غیر قانونی قانونیه ! اصلا معلوم نیست باخودتون چند چندین
من خودم از فیلمای زرد حمایت نمیکنم چون کسایی که اینجور چیزا رو میسازن خودشون دزدن ولی این بحثو درک نمیکنم واقعا چرا باید باشه تمام این بحثا فقط برای توجیه دانلود غیرقانونیه
بعدشم کل این مملکت بخور بخوره همه دارن میخورن !!! فساد از اسمون کشور مثل بارون داره میباره اونقت گیر دادین به اوج ؟؟؟ از سپاه حمایت نمیکنم اصلا هم ازشون خوشم نمیاد ولی درسته اوجم واسه سپاهه سپاهم خودش شاه بخور بخوره ولی همین اوج باعث شده حداقل 2 تا فیلم بدردبخور مثل ماجرای نیمروز داشته باشیم
همین خودتون هزار بار بحث کردین که وقتی از یه فیلم خوشمون نمیاد دلیل نمیشه خوب نباشه یا برعکس ولی الان بحث اوج و سپاه شد یادتون رفت ؟؟؟
5 لایک
18 نظر
1397/06/13
Amir
والا من داشتم دلایلمو میگفتم آقا مرتضی کافرمون کرد این وسط
قشنگ بلد نیست بحث کنه این پسر خوب:)
1 لایک
1397/06/13
یونس
از زمین و آسمون میباره شما هم نظارت کن و فقط شعارش رو بده !
در نیمه اول سخنت خودت خیلی واضح جواب خودت رو دادی و بعد اومدی محکم کوبوندی در نیمه دوم سخنت رو!!!
از سپاه حمایت نمیکنم و بخور و بخور دارن و فساد دارن و غیره !!!!
اما اشکال نداره اجازه بدیم بخورن چون دوتا فیلم بدرد بخور که محض رضای خدا ساخته نشده رو ساختن!!!
فساد اوج رو ول کنیم چون من فیلم هاشون رو دوست دارم ، و بریم برای آسمون سقف بزاریم که فساد روی سرمون سوار نشه!!!
مثل همیشه احساس پاک کردن صورت مسئله رو داشت!!!
4 لایک
1397/06/13
امیر نوربخش
الان فقط من شعار میدم ؟؟؟ شما مگه خودت کار خاصی میکنی غیرشعار دادن؟؟؟ الان مگه مردم توی این اوضاع مملکت کاری میکنن ؟؟؟ نه !!! الان همه شعار میدن بعضیا میان میگن مردم فقط شعار میدن ولی خودشونم فقط شعار میدن !!!!!!!!
یه سوال دارم ازت وقتی کل مملکت بخور بخوره هیچکسم هیچ کاری نمیکنه بجز شعار دادن ترجیح میدی این پولا یک درصدش توی فرهگ و ساخت دوتا فیلم خوب هزینه شه یا ترجیح میدی اقا زاده ها با اون پول حال کنن و واسه ما ارزوی مرگ ؟؟؟
البته این پولا یک هزارم درصدشم توی اینجور مساعل خرج نمیشه ولی حالا
4 لایک
1397/06/13
Amir
صحیح یونس صحیح👏
1 لایک
1397/06/13
الهام فرهنگ
درود به اقا امیر (بک گراند ابی)
متاسفانه بعضی مرامشون سیاسی بازی و دین شون سیاسی بازی هست. بعضی ها فقط ادای حرفه ای بودن رو درمیارن. حرفه ای یعنی چه کسی؟ یعنی کسی که فیلم رو همونجوری که هست تعبیر و معنی کنیم بدون توجه به وابستگی های سیاسیش.
2 لایک
1397/06/13
آرتاس منتیل
خیلی قوی امیر پس زمینه آبی !
این حرفات جالب بود !
دوستان از دیشب دارن هزار و یک دلیل میارن که جوابشون رو دادم بعد میگن که ما داشتیم دلایلمون رو میگفتیم آقا مرتضی مارو کافر کرد !
صحبت ها واقعا خنده دار !
از همه جالب تر اینکه من یونس رو خیلی اوپن مایند تر و حرفه ای تر از این حرفا میدونستم که یک تیم فوق حرفه ای واسه یه اثر سوپر قوی رو اینجوری بیاد به خاطر سرمایه گذاریش ببر زیر سوال !
زمان همه چیز رو عوض میکنه امیر پس زمینه آبی جان !
2 لایک
1397/06/13
یونس
آفرین امیر !
شعار خیلی خیلی خوبه !!
من گفتم شعار بده ؟؟؟
فهم حرف من این بود که باید شعار داد در راستای تفکر درست و عملکرد فکری درست!!!
الان خود همین جمله من غیر از شعار چیزی نبود!!
شعار بدیم اما درست!!
شعاری ندیم که بعدا با سخن های خودمون بکشیم زیر ماهیت حرفمون!!!
3 لایک
1397/06/13
یونس
کی برد زیر سوال مرتضی؟؟؟؟
چرا برای خودت از طرف ما فلسفه بافی میکنی؟؟؟؟
ما دلایل نگفتیم؟؟؟
من به شخصه کی گفتم به وقت شام اثر بدی هست ؟؟؟؟
من تنها و تنها حرفم این هست که چرا باید 10 بار دی وی فیلم رو بخریم!!!
من فقط گفتم حمایت مالی این فیلم کار درستی نیست!!
اما تک تک سخنان شما رو قبول دارم !!
کیفیت بیداد میکنه در این اثر!!!
شما داری نامربوط ها رو با مربوط ها رو به هم متصل میکنی!!!
3 لایک
1397/06/13
امیر نوربخش
براوو براوو ( شعاری ندیم که بعدا با سخن های خودمون بکشیم زیر ماهیت حرفمون ) عجب جمله ای !!!
( وقتی از یه فیلم خوشمون نمیاد دلیل نمیشه خوب نباشه یا برعکس ) این همون شعاریه که مرتضی داد و هممون تحسینش کردیم و گفتیم درسته ولی حالا چی عوض شده که این شعار کاربرد نداره ؟؟؟ منم واقعا فکر نمیکردم گذشت زمان باعث بشه شعاری که خودت قبولش کردی یادت بره و بزنی زیرش
ما یجور دیگه قبولت داشتیم یونس جان
2 لایک
1397/06/13
Amir
آقا مرتضی من شما رو به عنوان کاربر حرفه ای سایت میشناختم ولی دیدم زکی حرفه ای بودنت فقط واسه امتیازته!
شما اجازه ندادی من حرفم رو بزنم خواستی با مغلطه بازی همه رو به سمت خودت بکشونی
بار ها بارها تکرار کردی که تو با اوج مشکل داری تو دانلود غیر قانونی رو تحسین میکنی تو بی دینی تو سیاسی کاری میکنی تو با حاتمی کیا مشکل داری و اذهان مردم رو به سمت حرفای غلطتت کشوندی(مثل خانم فرهنگ)
پس برای آخرین بار درخواست میکنم قانع کن منو قانع کن که این فیلم میتونه چهره داعش رو به خوبی به مردم نشون بده
با جلوه ویژه ها و صدای هواپیما کاری ندارما باز نکش سمت دیگه!
بهم بگو داستان فیلم خدایی در حد داستانه یه نماهنگ نبود که انگار حامد زمانی روش خونده بود؟
1 لایک
1397/06/13
یونس
امیر عزیزمن جوری صحبت میکنی انگار تمام بحث دیروز تا حالا رو از بالا به پایین خوندی!!!
بحث سر حمایت مالی هست هزار بار !
سر کیفیتی فیلم نیست!
سر حمایت کردن درست و غلطه!
سر سلیقه نظر دادن نیست!
سر صدام نیست !
ولی امیر من هنوز قبولت دارم !
3 لایک
1397/06/13
آرتاس منتیل
یونس به قول خودت حرفت پر تناقضه !
خب پس نگفتی به وقت شام فیلم بدی نیست دیگه ؟ درسته ؟!
با این حساب که میگی کیفیت این فیلم بیداد میکنه، چرا حمایت نمیکنی؟ یعنی چی حمایت مالی نکنیم ؟ پ چجوری حمایت کنیم ؟ حرف حرف حرف ؟!؟
انصاف و انسانیت چجوری قبول میکنه که یه فیلمی رو میگی خوبه و به نحو احسنت تاییدش میکنی ولی میگی با نخریدن نابودش کنیم !
منم نگفتم 10 بار بخر ! این منم که عشق این فیلم رو دارم و اینجوری حمایت میکنم !
اگه میگی 10 بار نخریم پس یعنی 1 بار بخریم دیگه ؟ پس چرا بالا گفتی باید غیر قانونی نشر بدیم ؟
تناقض تناقض !
3 لایک
1397/06/13
آرتاس منتیل
امیر آبی لطف داری شما و من دوست دارم ! مرسی که شعاری که دادیم و همه قبول کردن رو یاد آور شدی ! بخدا من همه میدونن از فروشنده اصلا خوشم نمیاد از داستانش ! ولی چی گفتم ؟ چیکار کردم ! گفتم این فیلم کارگردانیش خوبه، بازی ها خوبه، خوب ساخته شده، ستار درست بهش دادم ولی گفتم اصلا داستانش رو قبول ندارم و دوست ندارم ، با این حال تو سینما رفتم دیدمش ! غیر قانونی در برابرش کاری نکردم ! میدونی چرا ؟ چون بد بودن موضوع از نظر من، دلیل به ضایع کردن زحمت عوامل نمیشه ! دلیل بر دزدیم نمیشه ! هدف وسیله رو توجیه نمیکنه !
