فیلمهایی که شباهت عجیبی به فیلمهای خارجی دارن: (آژانس شیشهای--بعد از ظهر سگی سیدنی لومت) (چپ دست--۵۰ قرار اول پیتر سیگال) (جیب بر خیابان جنوبی--دزدان(اسپانیایی زبان)) (آتش بس--آقا و خانم اسمیت دوگ لیمن) (زن بدلی--مرد خانواده😑) (تو و من--خواستگاری) (همه چی آرومه--خماری تاد فیلیپس) (شارلاتان--یکه بزن) (دو خواهر--دو تا زیاده(۱۹۹۴)) (شوخی--قهرمان) (دو نفر و نصفی--سه مرد و یک سبد) و نمونه هایی دیگر که شاید بعدا اضافه بشه.
لیستی از بهترین فیلمهایی که اسکار دوستشان نداشت و حتی یک جایزه هم از آکادمی نصیبشون نشد. میخوام این لیست تعاملی باشه برای همین تو نظرات بهترین فیلمی که فک میکنید اسکار نگرفته ولی حقش بوده رو بگید میتونه از داخل لیست باشه میتونه هم نباشه تا من با توجه به نظراتتون لیست تغییر بدم دقت کنید فیلمی که میگید اسکار نبرده باشه تو هیچ بخشی. امیدوارم خوشتون بیاد.