شهرزاد 2

‏شهرزاد 2‏

 (1395)
7.5
رای شما:
0/10
بر اساس رای 542 کاربر
درام, عاشقانه
آرشیوی

خلاصه داستان سریال تلویزیونی شهرزاد 2
ماجرای فصل دوم از جایی شروع می‌شود که پس از مرگ بزرگ آقا اداره همه چیز به قباد می‌‌رسد و او همه کاره دم و دستگاه دیوان سالار می‌شود، اما شرایط جدید و قدرت گرفتن قباد به مذاق عمه بلقیس که در کرمان زندگی می‌کند خوش نمی‌آید و او برای آنکه مدعیان قدرت را از سر راه خاندان دیوان‌سالار بردارد به تهران می‌‌آید و...

آهنگ تیتراژ سریال شهرزاد 2
مشاهده همه
پخش آنلاین موزیک
دانلود آهنگ

متن آهنگ کاش ندیده بودمت محسن چاوشی‌حسینی

چه شبا پنجره رو بستم تا
عطر یادت نره از خونه ی من
چه شبا که یاد تو بارون شد
تا سرازیر شه از گونه ی من
چه شبا که با خودم جنگیدم
بلکه سرنوشتمو عوض کنم
عشق با من متولد شده بود
نمیشد سرشتمو عوض کنم
کاش مهرت به دلم نمی‌نشست
تا که مبتلای پاییز نشم
عشق من کاش ندیده بودمت
تا با تنهایی گلاویز نشم
کاش.. ای کاش کنارم بودی
تا ببینی که چقدر دلتنگم
تا ببینی که دارم به خاطرت
با گذشته ی خودم میجنگم
حتی تا تلخترین لحظه ها
هیشکی اندازه ی تو شیرین نیست
حتی تو شادترین لحظه ها
هیچکی اندازه ی من غمگین نیست
بغض مثل رود راهی میشه و
توی دریای گلو میریزه
بین ما سنگ ترین دیواره
اما عاقبت فرو میریزه..
کاش مهرت به دلم نمی‌نشست
تا که مبتلای پاییز نشم
عشق من کاش ندیده بودمت
تا با تنهایی گلاویز نشم
کاش.. ای کاش کنارم بودی
تا ببینی که چقدر دلتنگم
تا ببینی که دارم به خاطرت
با گذشته ی خودم میجنگم

نمایش بیشتر
آهنگ تیتراژ شهرزاد 2 با صدای محسن چاوشی‌حسینی
پریسا راد: داستان در فصل دوم به گونه ای پیش رفت که شهرزاد از خود واقعیش رونمایی کرد . او حالا دیگر از زنانگی سنتی خود به وضوح فاصله گرفته تا بیش از پیش فمینیست بودنش را به رخ بکشد و عقایدش را در همه حوزه ه ها به خورد مخاطبی بدهد که با او همراه شده و او را پذیرفته است.
نفیسه ترابنده: فصل دوم شهرزاد پر بود از سکانس‌های زائد برای پر کردن زمان فیلم ؛ به ویژه سکانس‌های شب شعر یا جلسات سیاسی فرهاد. معلوم نیست چرا فیلمساز در کنار روایت داستان عاشقانه خود تا این اندازه به مصدق، تفکرات و حامیان او علاقه دارد؟
سجاد صداقت: از روایت در بستر تاریخ در فصل اول، «شهرزاد» به استفاده از المان‌های تاریخی برای رسیدن به سیاسی بازی یکی از شخصیت‌هایش افتاده است. این داشته‌ای تلخ برای سریالی است که تنها می‌توان امیدوار بود فصل سوم بهتری در پیش داشته باشد.
همشهری جوان: هنگام تماشای فصل دوم، بارها از خودمان پرسیده‌ایم که چرا داریم سریال را دنبال می‌کنیم؟ قرار است چه اتفاقی بیفتد که به واسطه‌ی آن هیجان زده شویم؟ فقط این را می‌دانیم که گره‌ی اصلی فصل دوم، عشق قباد به شهرزاد است.
اولین قسمت از فصل دوم سریال «شهرزاد» پس از حواشی بسیار بالاخره 29 خرداد ماه 1396 در شبکه نمایش خانگی کشور توزیع شد.
تیتراژ فصل دوم «شهرزاد» نیز همانند فصل اول آن، با صدای «محسن چاووشی» تهیه شده است.
این درحالیست که در قسمت‌های ابتدایی فصل اول این سریال، تیتراژ ابتدایی و تیتراژ پایانی با صدای «علیرضا قربانی» اجرا شد، ولی از قسمت پنجم به بعد تیتراژ جدیدی با عنوان «کجایی» با صدای محسن چاوشی جایگزین شد. پیش‌تر دو ترانه «به رسم یادگار» با ترانه‌سرایی «حسین صفا» و «همخواب» با شعری از وحشی بافقی توسط این خواننده اجرا شد و به عنوان موسیقی متن سریال پخش می‌شود.
ساخت موسیقی متن فصل اول این سریال در ابتدا به عهده «فردین خلعتبری» بود، ولی از قسمت هفتم به بعد «امیر توسلی» آهنگسازی این کار را به عهده گرفت. دست‌اندرکاران تولید و ساخت شهرزاد، در مورد حذف ناگهانی خلعتبری و قربانی توضیحی ندادند و سکوت اختیار کردند.
مشکل دیسک کمر «حسن فتحی»، کارگردان «شهرزاد»، در نخستین روزهای فیلمبرداری فصل دوم این سریال باعث شد تا پروژه چند روزی با تعطیلی مواجه شود اما با بهبود وی فیلمبرداری اثر از نو آغاز شد.
