حواشی «مهدی پاکدل» (28 حاشیه)

طلاق «بهنوش طباطبایی» از همسرش مهدی پاکدل نهایتا رنگ واقعیت به خود گرفت. پاک شدن عکس های مشترک و دو نفره این زوج در صفحات اینستاگرام شان باعث ایجاد شک و شبهه هایی در مورد این دو نفر شده بود. اما با حضور «بهنوش طباطبایی» بدون حلقه ازدواج در رونمایی فیلم «سیانور» باعث شد بگو مگوهای غیر رسمی اوج بگیرد و این دو هنرمند بی حاشیه به تیتر اخبار داغ رسانه ها تبدیل شوند.با گذشت زمان نهایتا« بهنوش طباطبایی» در «6 آبان» به صورت غیر مستقیم خبر طلاق و جدایی اش از مهدی پاکدل را تأیید کرد.

شایعه جدایی و طلاق «بهنوش طباطبایی» از شوهرش «مهدی پاکدل» نهایتا رنگ واقعیت گرفت.
وی در دسته موافقان ورود بانوان به استادیوم ها قرار دارد. پاکدل با اشاره به اینکه حضور بانوان باعث میشود فضای سالمتری بر ورزشگاه ها حاکم شود می‌گوید:
«به نظر من، خانم ها نباید این برخورد (ممانعت از حضورشان در ورزشگاهها) را توهین به خود تلقی کنند چراکه این رفتار بیشتر توهین به آقایان است.»
وی در گفتگویی درمورد رفتن هنرمندان به شبکه جم تی وی این چنین گفت:
«رفتن‌شان به شبکه GEM، به خودشان مربوط است، اما خواهش می‌کنم عنوان بازیگر را اینقدر راحت به هرکسی کادو نکنید! رفقای خودمان برای فیلم حضرت محمد(ص) می‌زدند، چه برسد به صهیونیست‌های اسکار.»
فوتبالیست محبوب‌ وی «مارادونا» بوده‌است و در جام جهانی 90، «لوتار ماتئوس» آلمان، اسطوره او شد.
فوتبالیست محبوب‌ وی «مارادونا» است.
بزرگ‌ترین نوستالژی وی «جنگ» است،چرا که تا 8 سالگی، زندگی‌اش با جنگ گره خورد.
وی با اشاره به اینکه در زمان فیلمبرداری فیلم «محمد رسول الله(ص)» به خاطر اینکه از اسب افتاده‌است، دنده‌هایش شکسته گفت:
«بعد از این اتفاق با دنده‌ی شکسته بازی کردم. وقتی دنده‌ آدم می‌شکند، درد زیادی دارد و حتی نمی‌شود نفس هم کشید، حالا من باید با این دنده‌ شکسته اسب سواری هم می‌کردم.»
پاکدل گفت که گاهی شدت درد به‌گونه‌ای بوده که باعث بیهوشی او می‌شده‌است.
آبان‌ماه 95، «مهدی پاکدل» به گروه بازیگران «ماجرای نیمروز» دومین فیلم سیاسی، بلند سینمایی، «محمدحسین مهدویان» به تهیه‌کنندگی «سیدمحمود رضوی» پیوست.
آبان‌ماه 95، وی سوار بر یک خودرو «مازراتی کواتروپورته» در شهر دیده‌شد. تعداد محدودی از این خودرو لوکس وارد کشور شده، که این روزها با قیمت‌هایی بیش از یک میلیارد تومان خرید و فروش می‌شود.
او از شبکه اجتماعی «لنزور» استفاده میکند. به گفته وی برای استفاده از آن دو دلیل دارد. یک اینکه این شبکه کاملا ایرانی است و همان امکانات اینستاگرام را دراختیار می‌گذارد و دوم اینکه داشتن صفحه کاملا رسمی حس خوبی دارد.
آبان‌ماه 95، وی در مصاحبه‌ای بیان داشت که بخاطر کامنت‌های وقیحانه مردم، مجبور به حذف پست اینستاگرام خود شده‌است.
آبان ماه 94، «مهدی پاکدل» بازیگر فیلم «محمد رسول الله(ص)» به کارگردانی «مجید مجیدی» نسبت به انتقادها از این فیلم و بودجه میلیاردی‌اش واکنش نشان داد.
مردادماه 95، «مهدی پاکدل» که بازیگر نمایش «همسایه آقا» به کارگردانی «حسین کیانی» است، با اشاره به شرایط تولید و اجرای آثار هنری ابراز عقیده کرد:‌
«تقریبا به کرگدن تبدیل شده‌ایم و رد شدن یک نمایش برای ما عادی شده‌است. هر روز صبح مثل گلادیاتورها تمرین می‌کنیم چون باید برای همه‌چیز جنگید و هیچ موقعیتی برای خلاقیت و آفرینش اثر هنری فراهم نیست. حتی در سن 70 سالگی هم باید خود را ثابت کنیم. بنابراین رد شدن یک نمایش گرچه تلخ است اما به آن عادت کرده‌ایم.»