امیر جان سیاه عزیز ! من اجازه ندادم شما صحبت کنی ؟ شما همین الانم میتونی هرچی هست بگی و راحت حرفتو بزنی ! من اصلا منکر نمیشم ولی هرچی گفتی رو جوابش رو دادم ! اصلا قصد محبوبیت هم ندارم جدا میگم ! شما ببین اگه دنبال محبوبیت بودم که با شما با یونس که نفر اول سایته مخالفت نمیکردم ! با آرمانی که از بهترین ها بوده قبلا بحث نمیکردم ! و خیلی ها دیگه ! من حرف که بهش ایمان رو دارم رو میزنم حتی اگه آدم بده بشم چون به مصلحت اندیشی زیاد پایبند نیستم !
اگه احساس میکنی که تو محکوم شدی با حرفام من معذرت میخوام، چون قصدم بارز کردن منظور ها بوده که این وسط اگه لحن تندی بوده از ضعف مکالمه من بوده که معذرت میخوام !
و در مورد فیلم نامه این اثر من هیچ وقت دفاع نکردم و تنها نقدم اتفاقا به این اثر فیلم نامه و داستانش بوده ! اینکه میگی قانونی دانلود میکنی خیلی واسم با ارزشه و به حرفت احترام میذارم عزیز !
2 لایک
1397/06/13
یونس
مرتضی حرف شما هم پر تناقض هست !
مگر حمایت فقط پولی هست ؟؟؟؟
حمایت مگر فقط دلار و ریال هست؟؟؟
انسانیت مگر نمیگه که با پول بیت المال نباید استفاده مجبوری شه؟؟؟؟
باید غیر قانونی دانلود کرد زیرا با پول مردم این فیلم حمایت و ساخته شده و این غیر منطقیه که بیای و نادرست از خودت حمایت پولی کنی و پولش تو جیب کس دیگه ای بره:)
3 لایک
1397/06/13
آرتاس منتیل
یونس جان همین الان هرجا تناقض دیدی ازم بگو من تکلیفش رو روشن کنم که بگم کدوم حرفم درسته !
جالبه شما میگی حمایت کنیم ولی پولی نه ! من میگم حمایت پولی نکنیم و فقط حرف بزنیم ، بعد به خود من میگی حمایت یعنی فقط پول ؟
مرد حسابی لازمه و پیش نیاز حمایت مالی، حمایت معنویه !
هدف هیچ وقت وسیله رو توجیه نمیکنه ! حق خوری کردن در مورد این اثر و دزدی کردنش میشه نگاه رابین هودی ! دزد دزده ! هیچ فرقی نمیکنه یونس جان !
0 لایک
1397/06/13
یونس
آفرین دزد دزده!
کوچیک و بزرگ هم نداره و ماهیتش یکیه!

اما نکته کلیدی همین جاست !!
پول خودمونه نه پولشون!!
با پول ما ساخته شده نه سرمایه گذار!!
با این کار تنها و تنها از دزدی که سرمایه گذاری کرده با پول مردم حمایت میشه و جراتش هم بیشتر میشه برای دزدی کردن!!!
3 لایک
1397/06/13
آرتاس منتیل
در هر صورت هدف وسیله رو توجیه نمیکنه ! دزدی کردن از یک دزدی که به نظر تو دزده بازم دزدی حساب میشه و رابین هود بودن در هر صورت دزد بودنه !
0 لایک
1397/06/13
یونس
در هرصورت راهکار حامی دزد بودن هم ، هدف رو توجیه نمیکنه !
کسی که به فکر تو قهرمان ملی هست از نظر من نیست :))
3 لایک
1397/06/13
یونس
خخخخخخ به وقت شام شد به وقت آثار داغ روز !!!
چقدر پرحاشیه شد این فیلم !!!
عجب!!!
اومد جز اولین فیلم داغ روز:)
7 لایک
0 نظر
1397/06/13
خانم کاظمی
کاملا باهاتون موافقم👍👍
1 لایک
1397/06/13
Amir
شما فیلم خالتور رو دانلود قانونی کردین؟
یا عشقولانسو؟
یا ما خیلی باحالیمو؟
حمایت واسه هر فیلمی خوب نیست خانم فرهنگ!
1 لایک
1397/06/13
آرتاس منتیل
شما میدونید که ایشون این فیلم هارو دیدن ؟
شما قضاوت میکنید که از کی دزدی بشه و از کی دزدی نشه ؟
0 لایک
1397/06/13
الهام فرهنگ
اولا من اصلا این فیلم‌ها تماشا نمیکنم!
دوما اگه بخواهم تماشا کنم، حتما میرم دانلود قانونی میکنم. چون هر چقدر هم که فیلمش ضعیف باشه، ولی باز هم صاحب اثر راضی نیست که من این فیلم رو دانلود غیرقانونی کنم
0 لایک
1397/06/13
Amir
خانم فرهنگ پس اشتباه اصلی از شماست شما به یه فیلم که اصلا نگاش نکردین یک ستاره دادین و فرمودین خدایا کی نسل این کمدی ها تموم میشه؟
یادتونه؟
میدونم الان میگین این فیلما ندیده ستارشون یکه ولی گفتم در جریان باشین
1 لایک
1397/06/13
پرزیوال
شاید درست میگید ولی پولش نیست که بخوایم بریم سینما یا بخریمشون
1 لایک
1397/06/13
Amir
وقتی با شما صحبتی نیست آقا مرتضی پس نپر لطفا!
1 لایک
1397/06/13
یونس
خانم فرهنگ صاحب اثر خودتون هستید و خبرندارید:)))
4 لایک
1397/06/13
الهام فرهنگ
اتفاقا این دو تا فیلم رو تو قطار و اتوبوس دیدم.
(همدیگه رو قضاوت نکنیم)
0 لایک
1397/06/13
الهام فرهنگ
اقای پریزیوال محترم. میدونی این جمله مثل چی میمونه؟ مثل این میمونه که بخوای غذا بخوری و بگی من اگه پول داشته باشم میرم غذا میخرم و اگه پول نداشته باشم میرم غذا رو میدزدم!! برادر دزدی اسمش دزدی هست. پول نداشتن توجیه دزدی کردن هست
0 لایک
1397/06/13
الهام فرهنگ
اره راست میگین اقا یونس. صاحب اثر همه ما 80 میلیون هستیم. اصلا اینکه سخت تر شد. اگه کسی بخواد فیلم رو غیرقانونی ببینه باید از 80 میلیون حلالیت بطلبه
0 لایک
1397/06/13
آرتاس منتیل
آقای امیر که مثل پس زمینه‌ات حرفای سیاه و بی رنگ میزنی.
شما دقیقا دنبال چی هستی ! بالاخره چی رو میخوای ثابت کنی ! حمایت کردن ! حمایت نکردن ! ستاره دادن ! ندادن ! شما که خودت داری اثری به این مهمی رو بی ارزش جلوه میدی به ستاره 1 این خانم داری گیر میدی !
واقعا هدفت از فعالیت تو منظوم چیه ؟!
0 لایک
1397/06/13
آرتاس منتیل
دین ؟ شرع ؟ حاجی به فکر نون باش که خربزه آبه !
ملت ما اصلا از روی بی دینی و مخالفت با اسلام و مخالفت با تشیع و دین، این فیلم رو میکوبن ! همه هم میدونن که این فیلم چه اثر شاخصیه و چه ارزش فنی فوق العاده ای داره و به جز بحث داستان و فیلم نامه به جد من از فیلم دفاع میکنم ! ولی این فیلم رو به خاطر عقاید و عوامل سازندگان فیلم با این فیلم مخالفت میکنن ! بعد شما از شرع صحبت میکنید ؟
1 لایک
1397/06/13
الهام فرهنگ
ممنون از نظرتون
ولی من مرد نیستم که بهم میگین حاجی. لطفا رعایت کنید
0 لایک
1397/06/13
آرتاس منتیل
عجب :| مثال بود خوب :|
0 لایک
1397/06/13
Amir
بحث من یکی که قانونی غیر قانونی نیست
بحثم سر این فیلم بی محتواست فیلم شبه قهرمان دار،فیلم پر از چاله چوله دار در فیلمنامه
با تبلیغات میلیاردی با بودجه میلیاردی!
1 لایک
1397/06/13
Amir
《ملت ما اصلا از روی بی دینی و مخالفت با اسلام و مخالفت با تشیع و دین،این فیلم رو میکوبن》
بهبه مرتضی خان به به!
واقعا که میبینی شما و امثال شما ذهنتون غلطه شما میگین دین ماییم ولاغیر با ما مخالف بود شد کافر!
شد بی دین شد بی خدا
دمت گرم واقعا دمت گرم
دیگه افکارتو شناختم نیاز به توضیح اضافه نیست🙂
1 لایک
1397/06/13
آرتاس منتیل
مهره سوخته ای نیاز به بازی کلمات نیست !
تمام کامنت هاتون هست که به چه دلیل با این فیلم مشکل دارید ! و اینم گفتم که دانلود غیر قانونی و حق خوری رو عین بی دینی میدونم !
تو دین شما دزدی آثار کار معمولیه دیگه ؟ چه دین کاملی !
اگه از من میپرسید ! بله کسی که دزدی میکنه بی دینه :)
0 لایک
1397/06/13
الهام فرهنگ
بر فرض امیر حرفت درست باشه و فیلم بی محتوا باشه و کلی چاله چوله داشته باشه و تبلیغات میلیاردی داشته باشه. بر فرض درست باشه حرفاتون.
ولی باز هم دلیل نمیشه بریم فیلم رو بدزدیم و دانلود غیرقانونی کنیم
0 لایک
1397/06/13
Amir
بابا چرا جو سازی میکنی خانم فرهنگ من اصلا کی گفتم دانلود غیر قانونی کنیم حرف دهن میزارین؟
کدوم کامنت؟
1 لایک
1397/06/13
Amir
من بی دین تو با دین مرتضی!
