حواشی «هادی ساعی» (3 حاشیه)

هادی ساعی در دی (۱۳۸۲) پس از وقوع زمین‌لرزه بم مدال‌های خود را (یک مدال برنز المپیک و دیگر مدال‎های کسب شده‌اش تا آن زمان) را برای کمک به زلزله زدگان اهدا کرد. وی پس از قهرمانی در المپیک ۲۰۰۸ پکن در مصاحبه با خبرنگاران گفت که مدال طلایی که در المپیک آتن گرفته بود، دزدیده شده‎است. وی همچنین مدال‌اش را به مردم ایران و آذربایجان به خصوص زادگاهش شهرستان بستان‌آباد تقدیم کرد.
ساعی در سال (۱۳۸۵9 در سومین دوره‎ی انتخابات شورای شهر تهران شرکت کرد. وی در فهرست ائتلاف اصلاح‎طلبان قرار داشت، به مقام پنجم انتخابات رسید و به شورای شهر تهران راه یافت. این در حالی بود که در زمان انتخابات برای شرکت در بازی‎های آسیایی در دوحه به‌سر می‌برد و مسابقات وی در بازی‎های آسیایی دوحه، به دلیل ممنوع‌التصویر شدن از صداوسیما پخش نشد. چند روز بعد وی در جشن شب یلدا در نشریه «چلچراغ» جایزه‎ی شجاعت را که از طرف خوانندگان این هفته‌نامه دریافت کرده بود به سیدمحمد خاتمی اهدا کرد.
هادی ساعی در ۱۴ آبان (۱۳۸۷) خداحافظی خود را از دنیای قهرمانی اعلام کرد و در ۱۸ آبان (۱۳۸۷) پس از انجام یک مسابقه‎ی نمادین با امید غلام‏‎زاده در خانه‎ی تکواندو چهار گوشه‎ی تشک را بوسید و به‌طور رسمی از رقابت‌های تکواندو کنار رفت.