سوتی های سریال شهرزاد 2 (0 سوتی)
دیالوگ های سریال شهرزاد 2 (0 دیالوگ)
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

سریال ارزش یک بار دیدن را دارد؟


سریال از لحاظ فنی با کیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار سریال غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام سریال، مفید و ارزشمند هست؟


مسائل مطرح در سریال جزو دغدغه‌های شما نیز هست؟


فضای این سریال با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای سریال مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از سریال شهرزاد 2 (از مجموع 172 رای)

ارزش تماشا
8.8
خوش ساخت
8.7
بازیگری
7.5
خلاقانه
6.2
محتوای مناسب
6.6
موضوع ملموس
6.6
مناسب خانواده‌
7.6
مناسب کودکان
5.2
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره سریال شهرزاد 2 (1511 بررسی)
بهار عابدی
سریال زیبایی بود مخصوصا بازی آقای شهاب حسینی در نقش قباد عالی بود
1 لایک
0 نظر
1399/10/20
خانم حقانی
ضعیف ترین فصل از سریال شهرزاد بود که محتوای خوبی نداشت ولی بازی ترانه علیدوستی و شهاب حسینی خوب بود
2 لایک
0 نظر
1398/06/08
امیر عباس
سریالی بسیار زیبا با بازیگرای فوقالعاده مانند شهاب حسینی ترانه علیدوسیتی
بهترین سریال ایران بدون شک
1 لایک
0 نظر
1397/08/29
فراز امیری
با احترام به همه نظرات عزیزان :
با توجه به عرصه سریال سازی در کشورمون میشه گفت ضعیفشم به خیلی از قوی های دیگه می ارزد .
1 لایک
0 نظر
1397/08/21
آرمان عسگری
خوب بود ولی برای یک فصل نه برای مقدمه ای از یک فصل(هنوز فصل ۳ رو ندیدم)خیلی نرم و خرامان خرامان داشت به نقطه انفجار به شروع ماجرا نزدیک میشد اتفاقات زنجیروار داشت به جاهای خوبی میرسید که بوم پایان فصل
حالا اگه به عنوان یه فصل بش نگاه کنیم میگم ماجرا داشت داستان نداشت که میشه یه ضعف بزرگ اسم سریال شهرزاده اما شهرزاد در بیشتر قسمت های این سریال حتی یه اسمم نبود چه برسه به یه شخصیت اونم شخصیت اصلی اگه این ۱۵ قسمت بخواد فصل باشه میشه فصل خودنمایی تدوینگر استفاده زیبا از تدوین همپوش و جامپ کات های به جا این فصل درخشش و جولان پریناز ایزدیار بود که سه هیچ از بقیه بازیاش جلوتره و البته از بازی امیر جعفری و امیر حسین فتحی نباید گذشت و البته شهاب تکته جالب ترانه بود در بعضی پلان ها ترانه اصلا خود همیشگیش نبود
و البته کاش کمی روی هنرورا کار میکردن با همون یه حرکت و یه دیالگشون کل چیزای منظم رو به باد ندن
2 لایک
0 نظر
1397/06/11
فاطمه نژاده
من در فصل 1 و2 با شیرین بیشتر از همه کار اکتر ها ارتباط برقرار کردم
0 لایک
0 نظر
1397/05/21
رادین
از سریالش بدم میاد
2 لایک
0 نظر
1397/05/13
مانلی
فصل اول از این فصل خیلی بهتر بود
0 لایک
0 نظر
1397/04/08
توماج
نسبت به فصل اول خیلی ضعیف شده بود ولی بازم قابل تحمل بود
1 لایک
0 نظر
1397/02/08
محمد محمدی
نسبت به فصل اول افت قابل ملاحضه ای داشته
1 لایک
0 نظر
1397/01/22
نفس
یه کم ضعف داشت
0 لایک
0 نظر
1397/01/17
ویدا بیات
منظوم آقای علی نصیریان و محمود پاک نیت هم
توی فصل دو نبودن این هم اصلاح بشه
0 لایک
0 نظر
1396/12/28
ویدا بیات
منظوم حضور خانم
فاطمه معتمدآریا تکذیب شده
لطفا اصلاح کن
0 لایک
0 نظر
1396/12/28
ویدا بیات
فصل یکش خیلی خیلی بهتر بود
و در فصل دوم افت شدیدی کرد
0 لایک
0 نظر
1396/12/28
سارا:-\
واقعاً عالی 👌
0 لایک
0 نظر
1396/12/01
سپنتا ملکی
عالی
0 لایک
0 نظر
1396/10/22
ترلان علیدوستی
تولدت مبارک ترانه جونم👏👏👏👏👏😘
0 لایک
0 نظر
1396/10/22
مهران روزبه
فصل اولش بهتر بود امیدوارم فصل سه هم مثه فصل یک باشه
0 لایک
0 نظر
1396/10/17
علیرضا مسجدجامعی
زیبا بود ...