شناختم از کدوم دسته ای
حرفی ندارم با تو و امثال تو
1 لایک
1397/06/13
یونس
از کی انقدر خود مطمئن شدی که مهره سوخته رو معرفی میکنی ؟؟؟
نه میخوام بگم که نظرم نسبت به قبل بهت عوض شد و نه میخوام بگم از تو بعید بود و نه میخوام با همین دوجمله تخریبت کنم و عقل کل باشم!
اما واقعا دیگه حد و مرز های خودت رو داری فراموش میکنی!
چرا بنده خدا رو اینطور فیتیله پیچ میکنی!
ورزشکارانه رقابت کن مرتضی !
در ضمن یه لطفی کن برای طرف مقابلت کمی شخصیت قائل باش و اینطور بی دینش نکن !
درضمن درباره فیلم به وقت شام باید خدمتتون عرض کنم که با پول خودتون این فیلم از ابتدا حمایت و ساخته شده!!!
بزار براتون بگم : سرمایه گذار هم کسیه که میگه این پول مال شما، من اینقدر میدم ، اینقدر هم سود میخوام ! حالا یا امبلغ تعیین میکنه (که خیلی کم و غیر حرفیه ای) یا از درصد فروش سود میخواد ( که رسمی و حرفیه‌ایه) و هیچ دخل و تصرفی تو ساخت فیلم نداره ! البته یه سری سرمایه گذار ها میان میگن که این معیار هارو به شرط باید باشه توش یا تهیه کننده عامل ما باشه یا ما انتخاب و تایید کنیم !
سرمایه گذار کیه؟؟؟اوج
اوج کیه؟؟؟ سپاه
سپاه پولش از کجاست ؟؟؟مردم
قبول کنید که مردم حامی اصلی این فیلم بودند از ابتدا و با حمایت دوباره مردم در اصل دارند خودشون رو حمایت نامنصفانه میکنند!!!
5 لایک
1397/06/13
آرمان عسگری
من بات موافقم نمیدونم چرا ولی مرتضی بدت نیادا ولی وقتی بحث بالا میگیره با پنبه سر میبری و در کمال ادب به بدترین شکل توهین میکنی
1 لایک
1397/06/13
آرمان عسگری
با یونس موافقم
1 لایک
1397/06/13
الهام فرهنگ
اخه من این حرفا رو داشتم ناظر به کسایی میگفتم که میگفتن باید بریم همینجوری دانلود کنیم. خب پس یعنی شما هم به نظرتون نباید فیلم رو غیرقانونی دانلود کنیم؟
0 لایک
1397/06/13
Amir
خیر خانم فرهنگ من فیلم ها رو قانونی دانلود میکنم حتی فیلم خالتور هم قانونی دانلود کردم ولی سخت پشیمونم واسه همین میگم باید از فیلم های زرد حمایت نکرد!
0 لایک
1397/06/13
آرتاس منتیل
یونس عزیز من، همچنان درک نمیکنی چی میگم !
من اگه میگم مهره سوخته ای ! یعنی اینکه طرف اومده 10 جا اظهار نظر متفاوت کرده و حالا اومده چیز جدیدی میگه ! این یعنی یه حرف پوچ ! بی دلیل ! رو هوا ! قطعا کلمه مهره سوخته بهترین صفتی بود ک میتونستم انتخاب کنم !
کاری ندارم سپاه چی کارست و از کجا پول تعمین میکنه اصلا جای بحث نیست دیگه !
ولی مگه خروجی به وقت شام بد بوده >؟ خود تو روزی هزار بار میزنی تو سرت که چرا فلان اثر به درد نخور ساخته میشه ، چرا ال میشه ، چرا بل میشه ، چرا مسئولین کاری نمیکنن که سینما نجات پیدا کنه ! بیا ! اینم یه اثر فاخر که این سبک کارگردانی و جلوه های ویژ] میتتونه مقدمه سلسله ای از آثار خوب باشه !
چرا مثل بچه ها داری به سرمایه گذارش گیر میدی داداش جونی من ؟
من همچنان میگم آدمی که دزده دین نداره ! دیندار بودن با دزد بودن رابطه ای نداره !
چه شما چه امیر سیاه و بی رنگ و چه هر کس دیگه ای دانلود غیر قانونی کنه ؛ دزدی کرده و بی دینه ! والسلام !
0 لایک
1397/06/13
آرتاس منتیل
مرسی آرمان جان بابت حمایت و موافقتت ! منم ازت توقع نشدم که یکی مثل شما که این همه مدت بحث داشتیم اولین نفری باشی که بیای این بحث رو اینجوری هضم کنی و منطقی حرف بزنی ! بر عکس که از خیلی ها دیگه حرف های جدید میشنوم !
سخنور بودن و رند بودن و کیس بودن از تکنیک های مذاکره هستش که سعی کردم یاد بگیرم..
0 لایک
1397/06/13
یونس
درسته مرتضی خان نه من درک به معنای واقعی میکنم و نه شما !
حرف من چیز دیگس در صورتی که شما حرف من هرچیزی که میخوای برداشت میکنی!
من میگم فیلم خوش ساخت از همه لحاظ و همه کارشون رو درست انجام دادن و حمایتشون میکنم!از آبدارچی فیلم به وقت شام ته حاتمی کیا که خداروشکر از لحاظ مالی از طرف سرمایه گذار حمایت میشن!!!
بحث اصلی من اینه که حمایت غلط از سرمایه گذار که پولهای خودت هست کار اشتباهیه!!!
خرید 5 بار این فیلم کار غلطیه!!!
با پولت به زور فیلم ساختند ، این هست که لج داره و زور بیشتر جایی هست که میای میگی پولی رو که ازت گرفتند دوباره میخوای پولی بزاری روش دوباره به اون زورگو برگردونی!!!
گل من فیلمی که از ریشه غلط ساخته بشه کار اشتباهی هست حالا چه فیلم خوبی از آب در بیاد یا نه و یا چ تاثیر گذار باشه یا نه !!!!
مشکلم اینه پولمون رو دارن به زور خرج میکنن و ما هم نظارت میکنیم!!!
فیلم ساختار درستی از ریشه نداره و فقط برگ و گل های خیلی خوبی داره!!!
تمام...
4 لایک
1397/06/13
آرتاس منتیل
خانم فرهنگ من تمام حرف هاتون رو قبول دارم !
اصلا دوست ندارم از این بعد به این فیلم نگاه کنم ! چون خیلی ها هستن اصلا به شهدا و اعتقادات مذهبی پایبند نیستن و خیلی این مسائل رو قبول ندارن ! که اشتباه هم میکننا ولی خب قوبل ندارن دیگگه ! یعنی چی اونا میتونن به خودشون اجازه این کارو بدن ؟ نه آقا ! کلا تو سریال ممنوعه هم صحبت کردم من، کپی دیدن یعنی قبح شکنی ! قبح این فیلم قوی شکسته بشه ! بقیه گروه ها چه چپ چ راست دیگه جرات خوب ساختن رو به خودشون نمیدن که مبادا ضرر نکنن ! میان مثل همیشه کمدی میسازن ! دم سرخ ها میسازن ! عشقولانس میسازن ! ما خیلی باحالیم میسازن !
#سینمایی_باشیم :)
0 لایک
1397/06/13
یونس
#سینمایی_حرفه ای_باشیم
4 لایک
1397/06/13
آرتاس منتیل
#دزد_نباشیم !
0 لایک
1397/06/13
یونس
#دزد_را_حامی_نباشیم
3 لایک
1397/06/13
آرتاس منتیل
یونس یونس یونس ! وای !!!!! این چه حرفیه میزنی ! حاجی من هیچ ! برو پیش 4 تا سینمایی حرفه ای ! این حرفو بزن ببین چی میگن ! حاجی به میلیون ها دلار پول میگی پول خرد !؟!؟ اصلا اصل قدرت به چه اساسیه ؟!؟ پول ! اینکه میگم مخالفین این فیلم رو تو سطح جهان با 5 زبان زنده دنیا پخش کردن میشه توهم توطعه ؟!!؟؟ اگه قرار باشه دمشن اثری اینجوری با قدرت دشمنی نکنه، یعنی کی میتونه این کارو کن ؟ کدوم احتمال قوی تره اینکه فیلم ساز پخش کنه یا دشمن های جدی و سرسخت فیلم ؟
20 میلیون دلاری که من تخمین میزنم میشه یه چیزی تو مایه های 300 میلیارد ! ببین چقدر خنده دار حرف میزنی ! اصلا آقا باشه این سقف حداکثری حرف منه ! بگیم 10 میلیون دلار ! چیز چرطی هم نمیگم، 10 تا کشور مثل عراق سوریه لبنان افغانستان پاکستان ترکیه روسیه عمان ژاپن کره اندونزی مالزی و ... که کشور های اسلامی هستن یا قربانی داعش هستن به راحتی این فیلم رو میخرن چه بسا که خود آقای خزاعی چند ماه پیش اعلام کرد که 5 تا کشور این فیلم رو خریدن که یکیش ژاپنه ! حالا این فیلم به راحتی به دلیل یونیک بودن موضوعش که در موردش داعشه، میتونه 1 میلیون دلار بفروشه ! 10 تاش میشه 10 میلیون دلار ! 150 میلیارد ! که قطعا خیلی خیلی بیشتر از این مقداره ! میدونی که هزینه ساخت فیلم رو نکردن یا حداقل من نمیدونم ولی قطعا زیر 10 میلیارده ! چون تنگه رو اعلام کردن که 5 میلیارد هزینه شده و به وقت شام هم گفتن همین حدوداست !
