ورود
سینما و تلویزیون
تلویزیون
سریالهای در حال پخش
برنامههای در حال پخش
بهترین سریالهای ایرانی
بهترین برنامههای تلویزیونی
سریالهای شبکه آیفیلم
جدول پخش
سینما
فیلمهای در حال اکران
به زودی در سینمای ایران
بهترین فیلمهای ایرانی
داغترین آثار
جدول فروش
نمایش خانگی
جدیدترین آثار نمایش خانگی
به زودی در نمایش خانگی
سینما و تلویزیون جهان
روی پرده هالیوود
به زودی در سینماهای آمریکا
سریالهای خارجی در حال پخش
بهترین فیلمهای خارجی
بهترین سریالهای خارجی
لیست 250 فیلم برتر IMDb
تحریریه
خبر
اخبار روز
اخبار اینستاگرامی
اخبار آثار در حال ساخت
تحلیل و گزارش
ترین ها
گزارش
VOD
معرفی فیلم
مطبوعات
نگاه مردم
نقد و بررسی
نقد فیلم ایرانی
نقد سریال ایرانی
نقد برنامههای تلویزیون
نقد فیلم خارجی
نقد سریال خارجی
لیست پیشنهادی
لیست معرفی هنرمندان
لیست معرفی آثار
گالری
گالری ویدئو
آخرین ویدئوها
ویدئوهای سینما
ویدئوهای تلویزیون
ویدئوهای هنرمندان
ویدئوهای اختصاصی
گالری عکس
آخرین عکسهای خارجی
گالری عکس فیلمهای روی پرده
گالری عکس آثار نمایش خانگی
گالری عکس سریالهای روی آنتن
گالری عکس هنرمندان محبوب
هنرمندان
هنرمندان ایرانی
داغترین هنرمندان
بیوگرافی بازیگران ایرانی
هنرمندان روی پرده
هنرمندان روی آنتن
هنرمندان نمایش خانگی
هنرمندان ایرانی متولد امروز
هنرمندان خارجی
داغترین هنرمندان خارجی
بیوگرافی بازیگران خارجی
هنرمندان خارجی روی پرده
هنرمندان خارجی روی آنتن
هنرمندان خارجی متولد امروز
اینستاگرام هنرمندان
جدیدترین پست ها
محبوبترین بازیگران ایرانی اینستاگرام
جشنواره
کاربران
رتبهبندی کاربران
برترین کاربران کل
برترین کاربران هفته
بررسی
جدیدترین بررسیها
محبوبترین بررسیهای هفته
محبوبترین بررسیهای کل
لیست
جدیدترین لیستها
محبوبترین لیستهای هفته
محبوبترین لیستهای کل
منظوم حرفهای
ورود
عضو منظوم نیستید؟
ثبت نام
کنید.
همه
هنرمندان
سریال ها
فیلم های سینمایی
جستوجوی پیشرفته »
دیدن تمام نتایج برای
""
»
خاکباز
دنبالکنندگان
8
دنبال میکند
1
دنبال میکنید
دنبال کردن
دنبال نکردن
عضویت از دی 1395
ستاره
280
بررسی
5
لیست
0
مشارکت
0
لایک
37
پروفایل
فعالیتها
فیلمها
بررسیها
مشارکت
لیستها
پسندها
شبکه
تعداد ستاره: 10
×
بررسی
نظرات
لیست
فیلتر:
مرتبسازی بر اساس
جدیدترین بررسیها
محبوبترین بررسیها
پربحثترین بررسیها
بیشترین ستاره
کمترین ستاره
تعداد ستاره
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
اعمال
نسیم
به وقت شام
ستاره نویسنده به فیلم:
10
خداییش خیلی خیلی خوش ساخت بود ادم ی لحظه فک میکرد فیلم خارجیه خیلی خیلی کارگردانیش پخته بود بقول یکی ازدوستان سفارشی بودن دلیل نمیشه که کل فیلمو زیرسوال برد .برعکس خی...
بیشتر
3
لایک
7
نظر
طاها مزینانی
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
فیلمی در رتبه خیلی خوب در سینمای ایران! موضوع خیلی جنجالی که درد ها رو بیان میکنه بازی ها عالی بود حرف نداشت فیلمنامه ای فوق العاده از ابراهیم امینی و محمدحسین مهدویان ک...
بیشتر
7
لایک
2
نظر
سهیل
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
فوق العاده بود. همزمان یه موضوع تلخ اجتماعی رو با یه فیلمنامه قوی احساسی اورده بود که این یعنی کارگردانی قوی(همچنین نویسندگی) برای تاثیر گذاری بیشتر روی مخاطب. همچنین پا...
بیشتر
5
لایک
1
نظر
ترنم.ر
خندوانه
ستاره نویسنده به برنامه:
10
ایت بی غم مسلط اجرا کرد ولی.... چرا نباید انقدری برای خودش و بیننده احترام قائل باشه که از چندروز قبل متنش رو ببنده و تازه نخواد ۱۱ شب به متنش سر بزنه که بفهمه بده و از...
بیشتر
1
لایک
0
نظر
احسان
خندوانه
ستاره نویسنده به برنامه:
10
در ضمن ، من رامبد رو خیلی دوست داشتم و دارم و خواهم داشت ولی کارش فوق العاده زشت بود که اومده جلوی وحید از یارش این قدر تعریف میکنه و میگه بهترین اجراهای تاریخ خندوانه ر...
بیشتر
2
لایک
0
نظر
احسان
خندوانه
ستاره نویسنده به برنامه:
10
دوستان خواهش می کنم اگه امشب تردید دارید به کی رای بدید ، وحید رحیمیان رو انتخاب کنید ، نه اینکه بخوام احساسی نظر بدم ، در واقع وحید اگه بیاد بالا میتونه جای این مرحله ه...
بیشتر
5
لایک
1
نظر
سینا
خط ویژه
ستاره نویسنده به فیلم:
10
مصطفی کیایی از نظر من عالی فیلم درست میکنه . جوان هست و تمام کار هاش عالیه چهارراه استابول . بارککککد . خط ویژه . عصر یخبندان همشون عالیه و جذاب هست .
بیشتر
1
لایک
0
نظر
یاسمین کاظمی
نفس
ستاره نویسنده به فیلم:
10
چقققققدددر دلنشین بود:) چقدر ساده و دوست داشتنی!!! آدمو عجیب همراه میکرد...یه جاهاییش پر خنده آخرش گریم گرفت!!! کارگردانی عااالی👌🏻👌🏻👌🏻 فیلمنامه عالی و بازی ها عالی تر👌🏻👌...
بیشتر
2
لایک
0
نظر
یاسمین کاظمی
گلشیفته
ستاره نویسنده به سریال شبکه نمایش خانگی:
10
عاشششششققششششم کاریم به فیلمنلمه اش ندارم که اصلا اون طور ک باید نیست و از اقای شعیبی بیشتر توقع میرفت!!! واقعا وقتی میشینم پاش غش غش میخندم خیلی دوست دارم بازی هارو😂😂😂 ...
بیشتر
2
لایک
0
نظر
وروجک
زرد
ستاره نویسنده به فیلم:
10
خیلی فیلم خوبی بود لوگوی فیلم رو خیلی دوست دارم با اینکه خیلی سادس انتخاب بازیگراش حرف نداشته اما اگه من بودم به جای آقای حقیقت دوست بازیگر دیگری رو انتخاب میکردم که بیش...
