ورود
سینما و تلویزیون
تلویزیون
سریالهای در حال پخش
برنامههای در حال پخش
بهترین سریالهای ایرانی
بهترین برنامههای تلویزیونی
سریالهای شبکه آیفیلم
جدول پخش
سینما
فیلمهای در حال اکران
به زودی در سینمای ایران
بهترین فیلمهای ایرانی
داغترین آثار
جدول فروش
نمایش خانگی
جدیدترین آثار نمایش خانگی
به زودی در نمایش خانگی
سینما و تلویزیون جهان
روی پرده هالیوود
به زودی در سینماهای آمریکا
سریالهای خارجی در حال پخش
بهترین فیلمهای خارجی
بهترین سریالهای خارجی
لیست 250 فیلم برتر IMDb
تحریریه
خبر
اخبار روز
اخبار اینستاگرامی
اخبار آثار در حال ساخت
تحلیل و گزارش
ترین ها
گزارش
VOD
معرفی فیلم
مطبوعات
نگاه مردم
نقد و بررسی
نقد فیلم ایرانی
نقد سریال ایرانی
نقد برنامههای تلویزیون
نقد فیلم خارجی
نقد سریال خارجی
لیست پیشنهادی
لیست معرفی هنرمندان
لیست معرفی آثار
گالری
گالری ویدئو
آخرین ویدئوها
ویدئوهای سینما
ویدئوهای تلویزیون
ویدئوهای هنرمندان
ویدئوهای اختصاصی
گالری عکس
آخرین عکسهای خارجی
گالری عکس فیلمهای روی پرده
گالری عکس آثار نمایش خانگی
گالری عکس سریالهای روی آنتن
گالری عکس هنرمندان محبوب
هنرمندان
هنرمندان ایرانی
داغترین هنرمندان
بیوگرافی بازیگران ایرانی
هنرمندان روی پرده
هنرمندان روی آنتن
هنرمندان نمایش خانگی
هنرمندان ایرانی متولد امروز
هنرمندان خارجی
داغترین هنرمندان خارجی
بیوگرافی بازیگران خارجی
هنرمندان خارجی روی پرده
هنرمندان خارجی روی آنتن
هنرمندان خارجی متولد امروز
اینستاگرام هنرمندان
جدیدترین پست ها
محبوبترین بازیگران ایرانی اینستاگرام
جشنواره
کاربران
رتبهبندی کاربران
برترین کاربران کل
برترین کاربران هفته
بررسی
جدیدترین بررسیها
محبوبترین بررسیهای هفته
محبوبترین بررسیهای کل
لیست
جدیدترین لیستها
محبوبترین لیستهای هفته
محبوبترین لیستهای کل
منظوم حرفهای
ورود
عضو منظوم نیستید؟
ثبت نام
کنید.
همه
هنرمندان
سریال ها
فیلم های سینمایی
جستوجوی پیشرفته »
دیدن تمام نتایج برای
""
»
آرتاس منتیل
دنبالکنندگان
50
دنبال میکند
5
دنبال میکنید
دنبال کردن
دنبال نکردن
عضویت از مهر 1396 | تهران
ستاره
19،742
بررسی
163
لیست
0
مشارکت
2
لایک
1،611
پروفایل
فعالیتها
فیلمها
بررسیها
مشارکت
لیستها
پسندها
شبکه
مرتبسازی بر اساس: محبوبترین نظرات
×
بررسی
نظرات
فیلتر:
مرتبسازی بر اساس
جدیدترین نظرات
محبوبترین نظرات
پربحثترین نظرات
فیلتر نظرات
بررسی
لیست
هنرمند
خبر
نقد
اعمال
اثر
|
فیلشاه
1397/05/13
چه حرفه چیپی زدی امیر جان ! تمام سینمای دنیا مذهبیه ! هالیوود مذهبیه ! حتی اون لیست شیندلر که اون همه ازش دفاع میکنی مذهبیه ! اصلا جنگ جنگه مذهبه ! البته دوستان اشتباه نکنید، مذهبی بودن فیلم صرفا چادر و روسری و حجاب نیست !اهداف و نکات زیر لایه فیلم و اثر باید بررسی بشه تا متوجه بشید !
