ورود آقایان ممنوع

‏ورود آقایان ممنوع‏ (1389)
‏No Men Allowed‏

7.5
رای شما:
0/10
بر اساس رای 2762 کاربر
106 دقیقه
کمدی, عاشقانه

خلاصه داستان فیلم سینمایی ورود آقایان ممنوع
داستان این فیلم درباره مدرسه‌ایی غیرانتفاعی است که شاگردانش جزو بهترین‌های منطقه هستند و به عبارتی مدرسه‌ی نمونه است. مدیریت این مدرسه توسط خانمی با نام بیتا دارابی ( ویشکا آسایش ) که یک فمینیسم کامل است ، اداره می‌شود. خانم دارابی از آن دسته مدیرانی است که به هیچ عنوان اعتقادی به دبیر مرد ندارد و همیشه اطرافیان و شاگردان مدرسه را از معاشرت با مردان منصرف می‌کند و به آنها می‌فهماند که اصولاً جنسیت مرد چیز مزخرفی است!. اما با فارغ شدن دبیر شیمی مدرسه ، خانم دارابی مجبور می‌شود تا به منظور افزایش آمادگی شاگردان برای حضور در المپیاد شیمی و همچنین رقابت نزدیکی که با یک مدیر مدرسه پسرانه دارد....

برنده 1 و نامزد 2 سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر
48 امین اثر از 50 فیلم برتر منظوم
« ورود آقایان ممنوع » بدون سر و صدا در جشنواره فیلم فجر اکران شد و توانست محبوب ترین فیلم از نگاه تماشاگران شود. سیل نقدهای مثبت درباره این کمدی سبب شد تا تماشاگران بی صبرانه منتظر اکران عمومی این فیلم باشند. مطابق انتظار هم اکران این فیلم موفق بود و یکی از پرفروش ترین کمدی های سینمای ایران است.
سوتی های فیلم ورود آقایان ممنوع (0 سوتی)
دیالوگ های فیلم ورود آقایان ممنوع (0 دیالوگ)
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

فیلم ارزش یک بار دیدن را دارد؟


فیلم از لحاظ فنی و هنری باکیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار فیلم غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام فیلم، مفید و ارزشمند هست؟


بعد از پایان فیلم به آن فکر می‌کردید؟


فضای فیلم با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای فیلم مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از فیلم ورود آقایان ممنوع (از مجموع 142 رای)