بیشتر
1
لایک
0
نظر
طاها مزینانی
پژمان
ستاره نویسنده به سریال:
10
بسیار بسیار عالی بازی پژمان جمشیدی برای اولین بار واقعا عالی بود
بیشتر
2
لایک
0
نظر
امیر
شهرزاد 3
ستاره نویسنده به سریال:
10
منظوم اون موزیک ویدئو نشد نیست اون موزیک ویدئو چه کردیِ☺
بیشتر
2
لایک
0
نظر
مانلی
آینه بغل
ستاره نویسنده به فیلم تلویزیونی:
10
فیلم طنزی بود و شوخی ها بجا ارزش یک بار دیدن رو داره
بیشتر
1
لایک
0
نظر
مینا صالحی
سر دلبران
ستاره نویسنده به سریال:
10
خیلی فیلم خوبیه، مخصوصا محیط و لوکیشن ها خیلی آرامبخش هستن و حس خوبی به آدممیدن
بیشتر
1
لایک
0
نظر
ترلان علیدوستی
شهرزاد 3
ستاره نویسنده به سریال:
10
وای خدا عااااااالی بووووود معررررکه بوووووود اصلا نمیدونم دیگه چی بگم وای چه شکلی تا دو هفته دیگه صبر کنم برای قسمت آخررررر
بیشتر
2
لایک
0
نظر
وروجک
ماه عسل
ستاره نویسنده به برنامه:
10
خیلی تیتراژ پایانیش خوبه
بیشتر
3
لایک
0
نظر
طاها مزینانی
ملی و راههای نرفتهاش
ستاره نویسنده به فیلم:
10
عالی بازی خانم الوند و آقای کی مرام عالی بود
بیشتر
3
لایک
0
نظر
خان خانان
ساخت ایران 2
ستاره نویسنده به سریال:
10
قسمت 2 هم عالی
بیشتر
1
لایک
0
نظر
وروجک
ملی و راههای نرفتهاش
ستاره نویسنده به فیلم:
10
به ماهواره اشاره شد اما موضوع اصلی فیلم خشونت خانگی بود دیگه
بیشتر
3
لایک
0
نظر
ارشیا
ساخت ایران 2
ستاره نویسنده به سریال:
10
قسمت اول عالی بود
بیشتر
1
لایک
0
نظر
ارشیا
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
آقای عزتی درسته که نقششون کم بود ولی بسیار عالی بازی کردن
بیشتر
2
لایک
0
نظر
فاطمه
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
عالی مخصوصا بازی اقای حجازی فر
بیشتر
2
لایک
0
نظر
زهرا قربانی پور
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
عاااااالی.واقعا نمیدونم چرا چشنواره اینقد ظلم کرد
بیشتر
2
لایک
0
نظر
جانیشتاین
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
خیلیییییییی خووووووب بووووووووووود
بیشتر
3
لایک
0
نظر
سیما مرادی
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
سلام خیلی فیلم عالی هست یکی از بهترین فیلم هایی که دیدم لاتاری هست . # لاتاری . تنها . نیست # 😘
بیشتر
2
لایک
0
نظر
صادق خان
چهارشنبه خون به پا میشود
ستاره نویسنده به فیلم:
10
عالی
بیشتر
1
لایک
0
نظر
طاها مزینانی
ابد و یک روز
ستاره نویسنده به فیلم:
10
شاهکار تکرار نشدنی سعید روستایی… با بازی زیبا آقا معادی و محمد زاده زمانی که نوید محمدزاده رو داشتن میبردن واقعا غمگین بود
بیشتر
2
لایک
1
نظر
ساخت ایران 2
ساخت ایران 2
ستاره نویسنده به سریال:
10
عالی تر از عالی
بیشتر
1
لایک
0
نظر
سارا:-\
ملی و راههای نرفتهاش
ستاره نویسنده به فیلم:
10
خیلی خوب بود،بازیگراش واقعا عالی بازی کردن. موضوعش هم خیلی جالب بود و هم یکی از تلخ ترین واقعیت ها بود
بیشتر
2
لایک
0
نظر
توماج
پژمان
ستاره نویسنده به سریال:
10
یک سریال زیبای دیگر از سروش صحت
بیشتر
3
لایک
0
نظر
مینااااا
ملی و راههای نرفتهاش
ستاره نویسنده به فیلم:
10
بییییییی نظیییییر بود ماهور الوند و میلاد کی مرام و بازیگران دیگه عااااااااالیییییی موضوع بسیاااااااااار عالییییی و متنوع کارگردانی بیییییی نظیر در کل خیلییییی عاااال...
بیشتر
3
لایک
0
نظر
سیما مرادی
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
# لاتاری _تنها _ نیست # 💜👌😙
بیشتر
2
لایک
0
نظر
مهرشاد احمدی
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
فیلمی بود که سینمائ ما بش نیاز داشت تو روزای که سینما دچار کمبرد قهرمان قشنگ مهدویان قهرمانو تو کاراکتر امیر علی ،موسی قرار داد والبته از نظر فیلنامه یه کمی مشکل داشت
بیشتر
3
لایک
0
نظر
مهدی
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
فیلم عالیه یعنی اگه نبینید از دستتون رفته
بیشتر
3
لایک
0
نظر
مینااااا
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
عاااااااااالییییییی بود خیلییییییی متفاوت بازیگران بییییی نظییییررررر کارگردانی و عوامل دیگه بسیااااارررر عالییییی موضوع هم که بییییی نظیییرررر در کل بسیاااااااااار ...
بیشتر
2
لایک
0
نظر
ارشیا
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
عالی بود
بیشتر
2
لایک
0
نظر
جواد
پایتخت 5
ستاره نویسنده به سریال:
10
بعد مدت ها توی عید تلویزیون رو نگاه کردم. پایتخت و ایرانگرد بینظیر بودند. ای کاش باز هم پایتخت ادامه داشته باشه. آفرین بر تیم سازنده اش
بیشتر
2
لایک
0
نظر
جواد
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
یکی از بهترین های 10 سال اخیر سینمای ایران. افرین بر مهدویان!
بیشتر
4
لایک
0
نظر
علی
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
عالی بود
بیشتر
3
لایک
0
نظر
مهدی
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
هم گریه هم خنده داشت. یکی از زیباترین فیلمایی که تا حالا دیدم. حیف فیلم که جایزه ای از جشنواره نگرفت...
بیشتر
5
لایک
0
نظر
سیما مرادی
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
سلام خیلی فیلم عالی و خوش ساختی هست تبریک به آقای مهدویان که فیلمی به این زیبایی ساختن و واقعیت های جامعه رو نشون دادن از عوامل فیلم هم تشکر میکنم به خصوص آقای ساعد سهیل...
بیشتر
2
لایک
0
نظر
محمد حسین محمدی
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
واقعا عالی #لاتاری_تنها_نیست!