0 لایک
0 نظر
1396/10/12
ترلان علیدوستی
لایک وروجک جون.😘😘😘😘👍
1 لایک
1 نظر
1396/10/12
وروجک
قربونت
0 لایک
1396/10/12
وروجک
پارمیدا جون آقای حسینی از شهرزاد انصراف ندادن و این شایعس خودشون تکذیب کردن
0 لایک
1 نظر
1396/10/11
پارمیدا
مرسی که اطلاع رسانی کردی من نمیدونستم دوست خوبم
0 لایک
1396/10/12
سهیل
عالی
0 لایک
0 نظر
1396/09/23
ترلان علیدوستی
بسیار بسیار بسیار هم عالی بود
1 لایک
1 نظر
1396/09/14
وروجک
لااااااااااااااااایک دوستم
0 لایک
1396/09/14
مجتبی
اصلا خوب نبود
0 لایک
0 نظر
1396/09/14
ترلان علیدوستی
شهرزاد در حال ههم عالیه و هم بهترینههههه😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍👏👏👏👏👏👏👏👏👍👍👍👍👍👍👍
1 لایک
0 نظر
1396/09/14
راد شهبازی
تاحدی باهاتون موافقم ولی لیسانسه ها هم سریال بدی نبوده
0 لایک
1396/09/23
حمیدرضا
واقعا فصل دوم افتضاح بود
1 لایک
0 نظر
1396/09/13
یونس
عالی و درجه یک👌👌👌👌👌
0 لایک
0 نظر
1396/08/20
عسلی
عشقشون تو دو خیلی مصنوعی شد اینا که تو یک واسه هم میمردن مخصوصا فرهاد
0 لایک
0 نظر
1396/08/19
مهناز خیراندیش
شهرزاد خوب یک خوب بود
اما دوش زیاد تعریفی نداشت
شهرزادیک، کاملا کلاسیک بود
اما شهرزاد دو فضای آکادمیک انفریتال رو روایت می کرد
0 لایک
0 نظر
1396/08/14
یونس
آقای پیام آره شما پیام رو میرسونید
0 لایک
0 نظر
1396/08/14
مریلا صادقلو محشره ولی نباید زیاد کشش بدن
1 لایک
0 نظر
1396/08/13
ترلان علیدوستی
بهترین سریال ایرانی.البته این فقط نظر منه.😍😍😍😍😍😍😍😍😍👏👏👏👏👏👏👏
0 لایک
0 نظر
1396/08/12
آبان یه سوال برام پیش اومده
چرادر فصل دو شهرزاد خواهر شهرزاد یکی دیگست پس چرا خودش نبود
0 لایک
1 نظر
1396/08/05
وروجک
تو فصل اول خانم مونا احمدی نقش سیمین رو بازی میکردن اما تو فصل دوم به دلیل بازی تئاتر تو یه کشور خارجی نتونستن به فیلمبرداری برسند و آقایوفتحی به جای ایشون خانم معصومه بیگی رو وارد فیلم کردن که کمی شباهت ظاهری به خانم احمدی داشت اما در کل به نظر من بازی خانم احمدی خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی بهتر از خانم بیگیه
2 لایک
1396/08/06
زهرا جون
دلم واسه شهرزاد تنگ شده😢😢😭😭😭
1 لایک
0 نظر
1396/07/30
الهه جعفری
خیلی خیلی ممنون از حسن فتحی برای این کار عالی و خوب. 😉😝
1 لایک
0 نظر
1396/07/24
راد شهبازی
با بازی بی نظیر آقای کیانیان خیلی امیدوارم فصل سوم این سریال بهتر از همیشه باشه
1 لایک
0 نظر
1396/07/21
علیرضا نظامی
عالی بود با اینکه جذاب تر از فصل اول نبود ولی خیلی مهندسی شده و حرفه ای کار شده دم آقای فتحی گرم
0 لایک
0 نظر
1396/07/21
زهرا جون
امیدوارم فصل سوم هیجانی تر بشه 😎😎
1 لایک
0 نظر
1396/07/21
زهرا جون
آخرش چرا اینجوری تموم شد😕😢😭😭😭
1 لایک
2 نظر
1396/07/19
راد شهبازی
چون برای ساخت یه داستان بزرگ برای فصل بعد همین گنگ بودن لازم بوده
0 لایک
1396/07/19
زهرا جون
درسته👍👍👍
0 لایک
1396/07/21
ترلان علیدوستی
دیگه تله پاتی خواهرونست ستاره جونم دیگه.مگه نه؟😉😍😍😍😍😘😘😘
0 لایک
0 نظر
1396/07/19
ستاره سهیل واین قضیه برعکسم اتفاق میفته خخخخ
0 لایک
0 نظر
1396/07/18
ستاره سهیل دقیقا ترلان جونم واسه منم جالبه خخخخ وقتایی که من نیستم تو منظوم توهم نیستی،وقتایی که من میام توهم میای دقیقا همزمان خخخ
0 لایک
0 نظر
1396/07/18
ترلان علیدوستی
ببخشید اومدیمش جا افتاد😁😁😁😄😄😄
0 لایک
0 نظر
1396/07/18
ترلان علیدوستی
من همینطور آبحی جونم😍😚
چه جالب!خواهر جونم هر دو تامون با هم دوباره.
0 لایک
0 نظر
1396/07/18
ستاره سهیل خدانکنه آبجی جونم ترلانم.مرسی.دلم واست یه ذره شده بود😢
0 لایک
0 نظر
1396/07/18
ترلان علیدوستی
سلام قربونت برم.خواهر جونی من .خیلی خیلی خوش اومدی.😍😚
0 لایک
0 نظر
1396/07/18
غــــریبه
خانم فاطمه هادی خیلی ازتون ممنون و سپاسگذارم کل فیلم رو لو دادین واقعا ممنونم ازتون
1 لایک
3 نظر
1396/07/18
وروجک
خخخخخ آره والا همه رو گفت
1 لایک
1396/07/18
فاطمه هادی
مچکرم
1 لایک
1396/07/18
وروجک
خواهش میکنم
1 لایک
1396/07/18
وروجک
سلام خانوم خوش اومدی
0 لایک
1396/07/18
راد شهبازی
اینا همه گنگ موندن برای فصل بعد که به قول شما باز پایان فصل اول بهتر بود
1 لایک
1396/07/19
وروجک
سلام عزیزم دل ما هم خیلی برات تنگ شده بود
مرسی گلم
نه ستاره جون خیلی وقته که نیست
0 لایک
1396/07/18
سارا
سکانس اش عجیب بود
1 لایک
0 نظر
1396/07/17
سارا
اخرش چی میشه
0 لایک
0 نظر
1396/07/17
آذین خانوم
فرهاد فصل سوم میمیره؟!؟ اون قسمت آخر که پخش کردن خیلی عجیب بود...
1 لایک
2 نظر
1396/07/17
زهرا جون
چی؟؟؟؟؟؟؟؟😮😮 من هنوز ندیدم😢😢
0 لایک
1396/07/17
راد شهبازی
نه از روی اون کلیپ نمیشه گفت فرهاد میمیره
0 لایک
1396/07/19
مادر قلب اتمی فصل اول بهتر بود ولی ای نه به اول نمیرسه
0 لایک
0 نظر
1396/07/15
آیدا* به نظرم تو اوج تموم شه بهتر از اینه که قسمت سومش رو پخش کنن و تصویر خوبی که از این فیلم تو ذهن ماست رو خراب کنن دیگه دارن زیاد طولانیش می کنن😒
0 لایک
2 نظر
1396/07/15
وروجک
یعنی نصفه ولش کنن رو هوا؟؟؟
1 لایک
1396/07/15
آیدا*
آخه خیلی داره طولانی میشه و داستانش یه ماجرای بزرگ نداره که تا پایان فیلم ماهم در گیر اون باشیم همش خورده ماجراهایی هستش که تا ما می خوایم باهاش ارتباط برقرار کنیم تموم میشه البته برای من ایجوریه
0 لایک
1396/07/20
محمد حسین ستاری فوق العاده
0 لایک
0 نظر
1396/07/13
مادر قلب اتمی امیدوارم ۳نسازن
0 لایک
0 نظر
1396/07/12
مادر قلب اتمی فصل ۲افتضاح
0 لایک
0 نظر
1396/07/12
الهه جعفری
جاش تو نمایش خونگی خالی بود
1 لایک
0 نظر
1396/07/12
ر.ب
امیدوارم سومش بهتر باشه.