حالا به نظرت بین 150 تا 300 میلیارد که کلا فروش 2/3 سال گذشته سینمای ایران اینقدر نمیشه، پول خرده ؟
واقعا یونس خداییش برو فکر کن ! از تو بعید بود !
در مورد امیر هم خوشحالم که متوجه حرفم شدی !
0 لایک
5 نظر
1397/06/13
یونس
مرتضی مرتضی مرتضی ! چرا حرفم رو متوجه نمیشی؟؟؟
این فیلم برای حاتمی نیست ، برای سپاه هست ، اختیارات اون هم در دست اونه!
دربرابر میلیارد ها ، میلیارد ها دلار پول مردم که در دست سپاه هست و در برابر قدرت هایی که داره پول خرده !
این پول برای ما تو رویا غیر ممکنه نه برا کسی که قدرت و پول غیر قابل باور داره!!!
انقدر بزرگش نکن ، که به فیلم لطمه بسیار بسیار بزرگی خورده!!!
کسی که بخواد حمایت کنه و اورجینال خریداری کنه ، حمایتش رو میکنه!!
کی مطلق حرف زد ؟؟
کی حتمی گفت ؟؟؟
من خودم همه فرضیات رو در نظر میگیرم و نطر شما هم قابل تفکره!!!
اما اینکه شما میای انقدر حتمی حرف میزنی برام غیر قابل باوره!!!
اساس اصل قدرت پول هست اما این قدرت به بقا هم نیاز داره که براش پول خرج شه!!
انقدر مطلق حرف نزن عزیزم!!!
3 لایک
1397/06/13
آرتاس منتیل
حرفاتو درک نکردم یونس !
والا 150 تا 300 میلیارد به نظرم پول خورد نیست ! حتی برای سپاه !
0 لایک
1397/06/13
یونس
مشکل از خودته:|
4 لایک
1397/06/13
آرتاس منتیل
جدی دارم میگم حرفت رو اصلا متوجه نشدم که اصلا چی میگی !
0 لایک
1397/06/13
یونس
من میگم فیلم خوش ساخت از همه لحاظ و همه کارشون رو درست انجام دادن و حمایتشون میکنم!از آبدارچی فیلم به وقت شام ته حاتمی کیا که خداروشکر از لحاظ مالی از طرف سرمایه گذار حمایت میشن!!!
بحث اصلی من اینه که حمایت غلط از سرمایه گذار که پولهای خودت هست کار اشتباهیه!!!
خرید ۵ بار این فیلم کار غلطیه!!!
با پولت به زور فیلم ساختند ، این هست که لج داره و زور بیشتر جایی هست که میای میگی پولی رو که ازت گرفتند دوباره میخوای پولی بزاری روش دوباره به اون زورگو برگردونی!!!
گل من فیلمی که از ریشه غلط ساخته بشه کار اشتباهی هست حالا چه فیلم خوبی از آب در بیاد یا نه و یا چ تاثیر گذار باشه یا نه !!!!
مشکلم اینه پولمون رو دارن به زور خرج میکنن و ما هم نظارت میکنیم!!!
فیلم ساختار درستی از ریشه نداره و فقط برگ و گل های خیلی خوبی داره!!!
تمام...
2 لایک
1397/06/13
علی
رمز فایل منظورش کیه
0 لایک
2 نظر
1397/06/12
آرتاس منتیل
فیلم که پیش فروش مییشه صبر میکنن تا زمانی که تعیین کردن رمز رو میدن !
0 لایک
1397/06/13
منظوم
سلام دوست عزیزم منظوم.
رمز فایل را همانطور که در پرتال فروش سایت لینک پلی یادآور شده است، در تاریخ انتشار رسمی به دست شما خواهد رسید و این خرید صرفا نسخه پیش خرید است.
0 لایک
1397/06/13
آرمان عسگری
اگه بحثه تبلیغاته چرا گارد رو لاتاری نیست؟اگه بحثه اوجه چرا گارد رو تنگه ابوقریب نیست؟
خود حاتمی کیا اگه بحثه جناح فکری و سیاسیه چرا رو لاتاری گارد نبود یا حتی رو بادیگارد؟
اکثر ما اینو قبول داریم که حامی بودن بد نیست تبلیغاتی و بودن و وابسته بودن بده حالا تو هر جناحی چپ و راستم نداره دقیقا به همین دلیل اکثرا از دهنمکی بدمون میاد ولی چرا این گارد قبلا رو حاتمی کیا تبود؟
فلش بک بزنیم به اختتامیه فجر و فریادهای حاتمی کیا که من وابستم و شروع ماجرا و جنجال
حالا من میخوام بزنم تو کار تئوری توطئه حاتمی کیا با این کار فیلمشو حسابی جلو انداخت با تحت تاثیر قرار دادن بالاییا گل زمان اکرانو بدست اورد با ایجاد حساسیت بین مردم فروش فیلمشو تضمین کرد ولی به نظر من ضرر این حرف از سودش براش بیشتر بود البته بین مردم
فیلمم هنوز ندیدم ستاره دادم که بشه ارسال کرد
2 لایک
3 نظر
1397/06/12
Amir
من تبلیغات لاتاری رو تایید نمیکنم!
اینکه دوربین مخفی بسازن که شیخ اهل امارات به دختر ایرانی پیشنهاد میده رگ غیرت مردم میزنه بالا!!
کو اون غیرتی که ازش دم میزنن؟الان مشهدو میبینن؟
تو پایین هم گفتم آرمان عزیز دوس داشتی بخون راجبه لاتاری!
بعد اینکه من اصلا از لاتاری خوشم نیومد!فیلم منطق نداره کلا!اینا به کنار چون اینجا صفحه لاتاری نیست!و در ضمن این فیلم لاتاری رو هم من اثر سفارشی میبینم
در مورد بادیگار خب اون فیلم داستان داشت اونم داستان خودشو
ولی این فیلم فرق میکنه داعش بحث جهانیه
اینکه بیای اونارو شخصیت های احمق خلق کنی و در فیلمت شبه قهرمان متحول شده داشته باشی واقعا عجیبه!
1 لایک
1397/06/13
آرتاس منتیل
احسنت آرمان ! دقیقا خیلی خوب گفتی !
دوستان عزیز ما تو منظوم دقیقا نمیدونم از چیه به وقت شام بدشون میاد ! فقط یه چیزی تو وجودشون میگه بده ! از این چیزا که همه خوبی هارو نمیبینه ! از این چیزا که به آثار 1 ستاره میده ! ما بهش میگیم تعصب کورکورانه ! شاید از فن های رشید پور باشن که ناراحت هستن که اختتامیه فجر حاتمی کیا اون حرفارو بهش زد !
هرچی که هست نگاه هنری نیست ! و من به شدت مشکل دارم باهاش !
0 لایک
1397/06/13
آرتاس منتیل
آقای امیر خان ! ثبات شخصیتی و صحبت نداری ها ! یه بار میگی مشکل من اوجه ! یه بار میگی مشکل من سپاهه ! یه بار میگی مشکل من حاتمی کیاست ! یه بار میگی من با تبلیغات تو رسانه میلی مشکل دارم ! یه بار میای میگی کارگردانی اثر مشکل داره ! الانم میگی مشکل من فیلم نامست ؟!؟
نه داداش من، همه کامنت هات هست، از اول شروع کردی هزار و یک بهونه اوردن، همرو جواب دادم و رفتی یه بهونه دیگه گرفتی ! بگو با اسلام مخالفم خلاص ! چرا هزار و یک دلیل میاری که به وقت شام رو بکوبی ؟!؟ بگو با تفکر شیعی مخالفم ! همین ! اینجوری بهتر بهت احترام میذاریم تا اینکه هرچی رو دیدی بکوبی و بگی بده !
0 لایک
1397/06/13
آرتاس منتیل
احسنت امیر خیلی خوب گفتی !
در مورد کیفیت این فیلم هم ساخت و کارگردانی رو یه بررسی تخصصی کن ! قاب بندی و شات هارو با سینمای هالیوود مقایسه کن !
یکی از دوستام که چپی و از کسایی بود که از حاتمی کیا بدش میومد رو مهمون کردم و بردم این فیلم رو دید، یه نکته بسیار جالبی گفت که من خودمم هیچ وقت دقت نکرده بودم !
گفت سوای از کارگردانی و موسیقی فیلم که شاهکاره، من تو کف صدا برداری این فیلمم ! صدای هواپیما و هلی کوپر رو نمیشه اصلا ضبط کرد ! خیلی کار سختیه ! چون صداش همراه با جریان باده و باعث میشه که صدای باد بیاد و همه چیو خراب کنه ! آخه خودش تو هواپیمایی کار میکرد و گفت که دقیقا صدای هواپیما ها مثل خودشونه ! اصلا انگار دقیقا کنار هلی کوپتر و هواپیما وایساده !
آره اینا چیزایی که منی که سطحم پایینه دقت نمیکنم ولی رفتم و دیدم که چه کار خفنیه !
1 لایک
1397/06/12
Amir
همه طرفداران فیلم هم یه نفرو میشناسن که ضد حاتمی کیا و در بعضی موارد ضد نظامه ها ولی این اثر حاتمی کیا رو شاهکار معرفی کرده😂😂
تو هر بحثی سر این فیلم تو هر جا یکی اینطور گفته
1 لایک
1397/06/12
آرتاس منتیل
من جناح طرف رو گفتم که بگم از رو دوست داشتن نگفته و حرف تخصصی زده ! هرچند تخصصی بودن این حرف با ریز توضیحی که دادم کاملا قابل لمسه !
واقعا جوابت در توضیح تخصصی من اینه ؟
0 لایک
1397/06/12
Amir
شما تخصصی من نظرات بچه گانه دهنده!