ارزش تماشا
9.3
خوش ساخت
8.7
بازیگری
9.2
خلاقانه
8.7
محتوای مناسب
5.7
تفکربرانگیز
6.8
مناسب خانواده‌
8.5
مناسب کودکان
7.5
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره فیلم ورود آقایان ممنوع (114 بررسی)
آنا جون
خطر لو رفتن داستان
گاهی یک فیلمی با بیشترین امکانات باصطلاح هترپیشه کارگردان مشهور معروف افتضاحی ساخته میشه. تاسف انگیزه که یک مشت خدا بیخبر هم تعریف می کنند که اصلا فیلم سریال کمدی نمی فهمند چی هست ..!!
1 لایک
0 نظر
4 ماه و 2 هفته پیش
دخترک مغرور
بسیار خنده دار مخصوصا بازی ویشکا اسایش و رضا عطاران واقعا فوق العاده بود .
3 لایک
0 نظر
1399/11/21
کیان کیفیت فیلم برداری خوب نبود از نظر فنی از این دوربین‌ها بود که صبح رو بعدازظهر نشون میده .داستان فیلم که بماند ...
1 لایک
0 نظر
1399/09/02
محمد غفاری فر
فیلم بسیار زیبا و خنده داری بود
2 لایک
1 نظر
1398/08/29
فرید بهرامی
موافقم
1 لایک
1399/02/20
یلدا
یه کمدی که هیچ وقت قدیمی نمیشه
1 لایک
0 نظر
1398/05/06
سام کارگردان می خوام برم ببینم خوبه یا نه؟؟؟
1 لایک
3 نظر
1398/05/06
یلدا
عالی ببین
0 لایک
1398/05/06
مهدیه
کجاااااا دو دیقه بودی حالا😂
0 لایک
1398/05/07
آنا جون
اصلا نبین سطحش پایینه گریه داره مسخره کردن مردم شاگرد مدرسه وقیح کثیف
1 لایک
1403/09/19
مهدی حسینی
واقعا عالی بود.فیلمنامه ش خیلی خیلی خوب بود و بازی بازیگران هم درخشان بود من واقعا لذت بردم.
0 لایک
0 نظر
1398/02/28
غزل ههاها
خیلی خنده دار.بود
0 لایک
0 نظر
1398/01/17
هدیه
هروقت دلم میگیره اینو نگاه میکنم خیلی زود روحیه ادمو عوض میکنه
0 لایک
1 نظر
1398/01/17
آنا جون
سریال کمدی مهران مدیری پاورچین ببین اون فیلم افتضاح بود مسخره کردن یک مجرد بدبخت خنده داره لعنت به کارگردان بازیگران بیشعور پگاه *اهنگرانی* پررو وقیح بود لینجا عجب بد سلیقه
1 لایک
4 ماه و 2 هفته پیش
سپیده علیمرادی
رضا عطاران هم که جای حرفی باقی نمیذاره
0 لایک
0 نظر
1397/11/30
سپیده علیمرادی
ویشکا آسایش عاااالی
1 لایک
0 نظر
1397/11/30
سپیده علیمرادی
👌😍عاااااااالی👌😍عاااااااالی
0 لایک
0 نظر
1397/11/27
حمیدرضا خوش گفتار خیلی خنده دار بود. لذت بردم.عالی بود.
0 لایک
0 نظر
1397/11/26
حسین
من خودم به شخصه از این فیلم لذت بردم
0 لایک
0 نظر
1397/11/26
رادین
خیلی خیلی خیلی عالی عالی عالی و قشنگ بود فیلمش
0 لایک
0 نظر
1397/08/22
تهمینه
حالا ک فهمیدم قانون مورفی یعنی چی ، بنظرم میتونه قشنگ باشه
0 لایک
1397/09/03
علی فیلم بین
دلیل نمیشه که خانوم! اینی که میگین پوسته ی بیرونی فیلمه!
باید فیلم اکران بشه تا ببینیم پوسته درونی اش چی توی چنته داره.
0 لایک
1397/09/03
تهمینه
بله درسته !
ولی بعضی از فیلما رو میشه از روی پوستر و بازیگر هاش و کارگردانش یه حدس احتمالی زد
0 لایک
1397/09/04
تهمینه
مثلا اگه همین فیلم ورود آقایان ممنوع هنوز اکران نشده بود ،میتونستیم از روی بازیگراش و کارگردانش بفهمیم فیلم چجوریاس !!
یا همین وای امپول ،وقتی هیچکس ندیده نظر میده !!!!یعنی از اسم فیلم و بازیگراش همه فهمیدن فیلمه چجوریه
1 لایک
1397/09/04
علی فیلم بین
فکر کردم وقتی درباره خود مفهوم قانون مورفی گفتین این محتوای فیلمه که براتون مهمه. ولی بعد الان بحث قشنگ بودن یا نبودن فیلم ها رو اوردین روی بازیگر ها و عواملش که اتفاقا گول زننده ترین بخش سینمای کمدی ما حداقل توی چند ماه اخیره! اخیرا چند تا کمدی پر بازیگر گول زننده داشتیم که مخاطب ها از تماشاشون راضی نبودن. ولی به هر حال این اثار فروختن و به عبارتی حال سینما رو خوب کردن! ولی کسی نگفت که ایا حال مخاطب سینما رو هم خوب کرده یا نه!
از ته دل ارزو ام اینه که قانون مورفی هم حال سینما رو خوب کنه و هم حال مخاطبش رو.
0 لایک
1397/09/04
تهمینه
دیگر سخنی نیست .
منم همچین آرزویی میکنم برای سینمای ایران و مخاطبش
0 لایک
1397/09/04
مشاهده بررسی‌های بیشتر