1 لایک
0 نظر
1396/07/09
ترانه
آشغاله دوش
0 لایک
0 نظر
1396/07/09
امیر نوربخش
احتمالا اکرم کشته بلقیسو بعد با حرف هایی که نصرت زده در مورد کشتن بلقیس همه به نصرت شک میکنن
0 لایک
1 نظر
1396/07/06
ر.ب
شاید ولی اکرم که قرار بود توی بیمارستان پیش خواهرش باشه.
0 لایک
1396/07/06
راد شهبازی
دوستان قسمت اخر این سریال یعنی قسمت 15 این هفته به دلیل چندروز عزاداری پیش رو ، توضیع نمیشه و هفته بعد آن یعنی 17 مهر توضیع میشه
1 لایک
0 نظر
1396/07/06
غــــریبه
تو روخدا تعریف نکنید
من ندیدم.😭😭😭
0 لایک
3 نظر
1396/07/05
ر.ب
چرا خوب؟؟؟ببین دیگه.
0 لایک
1396/07/05
غــــریبه
میخوام همشو باهم ببینم اخه
هفته بعد میبینم
0 لایک
1396/07/05
ر.ب
آهان.فکر خیلی خوبیه.آورین.
0 لایک
1396/07/06
غزل؟؟
چرا عمه بلقیس رو کشتن 😭😭😭
0 لایک
0 نظر
1396/07/05
سارا
اکرم کثافت بلقیس کشت بیچاره هاشم
1 لایک
5 نظر
1396/07/03
خاک‌باز
فکر کنم حشمت کشتش اخه اکرم پیش خواهرش بودش شب!
1 لایک
1396/07/03
ر.ب
حشمت که مرده.شاید کار نصرت بوده یا شاید اصلا بلقیس نمرده باشه و اون صحنه ی خیال بلقیس باشه.
2 لایک
1396/07/03
خاک‌باز
اها ببخشید نصرت اشتباه گفتم!
0 لایک
1396/07/03
آذین خانوم
من فکر می‌کنم کار نصرت باشه... البته اولش فکر کردم شاید اون اتفاق خواب و خیال بلقیس یا هاشم باشه، اما توی آنچه خواهید دید همه لباس سیاه پوشیده بودن و کاملا به قتل اشاره شد.
1 لایک
1396/07/05
راد شهبازی
نه تو این قسمت میمیره و در قسمت بعد خبر به گوش همه میرسه
0 لایک
1396/07/06
قاسمی ممنون از دوستانی که اینجارو با تلگرام اشتباه نمیگیرن و فقط نظرشون راجع به فیلمو بیان میکنن
4 لایک
1 نظر
1396/07/03
بهار★♥
خواهش میکنیم خخخ😂😂دوست عزیز
1 لایک
1396/07/03
عاشق ترانه علیدوستی
سلام بچه ها قسمت چهاردهم رو دیدید
0 لایک
0 نظر
1396/07/03
بهار★♥
دوستان یه نفر با اسم من اومده من اون نیستم باتشکر مرسی اه.واینکه اسمم یکمی تغییر کرد
2 لایک
0 نظر
1396/07/01
ترلان علیدوستی
ر.ب جان همه جی تموم شده می خوایم دوست باشیم تحت شرایطی از این به بعد باهم(البته این فقط نظر شخصیه منه دوستان😊)
0 لایک
1 نظر
1396/06/31
ر.ب
امیدوارم همینجور که شما میگین باشه.
0 لایک
1396/06/31
ر.ب
باز شماها دعوا کردید؟ای خداااااااااااا
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
ترلان علیدوستی
اگه نمیایی یه خداحافظی بکن.😘😘😘😘😘🖑
بعدشم حتما بگو دوباره کی میای.😚
2 لایک
1 نظر
1396/06/31
وروجک
آره ساناز جون بگو حتما
1 لایک
1396/06/31
ترلان علیدوستی
آره طناز جان نرید دیگه از همین الآن همه ی کل کل ها تموم شد.هر کی موافق این کاره لایک کنه.
1 لایک
0 نظر
1396/06/31
❤ساناز❤
رفتن 😒😒🙍🙍😔😔
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
❤ساناز❤
خانم کیان افشار نرین 😍😍
1 لایک
0 نظر
1396/06/31
غــــریبه
اره برا خودت بهتره
به سلامت
خدانگهدار
1 لایک
1396/06/31
غــــریبه
فقط قبل رفتنت کامنتای دعواتو از اینجا پاک کنی لطف کردی
2 لایک
1396/06/31
وروجک
خداحافظ خوش حالمون کردی
1 لایک
1396/06/31
❤ساناز❤
بچه ها خواهش میکنم دعوا نکنین ببخشید
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
ترلان علیدوستی
من هم نمی خواستم بگم اگرنه من هم بعد ده بار پرسیدن جواب دادم.دیگه نمی دونستم اینجوری میشه.
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
ترلان علیدوستی
پس طناز جان شما چرا خودت با من اونجوری حرف زدی؟با اینکه سابقه ای مشابه من داشتی.
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
ترلان علیدوستی
ببخشید تند نوشتم غلط املایی نوشتم.