خدایی به این فیلم میگی فیلم حرفه ای تکنیکی؟
واقعا؟
1 لایک
1397/06/12
آرتاس منتیل
بدون شک ! ببین همه میدونن من از چیزی تعریف کنم دلایلم رو هم میگم !
چند تا تکنیک فوق العاده فیلم رو هم گفتم که بگم اینا از خرده دلایل حرفمه !
شما چی ! کلا داری حرف شخصی رو بدون هیچ پشتبانه هنری میگی ! هی داری فیلم رو میکبوی بدون اینکه بگی فلان جاش به این دلیل فلانه یا بصاره ! به نظرت حرف کی سندیت داره ؟
1 لایک
1397/06/12
Amir
در ضمن دوستان قانونی غیر قانونی چیه
یه ماه صبر کنین رسانه میلی مثل مختار زرت زرت پخش میکنه
2 لایک
5 نظر
1397/06/12
فاطمه نژاده
رسانه میلی😏👍
2 لایک
1397/06/12
فیلم بین
دقیقا
مثل ماجرای نیمروز
1 لایک
1397/06/12
احسان
رسانه میلی رو خوب اومدی 😂
چه میشه کرد؟؟؟
#آقای_وابسته
1 لایک
1397/06/12
یونس
افرین و افرین امیر !
صدا و سیما باید در چنگ مردم باشه که نیست !
همه عقیده ای رو پشتیبانی کنه که نمیکنه !
آزادی جریان داشته باشه که نداره !
ارشاد نباشه که هست !
تبلیغات نباشه که هست !
میل به حزب خاصی نداشته باشه که داره !
5 لایک
1397/06/12
آرتاس منتیل
حرفات درست یونس ! ولی همه میدونن صدا و سیما پولکیه ! واسه رضای خدا موش نمیگیره ! قطعا سازمان اوج پول زیادی خرج کرده بود، شکی ندارم.
0 لایک
1397/06/12
احسان
این نظر منه و نظر هرکسی محترم و قابل قبوله.
1 لایک
1 نظر
1397/06/12
آرتاس منتیل
نظر شخصیت هم مورد احترامه گل من
0 لایک
1397/06/12
Amir
احسنت؛به رنگ ارغوان حاتمی کیا کجا این کجا
2 لایک
1397/06/12
یونس
یه جاهایی از حرف های شما نشون داد کلا یک مثقال هم به حرفت ایمان نداری که زدی:)
نمیگم کجاش اما خودت بشین و فکرکن:)
4 لایک
1397/06/12
Amir
احسان یا من؟
یونس خان؟!
2 لایک
1397/06/12
یونس
احسان
4 لایک
1397/06/12
احسان
یونس جان من که حرف خودم رو به شدت قبول دارم ، منظور شما رو هم نگرفتم ولی مطمئن باش که عقیده ام همینه.
2 لایک
1397/06/12
احسان
آها فهمیدم یونس خان کجا رو میگی :) :) :)
نمیدونم والا ، شما فکر کنم بهتر میدونی 😂
باز هم مثل همیشه نشون دادی خیلی زرنگ و کار درستی ، البته من کلیت متن خودم رو قبول دارم و شاید همون یه تیکه باشه.
قضاوت با شما :)
3 لایک
1397/06/12
آرتاس منتیل
احسان جان ! در وهله اول یه چیزی رو بذار توضیح بدم !
ما تو ساخت یک فیلم، یه کارگردان داریم، یه تهیه کننده و یک سرمایه گذار ! اینا هرکدومشون جدا هستش !
کارگردان کسیه که کلیت ساخت فیلم رو هندل میکنه و نوع تصویر و روایت داستان و بازی بازیگر هارو و ... همرو باید تایید کنه که خروجی فیلم رو ببینه چی میشه !
تهیه کننده کسیه که مسئول تهیه و فراهم کردن هزینه های صرف تولید اثر میشه ! یعنی پول رو دادن به تهیه کننده و گفتن شما بشو مادر خرج ! حالا کی رو بیاره و استخدام کنه و کی رو نیاره بگیر تا چه جنسی بخره یا نخره رو مدیریت میکنه !
سرمایه گذار هم کسیه که میگه این پول مال شما، من اینقدر میدم ، اینقدر هم سود میخوام ! حالا یا امبلغ تعیین میکنه (که خیلی کم و غیر حرفیه ای) یا از درصد فروش سود میخواد ( که رسمی و حرفیه‌ایه) و هیچ دخل و تصرفی تو ساخت فیلم نداره ! البته یه سری سرمایه گذار ها میان میگن که این معیار هارو به شرط باید باشه توش یا تهیه کننده عامل ما باشه یا ما انتخاب و تایید کنیم !
و از همه مهمتر اینکه فیلم واسه کارگردان نیست ! کارگردان دستمزد میگیره ! که کارگردان های حرفه ای به درصد میگیرن(البته زیاد به کارگردان نمیتونن درصد بدن چون وقتی سرمایه گذار باشه سهم زیادی میخواد). در واقع فیلم واسه تهیه کنندس یعنی آقای محمد خزاعی و پول در اصل واسه ایشونه منهای درصد های احتمالی که باید به عوامل یا سرمایه گذار بده !
پس این حرف خیلی ضعیفه که بگی چون خصومت شخصی یا تنفر شخصی با حاتمی کیا داری بیای و بگی که باید این فیلم رو کپی کرد و نخرید و ندید ! هزار و یک نفر دیگه از طریق عوامل و سازمان سرمایه گذار این وسط نون میبرن ! اونا چی ! تازه نه برای یک اثر بی ارزش ! به وقت شام فوق العاده از لحاظ فنی هالیوودی بود ! اثر فاخریه ! این خصومت شخصی به نظرت باعث رشد میشه یا پسرفت ؟ به نظرت وقتی سازمان اوج و حاتمی کیا با اون همه اسم و رسم بیان همچین فیلم پر هزینه و خوش ساختی رو ارائه بدن و حمایت نشن و شکست بخورن، کارگردان ها و تهیه کننده های دیگه جرات هزینه زیاد برای فیلم های خوش ساخت رو به خودشون میدن ؟ اصلا با چه رویی فردا میخوای به آثاری مثل ما خیلی باحالیم و عشقولانس و ... که کمدی های زردی هستن بگیری و تیکه بارشون کنی وقتی خودت به شخصه با نظرت شخصیتو خصومت شخصیت داری فضای کار کردن هنری و حرفه ای رو تو ایران نا امن میکنی؟
بابا خدا وکیلی یکم فکر کنیم ! اینقدر خصومت شخصی و لج بازی و بچه بازی نوبره بخدا !
0 لایک
1397/06/12
Amir
مرتضی جان
اوج خواسته سرمایه گذاری بمب پیمان معادی رو هم به عهده بگیره ولی معادی و رسول اف(تهیه کننده)گفتن نه!
پس حرفه ای میتونه انتخاب کنه چیکار کنه یا نه!!!!
1 لایک
1397/06/12
آرتاس منتیل
پس کلا مشخص شد که با اوج زاویه داری ! نه با فیلم یا اثر !
هرچی که هست اصلا هنری نیست ! خصومت شخصی و سیاسیه ! همین !
خب پس هیچی.
0 لایک
1397/06/12
Amir
اره مشکل دارم مشکل!!!
از پول بیت المال 9 میلیارد دادن تا یه فیلم مسخره ساخته شه
مشکل دارم چون حق من و امسال من رو
اوج و سپاه خوردن و دادن به اطرافیان و کارکنانشون
مشکل دارم
1 لایک
1397/06/12
آرتاس منتیل
پس حرف هات در مورد فیلم کلا زاویه داره و روش نمیشه حساب کرد !
خیلی هم عالی که توضیح دادی :)
0 لایک
1397/06/12
آرتاس منتیل
تو صفحه دانلود که هست که منم دیدم الان ! 4 . 5 تا برو پایین هست ! بعد از شهرزاد بود فکر کنم.
به ترتیب نیست گویا!!!
و اینکه نسخه های پیش فروش اینجورین که الان میفروشن و بعدا رمز میدن دیگه تو صفحه دانلودش هست!
0 لایک
1397/06/12
Amir
اهان پس به ترتیب پخش نیست که من نمیبینمش!!!!
1 لایک
1397/06/12
منظوم
سلام امیر عزیز، کاریر خوب منظوم.
فیلم حریم شخصی در لیست آثار نمایش خانگی وجود دارد.
این لیست به ترتیب انتشار است ولی گاها به دلیل اولیت درخواست، این ترتیب از سمت مشخص می‌شود.
سریال شهرزاد و گلیشفته به دلیل درخواست‌های همیشگی و مکرر از سمت مخاطبین در اولیت دانلود قرار داشتند.
موفق باشید.
0 لایک
1397/06/13
آرتاس منتیل
آقا ناموسا شنیدم که نسخه کپی شدش و لو رفتش اومده بیرون ! خدا وکیلی خیلی نامردیه ! خیلی !
مخالفین عقاید این فیلم چقدر آدم های کثیفی بودن که دست به همچین کاری زدن تا این فیلم شکست بخوره !
من به شخصه این فیلم رو هم دانلودش رو میخرم هم دیسکشو تا بفهمونم که بی فرهنگی ریشش باید خشک بشه ! حتی اگه بستر غیر قانونیش فراهم باشه !
یادتون نره که قسمت 4 و 6 فصل 7 سریال بازی تاج و تخت هم توسط شبکه های هند و اسپانیا به اشتباه و به اصطلاح لیک (لو رفت) شد ولی ! ولی ! میدونستید که دقیقا بعد از این اتفاق رکورد بیشترین استریم ( تماشای آنلاین) رو تو جهان زد ؟ قسمت ششم این فصل تو سه روز بعد از منتشر شدن تقریبا 92 میلیون بار دیده شد که نزدیک 77 میلیون اون قانونی به صورت استریم بود و نزدیک 15 میلیون غیر قانونی پخش شد ! این یعنی فرهنگ ! این یعنی دین ! این یعنی انسانیت !
