گمشدگان

‏گمشدگان‏

 (1396)
5.9
رای شما:
0/10
بر اساس رای 103 کاربر
درام
آی‌فیلم
آرشیوی

خلاصه داستان سریال تلویزیونی گمشدگان
از محورهای اصلی داستان سریال «گمشدگان» هشدار در خصوص عوارض سوء مصرف مواد مخدر به ویژه مواد مخدر جدید صنعتی و آسیب‌های آن در خانواده و جامعه است.

آهنگ تیتراژ سریال گمشدگان
پخش آنلاین موزیک
دانلود آهنگ

متن آهنگ گمشدگان رضا یزدانی

هیچ راهی واسه موندن نداریم وقتی با غریبه ها خودی تری
وقتی که خونه شبیه خونه نیست خودتو به سمت غربت میبری
تنهایی حالتو بدتر میکنه وقتی گمشده باشی تو سکوت
ریشه هاتو درمیاری از خاک وقتی هیچ راهی نمونده رو به روت
چه دقیقه هایی که با حسرت بین آدمای خوشبخت گذشت
کی میتونه حالتو درک کنه کی میدون که چقدر سخت گذشت

روی پاهای خودت درد بکش توی قید و بند این شهر نباش
به خودت تو زندگی پشت نکن با خودت تو آینه قهر نباش
حتی با دستای خالی میشه گریه های زندگیرو وا کرد
سمت آینده روشن با عشق میشه راه تازه ای پیدا کرد
ته قصه خودشو پیدا کرد اون که بین جمعیت گم شده بود
اونی که به جای زخمای خودش مرهم زخمای مردم شده بود
چه دقیقه هایی که با حسرت بین آدمای خوشبخت گذشت
کی میتونه حالتو درک کنه کی میدون که چقدر سخت گذشت
نمایش بیشتر
آهنگ تیتراژ گمشدگان با صدای رضا یزدانی
حواشی سریال گمشدگان (0 حاشیه)
سوتی های سریال گمشدگان (0 سوتی)
دیالوگ های سریال گمشدگان (0 دیالوگ)
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

سریال ارزش یک بار دیدن را دارد؟


سریال از لحاظ فنی با کیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار سریال غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام سریال، مفید و ارزشمند هست؟


مسائل مطرح در سریال جزو دغدغه‌های شما نیز هست؟


فضای این سریال با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای سریال مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از سریال گمشدگان (از مجموع 26 رای)