بیشتر
3
لایک
0
نظر
محمدحسین توکل نیا
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
مگه داریم یه فیلم انقدر عالی و کامل باشه
بیشتر
2
لایک
0
نظر
امیر
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
خیلی خوبه
بیشتر
2
لایک
0
نظر
رزا رزاقی
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
به جرات میتونیم بگم یکی از بهترین فیلم های بود که توی عمرم دیدم
بیشتر
3
لایک
0
نظر
ویدا بیات
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
عالییییی #لاتاری_تنها_نیست
بیشتر
3
لایک
0
نظر
نیوشا جون
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
وای خیلی عالیه
بیشتر
3
لایک
0
نظر
سید محمد جواد ثامنیان
لونه زنبور
ستاره نویسنده به فیلم تلویزیونی:
10
فوق العاده با مهارت خیلی حس خوبی بود با درخشانی پژمان جمشیدی
بیشتر
1
لایک
0
نظر
فرهاد
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
چرا این فیلم انقدر عالی بود من که یه بار دیگه باید ببینمش بهترین فیلم چند سال اخیره
بیشتر
4
لایک
0
نظر
پروانه
ابد و یک روز
ستاره نویسنده به فیلم:
10
قصه تلخ....فیلم قشنگ وبا محتوایی بود
بیشتر
1
لایک
0
نظر
عارفه
پایتخت 5
ستاره نویسنده به سریال:
10
عالی بود مخصوصا بهتاش ای خدا دایی ولکن
بیشتر
3
لایک
0
نظر
سعید عطائی
لونه زنبور
ستاره نویسنده به فیلم تلویزیونی:
10
فقط پژمان
بیشتر
1
لایک
0
نظر
غــــریبه
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
عااالی بود من که خیلی خوشم اومد جواب عزتی با اینکه نقشش کوتاه بود ایشونم عالی بود
بیشتر
4
لایک
1
نظر
عرفان 2018
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
خیلی فیلم خوبی بود
بیشتر
2
لایک
0
نظر
توماج
خفهگی
ستاره نویسنده به فیلم:
10
یک ملودرام چالشی خاص
بیشتر
1
لایک
0
نظر
علی خداویسی
پایتخت 5
ستاره نویسنده به سریال:
10
خیلی فیلم قشنگی هست
بیشتر
2
لایک
0
نظر
توماج
خط ویژه
ستاره نویسنده به فیلم:
10
یک شاهکار دیگر از مصطفی کیایی که به خوبی به تصویر کشیده شد
بیشتر
1
لایک
0
نظر
وروجک
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
منم با شما موافقم آقا مهدی درباره اعتقاد قلبیتون که هیچکدوم از آدما با هم فرقی ندارن اما واقعا لاتاری فاشیستی نبود اصلا
بیشتر
2
لایک
0
نظر
محمدرضا*313*
نهنگ عنبر 2: سلکشن رویا
ستاره نویسنده به فیلم:
10
نهنگ عنبر 1 بهتر بود ولی اینم قشنگ بود :-)
بیشتر
1
لایک
0
نظر
محمدرضا*313*
خواب و بیدار
ستاره نویسنده به سریال:
10
فوق العاده
بیشتر
3
لایک
0
نظر
مهسان
پایتخت 5
ستاره نویسنده به سریال:
10
عالیه این سریال مخصوصا با حضور هومن حاجی عبداللهی و نسرین نصرتی و بهرام افشاری😗❤
بیشتر
2
لایک
0
نظر
سیما مرادی
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
لاتاری # تنها # نیست
بیشتر
3
لایک
0
نظر
قهرمان
پایتخت 5
ستاره نویسنده به سریال:
10
پایتخت 5 جزو معدود سریال های موفق چند سال اخیر ایرانه و به همین جهت شایسته تحسینه.از جمله عوامل موفقیت این سریال:1بازی روان و بی چون وچرای بازیگران به لهجه مازندرانی.2کا...
بیشتر
4
لایک
0
نظر
علی
پایتخت 5
ستاره نویسنده به سریال:
10
از آقای محسن تنابنده و سیروس مقدم خواهش میکنم فصل 6 این سریال را هم بسازند
بیشتر
3
لایک
0
نظر
سیما مرادی
به وقت شام
ستاره نویسنده به فیلم:
10
سلام اریا ضد عرب میشه بفرمایید از نظر شما چه فیلمی خوبه ؟من فکر میکنم همه فیلم ها از نظر شما مزخرف هستن
بیشتر
2
لایک
0
نظر
حسام الدین
پایتخت 5
ستاره نویسنده به سریال:
10
پایتخت 6 لطفا
بیشتر
5
لایک
0
نظر
حسام الدین
پایتخت 5
ستاره نویسنده به سریال:
10
بهترین سریال انشاالله پایتخت 6
بیشتر
4
لایک
0
نظر
ف.مجتهدی
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
عالی بود. واقعا کم نظیر بود. همراهی عشق و غیرت رو با زیبایی تمام به تصویر کشیده بود. این فیلم توقع ما رو از سینمای ایران بالا برد. ما به چنین فیلمهای کم نقصی نیاز داریم.
بیشتر
3
لایک
0
نظر
هستی
پایتخت 5
ستاره نویسنده به سریال:
10
هرچی بگم کمه....................فقط می تونم بگم به امید پایتخت 6 . آقای مقدم نا امیدمان نکن
بیشتر
2
لایک
0
نظر
افسانه بانو
پایتخت 5
ستاره نویسنده به سریال:
10
تنها سریال قابل دیدن و ارزشمند نوروز امسال
بیشتر
2
لایک
0
نظر
ویدا بیات
پایتخت 5
ستاره نویسنده به سریال:
10
امیدوارم پایتخت ۶ هم ساخته بشه
بیشتر
3
لایک
0
نظر
پروانه
پایتخت 5
ستاره نویسنده به سریال:
10
این رو هم بگم مدافعان حرم مطهر حضرت زینب قطعا ازین سریال راضی هستن من که اشک ریختم و فقط تشویق میکردم بازیگران رو دم همشون گرم بخصوص بهتاش
بیشتر
1
لایک
0
نظر
پروانه
پایتخت 5
ستاره نویسنده به سریال:
10
عالی بود من خیلی این قسمت رو دوس داشتم هرکی بگه خوب نیس کلا بی سلیقس قسمت آخرش خیلی خوب بود خواستار پایتخت 6 هستیم مرسی آقای مقدم دست مریزاد
بیشتر
3
لایک
0
نظر
پروانه
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
عالییییترین فیلمی که تو سینمای ایران ساخته شده خداقوت میگم به آقای مهدویان و تیم فوقالعادشون ساعد سهیلی عزیز و آقای حجازی فر امیدوارم همینطور بدرخشید
بیشتر
4
لایک
0
نظر
مینااااا
پایتخت 5
ستاره نویسنده به سریال:
10
موافقم وروجک جون:) فهیمه و بهتاش عاااااالییی هستن البته از نظر من همشون بینظیرن واقعا دستشون بابت همچین سریال عااالیییییی درد نکنه امیدوارم بازهم یک یا چند فصل خوب دیگ...
بیشتر
2
لایک
0
نظر
محمد
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
عالی بود
بیشتر
2
لایک
0
نظر
احسان
پایتخت 5
ستاره نویسنده به سریال:
10
سریال عالی،جذاب،دیدنی.دمت گرم آقای مقدم.منتظر فصل 6پایتخت در سال آینده هستیم.
بیشتر
4
لایک
0
نظر
عرفان دکالی
پایتخت 5
ستاره نویسنده به سریال:
10
فوق العاده بود یعنی یکی از بهترین آثار ایرانه
بیشتر
2
لایک
0
نظر
سید محمد متین موسوی
لونه زنبور
ستاره نویسنده به فیلم تلویزیونی:
10
قشنگ بود پیشنهاد میکنم ببینید
بیشتر
2
لایک
0
نظر
سید مصطفی موسوی
پایتخت 5
ستاره نویسنده به سریال:
10
خیلی برنامه خوب عالی بامزه شیرین و جذابی است.
بیشتر
2
لایک
0
نظر
ریحانه
دیوار به دیوار 2
ستاره نویسنده به سریال:
10
مثل دیوار به دیوار یک جذاب هیجانی نیست
بیشتر
1
لایک
0
نظر
سیما مرادی
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
سلام ارزش دوبار دیدن رو داره ممنون از آقای مهدویان و ساعد سهیلی عزیزم و هادی حجازی فر با آرزوی بهترین ها 💜😚❤😘💟
بیشتر
2
لایک
0
نظر
رضا
لونه زنبور
ستاره نویسنده به فیلم تلویزیونی:
10
عالییییییییییییییییی بهترین توی تاریخ
بیشتر
2
لایک
0
نظر
علیرضا شریف زاده
لونه زنبور
ستاره نویسنده به فیلم تلویزیونی:
10
خیلی خوبه حتما ببینید
بیشتر
2
لایک
0
نظر
نفس
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
هر چی بگم کم گفتم یعنی اصلا از عالی اون ورترم داریم؟ عالی بود عالی جواد عزتی با اینکه نقشش کم بود ولی عالی بود این نظر منه کاش غیرت و مردونگی هیچ وق کم رنگتر نشه الان ل...