بیایید انسان باشیم و دانلود غیر قانونی نکنیم !
1 لایک
26 نظر
1397/06/12
پرزیوال
اگه پول داشتیم قانونی دانلود میکردیم.
0 لایک
1397/06/12
Amir
توهین به کسانی که مخاف این فیلم هستند درست نیست آقا مرتضی یکم ادب به خرج بده
1 لایک
1397/06/12
آرتاس منتیل
«که» در ادبیات فارسی به عنوان حرف «عطف» ازش یاد میشه !
حرف عطف کارش اینه که جمله اول رو به منوط به جمله دوم میکنه و به هم ربط میده !
عرض کردم که مخالفینی که این کارو کردن ! نه مخالفینی که این کارو نکردن !
0 لایک
1397/06/12
Amir
پس چرا سر پخش نسخه قاچاقه فیلم های گشت 2_بارکد_50 کیلو آلبالو_عصبانی نیستم که بعضی از این فیلم ها مستقل بود و وابسه نبود
طیف شما غر نزد؟
اونوخ پخش اون ها انسانی بود دیگه لابد!!!!!!
2 لایک
1397/06/12
یونس
چه خوش گفت امیر !
چرا اقا مرتضی سر فیلم هایی که با عقایدت خیلی جوره ناموسا ناموسا میکنی اما به 50 کیلو البالو و گشت 2 و عصبانی نیستم که میرسه ...؟؟
در ضمن نسخه ای که لو رفته به زبان فارسی نیست و فکر کنم به کره ای باشه و همین هم باعث میشه تا اکثریت دانلود نکنن :)
زیاد نگران نباش !
خیلی لطمه مثل عصبانی نیستم و گشت 2 نمیخوره !
در ضمن کارت منطقی نیست که دوبار خریداری کنی !
5 لایک
1397/06/12
یونس
در ضمن مرتضی خان از کجا مطلق حرف میزنی؟؟؟
هیچ نمیشه مطلقیت نظر داد !!!
خیلی جنبه ها هست که باید در نظر بگیری !
شاید سیاستی باشه که برای مظلوم جلوه دادن خود در برابر انتقادات و مخالفان فیلم خودشون منتشرش کرده باشند تا گردن مخالفانی که عقیده شون به فیلم نمیخوره انداخته باشند!
مثل یه جور مظلوم نمایی:)
5 لایک
1397/06/12
Amir
این فیلم طیف گسترده ای از تبلیغات رو به همراه داشت!از بیلبورد گرفته تا صدا و سیمان میلی و وحشت انداختن به جون مردم با وحشی بازیاشون.
در ضمن فروش 13 و خورده ای میلیاردیه فیلم هم بابت این بود که سازمان سپاه به ارزش بسیار بالایی بلیط این فیلم رو خریده بود تا آمار بره بالا که به بودجه این فیلم بخوره بعد نگن چرا کم فروخت
و اکثر تماشاگران این فیلم سپاهی بودن نگو نه که ناراحت میشم
من خودم یه نفرو میشناسم که باباش از بلند بالا مقام های یه سازمانی بود که خود طرف میگف و بلیط هاشم نشون داد که 13 بار به سینما رفته اونم فقط خودش تنها😐؛میبینی بعد به فیلمی مثل خرگیوش که مستقله سالن کم میدن؛تبلیغاتشو حذف میکنن ولی با این حال بازم 2 میلیارد فروخت
3 لایک
1397/06/12
آرمان عسگری
کاربرا میدونن که من خیلی از حاتمی کیا خوشم نمیاد ولی به نظرم پخش قاچاق این فیلم کار اشتباهیه نه فقط این فیلم هر فیلم دیگه ای هر اثر هنریخ قابل تکثیر دیگه ای
حرف یونسم قابل تامله ولی من دوس ندارم همش با توهم توطئه زندگی کنم
1 لایک
1397/06/12
احسان
لایک داری امیر👍👍👍
2 لایک
1397/06/12
Amir
فدات احسان❤
2 لایک
1397/06/12
Amir
نه آرمان جان حرف یونس برخلاف همیشه تئوری توطئه نیست
این بارو در مورد نسخه قاچاق فیلم از طرف خود صاحبین اثر رو درست گفت
2 لایک
1397/06/12
آرمان عسگری
چرا هست میدونی چرا میگی اینبار نیست؟چون باورش داری باور داری که حاتمی کیا میتونه این کارو کنه چون باش مخالفی
یونس گفته بود که چرا سلبریتی ها قبلا نمیگفتن من و سانسورچی گفتی توهم توطئه چون باورش نداشتی وگرنه اگه یکی از بیرون به قضیه نگاه کنه جفت این دو سخن یکیه
1 لایک
1397/06/12
Amir
ببین تو اگه زیر فشار نقد های منفی باشی مسلما یه کاری میکنی که از زیرش دری(مثل دولت)
حواسه همه رو به چیزه دیگه پرت میکنی!
الان اگه حاتمی کیا بیاد بگه وای فیلمم فلان شد نخسه قاچاق اومد بیرون یا حتی نگه اینو
مردم میگن وای کار همون آدمای نقد منفی کننده هاست ها خواستن لطمه بزنن به شرف و اعتبار حاتمی کیا
2 لایک
1397/06/12
Amir
اشتباه تایپ شد نسخه*
2 لایک
1397/06/12
یونس
دوستان تئوری توطئه معنا و مفهوم گسترده ای داره اما من هرگز درباره ژوله از این مبحث استفاده نکردم!
من فقط تمام حرفم این بود که چرا فقط زمانی که کمبود میارن میان حمایت میکنن و خودشون رو حامی میدونن؟؟؟؟
هنگامی که من خودم # ژوله رو تایید کردم نمیام که بگم توطئه هست :)
تنها و تنها حرف من اینه که حرف قشنگها رو همیشه بزنید نه مواقعی که مجبور شدید !!!
در ضمن آرمان شما هم همه چیز رو با هم قاطی کردی و نمیخوای واقعیات رو قبول کنی!!!
واقعیت ها و فرضیات مختلف رو میای و میگی توهم توطئه !!!
توطئه واقعی دسیسه چینی هایی که برای مردم مظلوم خودمون میچینن نه سخنان اینچنینی:))
4 لایک
1397/06/12
آرتاس منتیل
امیر جان میشه بگی طیف من چیه یا کجاس ؟
من اصلا طیف ندارم عزیزم. همه اینو میدونن که عصبانی نیستم رو خود رضا درمیشیان سی دیشو پخش کرد چون بهش مجوز نمیدادن ! وقتی هم رفت رو پرده فیلم نبود یه چند تا سکانس بود از بس کات خورده بود !که ارزش دیدن نداشت همه هم تایید کردن حتی کسانی که حامی جریان فیلم بودن ! البته اینم بگم تلمیح میزنم به حرفم تو پستی که در مورد حمایت گفتم، من دارم از یه اثر فوق العاده خوب دفاع میکنم، از لحاظ فنی به وقت شام فوق العاده بود، کارگردانیش اصلا یه سطح از سینمای ایران بالاتر بود ! حالا مشکل فیلمنامه و سرعت نمایش داشت رو قبول میکنم ولی اثر فاخریه ! باید ازش حمایت بشه ! از چیه عصبانی نیستم میخوای حمایت کنی ؟یه اثر سوخته ! حمایت اصلی باید واسه اکرانش میشد که نشد !
در مورد 50 کیلو آلبالو هم من اصلا نبودم که بخوام بیام بگم حمایت کنید ! هرچند بگم که وقتی رو سینما بود من 1 بار رفتم دیدمش و بهتر میدونید که اصلا ارزش هنری هم نداشت که بخوام تو نمایش خانگی حمایت کنمش ! دقت کنید حمایت نکردن در تایید کپی کردن نیست ! من امروز دقیقا بحث کردم که از آثار حمایت کنید ! یعنی کپی نبینید ! حالا اگه خوبه که برید بگیرید و ببینید اگه نه ازش بد شنیدید طرفش نرید ! من وقتی به وقت شام رو فاخر میدونم و 2 بار سینما دیدم، چرا حمایت نکنم؟!؟
گشت 2 رو هم من بازم فعال نبودم که بخوام بیام بگم برید حمایت کنید ! هرچند اینم تو سینما من دیدم و تعریفی واسه نمایش خانگی نداشت که بخوام برم حمایت کنم و بخرمش دوباره !
امیر جان نمیدونم چرا اینقدر درمورد من و حرفهام و اعتقاد با گارد حرف میزنی !
یونس جان ! شما پخش یه فیلم سینمایی رو با دولت یکی حساب میکنی ؟ اصلا بر آورد هزینه ها باهم میخوره که همچین قیاسی میکنی ؟ کدوم ابلحی میاد فیلم میلیاردیشو کپی پخش کنه تو سطح جهان (به 4 زبون انگلیسی فرانسوی روسی عربی پخش شده) و داخل ایران که بگه من مظلوم بودم ! واقعا حاتمی کیا به مظلوم گرایی نیاز داره ؟ کدوم عقل سلیمی میگه که از میلیارد ها تومن که قطعا نمایش خانگی این اثر از رو پردش بیشتر میفروخت رو بیای هزینه کنی که بگی چی ؟ من مظلومم ؟ آرمان خیلی داره درست میگیه این رسما توهم توطئه هستش !
