رسوایی‌ 2

‏رسوایی‌ 2‏

 (1394)
4.9
رای شما:
0/10
بر اساس رای 671 کاربر
درام, کمدی
اکران شده در 1395/02/15

خلاصه داستان فیلم سینمایی رسوایی‌ 2
"به خودتان تکان بدهید تا خدا تکانتان نداده!" این جمله ای است که حاجی یوسف، پیرمرد زاهد شهر با دیدن آسیب های اجتماعی به مردم و مسئولین گوشزد می کند اما برخی او را جدی نمی گیرند و برخی نیز با شایعه وقوع زلزله و عذاب دستمایه شروع داستان را فراهم می کنند...

نامزد 1 سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر
کاوه قادری: هنوز با فیلمسازی مواجهیم که در آثارش قرار است ارائه درونمایه و حدیث نفس، به نحو کاذب باشد و از طریق جملات قصار و خطابه های غرایی که بدون کوچکترین بستر داستانی، نمایشی و حتی تصویری، به عریان ترین و ابتدایی ترین نحو ممکن صورت بپذیرد.
میثم کریمی: «رسوایی 2» مغلطه‌ای بی‌نمک و نم پس داده از شعارهایی هست که فرهنگ لمپنیسم نیز در آن دخیل شده تا همانند پتک بر سر مخاطبش کوبیده شود و در نهایت هم از او طلبکار شود.
احمد میراحسان: رسوایی 2 فیلم خطرناکی است، هیچ چیز را به حال خود رها نمی‌کند، از روش ادارۀ مدرن‌گرای قشری در قدرت که ظاهر مذهبی و باطن لیبرال دارند و آرمان باخته‌اند بگیر تا انبوه مردم عشرت‌طلب جهل‌زدۀ غافل.
علی شیخ‌الاسلامی: رسوایی 2 یک کار قابل قبول نیست و می توان آنرا افول ده نمکی دانست. شاید باید چند سال صبر می کرد و با دقت بیشتری روی فیلمنامه و داستان فیلم کار می کرد تا بتواند فیلم قابل قبولی تولید کند.
در حالی که پروژه سینمایی جدید مسعود ده‌نمکی گاهی «همشهری‌ها» نامیده می‌شد، ولی او در نهایت نام «رسوایی ۲» را برگزید.
شیلا خداداد که از اولین کسانی بود که برای حضور در این پروژه‌ قرارداد بسته بود، به علت تداخل زمانی فیلم ده نمکی با فیلم سینمایی «بادیگارد» از حضور در این فیلم انصراف داد.
اکبر عبدی در گفت‌وگو با برنامه «دید در شب» رقم‌ دستمزدش در این فیلم را 200 میلیون تومان بیان کرد.
سوتی های فیلم رسوایی‌ 2 (0 سوتی)
دیالوگ های فیلم رسوایی‌ 2 (0 دیالوگ)
جزئیات بیشتر از فیلم رسوایی‌ 2
پخش کننده: فیلمیران
میزان فروش: 2،620،347،900 تومان
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

فیلم ارزش یک بار دیدن را دارد؟


فیلم از لحاظ فنی و هنری باکیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار فیلم غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام فیلم، مفید و ارزشمند هست؟


بعد از پایان فیلم به آن فکر می‌کردید؟


فضای فیلم با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای فیلم مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از فیلم رسوایی‌ 2 (از مجموع 75 رای)