بیشتر
2
لایک
0
نظر
سپنتا ملکی
لونه زنبور
ستاره نویسنده به فیلم تلویزیونی:
10
فیلم خوبی است.
بیشتر
5
لایک
0
نظر
سیما مرادی
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
لاتاری # تنها # نیست 💜❤😘😚😗
بیشتر
2
لایک
0
نظر
ویدا بیات
خواب و بیدار
ستاره نویسنده به سریال:
10
عالی و بسیار جذاب
بیشتر
4
لایک
0
نظر
سیما مرادی
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
سلام دوستان لطفا از فیلم حمایت کنید ممنون . لاتاری # تنها # نیست 💜❤😙😗
بیشتر
2
لایک
0
نظر
وروجک
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
#لاتاری_تنها_نیست
بیشتر
3
لایک
0
نظر
جانیشتاین
لونه زنبور
ستاره نویسنده به فیلم تلویزیونی:
10
خیلی باحال بود😂👏
بیشتر
2
لایک
0
نظر
سیما مرادی
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
سلام به نظر منم سیمرغ رو باید به ساعد سهیلی میدادن ❤💜💟😗😘😚😙
بیشتر
3
لایک
0
نظر
ویدا بیات
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
خانم صادقی خیلی ممنون که گندزدین به فیلم و همه ماجرا روگفتین
بیشتر
4
لایک
1
نظر
سیما مرادی
لاتاری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
سلام من پیشنهاد میکنم به کسانی که هنوز فیلم رو ندیدن حتما حتما حتما برن و این فیلم رو ببین مطمعناً پشیمون نمیشن . ❤😘😗💜 لاتاری # تنها # نیست
بیشتر
2
لایک
0
نظر
وریا
پایتخت 5
ستاره نویسنده به سریال:
10
سریال خوبیه به هرحال هر سریالی فصل های جدید هی پشت هم میسازد همین پیش میاید دیگه خیلیا راضین خیلیا هم ناراضی
بیشتر
1
لایک
0
نظر
ویدا بیات
دیوار به دیوار
ستاره نویسنده به سریال:
10
فوق العادههههههههه
بیشتر
1
لایک
0
نظر
مهنا
پایتخت 5
ستاره نویسنده به سریال:
10
مهران احمدی گند زد به فیلم خاک بر سر ناز میکنه میگه من میخوام غیر از کمدی سبکهای دیگر رو هم امتحان کنم و توانایی های خودم رو نشون بدم آخه مسخره شما وظیفه داری یه مجموعه ...
بیشتر
4
لایک
0
نظر
وریا
فراری
ستاره نویسنده به فیلم:
10
خب اگه بازی یکیشون بد بوده دلیل نمیشه به فیلم یک ستاره بدیم.😡😡😡
بیشتر
2
لایک
0
نظر
ترلان علیدوستی
شهرزاد 3
ستاره نویسنده به سریال:
10
لایک دوستم.لایک غریبه جونم.واقعا غم انگیز بود آقای فتحی واقعا لایک به قول آنا جان آدم دست خودش نیود اشکش نا خداگاه میومد😭😭😭😭😢😢😢😢😢😢
بیشتر
2
لایک
12
نظر
وروجک
شهرزاد 3
ستاره نویسنده به سریال:
10
بعد از قسمت بیست و سوم فصل اول این اولین قسمتی بود که انقدر اشک ریختم مرسی واقعا آقای فتحی این سریال بی نظیره
بیشتر
1
لایک
0
نظر
❤کیمیا❤
انزوا
ستاره نویسنده به فیلم:
10
عالییی عالی یکی از بهترین فیلما
بیشتر
1
لایک
0
نظر
سارا:-\
زیر سقف دودی
ستاره نویسنده به فیلم:
10
عالیه،مخصوصا موضوعش که یکی از معضلاته بزرگه جامعه هست
بیشتر
1
لایک
0
نظر
پارسا حسینی
درباره الی
ستاره نویسنده به فیلم:
10
ایفای نقش پیمان معادی و شهاب حسینی و مانی حقیقی در این فیلم عالی بود.به نظر من بازیگر اگه نقشش رو تو هر فیلم دوست داشته باشه اون کار قوی و بی نظیر از آب در میاد.و البته ...
بیشتر
3
لایک
0
نظر
سوفی
دورهمی
ستاره نویسنده به برنامه:
10
خانم ولدبیگی خوبه ولی ادم و نمی خندونه خانم باقری راه رفتنش هم خنده دار بود چه برسه به بازیش
بیشتر
3
لایک
0
نظر
مهشاد
نقش نگار
ستاره نویسنده به فیلم:
10
عالی بود کاملا موافق بودم نگار بره
بیشتر
2
لایک
0
نظر
پرناز خلیقی
دیوار به دیوار
ستاره نویسنده به سریال:
10
مگه بهتر از این سریالم دارییییم عالی بود بی صبرانه منتظر دیوار به دیوار۲هستمم خیلی زیاد
بیشتر
1
لایک
0
نظر
ستاره سهیل
محمد رسول الله
ستاره نویسنده به فیلم تلویزیونی:
10
خانم هادی عزیز اگه این فیلم از نظر داستان یاهرچیزدیگه ایرادی داشت اجازه اکران نمیگرفت ومراجع عظام حتما اعتراض میکردن پس تلاش نکنید طبق نظر منفی که نسبت به همه فیلمهاداری...
بیشتر
1
لایک
2
نظر
وروجک
محمد رسول الله
ستاره نویسنده به فیلم تلویزیونی:
10
خانم هادی مگه قراره همه چیز تو قرآن باشه؟؟ این همه منابع تاریخی دیگه پس نقش کشکو بازی میکنن؟؟
بیشتر
3
لایک
2
نظر
مهناز خیراندیش
محمد رسول الله
ستاره نویسنده به فیلم تلویزیونی:
10
خانم هادی بهتون پیشنهاد میکنم به جای اینکه بیاین منظوم انرژی منفی به بقیه کاربرا بدین برین چندتا کتاب تاریخی بخونید تا متوجه بشین کتاب تاریخی فقط قرآن نیست....😸😸😸
بیشتر
3
لایک
0
نظر
مهناز خیراندیش
محمد رسول الله
ستاره نویسنده به فیلم تلویزیونی:
10
دوستان لطفا به این فیلم ده ستاره بدین تا حرمت پیامبرمون حفظ بشه
بیشتر
1
لایک
0
نظر
وروجک
نگار
ستاره نویسنده به فیلم:
10
خیلی دوسش دارم فیلم متفاوتیه امروز دوباره دیدم قبلا سینما دیده بودم خیلی باحاله
بیشتر
2
لایک
0
نظر
مهناز خیراندیش
فصل نرگس
ستاره نویسنده به فیلم:
10
دوستان همه ده تا ستاره بدین تا از چنین اثر فوق العاده ای حمایت بشه
بیشتر
1
لایک
0
نظر
ستاره سهیل
محمد رسول الله
ستاره نویسنده به فیلم تلویزیونی:
10
یه چیزی فرمایش میفرمایی فاطمه ,رض جانم خب معلومه عالیه من ندیدم و خیلی وقت بود منتظر ورودش به شبکه خانگی هستم😄وازاینکه بلاخره به شبکه نمایش خانگی میادخیلی خوشحالم 😊فیلم ...
