تزریق هیجان و شور دوباره به سینما‌ها با فیلم‌های جدید

برای دیدن کدامیک از فیلم‌های جدید سینما‌ها لحظه‌شماری می‌کنید!؟

از بامداد و صبح امروز فیلم های جدیدی به روی پرده می‌آیند. هر آنچه که باید درباره این فیلم‌ها بدانید را در ادامه بخوانید.
برای دیدن کدامیک از فیلم‌های جدید سینما‌ها لحظه‌شماری می‌کنید!؟
12 اردیبهشت 1397
شناسه خبر : 6766275
نظرات مردم (27 نظر)
محسن میرشاه
چهار راه استانبول
0 لایک
0 نظر
1399/03/20
یاسین خردمند
خجالت نکش
0 لایک
0 نظر
1397/02/13
الهه
لونه زنبور
مصادره
تگزاس
لاتاری
0 لایک
0 نظر
1397/02/13
امید
تگزاس
0 لایک
0 نظر
1397/02/13
مهدی جون
خب پوریا آذربایجانی فیلمای قشنگی تا حالا ساخته مثل نوار زرد و خودشو خوب ثابت کرده از طرفی میشه از تیزر فیلم جشن دلتنگی فهمید که فیلم اجتماعی قشنگ و شاخیه و قراره بعد از دیدنش ساعت ها بهش فک کرد پس من میگم جشن دلتنگی
حالا که دارم مینوسم نظرمو راجب تگزاس هم بگم
به نظر من یکی از علت های عقب موندگی سینما ایران یه همچنین فیلم های لوس و بی مزه و بی نمک و مسخره ای هستن که به قول آقای فراستی حتی میشه بهشون گفت مبتذل فیلمی که نه سر داره و نه ته وفقط و فقط برای خنده ساخته شده که مطمینا سینما چیزی بیشتر از خنده نیازمنده
1 لایک
0 نظر
1397/02/12
افسانه بانو
جشن دلتنگی
1 لایک
0 نظر
1397/02/12
عارفه
آنسوی ابرها بهترینه چون استار واسه اکرانش رفته
0 لایک
0 نظر
1397/02/12
علی عبدی
همشون عالیه ولی من تگزاس رو خیلی دوست دارم
0 لایک
0 نظر
1397/02/12
وروجک
چهارراه استانبول
0 لایک
0 نظر
1397/02/12
آرتاس منتیل
چهارراه استانبول
آن سوی ابرها
خجالت نکش
فیلم عصبانی نیستم رو که دیدم نسخه کپیش رو خیلی وقته پیش
و خوک هم یه فیلمه لوس و بی مزس مثل خود تگزاس که تمایلی به دیدنش ندارم
1 لایک
0 نظر
1397/02/12
مجتبی
عصبانی نیستم جالب نیست
0 لایک
0 نظر
1397/02/12
طاها مزینانی
تگزاس
خوک
عصبانی نیستم
چهارراه استانبول
خجالت نکش
(اینکه بعضیارو اول نوشتم به معنی که اونا رو بیشتر دوست دارم نیستا)
0 لایک
0 نظر
1397/02/12
سیاوش هدایت پور
آنسوی ابرها
0 لایک
0 نظر
1397/02/12
مهدی
اینقد بیکار نیستم که لحظه شماری کنم واسه دیدن فیلمی و خدا رو شکر کنم واسه اکرانش! مگه اینجا هالیووده؟؟؟؟؟؟
اما دوست دارم آنسوی ابرها رو ببینم...
0 لایک
2 نظر
1397/02/12
مهدی جون
مهم نیست که بیکارید یا بیکار نیستید منظور از اینکه لحظه شماری میکنید اینه که علاقه زیادی دارید اگه دوس ندارید و لحظه شماری برای اکران این فیلم ها نمیکنید کسی شمارو مجبور نکرده که بخواید کامنت بزارید دومن مگه هالیوود چه خبره؟؟ فقط اونا یه سری تجهیزات خیلی خیلی خیلی حرفه‌ای دارن که ما نداریم
0 لایک
1397/02/12
مهدی
سوال پرسیده و منم حق جواب دادن دارم. ندارم؟
همون تجهیزات باعث میشه من یه منتظر قسمتای بعدی کلی سریال و فیلم هالیوودی باشم. چرا نمی خوایم پیشرفت کنیم؟
0 لایک
1397/02/13
مشاهده نظرات بیشتر