هزارپا / یادداشت

مثبت هجده و دیگر هیچ!

حامد طبیعت پور : «هزارپا» قصه دارد و فیلم از آغاز تا پایان از ریتم نمی‌افتد ولی خلق صحنه های زشت و زننده و دور از شأن خانواده ایرانی، از کارگردان صاحب نامی چون ابوالحسن داودی برای کسانی که با آثار او آشنایی دارند بعید بنظر می‌رسید.
مثبت هجده و دیگر هیچ!
01 مرداد 1397
شناسه نقد : 0685858
منبع: جوان آنلاین
نظرات مردم (6 نظر)
رضا مصدق
آقا فیلم هزار پا رو من تونستم به دوستام پیشنهاد کنم کخ برن و ببینن و خودمم سه بار دیدمش.
ولی واقعا توی خونه اگه بخوام پخشش کنم قبح یک سری چیزا میشکنه و شاید کسی به روش نیاره ولی جالب نیست!
از نظر من کار موفق و خوبیه هزار پا
0 لایک
0 نظر
1397/05/07
یونس
باز هم تکرارش میکنم ، خوب بخونید ، خوب معنا کنید!!!!
چندین ساله که این نوع و طرز بیان دیگه ریشش پژمرده شده و سعی کنید نظراتتون و طرز بیانتون رو عوض کنید!!!!
یه جوری میگید که ایا از این شوخی های جنسی خجالت نمیکشید جلوی پدر د مادرتون بگید که بنده خدا دیگه جرات نداره حرف بزنه و حرف دلش رو بگه!!! چرا: چون میترسه بهش انگ بی حیا بودن و بی شرم بودن بزنید و کلا دیگه دهان بنده خدا رو تا ابد بسته نگه دارید و اجازه صحبت کردن بهش ندید!!!!
هر شخصی پیرو از هنجار های مختلف در خانواده بززگ میشه و مدل بزرگ شدنش فرق داره و همین موضوع تفاوت اخلاقیات باعث میشه که ویژگی انسان بیان بشه!!!!

گوش کنید که من کامل تایید نمیکنم این شوخی های جنسی رو اما کامل هم نقض نمیکنم!!!
و باید به شما هم گوشزد کنم که نقد کنید، اما درست و حسابی نقد کنید و درست نظرتون رو بیان کنید نه اینکه طوری حرف بزنید که نقدتون باعث تخریب ارزش و عقاید دیگران بشه و همیشه هم مطمئن باشید که نظرتون کاملا کامل نیست و کامل تر و دقیق تر از نظر شما هم هست!!!!!!

#نقد_کنیم_تا_تخریب
3 لایک
0 نظر
1397/05/01
الهام فرهنگ
فرشته خانوم در نقد خندوانه سوالات خیلی مهمی درباره شوخی جنسی پرسیده بود که کسی جواب نداد. من دوباره این سوالاتم رو تکرار میکنم و خوشحال میشم دوستان از روی انصاف و وجدان به این سوالات فکر کنند و جواب بدهند: (فکر کنید خواهشا)

1. یک سوال ازز آقا پسرایی که میگن چقدر خوبه فیلمها شوخی های جنسی داشته باشه: آیا جلو مادرها و خواهرها و خاله و خانومای فامیل تون همچین شوخی میکنید؟ اگه دوست تون بیاد خونتون جلو مادر و خواهر تون چنین شوخی هایی بکنه چه حسی میکنید؟ با انصاف و وجدان جواب بدین

2. یک سوال هم از خانومایی که میگن خیلی خوبه فیلمها شوخی جنسی داشته: اگه دوست تون جلوی پدر و برادرتون شوخی جنسی کنه چه حسی بهتون دست میده؟ خودتون چطور جلو پدرتون شوخی جنسی انجام میدین؟
1 لایک
1 نظر
1397/05/01
یونس
در نیمه متن قبلم بهتون کاملا جوابتون رو دادم اما حیف که درست نمیخونید و معنا نمیکنید!!!
1 لایک
1397/05/01
سینا فکری
چرا مضخرف میگه
0 لایک
1 نظر
1397/05/01
الهام فرهنگ
میشه بیشتر توضیح بدین چرا از نظر شما مضخرف میگه؟
0 لایک
1397/05/01