بیشتر
2
لایک
0
نظر
وروجک
ملی و راههای نرفتهاش
ستاره نویسنده به فیلم:
10
آقای مسجدجامعی چرا برای بار دوم بعد از مدت ها بازم نظراتتون رو (که برای من قابل احترامه اما باهاشون مخالفم) ثبت میکنید؟؟
بیشتر
1
لایک
0
نظر
F.A
یتیمخانه ایران
ستاره نویسنده به فیلم:
10
شدیدااااا پیشنهادی👌
بیشتر
4
لایک
0
نظر
وروجک
عالیجناب
ستاره نویسنده به سریال شبکه نمایش خانگی:
10
قسمت اولش که برام جالب و جذاب بود و پایان جالبی داشت که من رو مشتاق به تماشای قسمت بعد میکرد در کل دوست داشتم هم با کیفیت بود هم بازیگرا و بازیشون عااالی بودن هم کارگردا...
بیشتر
2
لایک
0
نظر
مهدی جون
روباه
ستاره نویسنده به فیلم:
10
میشه گفت استاد افخمی توی این فیلم سنگ تموم گذاشت درسته داستان از روی واقعیته اما خلق یه همچنین صحنه هایی واقعا سخته و آقای افخمی عالی کارکرده
بیشتر
2
لایک
0
نظر
پرناز خلیقی
سارا و آیدا
ستاره نویسنده به فیلم:
10
عالی یک فیلم با فیلمنامه ی تقریبا عالی با بازی فوق العاده ی پگاه اهنگرانی😝💙👌🏿
بیشتر
1
لایک
1
نظر
جانیشتاین
یتیمخانه ایران
ستاره نویسنده به فیلم:
10
فیلم فوق العاده ای بود واقعا واقعا واقعا به هیچ وجه از دستش ندید👍
بیشتر
3
لایک
0
نظر
پوریا
خفهگی
ستاره نویسنده به فیلم:
10
من امروز تو سینما ایران این فیلم دیدم واقعا فوق العاده و متفاوت بود
بیشتر
2
لایک
0
نظر
مهنا
ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا
ستاره نویسنده به فیلم:
10
چرا نمیاد؟ لااقل تو نت پخشش کنین
بیشتر
2
لایک
0
نظر
تینا
خفهگی
ستاره نویسنده به فیلم:
10
البته همه این سبک ها رو دوست ندارن ولی برای من سبک نو و جدیدی بود
بیشتر
1
لایک
0
نظر
تینا
خفهگی
ستاره نویسنده به فیلم:
10
خیلی جذاب ومتفاوت بود سبک جدیدی برای سینمای ایران بود. به دلیل سیاه و سفید بودن و موضوع جنایی متفاوتش مخاطب تا انتهای فیلم مشتاق دیدن اونه و یه پایان غیر منتظره داشت .
بیشتر
1
لایک
0
نظر
♥♥سارا♥♥
نگار
ستاره نویسنده به فیلم:
10
خدایی خیلی نامردین چرا انقد کم ستاره دادین فیلم تحسین برانگیزی بود
بیشتر
1
لایک
0
نظر
میریام
خواب و بیدار
ستاره نویسنده به سریال:
10
عالی واقعا
بیشتر
6
لایک
0
نظر
قاسمی
نگار
ستاره نویسنده به فیلم:
10
یه سبک متفاوت تو سینمای ایران...
بیشتر
2
لایک
0
نظر
♡تینا♡
عاشقانه
ستاره نویسنده به سریال شبکه نمایش خانگی:
10
اونوقت شمادر اتاق فکر بودید اخه هیچ کسی از اتاق فکرخبر نداره به جز عوامل
بیشتر
1
لایک
0
نظر
بهار
خوب بد جلف
ستاره نویسنده به فیلم:
10
اقای جمشیدی هم از خیلی از سوپراستار نما های سینمای ایران که سالهاست فعالیت میکنن بهتر بازی میکنن با اینکه تازه پا توی این عرصه گذاشتن
بیشتر
2
لایک
0
نظر
مهدی
ویلاییها
ستاره نویسنده به فیلم:
10
این بار که فیلم رو بعد از سینما دیدم، نگاه پر از حسرت پسر از نیومدن پدرش، واقعا تاثیرگذار و غم انگیز هستش. توی صحنه های حمله هوایی و فرار زن ها طرز فیلمبرداری واقعا عالی...
بیشتر
5
لایک
0
نظر
♥♥سارا♥♥
ویلاییها
ستاره نویسنده به فیلم:
10
بسیار عالی واقعا لذت بردم
بیشتر
4
لایک
0
نظر
عاشق ترانه علیدوستی
مادر قلب اتمی
ستاره نویسنده به فیلم:
10
خانم هادی واقعا واسه عقلت متاسفم
بیشتر
1
لایک
1
نظر
وروجک
مادر قلب اتمی
ستاره نویسنده به فیلم:
10
من دوست داشتم فیلم جدید و متفاوتی بود و البته خیــــــــلی سرتر از فیلم فاجعه مهمونی کامی(اثر قبلی کارگردان) بازی ها هم عالی بود
بیشتر
1
لایک
0
نظر
بهار
مادر قلب اتمی
ستاره نویسنده به فیلم:
10
خانم هادی بیشعور شمایی شمایی که هیچ وقت ادب نداشتین هر جا من میبینم که دعواست بعد ها متوجه میشم که عامل خانم هادی بوده خانم هادی شما تا حالا یک کامنت بدون بی تربیتی داشت...
بیشتر
2
لایک
1
نظر
عاشق ترانه علیدوستی
مادر قلب اتمی
ستاره نویسنده به فیلم:
10
خانم هادی بی شعور تویی که با هنرمند اینطوری حرف میزنی
بیشتر
2
لایک
0
نظر
عاشق ترانه علیدوستی
مادر قلب اتمی
ستاره نویسنده به فیلم:
10
چرا با نظر های چرت و پرتتون فیلم رو به حاشیه میکشید
بیشتر
1
لایک
1
نظر
سارا
شهرزاد 2
ستاره نویسنده به سریال:
10
اکرم کثافت بلقیس کشت بیچاره هاشم
بیشتر
1
لایک
5
نظر
آرین
ملی و راههای نرفتهاش
ستاره نویسنده به فیلم:
10
فیلم عالیی بازی های درخشان فیلم نامه قوی به نظر من یکی از ده فیلم بر تر تابستان و همین یکی از ۵۰ فیلم برتر دهه ۹۰
بیشتر
1
لایک
0
نظر
وانیل
نفس شیرین
ستاره نویسنده به سریال:
10
سریال قشنگی بود☺ فعلا قسمت اولش بودحالا ببینیم بعد چی میشه😒
بیشتر
1
لایک
0
نظر
خاکباز
نگار
ستاره نویسنده به فیلم:
10
این فیلم عالی بود خیلی عالی بود حتما پیشنهاد میکنم که برید ببینید یک سبک متفاوت در سینمای ایران واقعا ارزش سینما رفتن وقت گذاشتن داره عالی بود عالی!
بیشتر
1
لایک
0
نظر
الهه
میم مثل مادر
ستاره نویسنده به فیلم:
10
خیلی قشنگ بود چنین فیلمی کمتر تکرار میشه
بیشتر
1
لایک
0
نظر
ترلان علیدوستی
شهرزاد 2
ستاره نویسنده به سریال:
10
عزیزان من نگفتم که خودشم گفتم که دختر عمومه اونم چون خیلیا اسرار کردن تا بگم.در ضمن من از هیچ لحاظی کمبود ندارم.و اینکه زنگ نمی زنین چون تهمتتون هم برای خودتون اثبات شده...
بیشتر
1
لایک
1
نظر
ترلان علیدوستی
شهرزاد 2
ستاره نویسنده به سریال:
10
طناز جان هیچ وقت دیگه اینجوری بی ادبانه صحبت نکن واسه معلم ها خوبیت نداره.