ارزش تماشا
3.8
خوش ساخت
3.6
بازیگری
3.5
خلاقانه
2.5
محتوای مناسب
2.6
تفکربرانگیز
2.9
مناسب خانواده‌
5
مناسب کودکان
4.1
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره فیلم رسوایی‌ 2 (88 بررسی)
کیان فیلم خوبی بود ارزش دیدن داره
0 لایک
0 نظر
1399/09/02
پرزیوال
افتضاح
2 لایک
0 نظر
1397/05/28
هیوجکمن
چرت
2 لایک
0 نظر
1397/04/21
فاطمه نژاده
هم از خود ده نمکی بدم میاد هم از فیلماش
2 لایک
0 نظر
1397/04/21
حسین شاید بعضی از آیتم هایی که شما می خواستید رو نداشت ولی بعضی از حرف هاش واقعا تفکر برانگیز هست که متاسفانه در فیلم های دیگر کارگردان ها دیده نمیشه
0 لایک
0 نظر
1397/01/30
حمیدرضا
به سختی میشه فیلم مزخرف تر از این فیلم پیدا کرد؟؟؟
3 لایک
0 نظر
1397/01/30
طاها مزینانی پس گرفتم امتیازمو بابا
0 لایک
0 نظر
1397/01/30
طاها مزینانی ای خدا آخرش چقدر مضخرفه
یا ابالفضل چقدر فاجعست این فیلم من همون یک ستاره ای هم که دادم پس میگیرم بابا
1 لایک
0 نظر
1397/01/30
طاها مزینانی من الان دارم از تلویزیون میبینم...
واقعا گند...سحر قریشی هم مثل همیشه مضخرف
فقط یک ستاره میدم برای بازی امیر نوری
1 لایک
0 نظر
1397/01/30
توماج
یک ادامه سازی شده بی معنی که تنها نام کارگردان را به دوش میکشد
1 لایک
0 نظر
1397/01/27
ترلان علیدوستی موافقم عسل جون.
1 لایک
1 نظر
1396/12/27
عسلی
♥♥♥
0 لایک
1396/12/27
عسلی
رسوایی1 خیلی بهتر بود این خوب نبود
0 لایک
0 نظر
1396/12/27
ویدا بیات
فیلم خیلی بدی بود
از آقای ده نمکی ساخت همچین فیلمی بعید بود
حیف آقای عبدی که توی این فیلم بازی کردن
0 لایک
0 نظر
1396/12/27
فیلم بین
آخرش فاجعست
0 لایک
0 نظر
1396/06/10
نسیم
فیلمی که قریشی تصنعی توش باشه معلومه کیفیتش میادپایین
بازی الناز قابل قیاس با قریشی نیست
1 لایک
0 نظر
1395/12/14
حمیدرضا
هدف فقط مسائل سیاسی بوده
1 لایک
1397/01/30
الهام فرهنگ
میشه یکاری کنید به فیلم‌ها ستاره منفی داد؟ آخه یک ستاره برای برخی فیلم‌ها خیلی زیاده...
3 لایک
0 نظر
1395/10/30
آزاده سلطانی
چرا آقای ده نمکی احساس میکرده که با ساخت این فیلم میتونه تاثیر بزاره؟؟
به معنای واقعی افتضاح.اصلا ارزش دیدن نداره.
1 لایک
0 نظر
1395/10/30
محمد
نسبت رسوایی یک خیلییی بد بود
3 لایک
0 نظر
1395/10/12
ناصر نفر
یک فیلم بدون داستان ، فوق العاده تصنعی ، که بیننده بیش از 20 دقیقه از فیلم رو تحمل نمیکنه و هیچ جذابیتی به غیر از حضور اکبر عبدی در فیلم نیست
0 لایک
0 نظر
1395/10/07
حمیدخسروی
تاسف به این اثر نمره چهارم زیادیشه
0 لایک
0 نظر
1395/10/01
رضا
ارزش دیدن نداشت نظر شخصیم
0 لایک
0 نظر
1395/09/30
محمدبرجی
خیلی فیلم بدی بود
0 لایک
1 نظر
1395/09/24
نسیم
پس چراده ستاره دادی
0 لایک
1395/12/14
شروین
آشغال ترین فیلمی که تو عمرم دیدم همین بود
0 لایک
0 نظر
1395/09/01
امیر
از رسوایی ۱ ضعیف تر بود
1 لایک
0 نظر
1395/08/30
جواد صفاری
یک کار فوق العاده ضعیف از آقای دهنمکی شاهد بودیم حیف
0 لایک
0 نظر
1395/08/21
سجادحسنی فیلمی بسیارزیبا وآموزنده است