اتفاقا ما تو سینماممون فیلم مذهبی نداریم که جامعه به این لجنزار تبدیل شده ! یا مذهبی نمیسیازیم یا وقتی میسازیم خراب میکنیم !
الانم گارد نگیرید بابا مذهبی چیه، فلانه و بصاره ! ما میتونیم داستانها و تفکراتمون رو در قالب زیر لایه فیلم به صورت مذهبی بسیازیم ! مثل فیلم هایی چون ایکس من، ورلد وار زد و ...
حقیقتا بلد هم نیستیم بسیازیم ! صنعت رسانه صنعت غرب و یهوده و ما باید کار کیم و با خوب و بد ساختن به ایدهءال برسیم !!!!!
9
لایک
خبر
|
چرا «هزارپا» هنوز هم باید بفر...
1397/05/20
سلام
تو این لیست همونطور که دوستان عزیزم فرمودند عقاب ها و اخراجی ها کمه واقعا !
نظرات جالبی دوستان در مورد اخراجی ها دادن !
به نظر من اخراجی ها یه کمدی خیلی خوبی داشت، کمدیش با کمدی مارمولک تو یه سطحه البته کمی ملاحظه گرانه. یونس عزیز گفت که اگه الان اکران میشد اینقدر نمیفروخت، کاملا درست میگه، چون الان مردم سیاسی میرن میبینن و اصلا نگاه نمیکنن به اثر ! وقتی که بین این همه فیلم کمدی زرد، مثل آینه بغل و خوب بد جلف و من سالوادور نیستم و تگزاس که از بالا تا پایین فیلم فروشنده قرار دارند و فروشنده میاد 16 تا میفروشه چیزی جز پیام سیاسی رو نمیرسونه ! درسته کارش خوب بوده و تحسین شده ولی تو ایران ژانر اجتماعی اینقدر نمیفروشه یه نگاه به جدول بالا بندازید قشنگ واستون باز میشه.
در کل اخراجی تو زمان خودش فوق العاده بود ولی خب اره الان کمی ارزش هنریش کمتر شده.
یه نکته دیگه هم ک خود منظوم هم گفت اینه که عقاب ها و اخراجی ها تو زمانی اکران شدن که سالن ها کمتر بوده و شاید اگه سالن ها بیشتر بود رکوردشون بالاتر بود حتی !
مرسی بابت گزارش خوبت منظوم.
9
لایک
خبر
|
گریم خورترین چهرههای سینمای ...
1397/07/28
احسنت منظوم ! مثل همیشه مرجع بودنت رو به نمایش گذاشتی !
واقعا گریم های آقای عبدی همیشه مثال زدنی بودن !
بعد از اون آقای تنابنده به نظرم خیلی خوب گیریم میگیره ! تو سریال شاهگوش نشون داد این مسئله رو !
البته حمید فرخ نژاد و هادی حجازی فر هم اخیرا گیریم های خوبی میگیرن !
دمتون گرم
7
لایک
هنرمند
|
ریحانه پارسا
1397/06/11
دوست عزیزم درسته که هر کسی لزومی نداره زندگی شخصیش مثل نقشش باشه !
ولی گلایه ها و انتقاد ها درست ولی با بیان غلطیه !
مردم از این گله دارن که دختری که تو فیلم نماد یه دختر مذهبی میشه و با یه پسر مذهبی ازدواج میکنه و یه رابطه عاشقانه مذهبی درست میکنه رو چرا باید کاراکتری انتخاب کنیم که هیچ اعتقادی به نقشی که داره.
شما برو برنامه ایرانیوم رو ببین ! وقتی خانم نازنین پیرکاری داره در مورد زندگی شخصیش صحبت میکنه که چقدر شبیه نقش لیلاست قیافه خانم پارسا دیدنیه و خودش هم میگه که من باورش سخته که همچین کاری کردید !
خب چرا باید همچین شخصیتی انتخاب بشه واسه نقشی !
