جشن‌ تولد

‏جشن‌ تولد‏ (1394)
‏Birthday Party‏

4.2
رای شما:
0/10
بر اساس رای 144 کاربر
درام, جنگی
اکران شده در 1395/11/23

خلاصه داستان فیلم سینمایی جشن‌ تولد
داستان خانواده‌ای سوری که شب جشن تولد فرزندشان به‌ نام «رقیه» است. این شب و جشن آنها مصادف می‌شود با حمله تکفیری‌ها به دمشق و حرم حضرت زینب(س).
این خانواده شیعه به همراه همسایه اهل سنتشان از خانه به سمت محل امنی فرار کنند. مقصدشان حرم امن حضرت زینب(س) است و در مسیر رسیدن به حرم در بین راه به یک کلیسا پناه می‌برند و اتفاقاتی برای این گروه رخ می‌دهد...

نیره رحمانی: مهمترین مشکل فیلم گذشته از شعاری بودنش عدم توانایی فیلمساز در ارائه لحظاتی‌ست که چنان تماشاگر را به شخصیت‌ها نزدیک کند که قربانی شدن آنها، آنها را تحت تاثیر قرار دهد.
جبار آذین: سینمای ایران به طور جد نیازمند ورود به تولید چنین آثار درخشان و ارزشمندی است و باید به یکایک عوامل این اثر سینمایی تبریک گفت که علیرغم تمامی مشکلاتی که در روند تولید این فیلم داشته اند.
محمدرضا وحیدزاده: فیلمی درباره مدافعان حرم، یکی از حساس‌ترین و استراتژیک‌ترین و ملی‌ترین و جهانی‌ترین و هزاران ترینِ موضوعات و مسائلی که کشور ما در طول تاریخ خود درگیر آن شده است.
مرتضی اسماعیل‌دوست: اولین ساخته سینمایی عباس لاجوردی در بخش «نگاه نو» جشنواره سی‌وچهارم، نوید حضور کارگردانی قابل برای سینمای ایران دارد...
بازیگران سوری برای بازی در فیلم «جشن تولد» حاضر به حضور در فیلم نبودند. این افرادی که در فیلم بازی کردند به دلیل این که از هجوم به سوریه ناراحت بودند و دلشان پر غصه بود سر کار حاضر شدند.
به گفته‌ی «عباس لاجوردی»، کارگردان فیلم سینمایی «جشن تولد» بخاطر سختی‌های فیلم‌سازی در منطقه جنگی لوکیشن فیلمبرداری را هر روز عوض می کردند و هر دو روز یک بار لوکیشن کار را تغییر می‌دادند. حتی لوکیشن بعدی را هم عوامل نمی‌دانستند که در کجا واقع شده است. برنامه را به گونه‌ای تنظیم می‌کردند که تروریست‌ها نتوانند آنها را شناسایی کنند. زیرا یا با خمپاره آنها را می‌زدند و یا آدم می‌فرستادند. فضاکاملا سخت بوده است، برخی مواقع هواپیماهای سوخو حملات شدیدی داشته‌اند. هنگام حملات این هواپیماها در میان عوامل افرادی به دلیل پرواز نزدیک هواپیما به سطح زمین سر صحنه غش کردند.
به گفته‌ی «عباس لاجوردی»، کارگردان فیلم سینمایی «جشن تولد»، این فیلم در «ریف» دمشق کار شده است.
سوتی های فیلم جشن‌ تولد (0 سوتی)
دیالوگ های فیلم جشن‌ تولد (0 دیالوگ)
جزئیات بیشتر از فیلم جشن‌ تولد
پخش کننده: بهمن سبز
میزان فروش: 10،201،000 تومان
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

فیلم ارزش یک بار دیدن را دارد؟


فیلم از لحاظ فنی و هنری باکیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار فیلم غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام فیلم، مفید و ارزشمند هست؟


بعد از پایان فیلم به آن فکر می‌کردید؟


فضای فیلم با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای فیلم مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از فیلم جشن‌ تولد (از مجموع 5 رای)

ارزش تماشا
2
خوش ساخت
1
بازیگری
5
خلاقانه
0
محتوای مناسب
10
تفکربرانگیز
1
مناسب خانواده‌
0
مناسب کودکان
2
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره فیلم جشن‌ تولد (3 بررسی)
بابک نهری
پول و اعصاب یه راست توووووووووو جوب
0 لایک
0 نظر
1395/12/23
علی محمدزاده
بسیارمبتدی ومصنوعی.یکی ازبدترین فیلمهاست
0 لایک
0 نظر
1395/11/25