بیشتر
2
لایک
1
نظر
ترلان علیدوستی
شهرزاد 2
ستاره نویسنده به سریال:
10
چشم وروجک جونم.😘😘😘😘 ولی فقط یه سوال پس چرا وقتی من و حنا گفتیم بهاره کیان افشار گفتی نه عزیزم؟
بیشتر
3
لایک
0
نظر
غــــریبه
شهرزاد 2
ستاره نویسنده به سریال:
10
هزار بار لعنت و نفرین خدا و کاربرای منظوم بر اون کسی که اولین بار سر فیلم سه بیگانه دعوا درست کرد چون از اون موقع به بعد بحث ایجاد شد خدا لعنتت کنه به قران
بیشتر
5
لایک
0
نظر
وروجک
شهرزاد 2
ستاره نویسنده به سریال:
10
ترلان جون وقت گران بها تو به خاطر آدمای بی ارزش هدر نده عزیزم فقط وقتتو تلف میکنی گلم از قدیم گفتن نرود میخ آهنین در سنگ
بیشتر
2
لایک
0
نظر
ترلان علیدوستی
مادر قلب اتمی
ستاره نویسنده به فیلم:
10
خانم هادی متاسفم برات واقعا که اینجوری نظر میدی.
بیشتر
2
لایک
1
نظر
مینااااا
نگار
ستاره نویسنده به فیلم:
10
من که دوباره میخوام برم تو پردیس کوروش ببینم واقعا عالی بود
بیشتر
2
لایک
0
نظر
ترلان علیدوستی
شهرزاد 2
ستاره نویسنده به سریال:
10
منظوم جان شماخودت یه رسیدگی کن.دیگه شما بهتراز همه ی ما میدونی اگه من اسمم ملیکا پناهیه بگو حد اقل تو این بیست و یک سال ترلان بودم از این به بعد ملیکا باشم.😁
بیشتر
1
لایک
0
نظر
غــــریبه
چهارشنبه خون به پا میشود
ستاره نویسنده به فیلم:
10
اره واقعا جذااااااب بود لذت بردم دستت درد نکنه مرسی داداش آرمین
بیشتر
1
لایک
1
نظر
سارا
شهرزاد 2
ستاره نویسنده به سریال:
10
این فصل فقط بازیه خانم ایزدیار و اقای سلطانی قشنگه
بیشتر
1
لایک
0
نظر
_یکتا_
ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا
ستاره نویسنده به فیلم:
10
خداکنه سریع تراکران بشه.
بیشتر
1
لایک
0
نظر
غزل؟؟
عالیجناب
ستاره نویسنده به سریال شبکه نمایش خانگی:
10
منظوم یعنی چی سحر دولتشاهی (فیک) ؟؟؟؟؟
بیشتر
1
لایک
0
نظر
ترلان علیدوستی
شهرزاد 2
ستاره نویسنده به سریال:
10
شهرزاد ۲ نسبت به فصل اول یه خورده ضعیف شده بود ولی در کل که عالیه.ولی از قسمت قبل که دیگه واقعا محشر شده.
بیشتر
1
لایک
0
نظر
نیکا
سارا و آیدا
ستاره نویسنده به فیلم:
10
من که خوشم اومد....ارزش دیدنشو داشت......هر کسی نظر خودشو داره :) به نظر من خیلی قشنگ بود
بیشتر
1
لایک
0
نظر
♡تینا♡
تیک آف
ستاره نویسنده به فیلم:
10
ببینیدپیداست که عقده ای چون هزار بار نوشته چون تو بچه ای با جملات مختلف یه بارم که خوشو کشت از بس گفت دهنت بوشیر میده و من همسن مامانتم باشه بابا اصلا من بچم و پیر وخرف...
بیشتر
1
لایک
0
نظر
♡تینا♡
تیک آف
ستاره نویسنده به فیلم:
10
باهاتون موافقم ذغالک جون چه کوچیک چه بزرگ احساس داره اینا روانشناسا گفتن نه فقط من
بیشتر
5
لایک
0
نظر
♡تینا♡
تیک آف
ستاره نویسنده به فیلم:
10
واییی فرض کن یکی که سی چهل سالشه انقد عقده ای باشه واقعا یعنی با این سن و سالت بچه و شوهر نداری کارِت اینه که بشینی با یه کسی که ۲۰ سال از کوچیکتره جر وبحث کنی بیچاره خا...
بیشتر
1
لایک
0
نظر
♡تینا♡
تیک آف
ستاره نویسنده به فیلم:
10
تو بی احساس وعقده ای هستی سر دلت مونده که گفتم لحنتوخوب کن واقعا ادمای عقده ای اصلا ارزش ندارن که بخوام از وقت گران بهام بگذرم تو وقتت مهم نیست که عقده هاتو خالی میکنی و...
بیشتر
6
لایک
0
نظر
سارا
شهرزاد 2
ستاره نویسنده به سریال:
10
بچه ها کسی نمیتونه ویدیو موزیک برای نصرت و شربت درست کنه
بیشتر
1
لایک
0
نظر
غــــریبه
خواب و بیدار
ستاره نویسنده به سریال:
10
فقط در یک کلام عااااااااااااااااالی هنوزم که هنوزه تو خونه ی ما اسم خانم نونهالی ناتاشاست😂
بیشتر
3
لایک
1
نظر
_یکتا_
سارا و آیدا
ستاره نویسنده به فیلم:
10
قشنگ بود.👍دوستای خیلی خوبی بودن.
بیشتر
2
لایک
0
نظر
الهه
مختارنامه
ستاره نویسنده به سریال:
10
قبول دارین آدم با این سریال زندگی میکنه؟ گریه می کنه شاد میشه عصبانی میشه پر هیجان شه
بیشتر
1
لایک
1
نظر
الهه
مختارنامه
ستاره نویسنده به سریال:
10
پر هیجان و زیبا
بیشتر
1
لایک
0
نظر
معصومه
یوسف پیامبر
ستاره نویسنده به سریال:
10
خیلی قشنگه بهترین فیلم دنیا
بیشتر
3
لایک
0
نظر
احسان
ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا
ستاره نویسنده به فیلم:
10
با توقیف فیلم شدیدا مخالفم. فیلم باید براش محدودیت سنی گذاشت نه که توقیف کرد
بیشتر
3
لایک
0
نظر
سجاد پیری
سارا و آیدا
ستاره نویسنده به فیلم:
10
عالی بود
بیشتر
1
لایک
0
نظر
غــــریبه
ماجرای نیمروز
ستاره نویسنده به فیلم:
10
بالاخره موفق شدم ببینمش شاهکار بود.....عااااالی بود....اولاش کسل کننده بود...ولی از وسطا دیگه جداب شد...منکه دوس داشتم فیلمو....
بیشتر
3
لایک
0
نظر
فاطمه
شهرزاد 2
ستاره نویسنده به سریال:
10
به نظر من ممکنه فرهاد توی جریانات سیاسی کشته بشه و بعدا شهرزاد برگرده پیش قباد🙄🙄🙄
بیشتر
3
لایک
2
نظر
احسان
آوای باران
ستاره نویسنده به سریال:
10
به نظر من یکی از خوب های درام هستش
بیشتر
2
لایک
0
نظر
...روژان...
شهرزاد 2
ستاره نویسنده به سریال:
10
یکشنبه پنج شهریور تماشای قسمت دهم سریال شهرزاد در پردیس کوروش با حضور پریناز ایزدیار و امیرحسین فتحی در دو سانس ٢٢:٠٠ و٢٢:٣٠.
بیشتر
1
لایک
0
نظر
ترانه
یوسف پیامبر
ستاره نویسنده به سریال:
10
خیلی عالیه دم بازیگراش و همه عواملش گرم خدا آقای سلحشور رو بیامرزه.
