عضویت از مرداد 1396
ستاره 754
بررسی 124
لیست 5
مشارکت 153
علی فیلم بین
جناب رادشهبازی! یک ایده هر چقدرم حاوی مفاهیم عمیق و تمثیل های هوشمندانه باشه اگه زبان انتقال اش قابل درک نباشه طبیعتا کاملا شکست خورده است!
خصوصا اینجا که زبان انتقال زبان سینماست! زبان تصویر است! زبان شنیده هایی است که قرارست با دیده ها همیشه به خاطره سپرده شوند! ولی یک سری تصویر ها از فرط بد بودن ماندگار خاطره ها میشوند!
5 لایک
1397/08/28
راد شهبازی
قطعا زبان انتقال‌اش برای من و خیلی های دیگر قابل درک بوده که خود بنده با درک مفاهیم فیلم درباره آن مطلب قبلی را نوشتم !
ذکر شد که فیلم از ارائه این مفاهیم به مخاطب عام ضعیف عمل کرده ! دقت کنید ؛ ضعیف
نه اینکه اصلا نتوانسته باشد آن را به مخاطب برساند ؛ چرا که افرادی نیز بودند که مفاهیم و تلنگر فیلمساز را به خوبی درک کردند و متوجه منظور فیلم شده اند ! (اما به دلیل کارگردانی ضعیف ، فیلم به اثر گنگ و خنثی ای تبدیل شده که اصلا ممکن است این اتفاق توسط فیلمساز عمدی صورت گرفته باشد تا دچار ممیزی نشود )
اینگونه که شما می فرمائید ، پس اصلا فرق فیلمی که حاوی مفاهیم عمیق در فیلمنامه اش است (با وجود تمام نقاط ضعف مختلف در آن ) و آن فیلمی که شامل هیچکدام از این موارد نیست ، چیست ؟
فیلمساز با هوش و خلاقیت خود به چنین ایده ای در فیلمنامه رسیده اما برعکس آثار قبلی اش در کارگردانی بد عمل کرده است !
کاهانی نیز در کارنامه کارگردانی اش اثاری نظیر "اسب حیوان نجیبی است " ، "استراحت مطلق" و... را دارد که بسیاری از آنها مورد تحسین منتقدان قرار گرفته و لازم به ذکر است که هر کارگردان صاحب نامی نیز در کارنامه اش دوران اوج و فرود زیادی را پشت سر گذاشته
به نظر بنده هم این فیلم ، قابل تحمل و اما دچار ضعفهایی جدی است ، اما آیا ضعیفتر از کمدی های زرد و مبتذل و بفروش حال حاضر سینما ؟! قطعا جواب نه است ! این دست فیلمها که اصلا مفهومی برای ارائه به بیننده ندارند ...
4 لایک
1397/08/28
آرتاس منتیل
هر دو بزرگوار علی و راد درست و خوب توضیح دادید !
صحبت هاتون خیلی حرفه ای و دل نشین بود واسم و البته که جدید !!!!!!!!
من نظرم اینه که فیلم که میخواد محتوایی منتشر کنه و سعی بر زیرکی داره، باید در لایه اول یک پیام و محتوا خوب رو منتشر کنه تا تو زیر لایه هدف خودش رو ثابت کنه !
اینکه ی فیلمی با این هجم زردی گردی و خنکی و پوچی میاد بگه که منم هستم و بخواد پیام خودش رو برسونه، اصلا کار درستی نمکینه و من نمیپسندم و به قول علی شکست خوردس !
2 لایک
1397/08/29
بیوگرافی راد شهبازی
آکیرا کوروساوا:
- سینما رسانه‌ی مناسبی برای توضیح دادن نیست. مخاطب را باید در درک محتوای فیلم آزاد گذاشت.
ستاره‌ها
754