و دوباره امیر جان، یعنی چون فیلمی مثل به وقت شام چون هزینه کرده تبلیغ کرده و همه پرتال های تبلیغاتی رو قبضه کرده بوده، نباید الان ازش حمایت کنیم ؟ مگه عشقولانسه داداش من ! این چه استدلال بچگونیه ؟!؟ به نظرت همین لج بازی ها و کوته فکری های مردم ما نبوده که اینقدر مونده شدیم ؟ به نظر حمایت از این اثر موجب پیشرفت میشه یا کمک به کپی کردنش ؟!؟ واقعا شاخ در میارم از کامنت هاتون به علی قسم !
وای بارم نمیشه هنوز ! میدونید که کشور های خاورمیانه و اروپا و ... n تا کشور دیگه که قربانی دائش بودن چقدر تشنه آثاری هستن که در مورد این پدیده فیلم ببینن ؟ میدونی در آمد جهانی این فیلم تا 10 میلیون دلار یا شاید حتی 15 یا 20 تا واقعا نمیشه پیشبینی کرد چقدر میتونه بفروشه ؟!؟
من کلا نظرم در مورد یونس و امیر عوض شد.
نظر اینقدر غیر حرفیه ای ! وای من باورم نمیشه اصلا !
هووفففففففف
0 لایک
1397/06/12
Amir
ببین تو باز گارد گرفتی گفتی عصبانی نیستم فیلم سوختس ارزش حمایت نداره
فیلمی رو که 2 بار تو سینما دیدی داری میگی میخوام دو بار بخرمش مگه میشه انقدر افراط!!!!
در ضمن خبر کذب تولید نکن مرتضی خان درمیشیان پخش نکرده عزیزم بهت اشتباه رسوندن
کارگردانیش اصلا یه سطح از سینمای ایران بالاست؟؟؟؟
به وقت شام؟
فیلمی که کارکترای داعش رو احمق خلق کرده و از اون ها در حد کاریکاتور شخصیت پردازی کرده
فیلم انگار طنز بود
چند صحنش کپیِ مشهود و قابل لمس از Mad max بود
بسه تروخدا بسه حمایت از این فیلم ارزشی!!!!!
1 لایک
1397/06/12
آرتاس منتیل
افراط ؟ واقعا تو حمایت مالی مگه افراط هم داریم ؟!؟!؟ وای باورم نمیشه ! کلید واژه های جدید میشنوم ! اینکه میلیون ها نفر دارن کپی میکنن و به سینمای ایران هم ضربه میزنن نکنه که میشه تفریط ؟ باورم نمیشه امیر ب ا و ر م ن م ی ش ه !
اگه نمیدونی که درمیشیان پخش نکرده پس هیچی ، واقعا بحثی ندارم باهات 1 حاجی دیگه اینو همه میدونن ! نکنه الان رو میگی ! حاجی پخش شدن این فیلم به 2 سال قبل از اکرانش بر میگیرده ها ! در جریانی ؟!؟
عزیزم شما فرق کارگردانی و فیلم نامه رو میدونی چیه ؟! خدا وکیلی رو کلید واژه ها داریم بحث میکنیم وقتی هنوز فرق این دو مسئله رو متوجه نمیشی امیر جان جی بگم آخه !
باشه آقا به وقت شام به درد نخور، ترش ، جانک و ...
0 لایک
1397/06/12
یونس
کاملا درسته هیچ فیلمسازی نمیاد که برای مظلوم جلوده دادن اثرش از فروش میلیاردی فیلم بگذره اما حاتمی کیا فیلمساز معمولی و مستقلی نیست!!!
حاتمی کیا به سفارش فیلم میسازه و به سفارش هم فیلم هاش میفروشه و به سفارش هم درصد و اعتبارش رو میگیره!!!
کار از حاتمی حمایت و اعتبار از سازمان اوج (سپاه)
کلا کل فیلم مختص سپاه هست و حاتمی فقط به عنوان یه کارمند عمل میکنه که پیرو رئیس و رئسای خودشه و فقط و فقط فرمان میگیره که عمل کنه!!!
همینه که میگم حاتمی هیچکارست و فقط فرمان اجرا هست و فرماندار و فرمانده
و تصمیم گیرنده اصلی اشخاص دیگه ای هستند !!!
همونطور و به دلایلی هم که میدونی این فیلم مخالفان شدیدی داره که به گفته خودت مقصر مطلق رو اونا میدونی و مثلا توهم توطئه میزنی که فیلم حاتمی کیا رو به ناحق منتشر کردند !!!
درضمن سخن شما هم میتونه ته ته توطئه باشه علیه کسانی که مقصر شناختی!!!!
دقت داشته باش که به وقت شام یه اثر معمولی نیست و بخاطر همه این مخالفت ها هم مجبور به مظلوم نمایی میشه تا مخالفان رو اینچنین سرکوب کنه و همه چیز رو گردن شخص دیگه ای بندازه بنا بر فزضیات من اما مثل اینکه آقا مرتضی نظریه رو داد و پرونده رو مطلقا با حرف های 100 درصد مطلقش بست !!!!
درضمن این رو هم فراموش نکنیم که این پولها پول خردی بیش نیستند دربرابر پولهایی با صفر های نامحدود !!!!!
این اثر قشنگ حمایت شده و قدرت پشتشه و نیازمند این پولهای خرد برای حمایت هم نیست ، چون تمام تمام این میزان فروشها فقط و فقط به شهرت و شایع شدن فیلم کمک میکنه و باعث بزرگنمایی میان مردم میشه و ساخته شدن حاشیه بیشتر بیشتر برای دیده شدن بیشتر شه !!!!
با آقا امیر هم موافق نیستم و به نظرم بیشتر داره اثر رو تخریب میکنه با دلایل غیر منطقی و به نظرم کل حرفش رو نمیزنه که مشکلش با ساخت فنی فیلم چیه ، چه از لحاط فیلمنامه و چه از لحاظ ساختار سینمایی!!!
آقا امیر حرف مرتضی اینه که ساختار فیلم چرا ضعیفه و شما به نظرم جواب کاملا نامربوطی با موضوع کیفی فیلم تحویل میدی!!!
مطمئنم که فیلم از لحاظ ساختاری قدرتمندی ساخته شده اما اکثر مواقع حمایت ها و گذاشتن امکانات بسیار برای فیلم ، صلواتی در اختیار گذاشته نمیشه و قطعا هم همینطوره و سودی هم تا نباشه از هرلحاظ حمایت نمیشه !!!
متاسفانه !!!!
بدبختانه!!!!
2 لایک
1397/06/12
Amir
من مشکلم با فیلمنامه اثره!با شخصیت پردازیش!
داعشی ها که هیچی
واقعا نقش بابک حمیدیان چرا یهو متحول شد؟
چی شد واقعا؟(نمیگم بقیشو که اسپویل نشه)
از نظر کیفی بله فیلم جلوه ویژه های خوبی داشت!خب باید هم داشته باشه این همه بودجه فیلم بوده!
1 لایک
1397/06/13
Amir
فرق فیلم نامه و کارگردانی؟
ببین میخوای یه کار کنی بحث چیز شه ولی داریم باهم با کمال آرامش بحث میکنیم😊
پس پارازیت ننداز لطفا مرتضی جان
1 لایک
1397/06/13
آرتاس منتیل
من در کمال آرامش ولی تعجب دارم جواب میدم ! کامنت های این صفحه اصلا واسم دور از تصور بود امیر جان !
0 لایک
1397/06/13
Amir
خب من فیلمنامه اثر رو گفتم یه دلیل بگو که بتونم قبول داشته باشم این فیلمنامه رو!
لطفا😊
0 لایک
1397/06/13
آرتاس منتیل
همه میدونن من همیشه به فیلم نامه ها گیر دادم به فیلمنامه این اثر هم باگ وارده از نظر من حالا نمیدونم چرا قبولش داری !
0 لایک
1397/06/13
Amir
من گفتم فیلمنامه رو قبول دارم؟
پس معلومه کامنت های منو نمیخونی
1 لایک
1397/06/13
آرتاس منتیل
#اسکی ورزش خوبیست :))
0 لایک
1397/06/13
منظوم
سلام امیر عزیز.
لینک پیش فروش فیلم سینمایی به وقت شام در صفحه منظوم این اثر قرار داده شده است و همچین اثر حریم شخصی در نمایش خانگی منظوم وجود دارد، لطفا مجددا بررسی فرمائید.
موفق باشید.
0 لایک
1397/06/12
پرزیوال
اومده نمایش خانگی فقط دوبله و زیر نویس نداره نسخه اصلی هفته بعد
0 لایک
1397/06/12
آرتاس منتیل
اون نسخه کپی شده و لو رفتس
0 لایک
1397/06/12
فیلم بین
سه شنبه یا چهارشنبه هفته آینده در شبکه نمایش خانگی 🍴
1 لایک
1 نظر
1397/06/12
Amir
چهارشنبه😊
1 لایک
1397/06/12
پرزیوال
فردا در نمایش خانگی📺
0 لایک
1 نظر
1397/06/11
Amir
21 شهریور دوست عزیز😊
1 لایک
1397/06/11
Amir
21 شهریور ماه در شبکه نمایش خانگی
جهت اطلاع رسانی برای دلواپسان فیلم😐
2 لایک
0 نظر
1397/06/11
خانم کاظمی
الان اومده نمایش خانگی
0 لایک
1 نظر
1397/06/09
پرزیوال
نه هنوز نیومده
0 لایک
1397/06/09
فیلم بین
اواخر شهریور در شبکه نمایش خانگی ⏩
0 لایک
0 نظر
1397/06/04
سهیل
کی میاد نمایش خانگی؟..........................................................................