بیشتر
2
لایک
0
نظر
آلما _ام _ (حامی هنرمندان )♥
شهرزاد 2
ستاره نویسنده به سریال:
10
دقیقا درست میگن من با اقای فا . رض موافقم کاملاً درست میگن قباد حتی با اکرم ازدواج کرده یا رابطه داشته هرچیزی بعد میاد میگه که عاشق شهرزاد اگه واقعا عاشق شهرزاد بود این ...
بیشتر
1
لایک
0
نظر
لمیا درکی
سارا و آیدا
ستاره نویسنده به فیلم:
10
جالب بود بازی ها خوب موضوع جالب کسل کننده نبود درگیر کننده موضوع ساده و در کل برید ببینید فیلم رو من خوشم اومد
بیشتر
1
لایک
0
نظر
مهدی جون
ماجرای نیمروز
ستاره نویسنده به فیلم:
10
واقعا باید گفت این فیلم عالی بود اولایه فیلم هیجان خاصی نبود اما با ترور تک تک افراد هیجان بیشترو بیشتر توی فیلم موج میزد و قشنگ ترین جاش اونجا بود که برای دفاع از کشورش...
بیشتر
1
لایک
1
نظر
فروردینی
خندوانه
ستاره نویسنده به برنامه:
10
اقای درویشان پور و افشاری عالی بودند ، اول و دوم نداره... این دونفر وقتی از بین ۳۰۰۰ نفر اومدن بالا یعنی هردو اولن ، ارزوی موفقیت دارم براشون
بیشتر
2
لایک
1
نظر
وروجک
سارا و آیدا
ستاره نویسنده به فیلم:
10
فیلم خیلی خوبی بود اصلا کسل کننده نبود اما به نظر برای بچه ها جالب نیست به نظرم زیر چهارده سال زیاد باهاش ارتباط برقرار نکنه
بیشتر
2
لایک
0
نظر
غزل
ماجرای نیمروز
ستاره نویسنده به فیلم:
10
خیلی فیلم قشنگیه با موضوع مناسب و بازیگران درخشان خداییش سیمرغی که گرفت حقش بود
بیشتر
2
لایک
0
نظر
_یکتا_
عاشقانه
ستاره نویسنده به سریال شبکه نمایش خانگی:
10
خیلی فیلم قشنگی بود ..من عاشقانه تمام بازیگرانشو دوست دارم مخصوصابازی زیبای هومن سیدی
بیشتر
1
لایک
0
نظر
فروردینی
شهرزاد 2
ستاره نویسنده به سریال:
10
اتفاقا همینطور داره جذاب تر میشه ، ولی خب فصل یک یه چیز دیگه بود ولی اینم داره قشنگ میشه 😍
بیشتر
4
لایک
1
نظر
علیرضا
زیر سقف دودی
ستاره نویسنده به فیلم:
10
فیلم عالللللی بود.واقعا فکر نمی کردم اینجوری باشه
بیشتر
2
لایک
0
نظر
غــــریبه
آوای باران
ستاره نویسنده به سریال:
10
خوب بود...
بیشتر
2
لایک
0
نظر
مهدیس
شهرزاد 2
ستاره نویسنده به سریال:
10
این قسمت خنده دار ترین قسمت بود
بیشتر
2
لایک
0
نظر
علی
شهرزاد 2
ستاره نویسنده به سریال:
10
به نظر من دانلود حرومه اگه خودتون کار گردان بودین دوست داشتین مردم فیلمتونو دانلود کنن صد در صد نه
بیشتر
1
لایک
0
نظر
..روژان..
شهرزاد 2
ستاره نویسنده به سریال:
10
من همه ی کاراکتر های سریال شهرزاد رو دوست دارم و میخوام همشون خوشبخت بشن به جز این اکرم.
بیشتر
3
لایک
3
نظر
حسن
ماجرای نیمروز
ستاره نویسنده به فیلم:
10
واقعا عالی بود به خصوص کارگردانی فیلمبرداری و بازی های فوق العادش...
بیشتر
2
لایک
0
نظر
صبا ثمین فر
زیر سقف دودی
ستاره نویسنده به فیلم:
10
واقعا فیلم قشنگیه.و واقعا لازمه که همه ببینن چه انهایی که ازدواج کردن و چه انهایی که ازدواج نکردن.چون موضوع بسیار مهمی را در دل داستان بیان می کند که اساس یک زندگی خوب ا...
بیشتر
2
لایک
0
نظر
نسیم
اکسیدان
ستاره نویسنده به فیلم:
10
خوبه . دوس داشتم .کلاازاول تاآخرمیخندیـ بازی عزتی وجعفری کاملاکمدی وعالی بود
بیشتر
1
لایک
1
نظر
آلما _ام_حامی هنرمندان>3
یوسف پیامبر
ستاره نویسنده به سریال:
10
خیلی قشنگ بود روح کارگردان اقای سلحشور شاد واقعا سریال زیبایی رو ساختن که ما تونستیم خاطرات قشنگی رو با اونها بسازیم
بیشتر
1
لایک
0
نظر
..روژان..
شهرزاد 2
ستاره نویسنده به سریال:
10
بیچاره شیرین بدبخت.قباد توی فصل اول مظلوم بود ولی توی فصل دوم حسن فتحی قصد داره که منفیش کنه.
بیشتر
2
لایک
0
نظر
آلما
شهرزاد 2
ستاره نویسنده به سریال:
10
دلممممم واسه شیرین میسوزه گناه داره
بیشتر
1
لایک
0
نظر
جوشقانی
شهرزاد 2
ستاره نویسنده به سریال:
10
واقعا دست اقای فتحی با این فیلم زیبا شون درد نکنه من با دیدن این فیلم لذت می برم چون یک فیلم تکراری نیست بلکه چند وجه داره و هر لحظه درباره هر چیز یک حدس متفاوت می زنیم
بیشتر
2
لایک
2
نظر
مهدیه
شهرزاد 2
ستاره نویسنده به سریال:
10
من این سریال و خیلی دوست دارم. درسته هنوز به خوبی فصل اولش نرسیده اما مطمئنم که میرسه وخیلی هم جذاب میشه . هر چی باشه از عاشقانه که بهتره .
بیشتر
2
لایک
2
نظر
آلما
کارگر ساده نیازمندیم
ستاره نویسنده به فیلم:
10
خیلی خوب بود
بیشتر
1
لایک
0
نظر
سینما♥
ساعت 5 عصر
ستاره نویسنده به فیلم:
10
.