ارزش تماشا
7.9
خوش ساخت
7.0
بازیگری
6.1
خلاقانه
3.8
محتوای مناسب
5.5
موضوع ملموس
5.4
مناسب خانواده‌
6.3
مناسب کودکان
5
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره سریال گمشدگان (110 بررسی)
زهره
سلام این سریال جالبی است من این سریال را خیلی دوست دارم
1 لایک
0 نظر
1397/08/10
افسانه بانو
منظوم گرامی از امشب سریال نفس جایگزین این سریال می شود ‌ .
0 لایک
0 نظر
1397/05/14
افسانه بانو
واقعا فیلم نامه و بازی ها ضعیف هست . ترنج انگار نه انگار که برادرش گم شده فقط به فکر خودش هست ،مگر می شود این حجم بی احساسی در یک فرد
0 لایک
0 نظر
1397/05/02
افسانه بانو
بدک نیست
0 لایک
0 نظر
1397/04/22
هیوجکمن
خوشم نیومد
0 لایک
0 نظر
1397/04/22
طاها مزینانی
خوب بود
0 لایک
0 نظر
1397/04/21
علیرضا مسجدجامعی
جالبه ...
0 لایک
0 نظر
1396/07/30
ذغالک منظومو سکوت فرا گرفته
همه رفتن خندوانه ببینن😅
0 لایک
7 نظر
1396/06/22
آرمین
تولد شمام مبارک باشه از الان
1 لایک
1396/06/22
غــــریبه
نه ذغالک جان من داشتم به این فک میکردم که خواهر داشتن چه دردسری داره....
0 لایک
1396/06/22
آرمین
انقدر فکرتو مشغول کرده بود؟
1 لایک
1396/06/22
غــــریبه
آره
0 لایک
1396/06/22
ذغالک
ممنون
0 لایک
1396/06/23
ذغالک
خواهر داشتن عاااالیه فقط برای برادران غیرتی یکم دردسر داره
0 لایک
1396/06/23
غــــریبه
افرین
البته باید یه کم رگ غیرت داشته باشه
نداشته باشه که داداش نیس....
0 لایک
1396/06/23
بهار★♥ دوستان من قسمت آخرو ندیدم با کسی ازدواج نکرد؟
0 لایک
1 نظر
1396/06/22
غــــریبه
کوروش تهامی
1 لایک
1396/06/22
ذغالک واقعا
0 لایک
0 نظر
1396/06/22
آرمین
بهترین اتفاقش این بود که برگشت شیراز
دیگه هیچیش نظرمو جلب نکرد
1 لایک
5 نظر
1396/06/22
غــــریبه
عه نگاه کردی
پس چطوری میخواستی تموم بشه،؟
یکیم یه سوال
لهجه شیرازی رو درست حرف میزدن؟
0 لایک
1396/06/22
آرمین
قسمت آخرو چون میدونستم برمیگرده شیراز نگاه کردم اونم نه از اولش از جایی که فرودگاه دستغیب نشون داد دیدم، لهجه که اصلا شیرازی حرف نمیزدن
1 لایک
1396/06/22
غــــریبه
یه نمه لهجه داشتن اخه
0 لایک
1396/06/22
آرمین
اگر بخوام ارفاق کنم خسرو لهجه شیرازی داشت
1 لایک
1396/06/22
غــــریبه
باشه....
0 لایک
1396/06/22
وروجک
عالی بود
به زیباترین شکل ممکن تموم شد
0 لایک
1 نظر
1396/06/22
غــــریبه
بله....
0 لایک
1396/06/22
طناز
چقدر احساساتی من که چون میدونم ولقعی نیست گریم نمیگیره
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
غــــریبه
دوستان من یه سولل داشتم
این تی وی نت چرا صداش ضعیفه؟
0 لایک
2 نظر
1396/06/21
آرمین
من که پاکش کردم
1 لایک
1396/06/21
غــــریبه
تو الان گفتی من دان کردم
اوکی مرسی
0 لایک
1396/06/21
وروجک
مطمئنی ذغالک جان؟؟
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
ذغالک آخیش فردا شب تموم میشه
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
وروجک
خیلی سریال خوبه
خیلی دوسش دارم
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
وروجک
آره غریبه جونم منم کلی اشک ریختم
0 لایک
1 نظر
1396/06/21
غــــریبه
وروجک جوووونم من اشک نریختم ولی بغضم گرفت و خیلی ناراحت شدم
دلم میخواس بپرم بابامو بغل کنم😔
0 لایک
1396/06/21
غــــریبه
اخرش چقدر ناراحت کننده بود
دلم گرف واقعا
0 لایک
12 نظر
1396/06/21
آرمین
تموم شد یا مونده هنوز؟؟
1 لایک
1396/06/21
غــــریبه
نه آرمین هنوز تموم نشده
ترنج تلفنی با باباش حرف میزدن
گریه میکردن
باباش میگف حلالم کن اینا
خیلی ناراحت کننده بود اخرش
اسی اینارم با دار و دسته دستگیر کردن
فقط بهاره با طاهر فرار کردن اونم ردشونو زدن فردا 100%میگیرن😊
چون دیدم نگاه نکردی گفتم توضیح بدم بهت
0 لایک
1396/06/21
آرمین
خیلی ممنون آبجی
1 لایک
1396/06/21
آرمین
تنها کشوری هستیم که ۴۰ دقیقه سریال توی ۵ خط خلاصه میشه
1 لایک
1396/06/21
غــــریبه
قربونت داداش
فقط یه سوال جریان جشن خانه ملی سینما جریانش چی بود
من نفهمیدم شما از کجا اطلاع داشتید؟
0 لایک
1396/06/21
غــــریبه
😂😂
0 لایک
1396/06/21
آرمین
پخش زنده داره از تی وی نت
1 لایک
1396/06/21
غــــریبه
باشه مرسی
خوش به حالتون نگاه کنین
راستی امروز نرفتی سرکار اونم که ادا بازی نمیده
0 لایک
1396/06/21
آرمین
دیشب بچه های خوبی بودیم بیخیالمون شدن دیگه برای امشب
1 لایک
1396/06/21
غــــریبه
😂افرین
داداش خوبیم واسه من باشی
عالی میشه
0 لایک
1396/06/21
آرمین
سعی میکنم
1 لایک
1396/06/21
غــــریبه
👏👏👏👏👏
0 لایک
1396/06/21
ترلان علیدوستی فاطمه جان به دوران سر کشی که اصلا نمی رسه☺غریبه جون هم راست میگه شاید به همین خاطره😊
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
غــــریبه
اخه فاطمه هادی عزیز
فک کنم به این خاطر زیاد قصه ترنج رو نمیگه
چون
محوریت اصلی داستان در مورد مواد مخدر هستش
شاید به این دلیله
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
من دارم راجع به ساره بیات حرف میزنم
0 لایک
0 نظر
1396/06/19
ترلان علیدوستی درباره روشنک گرامی یا همون ترنج عزیزم
0 لایک
0 نظر
1396/06/19
طناز
ترلان جان شما درباره ی کی حرف میزنی
0 لایک
0 نظر
1396/06/19
ترلان علیدوستی نه عزیزم آخه تو هلن اصلا این جوری حرف نمیزد😊
0 لایک
0 نظر
1396/06/19
طناز
و به نظر من همه ی مشهدیا اینجوری حرف میزنن
0 لایک
0 نظر
1396/06/19
طناز
سارا بیات اهل مشهد هستن
0 لایک
0 نظر
1396/06/19
ترلان علیدوستی عزیزم بالاخره نظر ها متفاوته و ایشون بازیگر خوبی هستند.ایشون هم خواستند از طریق ایشون به یه جایی برسن😂
0 لایک
0 نظر
1396/06/19
طناز
مگه ساره بیات خیلی لحنش جذابه؟اصلا از لحنش خوشم نمیاد
مثل معتادا حرف میزنه البته این نظر منه
0 لایک
0 نظر
1396/06/19
آرمین
من که دیگه نمیبینم حوصلمو سر برد
1 لایک
0 نظر
1396/06/19
ترلان علیدوستی این روشنک گرامی همش داره ادای ساره بیات رو در میاره.هم لحنش هم حرکاتش(که البته موفق هم نشده😊)
1 لایک
0 نظر
1396/06/19
غــــریبه
پس اگه 30 قسمته
3 قسمتش مونده
0 لایک
0 نظر
1396/06/19
ترلان علیدوستی دقیقا الهه جون 😂😂😂😂
0 لایک
0 نظر
1396/06/18
ثمین
کسی نمیدونه چند قسمته؟!
0 لایک
2 نظر
1396/06/17
آرمین
۳۰
1 لایک
1396/06/17
ثمین
ممنون
0 لایک
1396/06/18
انوشا شریفی
خیلی جالب بود
0 لایک
0 نظر
1396/06/15
فیلم بین
اوایل بهتر بود
0 لایک
0 نظر
1396/06/15
مینا
ای کاش با پسر عضدی ازدواج میکرددد :-(
0 لایک
0 نظر
1396/06/15
خیراندیش
عالی پرتقالی
0 لایک
0 نظر
1396/06/15
علیرضا دلم برای طاهر میسوزه بیچاره چه گناهی کرده
خیلیم دوست داشتم ترنج با مسعود ازدواج کنه که هیچی به هیچی
1 لایک
0 نظر
1396/06/13
یاسمن واقعا فیلمی حوصله سر بر ...چرت...البته نظر منه ...به نظرات شما احترام میززام
0 لایک
0 نظر
1396/06/09
مینا
ولی واقعا از اقای کوروش تهامی باید تشکر کنم بابت بازی عااااالللللیییششوووون انشاالله که همیشه سالم و شاد باشند
0 لایک
0 نظر
1396/06/09
مینا
اه انشاالله که با وطن خواه ازدواج نکنه ولی با پسر عضدی ازدواج کنه واقعا پسره با این که تقریبا میبینه خیلی دوستش داره
0 لایک
0 نظر
1396/06/09
میریام
عالیه سریالش
0 لایک
0 نظر
1396/06/08
مینا
وایییییییییییی چرا عضدی مر تازه داشت همه چیز بهتر میشد اخه چرا انقدر این دختر بدبختهههههههههه
0 لایک
0 نظر
1396/06/07
ذغالک واااای چرا عضدی مرد😯😯😯
0 لایک
0 نظر
1396/06/07
غــــریبه
اخرش چقدر غمگین بود سینه خیز رفت کنار جنازه باباش 😔😔
1 لایک
0 نظر
1396/06/07
من
چرا اسم روشنک گرامی در آخر بازیگران اصلی نوشته شده؟
0 لایک
1 نظر
1396/06/05
ذغالک
جدیدا اسم بازیگرا رو به ترتیب نقش نمینویسن به ترتیب شهرت و سابقه مبنویسن
0 لایک
1396/06/05
آسمان سریال خوبی نیست بخصوص بازی بد روشنک گرامی. نمیدونم چرا تلویزیون دیگه سریال خوب پخش نمیکنه!!!!!
0 لایک
0 نظر
1396/06/01
مهنازخیراندیش 🔻مادر حمید صفت صبح دیروز جزییات تازه‌ای از ماجرای مرگ شوهرش را روایت کرد

