موضوعشون خوب بود اما در کل مزخرف به تمام معنا حیف،حیف بازیگرانی مثل استاد اکبر عبدی،بانو سحر قریشی،آقای صدیق شریف و... واقعا حیف متاسفم برای کارگردان خوبمون آقای ده نمکی که واقعا همچین فیلمی اصلا از ایشون انتظار نمیرقت اونم بعد فیلم های پرستاره و عالیی چون اخراجیها،معراجی ها و به خصوص رسوایی1 با بازی درخشان بانو الناز شاکردوست