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
ترلان علیدوستی
عزیزان من نگفتم که خودشم گفتم که دختر عمومه اونم چون خیلیا اسرار کردن تا بگم.در ضمن من از هیچ لحاظی کمبود ندارم.و اینکه زنگ نمی زنین چون تهمتتون هم برای خودتون اثبات شده.از اولش گفتم لطفا به هیچ خانواده ای توهین نکنید.من که بهترین خانواده جهان هستی رو دارم.خانم طناز چرا خودتو نمیگی که گفتی بازیگر عاشقانه فامیلمه.اگه بگم کیه با هام قهر میکنه.نفعش برای من چیه؟پولشو اونا میگیرن.دقیقا من هم این حرف و دارم به شما ها می زنم.چرا درک نمی کنین که فقط بازیگرن؟مگه بازیگرا فامیل ندارن؟حالا چون عالیه و معروف من باید جورشو یکشم؟الآن مثلا فامیلم یه شخص دیگه ای بود اصلا اهمیت نمی دادید.ببخشید که ترانه دختر عمومه.خانم طناز واقعا دلم می سوزه واسه شاگردات.خدا کرده من سنم کم نیست و شاگرد شما نیستم اگرنه هر روز مامانت بیاد.بابات بیاد .خود ترانه بیاد.حالا که نیومدن ۲ نمره ازت کم می کنم.اگه واقعا براتون اهنیت نداره مس تمومش کنید.ولی یه ماجرا باقی می مونه اونم فامیل بازیگر شما خانم کیان افشار.فاطمه خانم اگه اینجوریه طناز هم دروغ میگه دیگه.
1 لایک
1 نظر
1396/06/31
محسن
اووف چقد دختر عموم دختر عموم میکنه . انگار از دماغ فیل افتادن
0 لایک
1396/07/09
فاطمه هادی
ببخشید ما از سرمون شماره خانم علیدوستی در بیاریم بعدم ما هیچ وقت زنگ نمیزنیم چون دروغ شما برای ما ثابت شدس
2 لایک
0 نظر
1396/06/31
فاطمه هادی
حسود خخخخخخخ ما الحمد الله بهترین خانواده ها رو داریم شما حسودی که به زور میخوای خودتو فامیل خانم علیدوستی کنی
2 لایک
0 نظر
1396/06/31
بهار★♥
بعدم تهمت الکی نزن خانم خانما
2 لایک
0 نظر
1396/06/31
بهار★♥
درگیری داری با خودت وقتی گفتم فحش ندادم ینی ندادم
2 لایک
3 نظر
1396/06/31
وروجک
دوستان دیگه شاهدن
2 لایک
1396/06/31
بهار★♥
تو راست میگی! خدا که شاهده اون دیده
2 لایک
1396/06/31
وروجک
آره دقیقا
1 لایک
1396/06/31
ترلان علیدوستی
نه طناز جان وقتی نشون نمیدم که یا فیلمی واسم بفرستی و یا زنگی بهم زده بشه.
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
بهار★♥
وروجک خوندم و پاکشون کردم چون به کسی فحش نداده بودم
2 لایک
2 نظر
1396/06/31
وروجک
اگه چیز بدی نگفته بودی چرا پاک کردی پس؟؟
1 لایک
1396/06/31
بهار★♥
من همه ی کامنتامو پاک میکنم وروجک
1 لایک
1396/06/31
ترلان علیدوستی
ببخشید طناز جان هیچ کس باور نمی کنه یه میلیارد کمه واسه بازیگرا چون نمیدوننم بعضی ها چه قدر کارشون سخته.
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
ترلان علیدوستی
نه طناز جان شما اول میری از ترانه می پرسی میگی زنگ بزنه به من یا اینکه فیلمشو واسم می فرستی بعد من دیگه اصلا نمیشناسم.
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
ترلان علیدوستی
طناز جان هیچ وقت دیگه اینجوری بی ادبانه صحبت نکن واسه معلم ها خوبیت نداره.
2 لایک
1 نظر
1396/06/31
وروجک
خخخخ دقیقا
2 لایک
1396/06/31
بهار★♥
خانم وروجک من به کسی فحش دادم که خودم خبر ندارم احترام خودتو نگه دار
2 لایک
2 نظر
1396/06/31
وروجک
کامنت ی قبلی تو بخون میفهمی منظور من چیه
1 لایک
1396/06/31
بهار★♥
به کسی فحش ندادم هرچی میگی به خودت برگرده
0 لایک
1396/06/31
ترلان علیدوستی
چشم وروجک جونم.😘😘😘😘
ولی فقط یه سوال پس چرا وقتی من و حنا گفتیم بهاره کیان افشار گفتی نه عزیزم؟
3 لایک
0 نظر
1396/06/31
ترلان علیدوستی
طناز من هیچ وقت نمیگم که مردم شاخ دارن.
طناز جان غریبه جون راست میگه به جای چک و چونه برو فردا یا جمعه از خود ترانه بپرس.
1 لایک
0 نظر
1396/06/31
وروجک
ترلان جون وقت گران بها تو به خاطر آدمای بی ارزش هدر نده عزیزم
فقط وقتتو تلف میکنی گلم
از قدیم گفتن نرود میخ آهنین در سنگ
2 لایک
0 نظر
1396/06/31
وروجک
طناز جان باور نکن کسی شما رو مجبور نکرده
1 لایک
0 نظر
1396/06/31
بهار★♥
همه انسانها عقلشون به چشمشون من اگه چیزی میگم به خاطر اینکه اون چیزی رو که میبینم میگم
1 لایک
0 نظر
1396/06/31
طناز کیان افشار
آخه ترلان جان شما خودت گفتی دختر خالمه
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
ترلان علیدوستی
بهار جان هر موقع اومدی تهران یه خبر بده اگه ترانه رفت بهت بگم بری بپرسی.
0 لایک
1 نظر
1396/06/31
بهار★♥
چشم
0 لایک
1396/06/31
ترلان علیدوستی
طناز جان از فامیل بازیگرت چه خبر.
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
ترلان علیدوستی
طناز جان شما برید بپرسید.جمعه که سر کار معلمیتون نیستید جمعه دیگه هم شاید بره شهرک برید بپرسید.
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
ترلان علیدوستی
نه عزیزم من که نمیگم دروغ میگم.هرکی فکر می کنه من دروغ میگم بره بگیره بفرسته.
