در چندسال اخیر فیلم های خوب و بد بسیاری تو سینمای ایران در ژانر های مختلف دیدیم ولی این چند فیلم فراتر از توقعات ما نسبت به یک فیلم ایرانی ساخته شده اند و انصافا خاص و کهکشانی به حساب میان و ممکنه برای مخاطب عام سینما خوشایند نباشه ولی فیلم هایی در سطوح بین المللی محسوب میشن...
دیوید فینچر یکی از بهترین کارگردانهای دنیاست، اون سعی میکنه از اول تا آخر تمام فیلمهاش فکر و ذهن آدمها رو درگیر داستان و شخصیتها کنه... پیشنهاد میکنم حتما همهی فیلمهاشو ببینید :)