چون مردم با همچین الگویی تو تلویزیون زندگیشون رو میخوان بسازن و فردا پس فردا زندگی حقیقی خانم پارسا رو میبینن و هزار و یک قضاوت درست و غلط میکنن.
7
لایک
اثر
|
دلم میخواد
1397/06/15
به ایران خوش آمدی !
6
لایک
خبر
|
چرا فیلم های کمدی اغلب ضعیف و...
1397/08/27
رامبد واقعا یه کمدی نویس حرفه ای و تحصیل کردست ! اوایل ک تو ایران کار میکرد، خیلی به چشم آدم بی مزه و خنک میدیدنش و کسی معنی کمدی هاشو درک نمیکرد! چون همه دنبال کمدی در لحظه و تیکه ای و لوس قدیمی بودن و رامبد کمدیش یک سطح از کمدی ایران بالاتر بود !
ولی خداروشکر طی چند سال زحمت الان تونسته جایگاه خودش رو پیدا کنه ! هرچند تو فیلم سازی و بازیگری این تحقق پیدا نکرد و از طریق مجری گری و کپی از مجری های موفق جهان به این سطح رسید !
خلاصه واسه الانش زحمت کشیده و الانم با میدون دادن به جوون ها (البته که واسه جیب خودش هم بد نیست)، داره تبدیل به هنرمندی میشه که بعد از مرگش حتما مجسمشو به عنوان رهبر انقلاب کمدی ایران بشناسن !
در مورد قاسمخانی ها هم باید بگم که خیلی کارشون قویه خیلی ! یه جورایی طنزش نسبت به رامبد چیپ تر و لو لولتره ولی خوب به بهترین تیم اجرای کمدی ایران یعنی تیم مهران مدیری وصل شدن و تونستن کمدی هاشون رو محبوب کنن !
به شدت پر نفوذ و خطرناک هستن ! پیمان رو دوس دارم ولی نسبت به مهراب نظر و حس مساعدی ندارم متاسفانه! به دلایل شخصی !
در مورد پیمان عباسی هم نظر خاصی ندارم !
6
لایک
اثر
|
مغزهای کوچک زنگ زده
1397/07/14
درد جامعه من یعنی این !
یعنی هشتگ بشه 510 تا و فیلمی مثل ماهورا حتی به اندازه خورده ای این فیلم زرد نفروشه !
عرق سرد با اون همه ستاره و جایزه و حداقلش زنانه پسند بودن کمتر از هشتگ بفروشه !
جاده قدیم که البته فیلم خیلی قوی نبود، ولی واقعا حقش 160 تا نیست !
و شعله وری که از دم سرخ ها کمتر فروخته !
وقتی فرهنگ و سواد رسانه ای نباشه همینه ! هیچ کس به محتوا توجه نمیکنه ! فقط زرض و برق مهمه ! گول تبلیغات این فیلم های زرد رو میخورن و هیچ !
بعد انتظار داریم قیمت دلار با جو رسانه چند تا کانال و پیج، بالا پایین نشه !
6
لایک
خبر
|
پیشنهاد نازنین بیاتی برای ماه...
1397/06/20
این صحبت های سلبریتی هاست که باعث میشه که به شدت نفرت پیدا کنم نسبت بهشون !
شما بالاخره با چی مشکل داری ! با رئیس جمهوور ؟ با مقام ررهبری ؟ با نظاام ؟ با دولت ؟ یا با اسلام و امام حسین و تشیع ؟
به همان اندازه که رسیدگی به فقرا و ایتام و مشکلات و معضلات جامعه مهم و از توصیه های بسیار مهم اهل بیت هستش، برگزاری مراسم مذهبی هم از اهمیت بسیار زیادی برخورداره !
ببخشید همچین مثالی میزنم، دوستان کسی هست که بدون لباس بره خیابون؟ همه قطعا هرچی که شده میپوشن تا بدون لباس بیرون نباشن و لباس بپوشن ! کسی هست که غذا نتونه بخوره ؟ قطعا هر کسی گرسنه باشه غذا میخواد ! کسی هست که تشنش نشه؟ قطعا هر کسی تشنه باشه آب نیازه !