او که در این نمایش نقش «جلال‌الدین» را بازی می‌کند، با ابراز خرسندی از حضور دوباره‌اش در این نمایش یادآور شد:
«همیشه نقش مثبت بازی کرده‌ام، اما نقش جلال جزو مثبت‌هایی است که اعصاب‌خوردکن نیست.»
شهریورماه 95، «عبدالله اسفندیاری» از پیوستن وی به فیلم سینمایی «نرگس مست» و آغاز فیلمبرداری آن از 10 شهریورماه خبر داد.
اسفندماه 92، جشن سالگرد ازدواج وی و همسرش با حضور تعدادی از بازیگران برگزار شد. او با انتشار عکسی در شبکه اینستاگرام ضمن اشاره به سالگرد ازدواجش نوشت:
«و امروز، اولین روز سال چهارم است.»
«علی معلم»، «نیوشا ضیغمی»، «سامان مقدم»، «حسام نواب صفوی» و «مجید مظفری» از جمله مهمانان این جشن بودند.
وی، عاشق فرزند دختر است.
اردیبهشت‌ماه 95، «مهدی پاکدل» در صفحه شخصی اینستاگرام خود با انتشار عکس همسرش، تولد ۳۵ سالگی وی را اینگونه تبریک گفت:
«بارش مهر و شعر، بانوی اردیبهشت، تولدت مبارک.»
پس از شایعات جدایی، آبان‌ماه 95، وی با انتشار عکسی در صفحه شخصی اینستاگرام خود نوشت:
«می‌روند روزها از پس روزها و می‌دانم این طراوت همچون دستان مادر همیشگی نیست.»
آبان ماه 95، پس از اعلام خبر جدایی «مهدی پاکدل» و «بهنوش طباطبایی» اقدام عجیبی در صفحات مجازی صورت گرفت. در اینستاگرام صفحه‌ای ساخته شده‌است، با نام «آشتی کنان» و کاربران را دعوت به دنبال کردن این صفحه می‌کند تا به یک میلیون دنبال کننده رسیده و «مهدی پاکدل» و «بهنوش طباطبایی» آشتی کنند! متن زیر در ابتدای این صفحه نوشته شده است:
«زیباترین اتفاق چند سال اخیر در فضای مجازی ایران، پادرمیانی مردم «حضور یک میلیون فالوئر» برای آشتی کردن «مهدی پاکدل» و «بهنوش طباطبایی» پیج را فالو کنید.»
آبان‌ماه 95، طلاق «مهدی پاکدل» از همسرش «بهنوش طباطبائی» نهایتا رنگ واقعیت به خود گرفت. پاک شدن عکس های مشترک و دو نفره این زوج در صفحات اینستاگرام‌شان باعث ایجاد شک و شبهه‌هایی در مورد این دونفر شده‌بود. اما در فضای رسانه‌ای که کوچکترین حرکات و اتفاقات از چشمان تیزبین مجلات خانوادگی و جوان‌پسند دور نمی‌ماند، کافی بود تا حضور «بهنوش طباطبایی» بدون حلقه ازدواج در رونمایی فیلم «سیانور» باعث شود، بگو مگوهای غیر رسمی اوج بگیرد و این دو هنرمند بی‌حاشیه به تیتر اخبار داغ رسانه‌ها تبدیل شوند.
«مهدی پاکدل» و همسرش «بهنوش طباطبایی»، هر دو از اصفهان وارد عرصه‎ی هنر شده‎اند. آشنایی آن‎ها سر ساخت فیلم «مصائب دوشیزه» اتفاق افتاده و او عاشق خنده‎های بهنوش طباطبایی شده‎است. جالب است که تا پیش از ازدواج‎شان چندان کار مشترکی با هم نداشته‎اند ولی بعد از آن، تجربه‎های تئاتری و سینمایی زیادی با هم دارند.

وی سابقه‎ی طراحی و اجرای ده‌ها پوستر تئاتر را دارد، او تدوین‎گر در استودیو «نماهنگ اول» از سال ۱۳۷۸ تا ۱۳۸۱ بوده و همچنین کار گرافیست در کانون تبلیغاتی «تینانوا» از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۸۳ را برعهده داشته‎است.
هنرپیشه‎ی مورد علاقه‎اش جانی دپ است و سریال «هزاردستان» را دوست دارد. پاتوقش تئاتر شهر است.
همه‎ی رنگ‎ها را دوست دارد.
خوش قول است.
عاشق هیجان است و از خرافات متنفر است.
وی از شلوغی خوشش نمی‎آید.