خیلی خوشم آمد
1 لایک
0 نظر
1395/08/20
میلاد
این فیلم چی میخواست بگه؟!!!!!!جدا جرت و پرت بود!!!
0 لایک
0 نظر
1395/08/16
علیرضا نظامی
موضوع جالبی نداشت
0 لایک
0 نظر
1395/07/28
مریم
بنظر من خانم قریشی حرف ندارند ایشون واقا عالی هستند
1 لایک
0 نظر
1395/07/28
حدیث جاوید خوبه فیلم عالیه
0 لایک
0 نظر
1395/07/28
حدیث جاوید خوببه
0 لایک
0 نظر
1395/07/28
نسیم
من ازسحرقریشی بدم نمیاد اما کارنامه ی هنری وسطح بازیگریش زیر صفره
هرفیلمی که سح قریشی بازی کنه واقعاکیفیتش میرسه به پنفی
0 لایک
0 نظر
1395/07/28
نسیم
رسوایی ۱ بابازی خوب شاکردوست باورپذیرتر بود
0 لایک
0 نظر
1395/07/28
علی 89
متوسط
0 لایک
0 نظر
1395/07/26
مهدی
ده ستاره برای اکبر عبدی
0 لایک
0 نظر
1395/07/24
احمد جعفری دلشون خوشه فیلم ساختن خییییییلی مزخرفه خیلی
0 لایک
0 نظر
1395/07/24
ایران فیلم
حیف ۲۵۰۰پول بی زبون
1 لایک
1 نظر
1395/07/24
نسیم
۲۵۰۰تومن ؟؟؟؟مم سی دیو۵۰۰۰تومن خریدم
0 لایک
1395/07/28
مهدی
من ندیدم ولی واقعا بد بود?
0 لایک
0 نظر
1395/07/22
آرمین
امتیاز ۲ دادم اونم صرفا بخاطر جلوه ویژه که هرچند ابتدایی بود ولی واسه شروع خوبه
بقبه موارد ضعیف
وقتتونو تلف نکنید
1 لایک
0 نظر
1395/07/20
ش.ش مسخره بود رسوایی 1 خیلی بهتر از این بود
0 لایک
0 نظر
1395/07/18
محمد مهدی
مسخره ترین فیلمی که تا حالا دیدم .
0 لایک
0 نظر
1395/07/17
بهزاد رمضانی اگه هزینه این فیلم رو به چندتا بدبخت بیچاره میدادن خیلی بهتر بود واقعا....
2 لایک
0 نظر
1395/07/17
رامین خیلی مسخره
0 لایک
0 نظر
1395/07/15
رامین افتضاح بود اصلا ارزش دیدن نداره
0 لایک
0 نظر
1395/07/15
مهدی
اشغال ،مضحک، بی مفهوم و معنی، بی مخاطب، موضوع تکراری، پایان افتضاح، فوتوشاپ بسیار و بد از صحنه های خارجی.در کل بد بد بد بدبدبدبدبدبد افتضاح مزخرف
1 لایک
0 نظر
1395/07/14
مهدی مهربانی
بسیار ضعیف بود سوژه های و طنزها تکراری و کلیشه ای بود
0 لایک
0 نظر
1395/07/13
غرباء تو رو خدا دلتون خوشه فیلم می بینیم این اخه چی بود چرا الناز شاکردوست برداشتین سحر قریشی رو اوردن.
0 لایک
0 نظر
1395/06/12
امید
هیچ حرفی برای گفتن ندارم...
0 لایک
0 نظر
1395/06/06
مهدی
افتضا.1_هندی بود2_با فوتوشاپ از خارج صحنه دزدیده بودن3_کارهای اقای مسعود ده نمکی افتضاح 4_پولتو بندارز دور این فیلمو نبین.
1 لایک
0 نظر
1395/05/30
ارش
عالی بود
0 لایک
0 نظر
1395/05/16
زندی در مقایسه با رسوایی یک بد بود
0 لایک
0 نظر
1395/05/16
متین زاهدی بدک نبود
0 لایک
0 نظر
1395/05/15
شباهنگ در عجبم از دوستانی که وقت میذارن و میرن کارهای ده نمکی را نگاه میکنن! ایشون تکلیفش کاملا مشخصه و معلوم الحال هست...
2 لایک
0 نظر
1395/05/12
پارمیس آشغالا با این فیلم ساختنش اون
0 لایک
0 نظر
1395/05/12
مهشید افتضاح ترین و آشغال ترین فیلمی که تو عمرم دیدم حیف وقت وو پول!!! مسعود ده نمکی دیگه کارایی که می سازه ارزش دیدن ندارن.

3 لایک
0 نظر
1395/05/10
سحر شیردم به نظرم آقای عبدی خودش رو کوچیک کرد که در این فیلم بازی کرد و اصلا هم بازی خانم شاکردوست قشنگ نبود
1 لایک
3 نظر
1395/05/06
علیرضا
خانم شاکردوست که داخل رسوایی ۲ نبود
0 لایک
1395/07/13
مرتضی جهاندیده
شما اصلا فیلمرو دیدی خدائی؟؟؟
0 لایک
1395/07/26
نسیم
شاکر دوست کجابود بنده خدااااا
0 لایک
1395/07/28
مشاهده بررسی‌های بیشتر