حالا میشه گفت که تشنگی مهمتره یا گرسنگی یا پوشیدگی؟ میشه کسی لباس نپوشه و فقط غذا بخوره و آب هم نخوره و یا انواع مختلف این مثال؟!؟
آقا چرا همه چیز رو باید با هم قاطی کنیم ؟ چرا ؟ بگم چرا ؟ برای اینکه اهداف دارن ! اینا از مردم نیستن ! از ملت نیستن آقا !دوستان، شما با امام حسین و ماه محرم مشکل دارید ؟ امام حسین و ماه محرم باعث شده شما رشد کنید یا پسرفت؟ بابا این دستگاه امام حسین همه جور آدمی رو به خودش میبینه و از مومن ترین آدم تا لات ترین و دزدترین ها میان به این دستگاه و آدم میشن میرن ! شما یه سر سوزن فکر کردید اگه محرم رو ما نداشتیم، چه بلایی سر هم میوردیم ؟ سالی ۱۲ ماه ۲ ماه همچین فازی هست ! دقت کردید که تو این ۲ ماه همه آدم میشن و ۱۰ ماه میره دوباره همه به جون هم میفتن و دوباره محرم میاد همه توبه میکنن و آدم میشن؟ حالا اگه این محرم نباشه چی؟ بخدا به هم دیگه رحم نمیکنیم ! شک نکنید !
خداوکیلی کمک کردن به ایتام و فقرا خیلی خوبه ، پسندیدست ولی چرا دم مراسم مذهبی اینا زبون باز میکنن ؟ چرا دم عید نمیگن به جای آجیل خریدن و بریز و بپاش بیایید به فقرا کمک کنید ! چرا دم جام جهانی و سفر های میلیونی نمیان بگن چرا این سفر هارو میرید و بیایید کمک کنید ! چرا سفر های خارجی و کنسرت ها و لاکچری بازی هاشون که به راه میفته ، از این حرفا نمیزنن و حرفی از قشر مذهبی زده بشه میگن که برو عقب مونده پول و زندگی شخصی خودمونه و به خودمون ربط داره !
کنسرت سر جاش ! سفر سر جاش ! محرم و عزاداری سر جاش ! کمک به فقر و ایتام هم سر جاش !
آدم تو این بازی های رسانه ای باید خیلی .... باشه که نفهمه اینا فقط داره واسه یه سری جریان ها این حرف هارو میزنن !
6
لایک
اثر
|
ممنوعه
1397/06/20
مثلا دارن از سریال های خارجی الگو میگیرن ! مثلا ! لاست، بازی تاج و تخت و ...
دیگه بیشعور ها نمیدونن که اونا نقش افرینی و شخصیت پردازیشون فوق العادست و واسه هر کسی یه شخصیت قهرمان یا ضد قهرمان خوب درست میکنن که واسه همیشه اون کاراکتر رو محبوب میکنه ! اینا چی ! فقط دیدن که باید بازیگر باشه اصلا مهم نیست که چیکار میکنه !
به نکته خیلی خوبی اشاره کردی، آفرین.
6
لایک
خبر
|
تغییر نسل تیتراژخوانها/ چرا ...
1397/02/31
سلام
اینکه من در کل از لحاظ انصاف هنری، این خواننده های جدید رو بی ارزش و بی کیفیت میدونم، درسته گاها آهنگ های خوبی منتشر میکنند ولی در کل این حقشان نیست که اینقدر بهشان بها داده بشه. البته صد البته که من به تکرار خواننده های قدیمی اعتقادی ندارم و جوون گرایی واسم خیلی مهمه، اما مسئله اینجاست که آیا این جوون گرانی مقرضانست یا از روی شایستگی انتخاب ها انجام میشه .
امثال هیراد بانی همایون و ماکان بند و مسیح ... خواننده هایی هستند که از حمایت شدید یه سری مافیای موسیقی و یه سر تهیه کننده خاص برخوردار هستند و من با همین موضوع مشکل دارم.
