هیس! دخترها فریاد نمی زنند

‏هیس! دخترها فریاد نمی زنند‏

 (1391)
7.1
رای شما:
0/10
بر اساس رای 1005 کاربر
90 دقیقه
درام
اکران شده در 1392/05/10

خلاصه داستان فیلم سینمایی هیس! دخترها فریاد نمی زنند
شیرین هشت‌ساله، مورد آزار جنسی مردی از نزدیکان قرار می‌گیرد. آنچه این زخم را عمیق‌تر می‌کند و واقعه را به فاجعه ختم می‌سازد، این است که دخترک هیچ‌کس را نمی‌یابد تا دردش را با او در میان بگذارد و حرفش را باور کنند.
از سوی دیگر، عروسی که خود تجربه‌ای مشابه در کودکی دارد مرتکب قتلی شده است.

برنده 1 و نامزد 4 سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر
62 امین اثر از 50 فیلم برتر منظوم
آهنگ تیتراژ فیلم هیس! دخترها فریاد نمی زنند
پخش آنلاین موزیک
دانلود آهنگ

هیس دختر ها فریاد نمیزنند

آهنگ تیتراژ هیس! دخترها فریاد نمی زنند با صدای
پس از نمایش فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» در استرالیا، جلسه پرسش و پاسخ این فیلم با حضور پوران درخشنده برگزار ‌شد و این فیلمساز ایرانی به سؤالات تماشاگران پاسخ گفت. تعدادی از تماشاگران ترکیه‌ای و افغانی ساکن استرالیا که از دیدن این فیلم به وجد آمده و به‌شدت تحت تأثیر این فیلم قرار گرفته بودند؛ از ساختن چنین فیلمی با این موضوع خاص در ایران خوشحال بودند و خواهان نمایش عمومی این فیلم در سینماهای افغانستان و ترکیه شدند.
فیلم سینمایی «هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» با حضور دبیران و والدین دانش‌آموزان شهر ملبورن در دبیرستانی در این شهر به نمایش درآمد و بسیار مورد توجه قرار گرفت و در جلسه پرسش و پاسخ این فیلم گفتند که در ملبورن هم آنها با چنین مشکلی روبرو هستند و این فیلم انسان را تکان می‌دهد و به‌شدت تأثیرگذار است.
فیلم هیس دخترها فریاد نمی زنند در حالی به مرز فروش ۴ میلیارد تومان رسید که از لحاظ حقوقی با ۱۰ چالش حقوقی و قضایی مواجه است به طوریکه که در برخی از سکانسها شاهد نقض صریح قانون هستیم.
سوتی های فیلم هیس! دخترها فریاد نمی زنند (0 سوتی)
دیالوگ های فیلم هیس! دخترها فریاد نمی زنند (0 دیالوگ)
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

فیلم ارزش یک بار دیدن را دارد؟


فیلم از لحاظ فنی و هنری باکیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار فیلم غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام فیلم، مفید و ارزشمند هست؟


بعد از پایان فیلم به آن فکر می‌کردید؟


فضای فیلم با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای فیلم مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از فیلم هیس! دخترها فریاد نمی زنند (از مجموع 84 رای)

ارزش تماشا
8.2
خوش ساخت
7.2
بازیگری
6.8
خلاقانه
6.5
محتوای مناسب
7.3
تفکربرانگیز
7.7
مناسب خانواده‌
5.5
مناسب کودکان
2.0
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره فیلم هیس! دخترها فریاد نمی زنند (88 بررسی)
اقای سریالی
فیلم بدی بود
3 لایک
1399/04/01
یلدا
کاملا باهاتون موافقم
1 لایک
1399/04/01
سلطان رونالدینهو کبیر
فیلمی بشدت فمنیستی که قصدش تخریب مردان هست...................
6 لایک
1 نظر
1399/01/13
محمدمهدی
اشتباه فهمیدی...تخریبی نبود اصن
0 لایک
1399/06/13
رویا
عالی بود
0 لایک
0 نظر
1398/05/02
مریم عطری
بی نظیر👌👌👌👌
0 لایک
0 نظر
1398/01/26
دهدشت
درجه یک 👌
0 لایک
0 نظر
1397/09/29
سارا عالیه فیلمش
0 لایک
0 نظر
1397/07/12
s.n
فیلم جالبیه فقط همین....
کاش بیشتر از این مظلومیت دختر ها فیلم بسازن کاش...
3 لایک
0 نظر
1397/06/17
محمد حسین دائی دائی
من خیلی خوشم اومد
مهم ترین نکته فیلم بی توجهی پدر و مادر به بچه هاشون چون غرق کارشونن
3 لایک
0 نظر
1397/06/02
s.n
شما میخواین دقیق این موضوع رو باز کنن؟
برادر اینجا ایرانه و سانسور چی زیاد داره هی میگن اینجاش ایجوره ملت رو تحریک میکنه والا در این حد هم شانس اورد
0 لایک
1397/06/17
دهدشت
امیر حسین جان فیلم مرهم هم واقعا عالی بودش ولی این فیلم هم میشه به جرات گفتش هم از نظر فیلمنامه هم بازیگرا و هم کارگردان همه عالی بودن حالا نمیدونم شما چرا میگین ادعا داره
0 لایک
1397/09/29
محمدمهدی
دوباره ببینین
0 لایک
1399/06/13
یونس
هیس پسر ها فریاد نمیزنند نیست!!!
هیس پسر ها گریه نمیکنند هست!!
2 لایک
1397/05/22
طاها مزینانی
خیر هیس پسر ها جیغ نمیزنند :)
0 لایک
1397/06/22
آیناز
آره اینم هست تو جامعه متاسفانه
0 لایک
1399/04/01
آریا ای پی
عاااالللیه بود
همه چی خوب بود
پایان عالی
بازی عالی و خوش ریتم
0 لایک
0 نظر
1397/05/13
فاطی* جدیدنا میخوان هیس!پسرها فریاد نمیزنند و بسازن😐😂
0 لایک
0 نظر
1397/05/10
یونس
از نام فیلم میشه قهرمان ساخت!!!
یکی از بهترین نام هایی که در سینمای ایران به جا و دقیق درست شده!!!
هیس به معنای سکوت نکنید!!
دخترها فریاد نمیزنند کنایه ای از فریاد بزنید و مشکلاتتون رو به دست خودتون حل کنید!!!