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
غــــریبه
ولی اونقد بیکاری که گیر دادی به این
اون وقتی که گذاشتی واسه گیر دادن به ترلان اختصاص بده برو بپرس
2 لایک
3 نظر
1396/06/31
وروجک
بهار خواهشا انقدر فرهنگ و ادب و شعور خانوادگیتو نشون نده
برای خودت زشته
چون دفعه بعد منم مثل خودت بی فرهنگ میشم
یه جوابی بهت میدم که بری معنیشو تو گوگل سرچ کنی
2 لایک
1396/06/31
بهار★♥
هرچی باشم از تو بهترم تو از کجا میدونی فرهنگ خانوادگی من پایینه به کسی فحش دادم خودم خبر ندارم احترام خودتو نگه دار
0 لایک
1396/06/31
وروجک
اولا ادب خانوادگیتو که داری به نمایش میذاری
دوما همه دوستان دیدن کامنتاتو
بعدشم مگه بی فقط فحش ملاکه لحن حرف زدن شما بد تر هزار تا فحشه
الانم فکر نکن ما نفهمیدم پاک کردی کامنتتو
1 لایک
1396/06/31
ترلان علیدوستی
نه آخه شما هم انقدر بهت تهمت میزدن و واست حرف در میاوردن ناراحت میشدی.
0 لایک
1 نظر
1396/06/31
غــــریبه
ترلان جان بی خیال خودتو ناراحت نکن
منکه از اولش گفتم ادامه نده سکوت کن
ولی به حرفم گوش نمیدی چیکار کنم از دستت
3 لایک
1396/06/31
طناز کیان افشار
دلم نمیخواد با دشمن خدا هم سخن بشم«»دروغگو دشمن خداوند متعال است»
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
طناز کیان افشار
خانم ترلان دیگه لطفا جواب نده
اصلا جواب کامنتای منو نده
فکر کن من توی منظوم نیستم
0 لایک
2 نظر
1396/06/31
وروجک
ما خیلی وقته داریم همین فکرو میکنیم
3 لایک
1396/06/31
غــــریبه
😂😂😂
3 لایک
1396/06/31
طناز کیان افشار
همه دروغ میگن و شما یک نفر راست میگی
عالم و آدم دروغگو هستن و این خانم راستگو
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
طناز کیان افشار
خانم علیدوستی عمو ندارن
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
ترلان علیدوستی
طناز جان به ترانه بگو میشه ازت فیلم بگیرم اینو بگی.بعد شمارمو‌میدم‌بفرست واسم.اصلا منتشرش کن.
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
طناز کیان افشار
تو چرا اول گفتی دختر خالمه؟
بعد گفتی دختر عموم
من از طریق یکی از اقواممون پرسیدم
ایشون اصلا عمو ندارن
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
ترلان علیدوستی
کجا پرسیدید.
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
طناز کیان افشار
اقای یر پرسیدیم
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
فاطمه هادی
همه دروغ میگن حتی آقای علیدوستی دروغ میگن فقط سرکار خانم راست میگه خخخخخخخخ
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
طناز کیان افشار
وقتی خود پدر خانم‌علیدوستی‌ میگن من برادر ندارم این خانم ان وسط چی‌میگن
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
طناز کیان افشار
من دیگه نمیدونم این چه رسمشه که همه فامیل بازیگرا هستن
پس این آدمای معمولی که ما تو خیابونا میبینم که هستن؟؟
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
طناز کیان افشار
خانم وروجک شما واقعا خیلی زود باور هستین قرار نشد که هرکی از راه بیاد دروغ بگه ما باور کنیم
0 لایک
1 نظر
1396/06/31
وروجک
خب باور نکنید
فقط دیگه لطفا ادامه ندید
1 لایک
1396/06/31
فاطمه هادی
خانم وروجک باید به شما جایزه صلح نوبل رو بدن خخخخخ چون همیشه ادعای فرهنگ میکنی مثلا حامی صلح هستی
0 لایک
1 نظر
1396/06/31
وروجک
مهم اینه که مثل شما فتنه نمیسازم
1 لایک
1396/06/31
طناز کیان افشار
درضمن ترلان جان تو اگه نمیتونی صفحه بازیگرا رو بخونی پس از کجا فهمیدی که اونجا نوشتن که به ترانه آب و نون نمیدی؟؟
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
طناز کیان افشار
چقدر این دختر دروغگویه
همه‌دیگه دروغگو‌بودنتو‌ باور کردن
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
فاطمه هادی
ببخشید نوشتم سارا
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
ترلان علیدوستی
یه چیزی من که از زور آدمایی مثل شما بر نمیام چون تنها آدمای حسودن که این چیزا براشون اهمیت داره.تازه اگه شما واقعا حرف من قبول ندارین که اینجور که معلومه ندارین تو اینستای ترانه ازش بپرسید مطمئنم جواب میده.جوابم نداد برید تو پردیس کوروش یکی از این دو قسمت میاد برید ازش بپرسید.
فقط زود قضاوت نکنید لطفا.یکی از دوستام گفت اهمیت نده به حرف اینجور آدما .چون تو بیرون و دانشگاه هم همه خودشون مثل شما ها شروع می کردند تموم هم نمی کردند تا بالاخره خودشون میومدن از ترانه می پرسیدن.البته منظورم نیست که بیاد دنبالم ها که شما ها یه حرف هم واسه این در بیارید.خودشون می رفتن تو اکران فیلم ها و جشن ها می پرسیدن ازش.شما ها هم نمیرید بپرسید چون می دونید دیگه نمی تونید سرتونو بالا بگیرید.مسخرست کاراتون تمومش کنید لطفا چون من اگه واقعا یه ریکی به کفشم بود مثل آدمای قبلی که دروغ می گفتند دیگه سر و کلشون پیدا نمی شد تو منظوم.
طناز جان معلم خانوم با اینکه شک دارم بهتون ولی شما هم برید از ترانه بپرسید که بفهمید واقعیتو چون واقعا دیگه داره احساسم به معلما عوض میشه😏
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
فاطمه هادی
منم از اول فهمیدم دروغ میگه ولی حوصله ی دعوای جدیدی رو نداشتم خانم سارا و خانم کیان افشار شما واسه همچین آدمه دروغگویی حرص نخورید
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
طناز کیان افشار
من برم اسید قرقره کنم
0 لایک
1 نظر
1396/06/31
وروجک
خوش بگذره
1 لایک
1396/06/31
طناز کیان افشار
بهار جان جالب اینجاست همه ازش دفاع میکنن مثل
غریبه
ذغالک
ستاره سهیل
عسل
وروجک
همه ازش دفاع میکنن با اینکه معلوم شد دروغ میگه
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
طناز کیان افشار
ترلان جان برات متأسفم
من یادمه این قبلا اسمش‌بود ملیکا پناهی
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
طناز کیان افشار
من برم آماده بشم فردا باید برم مدرسه😥😥😭
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
طناز کیان افشار
ترلان دروغگو حیا کن📢📢
منظومو رها کن📣📣📢📢
2 لایک
1 نظر
1396/06/31
وروجک
من واقعا شک دارم شما معلم باشید
معلما آدمای فرهنگی هستن و شما...
