کفش‌هایم کو؟

‏کفش‌هایم کو؟‏

 (1394)
5.1
رای شما:
0/10
بر اساس رای 502 کاربر
درام
اکران شده در 1394/12/26

خلاصه داستان فیلم سینمایی کفش‌هایم کو؟
حبیب کاوه کارخانه دار قدیمی مبتلا به بیماری آلزایمر است. خانواده‌اش او را ترک نموده‌اند اما با بازگشت دخترش به ایران اتفاقاتی می‌افتد...

نامزد 1 سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر
اخباری مبنی بر حضور باران کوثری در فیلم مطرح شده بود.
اخباری در ارتباط با حضور فاطمه معتمدآریا در فیلم منعکس شده بود، اما به دلیل همزمانی سفر خارج از کشور این بازیگر، در نهایت رؤیا نونهالی جایگزین او شد.
به گفته‌ی کیومرث پوراحمد فیلم «کفش‌هایم کو؟» هیچ ارتباطی با فیلم «شب یلدا» ندارد و فیلمی در رابطه با مهاجرت و تبعات آن است.
سوتی های فیلم کفش‌هایم کو؟ (0 سوتی)
(رضا کیانیان): اسمت رو یادم نیست ولی یادمه خیلی دوستت داشتم
جزئیات بیشتر از فیلم کفش‌هایم کو؟
پخش کننده: رسانه فیلم سازان
میزان فروش: 719،130،500 تومان
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

فیلم ارزش یک بار دیدن را دارد؟


فیلم از لحاظ فنی و هنری باکیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار فیلم غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام فیلم، مفید و ارزشمند هست؟


بعد از پایان فیلم به آن فکر می‌کردید؟


فضای فیلم با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای فیلم مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از فیلم کفش‌هایم کو؟ (از مجموع 32 رای)

