تاریخ تولد: 1364/03/24 | عضویت از آذر 1397  |  بندرانزلی
ستاره 1،094
بررسی 141
لیست 9
مشارکت 18

لیست "اِنزوای ابراهیم"

3 نظر
سید محمد موسوی
این سقوطِ با شیب ملایم و این نزولِ ارزش آثار با ریتم کُند را مدیون چه کسی هستی اِبراهیم؟؟
به آثار او که نگاه میکنم، وقتی بیاد اشک هایِ ریخته شده برای :"سَعید از کرخه تا راین" و "دایی غفورِ بوی پیراهن یوسف" و "حاج کاظمِ آژانس شیشه ای" می افتم، وقتی کاراکتر "داوود و جمعه در روبان قرمز" را بیاد می آورم،‌ وقتی دغدغه های "ارتفاع پست" و "بنام پدر" را مرور میکنم، دیگر نمی توانم باور کنم تو همان ابراهیم هستی و "چ" و "بادیگار" و "دعوت" و "به وقت شام" را ساخته ای؟! چرا اینقدر دور شده ای از خودت ابراهیم؟؟ ما تو را اینگونه نمی شناسیم. به خودت برگرد مَرد. به خودت رجوع کن.
تو خود آفتاب خود باش و طلسم کار بشکن ...
1 لایک
2 نظر
1398/01/19
راد شهبازی
زمانه دچار تغییر شده و این فیلمساز باسابقه نیز تسلیم زمانه ! این فیلمساز باتجربه کارنامه ای دارد که به جرئت در بین فیلمسازان ایرانی تک است ... و هر فیلمسازی نیز کارنامه ای پر فراز و نشیب دارد !
البته که ساخته های اخیر او هم چندان ضعیف نبودند و از بسیاری از فیلم های حال حاضر سینما قوی تر و ساختارمندتر بوده اند
2 لایک
1398/01/19
سید محمد موسوی
سلام جناب راد.
من به بقیه کاری ندارم. اگر بررسی های منو خونده باشید یقین میکنین که من بیشتر به نقد آثار این سه دهه پرداختم تا تعریف و تمجید بی دلیل. ولی وقتی من هنوزم که هنوزه فیلم آژانس رو با اونهمه سانسور و ممیزی میبینم و اشکم سرازیر میشه، وقتی سعید از کرخه تا راین قلب منو فشرده میکنه؛ دیگه انتظار فیلم های سفارشی و دم دستی مثله به وقت شام رو ندارم. دعوت که لکه سیاه سینمایِ حاتمی کیاست. امیدوارم به روزهای اوجِ ش برگرده. چون منم مثله خودش؛ از آثار اخیرش راضی نیستم.
1 لایک
1398/01/20
بیوگرافی سید محمد موسوی
ما کمی عجیبیم. مشاهیر دنیایِ تصویر رو نمی بینیم.برای بی ارزش ترین ساخته های سینما سرودست میشکنیم. عجیبیم.
ستاره‌ها
1،094