1 لایک
1396/06/31
طناز کیان افشار
😂😂😂😂😂
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
طناز کیان افشار
برای همه فاش شد بهار جونم
1 لایک
0 نظر
1396/06/31
ترلان علیدوستی
شهرزاد همیشه عالیه پرناز جان و از قسمت ۷ به بعد که دیگه واقعا یه شاهکار بی همتا شد.(البته این فقط فقط فقط نظر شخصیه منه)😊
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
پرناز خلیقی
از قسمته هشت ب بعد عالی شد
0 لایک
0 نظر
1396/06/30
ترلان علیدوستی
خواهش عزیزم.
0 لایک
0 نظر
1396/06/30
فاطمه هادی
ممنون خانم علیدوستی
0 لایک
0 نظر
1396/06/30
فاطمه هادی
جوابه منو که نداد اه بازم دروغ
0 لایک
1 نظر
1396/06/30
وروجک
بسه خواهشا خانم هادی
1 لایک
1396/06/30
حمید خسروی
این فیلم عالیه بهترین سریالی ک ت ایران ساخته شده
0 لایک
0 نظر
1396/06/30
فاطمه هادی
خانم ترلان شما اگه راست میگی میشه از خانم علیدوستی بپرسین جدیدا چه فیلمی رو می خوان بازی کنن واسه جشنواره سی و ششم فیلم داره یا نه
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
عسلی
اقای حسینی هم صد در صد با اقای فرهادی کار میکنن
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
میشه از خانم علیدوستی یک سوالی برام‌بپرسین
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
ترلان جان
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
با‌آقای فرهادی کار میکنن
چون یک نظرسنجی برگزار شد و همه به آقای فرهادی رأی دادن
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
عسلی
اقای فرهادی از اقای فتحی از نظر کارگردانی بالاتر هستن به نظر من باید با اقای فرهادی کار کنن اینجوری فیلم عالی تری ساخته میشه
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
بهار★♥
هر دوتاشون برای آقای اصغر فرهادی به نظر من
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
ترلان علیدوستی
سوال سختیه به نظرم.
الآن دیر وقته فردا زنگ میزنم می پرسم.میگم حتما.😊
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
بهار★♥
حالا کامنتای اضافیتونو حذف کنید
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
ترلان علیدوستی
که دنیای قشنگ ما با سکوت بهتره.
3 لایک
0 نظر
1396/06/29
بهار★♥
این عسل و ولش کن هی خودشو میندازه وسط
2 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
عسل شما میشه که جواب کامنتای منو ندین؟؟
اصلا فکر کن من تو منظوم نیستم
همینجوری که من محلت نمیدم تو هم منو محل نده
2 لایک
0 نظر
1396/06/29
بهار★♥
چرا هی ستاره هاتونو کم میکنید هان
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
فقط خانم ستاره به من گفتن کوچیک مغز منم ناراحت شدمو و ازش پرسیدم چرا این حرفو زدی
که شماها تبدیل به دعواش کردین
1 لایک
0 نظر
1396/06/29
ترلان علیدوستی
طناز جان با منی؟
من که واقعا چیزی نشده که بخواد حرصم بگیره.😊
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
چرا حرصت گرفته؟؟؟آخی دلت میخواپ سرتو بکوبونی به دیوار!!
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
در حد من نیست که دیگه عسل جواب تورو بدم
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
داشتم میپرسیدم ازش که چرا ان حرفو زدی که یک عده ی سودجو
ودو بهم زن خودشونو قاطی کردن
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
من داشتم با ستاره حرف میزدم که شما خودتونو قاطی کردین
بزارین حرفمو‌بهش بزنم
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
ترلان جون مگه من مثل شما هستم که مردمو بزارم سرکار یا بهشون دروغ بگم؟؟!!😄😄
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
غریبه که همه جا قاطی هست کاریشم نمیشه کرد
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
ترلان علیدوستی
طناز خانم واقعا تعجب میکنم که شما معلمی!
مارو سر کار گذاشتی یا خودتو.
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
هر وفت گفتن جسد بعد خودتو بنداز وسط
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
هر جا من میام با یکی حرف بزنم تو میای خودتو قاطی میکنی
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
ترلان علیدوستی
لایک ستاره جونم😘😘😘👍👍👍👍👍
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
شد من یک جایی حرف بزنم تو خودتو قاطی نکنی
1 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
تو خودتو قاطی نکن
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
مثل دیوونه ها یکسره میخنده
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
اسمتو بهتر بود میزاشتی ستاره خخخخخخخخخخخخ نه ستاره سهیل
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
وروجک
خخخخ دقیقا
1 لایک
1396/06/29
طناز کیان افشار
واقعا براتون متاسفم ستاره خانم
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
باز اگه از دو نیمکره ی مغزم استفادع نمیکنم
مثل دیونه و زنجیری ها یکسره نمیخندم
1 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
ستلره خانم براتون متاسفم
من نمیتونم از دو نمیکره ی مغزم استفاده کنم
تو با اون خخخ گفتنات از‌ مغزت استفاده کن
1 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
وروجک جون شوخی کردم
نمیدونستم بی جنبه هستین
0 لایک
1 نظر
1396/06/29
وروجک
شوخی هم حد و مرزی داره
1 لایک
1396/06/29
طناز کیان افشار
چون خنگی😂😂😂
1 لایک
1 نظر
1396/06/29
وروجک
خجالت بکش واقعا
1 لایک
1396/06/29
ترلان علیدوستی
نمیدونم چرا!😁😁😁😁
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
ترلان علیدوستی
وای عسل جونی فهمیدم ببخشید اصلا یه دفه نفهمیدم
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
ترلان علیدوستی
عسل جون تک هستیم؟منظورت چیه؟😶
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
بهار★♥
😏😏😏
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
ستاره سهیل بهارجون اگه با منی،من خوبم توخوبی؟😂
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
بهار★♥
خیلی
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
ترلان علیدوستی
بهار خانم ستاره جونم که عالیه.
