چهارراه استانبولدانلود قانونی فیلم

‏چهارراه استانبول‏ ( 1396)
‏ISTANBUL JUNCTION‏

7.6
رای شما:
0/10
بر اساس رای 194 کاربر
100 دقیقه
درام
اکران شده در 1397/02/12

خلاصه داستان فیلم سینمایی چهارراه استانبول
این فیلم به داستان آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو و شهادت آتش‌نشانان عزیز کشورمان می‌پردازد.

برنده 2 و نامزد 5 سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر
آهنگ تیتراژ فیلم چهارراه استانبول
پخش آنلاین موزیک
دانلود آهنگ

چهارراه استانبول

آهنگ تیتراژ چهارراه استانبول با صدای علیرضا قربانی
مصطفی وثوق‌کیا: «چهارراه استانبول» البته در ادای دین به شهدای آتش نشان پلاسکو موفق عمل کرده است. مهدی پاکدل در نقش رئیس گروه آتش‌نشان بسیار موفق عمل کرده است. جلوه‌های ویژه فیلم با توجه به تصاویر موجود از این واقعه قابل قبول از کار درآمده و صحنه‌های هیجان و اتفاقات این ماجرا کاملا به مخاطب منتقل می‌شود.
سعیده نیک اختر: حیف همه زحمت‌هایی که صرف جلوه‌های ویژه‌ی سوختن پلاسکو شده است. انگار حادثه‌ی ریزش ساختمان وسط فیلم گذاشته شده است که توجه و همدردی مردم را جذب کند و بعد رهای‌شان کند. بعد هم با چند شعار کم‌رنگ و وصله‌خورده دهان مخاطب را ببندد که پلاسکو خیلی وقت است با جنس‌های چینی ریخته است و این شما هستید که خبر ندارید!
مدیسا مهراب پور: «چهارراه استانبول» را می‌‌توان در میان آثار کیایی ضعیف‌ترین و شلخته‌ترین آن‌ها دانست. چراکه کارگردان تمرکزش را روی داستان اصلی فیلم و قهرمانانش نمی‌گذارد و وسط درام می‌خواهد از جان‌نثاری آتش‌نشان‌ها و انتظار بی‌پایان خانواده‌های داغ‌دیده هم بگوید و تماشاگر را به‌واسطه آن متأثر کند.
حسین ساعی‌منش: «چهارراه استانبول» قبل از هر چیز، یکی دیگر از فیلم‌های مصطفی کیایی است. شبیه به بقیه فیلم‌هایش، مخصوصا فیلم‌های آخر. با همان سر و شکل و با همان نوع نگاه به شخصیت‌ها. دوباره چند تا جوان آسمان‌جل در مرکز ماجرا هستند که چون حق‌شان که اصلا معلوم نیست چیست، توسط پسرحاجی، قمارباز، مسؤول، کارخانه‌دار و امثال اینها خورده شده، اجازه دارند هر کاری بکنند.
18 بهمن ماه سال 1396 «حسین امیدی»، بازیگر فیلم سینمایی «چهارراه استانبول»، طی مصاحبه‌ای با یکی از خبرگزاری‌های داخلی، در رابطه با داستان این فیلم گفت:
« فیلم سینمایی «چهارراه استانبول»، درباره حادثه پلاسکو نیست و بیشتر درباره ۲ جوان تهرانی است که دنبال راهی می‌گردند تا از بدبختی‌هایشان فرار و چک‌هایشان را پاس کنند و این داستان به حادثه پلاسکو گره می‌خورد پس اگر از این زاویه نگاه کنیم فیلم توانسته کار خودش را به درستی انجام دهد.»
فیلم سینمایی «چهارراه استانبول»، چهارمین تجربه بلند «حسین امیدی»، بازیگر این فیلم پس از فیلم‌های؛ «یک داستان عاشقانه» و «شب بیرون» است.
با وجود اینکه «تینو صالحی»، بازیگر فیلم سینمایی «چهارراه استانبول»، دارای صدایی «بم» است، ولی وی این نوع صدا را دوست ندارد و برای نزدیک شدن به نقشش استفاده می‌کند.
گاف های فیلم چهارراه استانبول (0 گاف)
(سحر دولتشاهی): فرنگیس: اون ساختمان ریخته انوقت فقط همه پشیمونن از شهردار و وزیر و وکیل بگیر تا مالک و مستاجر،ولی خیالت راحت یه سال دیگه همه همه چیز یادشون میره حتی این آتش نشانای بدبخت رو که جونشون رو دادن.
(بهرام رادان): من تحقیق کردم اون کسی که داره تا لباس زیرش هم مارک دار میپوشه
جزئیات بیشتر از فیلم چهارراه استانبول
محصول: نوین کارن فیلم
پخش کننده: فیلمیران
میزان فروش: 3،057،874،000 تومان
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

فیلم ارزش یک بار دیدن را دارد؟


فیلم از لحاظ فنی و هنری باکیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار فیلم غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام فیلم، مفید و ارزشمند هست؟


بعد از پایان فیلم به آن فکر می‌کردید؟


فضای فیلم با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای فیلم مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از فیلم چهارراه استانبول (از مجموع 51 رای)

ارزش تماشا
9
خوش ساخت
8
بازیگری
8.1
خلاقانه
8.4
محتوای مناسب
7.8
تفکربرانگیز
6.4
مناسب خانواده‌
8.4
مناسب کودکان
4.4
بررسی‌های مردم درباره فیلم چهارراه استانبول (94 بررسی)
یونس
سلام به منظومی ها !
فیلم چهار راه استانبول بر خلاف آثار کیایی نزولی ضعیف برای آثار کاری خودش به رقم زد ...
شروعی برای استارت یک اثر مستند گونه با فیلمنامه ای گنگ ، گنگ به معنای تکرار دوباره یک حادثه بدون هیچ درک منطقی از جذب مخاطب به ادامه و تماشا کردن فیلم !
گویا مخاطب تنها و تنها میتوانست از روابط بین شخصیت های فیلم و رد و بدل کردن احساسات و دیالوگ های آن به ادامه فیلم بنشیند !
احساساتی که فقط برای تکرار یک حادثه یا فاجعه گفته میشدند ...