یکی از برترین فیلمهایی هست که شجاعت رو به همه یاد میده و به نظر من اصل فیلم و هدف فیلم فقط یک کلمه است(شجاعت)
فیلم از حق و حقوق انسان هایی حرف میزنه که پایمال شده و از اثرات و مضرات سکوت کردن میگه !!!!

بهترین بازی فیلم رو هم خانم مریلا زارعی ارائه کردن که قهرمان و ناجی بزرگ داستان بودند و در کنار شهاب حسینی خیلی درخشیدند!!!

خانم پوران درخشنده رو هم من خیلی تحسین میکنم چون نه تنها فکر نمیکنه حق و حقوق خانمها پایمال شده و قبول دارند که حق و حقوق اقایون هم به هدر رفته و دربارشون فیلمی با همین نام ساختند!!!'
امیدوارم فیلمی که درباره پیرهاست رو قدرتمند تر و خوشت ساخت تر تقدیم به ما کنند!!!!

🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟🌟
4 لایک
1 نظر
1397/04/30
Amir
👌👌
0 لایک
1397/04/30
خانم کاظمی
البته فریاد نه باید جیغ بزنه
0 لایک
1397/06/20
عسلی
خیلی بازی بابک حمیدیان رو تو این فیلم دوست داشتم،همینطور خانم طباطبایی
2 لایک
0 نظر
1397/04/22
فاطمه نژاده
فیلم قوی و تاثیر گذار
من بعد از دیدن فیلم خواب بابک حمیدیان دیدم😐😂😂
3 لایک
2 نظر
1397/04/08
آرتاس منتیل
منم بعد از به وقت شام، چیطوری ایرانی رو دیدم :|
2 لایک
1397/04/09
فاطمه نژاده
😂😂
0 لایک
1397/04/14
احسان
واقعا عالی. تبریک به خانم پوران درخشنده و بازیگران کار بلد و حرفه ای فیلم.
قطعا جز 10 فیلم برتر اجتماعی ایران هستش.
1 لایک
0 نظر
1397/03/03
عسل مضخرف بود
3 لایک
0 نظر
1397/01/31
پروانه عالی بووووووددددد عالی
0 لایک
0 نظر
1397/01/30
توماج
یک فیلم فوق العاده قشنگ و زیبا و با بازی زیبای طناز طباطبایی
0 لایک
0 نظر
1397/01/27
نیوشا جون خب نمیتونم چیزی بگم
0 لایک
0 نظر
1397/01/17
آنیسا
فیلم واقعا پر مفهومی است
0 لایک
0 نظر
1397/01/14
مهدی مهربانی این فیلم سیاه نمایی نیست متاسفانه واقعیت جامعه ماست
0 لایک
0 نظر
1397/01/12
الهه جعفری نسب آیا این فیلم هم سیاه نماست؟؟؟!!! 😢😢😢😢😢#تاسف
0 لایک
0 نظر
1397/01/12
بهار
فکر کنم حانم بیات مخواد بگه که میترسیدم ولی منم نسبت به همه ی مردا غیر از بابام بد بین بودم
0 لایک
0 نظر
1397/01/11
ویدا بیات
بعد از دیدم این فیلم...
0 لایک
1 نظر
1397/01/11
فاطی
بعد از دیدن این فیلم چی؟
من که تا چند وقت نسبت به همه مردا بد بین بودم
0 لایک
1397/01/11
عسلی
اصن حرف نداره این فیلم♥♥♥
0 لایک
0 نظر
1397/01/11
ترلان علیدوستی بسیااااااار عااااااااالی
0 لایک
0 نظر
1397/01/09
مینااااا واقعا عالللییییی :)
0 لایک
0 نظر
1396/11/11
غــــریبه
عااااااااااااااااااااااالی بوووووووووود
3 لایک
0 نظر
1396/11/11
عرفان ورعی
فیلمی فرهنگی اجتماعی واقعا زیبا گول ظاهرو نخورید
2 لایک
0 نظر
