دارکوب / یادداشت

سینمای اشک‌انگیز

مهدی فرقانی : این حجم بالای تصاویر احساسی و این اصرار بیش از حد بر گریستن درواقع نوعی واکنش دفاعی فیلم دربرابر ضعف‌های خودش است. اینجا دیگر فیلمنامه نویس برای پنهان کردن ضعف‌هایش دست به دامان مهارت‌های بازیگری می‌شود و با ایجاد صحنه‌هایی احساسی ذهن مخاطب را از پرسش‌های منطقی دور می‌کند.
سینمای اشک‌انگیز
09 تیر 1397
شناسه نقد : 8935949
منبع: فیلم نوشتار
در دنیای اینترنت
نظرات مردم (6 نظر)
بامشی
منظوم جان میشه بگید نقدامون رو به کجا ارسال کنیم؟
0 لایک
3 نظر
1397/04/17
یونس
به ایمیلش !!!
پای همه نقد ها نوشته!!!
1 لایک
1397/04/17
بامشی
Ok مرسی
0 لایک
1397/04/18
منظوم
سلام و وقت بخیر

چقدر خوب که از نقدهای شما میتوانیم استفاده کنیم. نقد خود را به آدرس تلگرام منظوم ارسال کنید. @manzoomadmin
0 لایک
1397/04/18
babak
]چرا اینقدر سطح نقد های منظوم پایینه ؟ به هر کسی اجازه ندید هر چی دلش می خواد بنویسه . لطفا.
0 لایک
1 نظر
1397/04/10
آرتاس منتیل
خوب شما یه نقد خوب بفرست
من چند وقتیه دنبال میکنم، کلا تو سایت های دیگه هم نقد ها ضعیف شد ! ملت اصلا دوس ندارن بنویسن !
0 لایک
1397/04/10
محسن سلیم: آبادان یازده ۶۰ در عین حال که روایتگر مقطعی از جنگ است یک فیلم ارتباطاتی ست. فیلمی ست که ...
امیر مهریزدان: نتیجه‌ی ۹۰ دقیقه قصه گویی: یک بچه ناشنوا به قیمت خون پدرش شنوا میشود، مادر هم میخندد هم گ...
مهدی صلواتچی: در این بحبوحه فیلم‌های بی‌پیام و پیام‌های زرد سینمای ایران، من برای فیلم بهروز شعیبی ایست...
سیدمهدی دزفولی: اینکه نیکی کریمی می تواند در فضاهای مختلف و با شخصیت های مختف، به عنوان یک زن فیلم بسازد ...
حمید قربانی: «خروج» تا سکانس حمله کشاورزان به مرکز دولتی، فیلم است؛ ولی بعد از خروج کشاورزان، در بهتری...