ارزش تماشا
7.6
خوش ساخت
6.6
بازیگری
7.5
خلاقانه
6.1
محتوای مناسب
7
تفکربرانگیز
6.1
مناسب خانواده‌
7.7
مناسب کودکان
4.5
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره فیلم کفش‌هایم کو؟ (24 بررسی)
فاطمه نژاده
فیلمش داستان قشنگی داشت
بازی اقای کیانان به خصوص خیلی عالی بود
اما پایان خیلی معمولی...
1 لایک
0 نظر
1397/04/16
ملیکا عالی❤❤❤
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
♡تینا♡
بسیار زیبا و غمناک بود بازی هاهم بسیار عالی بود
0 لایک
0 نظر
1396/06/18
رامتین محمدپور
رضا کیانیان بی نظیر به معنای واقعی بود
1 لایک
0 نظر
1396/06/17
سحر؟؟؟
عالیییبیببی
0 لایک
0 نظر
1396/06/01
وروجک
عالی واقعا یه عاشقانه متفاوات به نظر من از دست ندینش
0 لایک
0 نظر
1395/08/04
مهدی
همه خوب ولی پایان فوق فوق فوق افتضاحی داشت
0 لایک
0 نظر
1395/08/02
علی 89
عالی
0 لایک
0 نظر
1395/07/26
ایران فیلم
خیلی قشنگ بود فقط رضا کیانیان خیلی مضلوم جلوه دادان
2 لایک
1 نظر
1395/07/24
معین
مظلوم البته!
2 لایک
1395/07/24
علیرضا راستاد
فیلمی محشر با بازی عالی تمامی بازیگران
0 لایک
0 نظر
1395/07/23
رضا سعیدی نیا
فیلم خوبی بود و بازی کیانیان هم عالی بازی مینا وحید نسبتا بهتر از سایرین بود بقیه متوسط اما موضوع خوبی رو انتخاب کرده بود مشکل جامعه
2 لایک
0 نظر
1395/07/21
محمد.ک بازی ها خیلی ضعیف بودن... حتا کیانیان میتونست بهتر باشه
0 لایک
0 نظر
1395/07/16
آبذین کفش‌هایم کو؟ قرار بوده ادامه‌ای منطقی و البته احساسی برای شب یلدا باشد که هنوز هم یکی از بهترین فیلم‌های پوراحمد است. این ادامه اما نه قدرت ساختار شب یلدا را دارد و نه حال‌وهوای شاعرانه‌اش را. این رضا کیانیان مستأصل در ایفای ‌نقش یک مرد مبتلا به آلزایمر کجا و آن محمدرضا فروتنِ بی‌نظیر در نقش یک مرد عاشق‌پیشه‌ی شکست‌خورده کجا؟! حتی الهام چرخنده‌ی شب یلدا خیلی خیلی بهتر از رؤیا نونهالیِ کفش‌هایم کو؟ است؛ یا پروین‌دخت‌ یزدانیان که لابد حالا باید مجید مظفری را به جای او بپذیریم با یک مشت دیالوگ شعارزده و یک بازیِ سرهم‌بندی‌شده.اگر در شب یلدا آن دیالوگ تأثیرگذار حامد را داشتیم که «چیه برادر؟ جشن تولده. ممنوعه؟ زن بی‌حجاب نداریم. زن باحجابم نداریم. مرد بی‌غیرت نداریم، مرد باغیرتم نداریم... جشن تولد یه بچه‌ست اما بچه هم نداریم.» یا دیالوگِ «زخم‌های آدم سرمایه‌ست حامد؛ سرمایه‌ت رو با این و اون تقسیم نکن، داد نکش، هوار نکش، آروم و بی‌سروصدا همه چیزو تحمل کن...» این‌جا با مشت‌مشت دیالوگ شعارزده و مبتدیانه طرف هستیم که نتیجه‌ی کار را کمدی کرده است؛ مثل دیالوگ بهارک (با بازی و لهجه‌ی کلیشه‌ای و گل‌درشت مینا وحید) که به مادرش می‌گوید: «مامی! "سپریشن"‌ (Separation) رو یادته؟! به قولِ "سپریشن": اون یادش نیست که من دخترشم، من که یادمه اون پدرمه!» یا «پدربزرگ می‌گفت Reality اون چیزی نیست که همه می‌گن!» این‌ها یعنی چه؟! این دیالوگ‌های سطحی یعنی این‌که ما باید به جای شنیدن یک متن درست‌ودرمان برای دیالوگ‌های دختر جوانی که از خارج کشور برگشته و به جای دیدن یک بازی صحیح به‌زور بپذیریم که این خانم فرنگی است و حرف زدنش یادش رفته؟نقشی که رضا کیانیان ایفا می‌کند چه ارتباطی به بیمار آلزایمری دارد؟! مردی که خودش وقتی راه خانه‌اش را گم می‌کند، متوجه می‌شود آلزایمر گرفته و بعد زمان کات می‌خورد به چند سال بعد و آن وقت با شخصیتی شیرین‌عقل مواجه هستیم، نه یک بیمار مبتلا به آلزایمر، که افسردگی و سکوت مهم‌ترین شاخصه‌ی بیماری‌اش است. ضمن این‌که اگر در شب یلدا دست محمدرضا فروتن باز گذاشته شده بود و همه‌ی انرژی فیلم در خدمت جلوه‌گری او بود، در این‌جا کیانیان هم در چنبره‌ی خوانش قدیمی کارگردان از موضوع و قصه‌اش گیر افتاده و کار زیادی از دستش برنمی‌آید. تنها امکانی که کیانیان داشته، ارائه‌ی یک بازی جلوه‌گرانه و بیرون‌ریز بوده که خب همان کار را هم کرده و نقش را به شکلی درشت و پرتحرک و سرشار از سروصدا و کنش‌های ناگهانی بازی کرده است؛ و این دقیقاً همان چیزی است که تیر آخر را به پیکره‌ی فیلم شلیک کرده است.
0 لایک
0 نظر
1395/06/21
آزاده سلطانی
بازی کیانیان خوب بود ولی روایت به طور کسل کننده ایی اجرا شد حوصله ی آدم سر میرفت در حین تماشا اصلا توصیه نمیکنم
2 لایک
1 نظر
1395/03/06
ارد سلیمانی
نظر بنده کاملا عکس نظر شماست . بازی آقای کیانیان ضعیف بود یعنی از ایشون بیش از این انتظار میرفت . اما موضوع فیلم مشکل خیلی از خانواده هاست .ریتم جذابی نداشت .بنده شخصا جذب نشدم .
با تشکر
0 لایک
1395/03/19
مشاهده بررسی‌های بیشتر