شما یه فلش بک بزنید به اولین سری ماه عسل که محسن یگانه تیتراژش رو خوند، اون زمان محسن یگانه جوونی بود که از روی شایستگی و مستقل تونسته بود که با خواننده های لس آنجلسی رقابت کنه خودی نشون بده ! خوب قطعا بهترین انتخاب اون سال بود که از محسن یگانه استفاده بشه ولی در مورد همین آقای بانی، اگه تو برنامه دوره همی با اون همه حاشیه ( در مورد علی اوجی) گفته میشه حضور نداشت، آیا ماه عسل رو بازم میخوند ؟!؟
به نظرم صدا و سیما و مخصوصا همچین برنامه های مهمی همچون ماه عسل، باید تیریبونی برای دیده شدن استعداد های واقعی موسیقی ( کسایی که پولی ندارند که معروف بشن) باشه تا اینکه حمل بر برندیگه یه سری تهیه کننده باشند.
6
لایک
مشاهده بیشتر
بیوگرافی آرتاس منتیل
The Things We Love Destroy Us Every Time, Lad. Remember That
چیزهایی که دوستشون داریم، همیشه ما را نابود میکنند. یادت باشه :)
ستارهها
19،742
دنبالکنندگان
علی دشتی
سید محمد موسوی
اشتیاق 2
ایلیا پارسی
محمد تفرشیان
امیروو
ملیکا منتظری
عارفه داستانپور
صبا فقیه سبزواری
محمدامین اکرامی
نیما برهانی
علی امیری
سید حمیدمروج
امیررضا میرباقری
مانلی نشایی مقدم
علی دشتی
ناصر
محمد
شاهین هاشمی نسب
ادریس صفری
فعالیتهای اخیر
آرتاس منتیل
به فیلم سینمایی
فراری 1387
، 4 ستاره داد.
1398/06/25
آرتاس منتیل
به سریال تلویزیونی
مانکن
، 7 ستاره داد.
1398/06/25
آرتاس منتیل
به فیلم سینمایی
گاو زخمی
، 3 ستاره داد.
1398/06/25
آرتاس منتیل
به
شیوا بلوچی
نظر داد.
1398/05/30
آرتاس منتیل
به فیلم سینمایی
کادوی در به در
، 4 ستاره داد.
1398/05/19
وارد منظوم شوید
ثبت نام کنید
رمز عبور را فراموش کرده ام
در منظوم ثبت نام کنید!
قبلا ثبت نام کردم، ورود به منظوم
تایید شماره موبایل
ادامه فعالیت شما در منظوم منوط به تایید شماره موبایل است
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
شماره تلفن را اشتباه وارد کردید؟
بازگشت
بازیابی رمز عبور
تایید شماره موبایل
00:00
ارسال دوباره کد تایید
شماره تلفن را اشتباه وارد کردید؟
بازگشت
رمز عبور جدید
یک رمز عبور جدید برای خودتان انتخاب کنید
دعوت به منظوم
دوستان خود را دعوت کنید!
به ازای هر نفری که با دعوت شما در منظوم ثبتنام میکنند 20 امتیاز میگیرید.
لینک دعوت:
https://www.manzoom.ir/invite/u/
کپی
تلگرام
توییتر
واتساپ
لیست افراد
اتفاقا ما تو سینماممون فیلم مذهبی نداریم که جامعه به این لجنزار تبدیل شده ! یا مذهبی نمیسیازیم یا وقتی میسازیم خراب میکنیم !
الانم گارد نگیرید بابا مذهبی چیه، فلانه و بصاره ! ما میتونیم داستانها و تفکراتمون رو در قالب زیر لایه فیلم به صورت مذهبی بسیازیم ! مثل فیلم هایی چون ایکس من، ورلد وار زد و ...
حقیقتا بلد هم نیستیم بسیازیم ! صنعت رسانه صنعت غرب و یهوده و ما باید کار کیم و با خوب و بد ساختن به ایدهءال برسیم !!!!!