1396/10/15
علیرضا مسجدجامعی
زیباست ...
0 لایک
0 نظر
1396/10/12
یونس
👍👍👍
0 لایک
0 نظر
1396/09/17
عسلی
♥♥♥
0 لایک
0 نظر
1396/09/17
ترلان علیدوستی خیلی عالی بود.
0 لایک
0 نظر
1396/07/01
آرشام فرامرزی
به نظر من بعد از قیصر و ابد و یک روز سومین فیلم برتر تاریخ سینمای ایران.بازی بابک حمیدیان شاهکار بود...
0 لایک
0 نظر
1396/07/01
ذغالک پسرها جیغ نمیزنند
1 لایک
0 نظر
1396/06/08
طاها مزینانی
عالی خوب حقایقو بازسازی کرده
مخصوصا این اتفاقات اخیر
0 لایک
0 نظر
1396/05/17
یگانه بدک نبود...ولی خیلی اعصاب خوردی داشت
0 لایک
1 نظر
1396/05/03
آلما _ام_حامی هنرمندان>3
دقیفا
0 لایک
1396/05/05
آلما
ن هاصلا خوب نبود من با مهشاد موافقم
0 لایک
0 نظر
1396/04/23
آلما
خوب بود
0 لایک
0 نظر
1396/04/23
مهدی
خیلی فیلم زیبایی بود
فیلمنامه نقسی نداشت بازی طناز طباطبایی و بابک حمیدیان عالی بود و پایان بندی بسیار جذاب
0 لایک
0 نظر
1396/01/08
روژین عبدالرحیمی خیلی خوب و غمناک
0 لایک
0 نظر
1396/01/08
مهدی
خیلی خیلی عالی بود
0 لایک
0 نظر
1395/12/01
دانیال آقائیان
خوب بود
دستمریزاد خانم درخشنده!
0 لایک
0 نظر
1395/11/19
دانیال آقائیان
خوب بود
دستمریزاد خانم درخشنده!
0 لایک
0 نظر
1395/11/19
مهشاد
قشنگ نبود
0 لایک
0 نظر
1395/10/22
مهدی
بسیار عالی
0 لایک
0 نظر
1395/10/21
علی بازوبندی
خانوم طناز طباطبایی بهترین بازیگر حال حاضر زن هستند واقها ایول بهشون
0 لایک
0 نظر
1395/10/18
مهدی
محشره
0 لایک
0 نظر
1395/10/18
زندی حرف نداره
0 لایک
0 نظر
1395/07/20
مهشید حقیقتی بسیار تلخ..... این فیلم واقعا درد جامعه رو نشون می ده.
0 لایک
0 نظر
1395/07/12
وروجک
عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بی نظیر و فوق حرفه ای تبریک به بانو پوران درخشنده
0 لایک
0 نظر
1395/07/08
ژینا
فیلم خیلی خوبی بود با بازی شهاب حسینی خیلی قشنگ تر شد
0 لایک
0 نظر
1395/06/18
پوریا
واقعا دوسش دارم جزو پنج فیلم سینمایی برتر ایران هستش.ارزش دیدن داره خیلی هم داره حتما دانلود کنید
0 لایک
0 نظر
1395/06/10
پریناز رحمانی
فوق الاده عالی و مفهومی ، بازی طناز طباطبایی هم که گفتن نداره
1 لایک
0 نظر
1395/06/08
سارا
فیلم آموزنده و خوبی بود.
0 لایک
0 نظر
1395/06/02
علیرضا
یکی از بهترین فیلم هایی که دیدم.
داستان و مفهوم زیبایی داشت.
بازی بازیگران هم ستودنی بود.
2 لایک
0 نظر
1395/05/18
زندی جز فیلم هایی که فروش میلیاردی داشت هس
0 لایک
0 نظر
1395/05/16
زندی بی‌نظیر
0 لایک
0 نظر
1395/05/16
ارشیا اشغاله
0 لایک
1 نظر
1395/05/14
مبینا
اتفاقا این فیلم خیلی قشنگ بود مخصوصا بازی آقای شهاب حسینی
3 لایک
1395/05/14
مشاهده بررسی‌های بیشتر