حواشی «آزاده صمدی» (10 حاشیه)

«آزاده صمدی»، دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن (بخش آثار ویدیویی) از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم «آفریقا» دریافت کرد. «آفریقا» نام فیلمی است به کارگردانی «هومن سیدی» همسر سبق وی که در سال 1389 ساخته و در اواخر سال 1391 در شبکه نمایش خانگی (ویدیو) توزیع شد.
«آزاده صمدی»، در دوران انتخابات ریاست جمهوری ایران سال ۱۳۸۸ از جمله هنرمندان حامی «میرحسین موسوی» بود.
بالاخره سکوت «آزاده صمدی» در مورد حواشی طلاقش شکست و گفت:
«متاسفم که برخی به خودشان اجازه می دهند وارد حریم خصوصی هنرمندان شوند!»
«هومن سیدی»، بازیگر و کارگردان سینما همسر سابق «زاده صمدی»، در یادداشتی نسبت به سوال‌های پیرامون زندگی خصوصی‌اش واکنش نشان داد و در صفحه اینستاگرامش رسما اعلام کرد از آزاده صمدی جدا شده است.
سیدی در اینستاگرامش نوشت:
«دوستان عزیزم گاهی به دلیل علاقه و لطف شما شاهد این هستم که جزئیاتی از زندگی خصوصی‌ام تبدیل به موضوع ذهنی عده ای از دوستان شده است.»
«آزاده صمدی»، در سال ۱۳۹۳ از «هومن سیدی» طلاق گرفت.
ازدواج پر حاشیه «آزاده صمدی» و «هومن سیدی» حاصلش یک دختر بسیار زیبا بود.
«آزاده صمدی» و «هومن سیدی» چند سالی پیش از به شهرت رسیدنشان با یکدیگر نامزد بودند و هنوز به تهران نقل مکان نکرده بودند. آزاده اصالتا لاهیجان و هومن اهل رشت بود.
«آزاده صمدی» و «هومن سیدی» در سال 1386 پس از بازیگری در سریال «راه بی پایان» به یکدیگر علاقه مند شدند و در همان سال تصمیم به ازدواج گرفتند . ازدواج آنها پر سر صدا برگزا شد و بسیاری از مجله های روز آن وقت تیتر اول خبر انها ازدواج هومن سیدی و آزاده صمدی بود.
آغاز دوران شهرت «آزاده صمدی» از زمانی شروع شد که او نقشی در سریال تلوزیونی «راه بی پایان» به کارگردانی همایون اسعدیان گرفت و توانست خوش بدرخشد.
«آزاده صمدی»، کارشناسی تئاتر از دانشگاه «سوره» دارد و پس از اتمام تحصیلات آکادمیک با شرکت در کلاس های بازیگری «پرویز پرستویی» توانست در یک نمایش تئاتر برای خودش نقشی پیدا کند.