بیشتر
1
لایک
0
نظر
آلما
عاشقانه
ستاره نویسنده به سریال شبکه نمایش خانگی:
10
بدبخت پیمان عشقش مرد فریبا هم که مرد
بیشتر
1
لایک
0
نظر
آلما
عاشقانه
ستاره نویسنده به سریال شبکه نمایش خانگی:
10
ای وای فریبا مرد گیسو هم خواهر رضا نبود زن باباش بود من میگم قاتل گیسو محسن
بیشتر
1
لایک
1
نظر
آلما
ارادتمند؛ نازنین، بهاره، تینا
ستاره نویسنده به فیلم:
10
دوست دارم فیلمشو ببینم بزارن بیاد دیگه اه
بیشتر
3
لایک
1
نظر
فیلم بین
ساختمان پزشکان
ستاره نویسنده به سریال:
10
عالی کاش سری ۲ ساخته بشه
بیشتر
1
لایک
0
نظر
کارن
ساختمان پزشکان
ستاره نویسنده به سریال:
10
اولین کمدی برتر تلوزیون
بیشتر
1
لایک
0
نظر
علی موسوی نسب
اکسیدان
ستاره نویسنده به فیلم:
10
خیلی با حال بود سینما ترکیده بود از خنده
بیشتر
1
لایک
0
نظر
هانا
شهرزاد 2
ستاره نویسنده به سریال:
10
قسمت اولش قشنگ بود ولی خیلی بد شد که خانم مونا احمدی نیست
بیشتر
2
لایک
0
نظر
سوگل
شهرزاد 1
ستاره نویسنده به سریال شبکه نمایش خانگی:
10
قشنگ ترین سریال ایرانی بود که تاحالا دیدم فوق العادست! خیـــــلی قشنگه قباد و شهرزاد عالین
بیشتر
1
لایک
0
نظر
یگانه
گشت 2
ستاره نویسنده به فیلم:
10
این فیلما تکه تک لااقل برا 1 ساعت ادمو میخندونه حالا هرچقدم فشی باشه به نظرم اگه 3هم بیاد استقبال میشه و جزو پرفروشا میشه
بیشتر
1
لایک
0
نظر
نیوشاجوون
50 کیلو آلبالو
ستاره نویسنده به فیلم:
10
فقط نظر ندید رای بدید بره فیلم های برتر
بیشتر
2
لایک
0
نظر
غــــریبه
سه در چهار
ستاره نویسنده به سریال:
10
عالی بود....کاش از این سریالای جذاب و خاطره انگیز مثل همین سه در چهار متهم گریخت ترش و شیرین ساختمان پزشکان و..... و کارای اقای مدیری بازم بیشتر ببینیم
بیشتر
3
لایک
0
نظر
مهدی
سه در چهار
ستاره نویسنده به سریال:
10
بهترین سریال تاریخ ایران
بیشتر
2
لایک
0
نظر
پیمان
سه در چهار
ستاره نویسنده به سریال:
10
علی صادقی فوق العاده است
بیشتر
3
لایک
0
نظر
اسما
سه در چهار
ستاره نویسنده به سریال:
10
عالی عالی
بیشتر
2
لایک
0
نظر
پارسا
ساختمان پزشکان
ستاره نویسنده به سریال:
10
دوس دارم روزی 3بار ببینمش مخصوصا خانم شیرزاد عالیه .
بیشتر
1
لایک
0
نظر
هدیه
دیوار به دیوار
ستاره نویسنده به سریال:
10
خیلی باحاله
بیشتر
3
لایک
0
نظر
غــــریبه
سام و نرگس
ستاره نویسنده به فیلم:
10
فوق العاده و به یادماندنی
بیشتر
4
لایک
0
نظر
معصومه
آتش بس 2
ستاره نویسنده به فیلم:
10
از خانم تهمینه میلانی باید تشکر کرد بابت فیلم به این قشنگی خیلی ممنون
بیشتر
2
لایک
0
نظر
مهشاد
گل یخ
ستاره نویسنده به فیلم:
10
عالیه
بیشتر
2
لایک
0
نظر
علی
سه در چهار
ستاره نویسنده به سریال:
10
عالی
بیشتر
2
لایک
0
نظر
امید
علی البدل
ستاره نویسنده به سریال:
10
اندازه پایتخت آدم رو جذب نمیکنه ولی جالبه
بیشتر
1
لایک
0
نظر
یگانه
دیوار به دیوار
ستاره نویسنده به سریال:
10
قسمت اولش که عالی بود آزاده صمدی خیلی باحال بازی میکنه فیلم عالیه
بیشتر
1
لایک
0
نظر
سیدمجتبی
خواب و بیدار
ستاره نویسنده به سریال:
10
یک سریال به یاد موندنی در موضوع «دزد و پلیس» سریال زیاد ساخته شده بود، ولی این سریال نقطه عطفی تو سینما و تلویزیون ایران محسوب میشه داستان عالی بود و کارگردانی فخیم زاده...
بیشتر
4
لایک
0
نظر
سنا
چهارشنبه خون به پا میشود
ستاره نویسنده به فیلم:
10
خیلی جالب بود و باعث میشد برای دیدن ادامش رغبت و هیجان داشته باشی
بیشتر
1
لایک
0
نظر
پریا
خفهگی
ستاره نویسنده به فیلم:
10
واقعا ارزش دیدن داره بازی الناز هم خیییلی متفاوت بود و فوق العاده حرفه ای
بیشتر
2
لایک
0
نظر
بابک عابد
آسپرین
ستاره نویسنده به سریال شبکه نمایش خانگی:
10
یک سریال تقلیدی از سینمای غرب ولی سریال پیچیده ای که اخرش سرش رو خوب جمع میکردن و خیلی خوب بود و چیزهایی دیده میشه که تو یریال های معمولی ایرانی دیده نشده و یک سریال با ...
بیشتر
2
لایک
1
نظر
مهشاد
نصف مال من، نصف مال تو
ستاره نویسنده به فیلم:
10
عالیه
بیشتر
1
لایک
0
نظر
یونس
سه در چهار
ستاره نویسنده به سریال:
10
بهترین سریال هم اجتماعی هم کمدی
بیشتر
2
لایک
0
نظر
فرزین ساسولی
آسپرین
ستاره نویسنده به سریال شبکه نمایش خانگی:
10
فکرشو نمیکردم این سریال اینقدر زیبا و عالی باشه...علیرام نورایی واقعا یه بازیگر حرفه ایه.خیلی قشنگ بازی میکنه نقششو.درکل عالیه سریالش از دست ندیدنش...
بیشتر
2
لایک
0
نظر
وروجک
آتش بس
ستاره نویسنده به فیلم:
10
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی هزاران بار دیدم خییییییییییییییییییییییییییییلی خوبه بی نظیره
بیشتر
2
لایک
0
نظر
وروجک
نقش نگار
ستاره نویسنده به فیلم:
10
نگار خسته شده بود رفت و از دست همه به خصوص نامزدش خلاص شد
بیشتر
1
لایک
0
نظر
فاطمه عابدی
ایستاده در غبار
ستاره نویسنده به فیلم:
10
بی نظیر دیگه دلم نمیخاد فیلم دیگه ای رو ببینم...
بیشتر
1
لایک
0
نظر
فاطمه
روباه
ستاره نویسنده به فیلم:
10
اگر ستاره یاعدد های نظر تا٢٠ بود حتما. ٢٠ را انتخاب می کردم
بیشتر
4
لایک
0
نظر
بیوگرافی خاکباز
خاکباز هنوز متنی برای معرفی خودش ننوشته است.
ستارهها
280
دنبالکنندگان
الهام فرهنگ
سید سجاد امیری
رادین
رضا کاظمی
بارانه
زهرا
سجاد حکیمی
مانلی نشایی مقدم
فعالیتهای اخیر
خاکباز
به سریال شبکه نمایش خانگی
شبهای مافیا
، 7 ستاره داد.
1399/09/02
خاکباز
به فیلم سینمایی
زنها فرشتهاند 2
، 4 ستاره داد.
1399/09/02
خاکباز
به سریال تلویزیونی
لحظه گرگ و میش
، 9 ستاره داد.
1399/09/02
خاکباز
به سریال تلویزیونی
کیمیا
، 6 ستاره داد.
1399/09/02
خاکباز
به فیلم سینمایی
ما همه با هم هستیم
، 5 ستاره داد.
1398/04/30
وارد منظوم شوید
ثبت نام کنید
رمز عبور را فراموش کرده ام
در منظوم ثبت نام کنید!
قبلا ثبت نام کردم، ورود به منظوم
تایید شماره موبایل
ادامه فعالیت شما در منظوم منوط به تایید شماره موبایل است
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
شماره تلفن را اشتباه وارد کردید؟
بازگشت
بازیابی رمز عبور
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
شماره تلفن را اشتباه وارد کردید؟
بازگشت
رمز عبور جدید
یک رمز عبور جدید برای خودتان انتخاب کنید
دعوت به منظوم
دوستان خود را دعوت کنید!
به ازای هر نفری که با دعوت شما در منظوم ثبتنام میکنند 20 امتیاز میگیرید.
لینک دعوت:
https://www.manzoom.ir/invite/u/
کپی
تلگرام
توییتر
واتساپ
لیست افراد