آیا فیلم برای مخاطب باید یک اثر شروع کننده باشد یا یک فیلم تکراری و تکرار کننده ؟! داستانی برای نشان دادن داشته باشد یا پنهان کردنی پشت یک حادثه ؟! چیزی که ما در فیلم شاهد بودیم ...

فارغ از همه بحث ها آیا فیلمساز برای نشان دادن یک فیلم به اصطلاح مستند گونه ، نیاز به بیان احساسات شعارگونه دارد ؟ یک فیلم مستندگونه باید واقعیات و اتفاقات را جلوه دهد نه اینکه بخواهد مخاطب را برای اتفاقات بازخواست کند !!!

و سوال دیگر و مهمترین سوال اینکه آیا پلاسکو یک حادثه طبیعی بوده است یا یک جنایت ؟ جنایتی که مخاطب را به برداشت از طبیعی بودن آن برمی دارد ؟
قطعا اگر سوال آمد که ضعیف ترین فیلم کیایی چیست ! مطمئن باشید که چهار راه استانبول ....
6 لایک
11 نظر
1 هفته قبل
Amir
خوش برگشتی !!
1 لایک
1 هفته قبل
سید
یووووووونس بالاخره برگشتی!
چقد منظوم بدون تو سوت و کور بود خیلی خوشحالیم
درباره چهارراه استانبولم باهات موافقم
1 لایک
1 هفته قبل
فاطی♡
سلام آقا یونس
خوش برگشتید😊
1 لایک
1 هفته قبل
راد شهبازی
کاملا موافقم ؛ همینطور که خوشحالم دوباره می‎‌بینمتون !
1 لایک
1 هفته قبل
یونس
ممنون از همگی 🙏🙏
1 لایک
1 هفته قبل
فریبا
سلام
خیلی خوشحالم که برگشتید
1 لایک
1 هفته قبل
رادین بعد از 2 ماه خوش اومدی !
1 لایک
1 هفته قبل
عسلی
واقعا خوش برگشتید!!
چه خوبه که دوباره شما رو تو منظوم میبینم:)
1 لایک
6 روز قبل
عسلی
با بررسی تون خیلی موافقم.
0 لایک
6 روز قبل
علی فیلم بین تبریک بازگشت ات یونس خان. :)
1 لایک
6 روز قبل
یونس
بازهم ممنون از همگی ...
1 لایک
5 روز قبل
امیرمسعود کاری
( مال باخته ) ببخشید اشتباه شده
0 لایک
2 هفته قبل
تهمینه میتونم بگم ۳ بار این فیلمو دیدم
0 لایک
0 نظر
1 ماه پیش
دهدشت
خدایی قانع باشید با این وضعیت ارشاد و سازمان سینمایی و سانسور
0 لایک
0 نظر
1 ماه پیش
مهدی
فیلم به هیچ وجه شعاری نیست فیلمساز واقعیت را درباره کالا ایرانی گفته است ریت تند و فیلمنامه خوب جزیی از شاخص های فیلمهای مصطفی کیایی است
0 لایک
3 نظر
1 ماه و 1 هفته پیش
محمودانتظامی
کاملا موافقم
0 لایک
1 ماه پیش
ممدرضا
قبل از دیدن فیلم خودم را آماده کرده بودم که یک فیلم با ریتم تند (مثل بقیه کارهای کیایی) ببینم.
و خوشبختانه این اتفاق افتاد.

اما تنها نکته مثبت فیلم ریتم تند بود...
نیمه اول فیلم تا آتش گرفتن پلاسکو را دوست داشتم اما بعد از آن مثل آدمی که بسیار تند دویده و حالا به نفس نفس افتاده فیلم به نفس نفس افتاد
و دقیقا بعد از آن یک لحظه فکر کردم چرا انقدر شلوغ؟؟
چرا خرده داستانهایی که هر کدام لحن خاصی دارند و هیچ کدام ربطی به هم ندارند؟؟
داستان در مورد پلاسکو بود یا چیزهای دیگر؟
داستان دیه گرفتن چه ربطی به پیشبرد داستان دارد؟
و آن دیالوگ های شعاری در مورد جنس ایرانی وسط این همه هرج و مرج...

به نظرم کیایی میخواست به اجبار با پرداخت موقعیتهایی در مورد جامعه و به خصوص پلاسکو مخاطب را مجبور به برانگیخته کردن احساساتش کند که ناموفق بوده...

5 لایک
0 نظر
1 ماه و 1 هفته پیش
راما حسنی
عالی
0 لایک
0 نظر
1 ماه و 1 هفته پیش
مشاهده نظرات بیشتر
Ads