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
بهار★♥
تو خوبی
1 لایک
0 نظر
1396/06/29
ترلان علیدوستی
جانم عزیزم .ببخشید اسمتو نمی دونم.کارم داشتی؟
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
بی تربیت
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
عسل جون بخاطر این مقام بهت تبریک میگم😂😂😂
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
و اما تندیس بی فرهنگ‌ترین و بی ادبترین فرد جهان تقدیم میشه به
خانم عسل بی ادب

🏆🏆
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
عاشق ترانه علیدوستی
ترلان با تواما
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
ترلان جون به عسل خانم یک جایزه بده
عسل خانم شما پیش من یک‌شکلات داری بخاطر ادب خانوادگین
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
عاشق ترانه علیدوستی
ترلان جون
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
برو پیش یک‌روانشناس دختره ی بی فرهنگ

0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
بی فرهنگه بی فرهنگ
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
بهار★♥
تربیت نااهل را چون گردکان بر گنبد است
متاسفم برات فضول
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
دیشب به من میگه زنیکه
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
عفت کلام نداری
اونم مادر و پدرت بهت یاد ندادن
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
ترلان جون هامل تمام بدبختی ها عسل خانومه
این بحث تموم شده بود
ما با خود شما به توافق رسیدیم
من نمیدونم این بی فرهنگ‌چرا خوشو قاطی کرد
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
دختره ی بی فرهنگ
هر چی میخوام باهاش درست حرف بزنم
نمیشه‍
دختره ی دهاتی
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
ای کاش منظوم‌یک جایی رو قرار میداد تا از این خانم شکایت کنیم
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
عسل خانم شما از رفتاراتون معلومه که تو زندگیتون کمبود دارین
بعد میاین اینجا خودتونو خالی میکنید
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
بهار★♥
والاااااااا
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
بهار★♥
خوب بسته دیگه باشعور
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
منظوم چرا به این عسل خانم هیچی نمیگید
ما از ایشون شکایت داریم کجا باید بگیم؟؟؟
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
بهار★♥
ببند بابا شخصیت بدرد نخورتو همه شناختن احمق خودتی یه ذره شعور تو وجودت نیس
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
بهار★♥
برو خواب ظهرتو بکن فضـــــــــــــــــــــول
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
فاطمه هادی
منظوم لطفا به این خانم عسل تذکر بدین همه این دعوای مسخره رو تموم کردن ولی ایشون هنوز نه لطفا به ایشون تذکر بدین اه اه اه اه اه اه اه
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
غزل خیلی دارن کشش میدن
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
ستایش جان آخرین پیامتو سریع پاک کن
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
ستایش جان سریع پیامتو‌پاک کن
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
-ستایش
حالا همه فهمیدید ترلان یا ملیکا دروغ می گه
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
-ستایش
💜💙❤
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
-ستایش
طناز جون تازه پیامتو دیدم بهت تبریک میگم
خوشبخت باشی❤❤❤❤❤❤❤💕
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
بهار★♥
باز این شروع کرد
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
غــــریبه
عسل بانو
بیخیال دیگه هر چی بود تموم شد
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
حنا************ طنازجون نمیخوام تو زندگیت دخالت کنم ولی نامزدت بهت زنگی چیزی نمیزنه اخه تو همش اینجایی در حاله دعوا البته ببخشیدا
4 لایک
0 نظر
1396/06/28
ستاره سهیل غریبه جون من نه گیس وگیس کشی کردم نه الان قربون صدقه کسی رفتم خخخخخ
0 لایک
1 نظر
1396/06/28
غــــریبه
تو رو نگفتم همه رو گفتم از صب بحث بود الان خش و بش😂
0 لایک
1396/06/28
غــــریبه
عجب ادمایی هستین واقعا
یا گیس و گیس کشی میکنین
یا
قربون صدقه هم میرین
2 لایک
2 نظر
1396/06/28
بهار★♥
خخخخ
0 لایک
1396/06/28
ر.ب
بازم موافقم.
1 لایک
1396/06/28
ستاره سهیل پس مبارکه طنازخانم👏
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
طناز کیان افشار
البته هنوز نامزدیم
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
طناز کیان افشار
ستاره جان من تازه ازدواج کردم
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
ستاره سهیل واین هم گفتید چون پول دارید ودستتون به دهنتون میرسه نمیخواین ازدواج کنیدمحتاج دیگری باشید ومیخواین از مجردی لذت ببرید!!!!
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
ستاره سهیل خانم طناز شما کی ازدواج کردی؟خخ مگه شما سن ازدواجو میپرسیدی نگفتی من هنوز ازدواج نکردم؟!!!!!!
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
طناز کیان افشار
اما ظاهرا با من قهرید
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
طناز کیان افشار
من برم خندوانه ببینم
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
ستاره سهیل خانم یا آقای ر.ب خب پاک بشه مگه من میگم پاک نشه اونایی که باید پاک کنن پاک میکنن خودشون.
0 لایک
1 نظر
1396/06/28
ر.ب
باشه.
0 لایک
1396/06/28
طناز کیان افشار
نه ستاره جونم
همسرمم بخاطر اعصابم با من قهر بود میگفت باید اصلاح بشی
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
طناز کیان افشار
غریبه جون چرا با من قهری؟؟
0 لایک
1 نظر
1396/06/28
غــــریبه
بچه نیستم که قهر کنم
0 لایک
1396/06/28
طناز کیان افشار
بله عزیزم دبیر هستم
0 لایک
1 نظر
1396/06/28
بهار★♥
اهان
0 لایک
1396/06/28
غــــریبه
دوستان ببخشیدا یه پیشنهاد داشتم لااقل زیر کامنت هم پاسخ بدید دیگران ناراحت نشن
2 لایک
1 نظر
1396/06/28
ر.ب
باهاتون موافقم.
0 لایک
1396/06/28
مشاهده بررسی‌های بیشتر