0 لایک
0 نظر
1397/05/28
آنیتا یاقوتی
میشه بعد اینکه گیر داعشی ها می افتند رو توضیح بدید
داستانش رو توضیح بدید لطفا
0 لایک
1 نظر
1397/05/16
عسلی
داستان فیلم رو نمیشه توضیح داد
0 لایک
1397/05/16
سینما سینما
منتظر اینم بیاد نمایش خانگی،واقعا اثر جالبی بود،حاتمی کیا با اون حرفا تو جشنواره فجر به فیلمش لطمه روانی زد
2 لایک
0 نظر
1397/05/14
پرزیوال
پس کی میاد نمایش خانگی
0 لایک
0 نظر
1397/05/05
فاطی* الان دیگه آره
0 لایک
0 نظر
1397/05/04
آقا علی
اکرانش تموم شده؟
1 لایک
0 نظر
1397/04/27
سربازولایت
ماهمهمدیون مدافعان حرمیمم
0 لایک
2 نظر
1397/04/23
یونس
ما همه یا شما؟؟؟
چرا جمع میبندی مرد حسابی؟؟؟
2 لایک
1397/04/23
آرمان عسگری
همونو بگو
1 لایک
1397/04/23
امیرحسین تبت ادامه...
با بیننده اشنا کنه . دقیقا همون کاری که لاتاری موفق شد انجام بده.
0 لایک
0 نظر
1397/04/13
علی سالاری نسب
چند خطی درباره ی فیلم #به_وقت_شام :
سه بار شاهکار ابراهیم حاتمی کیا را دیدم تا چند خطی درباره اش بنویسم،قبل از هر چیز امیدوارم فارغ از سیاست به سینما نگاه کنیم،فیلم خوب را باید دید چه مغز های کوچک و لاتاری باشد و چه به وقت شام،صحبت های حاتمی کیا در جشنواره منو نگران کرد،برای همین با تردید به سمت به وقت شام رفتم،اما باز شوکه شدم،بر خلاف آنچه که خیلی ها انتظار دارند فیلم حاتمی کیا رو سیاسی نمیدونم،همانطور که هممون میدونیم در سوریه اسد مخالفان دیگری هم به غیر داعش داشت و دارد،عده ای مخالف اسد هستند و عده ای موافق،اما هر انسان آزاده ایی مخالف داعش و اعمال اوست،به وقت شام از نظر کارگردانی بالاتر از سینمای ایران و اثری در حد اکران موفق جهانیست،حاتمی کیا کاملا بروز جلو رفته،همه چی فیلم سر جاش است،از بازی ها گرفته تا موسیقی متن جلوه های ویژه، گریم و...این چیزی است که از حاتمی کیا انتظار دارم،از لحاظ فنی در این سینما بی همتاست و شاید تنها جوان بینظیری مثل هومن سیدی میتونه نوید یک کارگردان فنی مثل حاتمی کیارو به ما بدهد،نگران فیلمنامه بودم که چه خواهیم دید،مخصوصا بعد جنجال های مربوط به ابراهیم سینمای ایران و اوج،اما فیلم نامه هم چیزی از کارگردانی کم نداشت،سیاسی نبود و حتی از اسد در برابر کرد ها هم دفاع نکرد،فیلم کرد ها رو به نماد بقیه مخالفان اسد نشان میدهد و بین اونا و داعش فرق قائل میشود و کاملا روایتی مستقل از سیاست رو بیان می کند،به زیبایی فرق اسلام حقیقی و اسلام داعشی رو به نمایش میزاره و به زیبایی تمام به مقوله داعش می پردازد،کاملا معلومه برای نوشتن داستان و ساختش وقت زیادی گذاشته شده،اکثر فیلم های حاتمی کیا در محیط جنگی ساخته شده اما در عین حال یک روح عاشقانه در همه ی این فیلم ها وجود دارد، به وقت شام هم از این قاعده مستثنی نیست،این فیلم به زیبایی تمام روابط بین انسانی را به تصویر کشیده،شاید آخرین سکانس های بازی بابک حمیدیان که بدون دیالوگ است از هزاران متن عاشقانه تر و زیبا و تاثیر گذار تر است...
به وقت شام را سه بار دیدم و باز دوست دارم ببینم،شاید بقیه فیلم های حاتمی کیا برای مخاطبان خارجی زیاد قابل درک نباشد اما به وقت شام فیلم محترمیست که باید به اکران جهانی برسد،مخاطب از این فیلم لذت میبرد تا لحظه ی آخر میخکوب می شود و در سطح جهانی میتواند که یاد بگیرد،که جنس لا اله الا الله داعش جنگ با خدا و اسلام است،تفاوت را به خوبی نمایش می دهد...
این فیلم را از دست ندهید،اگر عینکی هستید حتما با عینک به دیدن فیلم بروید چون زیرنویس زیاد دارد.
0 لایک
3 نظر
1397/04/10
آرتاس منتیل
خیلی قوی نوشتی خیلی
از اینکه پای همچین کاربرانی به منظوم باز میشه خوشحال میشم
نه به خاطر اینکه متنت به مدح فیلم به وقت شما پرداخته نه، به خاطر اینکه روان صحبت کردن و سلیس صحبت کردنت خیلی باعث تفهمیم بهتر هممون میشه و میشه تو نوشتن باهات رقابت کرد.
2 لایک
1397/04/10
عسلی
موافقم
1 لایک
1397/04/10
علی سالاری نسب
خیلی ممنون لطف دارین،سینما برام خیلی مهمه و بنظرم سایت منظوم میتونه به سینما خدمت کنه
1 لایک
1397/04/10
علی رمضانی
فیلم خوب و خوش ساختیه ،فقط ابهاماتی هم داره مثلا سرنوشت اون چتر نجات در سکانس پایانی چی میشه ؟ ولی در مجموع خیلی خوب بود
0 لایک
0 نظر
1397/04/09
فیلم بین
مهر ماه در شبکه نمایش خانگی 🍴
0 لایک
0 نظر
1397/03/20
فاطمه نژاده
من که تو سینما مو های بدنم سیخ شد
فیلم هر لحظه تماشاگران رو غافاگیر میکرد
0 لایک
0 نظر
1397/03/12
سارا عالی بود
1 لایک
0 نظر
1397/03/04
مرتضی نعمتی واقغا قشنگ و اموزنده و خوش ساخت بود
0 لایک
0 نظر
1397/02/25
امیر
بسیار عالی،صحنه های زیبایی داشت و خوش ساخت بود‌👏👏👏👏
0 لایک
0 نظر
1397/02/24
عارفه
خیلی خیلی بیخوده
0 لایک
1 نظر
1397/02/19
زهرا
تو هم که همه جا ساز مخالف میزنی!! من تا به حال فیلمی به این زیبایی ندیده بودم و دوست دارم همه مردم ایران هم اونو ببینن..
0 لایک
1397/02/20
سیما مرادی
سلام یه فیلم عالی همیشه عالیه 😘
0 لایک
0 نظر
1397/02/12
علی آقا
قشنگه✔️
0 لایک
0 نظر
1397/02/09
❤کیمیا❤ افتضاح
0 لایک
1 نظر
1397/02/08
مهدی
یکی تو راست می‌گی یکی اون دلفینه که پرواز می‌کرد
0 لایک
1397/02/10
آرتاس منتیل
سلام محمود جان ! من نظرم دقیقا متفاوت با چیزیه که میگی !
اتفاقا از اصلی ترین نقاط ضعف فیلم، میشه به جلوه های ویژه فیلم اشاره کرد که خیلی بد بود، جایی که دارن باند رو تمیز میکنن و شهر میسوزه رو ببین چقدر مصنوعیه، یا جایی که جت ها میان رو هوا ، انفجار های تو فیلم در حد جلوه های ویژه 15 سال پیش بود.
اما در مورد قهرمان، دقیقا حاتمی کیا میخواست شهدا رو قهرمان جلوه بده، قهرمان حتما نباید به شیوه هالیوودی و آرنولدطور باشه که همرو بزنه له کنه و بره ! قهرمان ما یه شهیده ! یه بچه بسیجی که دل شجاعی هم نداره، دلش پیش خانوادشه و مردده، هی پدرش رو ملامت میکنه از این همه ایثار ! حتی تو جریان فیلم قهرمان ما میترسه و گریه میکنه و ... به قول یکی از دوستام که باهم فیلم رو دیدیم خیلی خوب شخصیت بابک حمیدیان رو نشون دادن که یه خلبان یه کاماندو نیست که تیر بخوره و بره یه زنه اسلحه بدست رو بزنه و ...
دقیقا شهادت رو داره الگوی قهرمانانه جلوه میده! مثل امام حسینی که 1400 سال پیش جنگ رو به ظاهر باخت ولی شهید شد و الان بعد 1400 سال ارتش میلیونی از زن و بچه و جوان و پیر، پیاده میرن به حرمش !
ولی نقدت به کودن جلوه دادن داعشی ها خیلی خوب بود، نکته دقیقی بود که دوست داشتم
4 لایک
1397/02/07
فرهاد
کاملا برعکس گفتی ، هر چی گفتی برعکسش درسته
0 لایک
1397/02/10
فاطمه
قهرمان به وقت شام شخصیت علی بود
0 لایک
1397/02/14
مرتضی نعمتی واقعا عالی بود
0 لایک
0 نظر
1397/02/07
ارشیا
قشنگ بود ولی در حد لاتاری نبود
0 لایک
3 نظر
1397/02/04
آرتاس منتیل
قیاس مع‎الغیر >؟
0 لایک
1397/02/05
مهدی
فقط برو این طرفا پیدات نشه
اصل نمیشه قیاس کرد اون فیلم شعاری رو با این فیلم هنری.
0 لایک
1397/02/10
فاطمه
دوتا ژانر متفاوت رو نباید مقایسه کرد
0 لایک
1397/02/14
مشاهده بررسی‌های بیشتر