پسرم قاتل نیست

🔹حدود ساعت 11صبح بود که حمید آمد. حاج آقا روی راحتی نشسته بود. حمید هم رفت و کنار او نشست. به همسرم گفت چرا با حاج خانم دعوا می‌کنی. چرا از کنار هم‌بودن لذت نمی‌برید، چون پسرم خیلی سعی داشت من و حاج آقا با هم خوب باشیم. چندبار همین سوالات را تکرار کرد، بعد هم گفت چرا روی مادرم دست بلند کردی که حاج آقا در جواب گفت: «بازم می‌زنم.» حمید هم میز روبه‌روی کاناپه را برگرداند. از همین جا درگیری بین آنها بالا گرفت.

🔹من چندبار به حمید تشر زدم که حلالت نمی‌کنم، اگر با هوشنگ دعوا کنی، همسایه‌ها هم آمدند. یکی از آنها به حمید گفت بیا بریم خانه ما تا کمی آرام شوی اما حمید گفت من با مادرم از این خانه می‌رویم، بعد هم مقداری از وسایلم را جمع کردم و از آن‌جا رفتم.

🔹من ندیدم حمید ضربه‌ای بزند. من از ابتدای این درگیری آن‌جا بودم؛ حمید نه چیزی دستش بود و نه با دست یا پا ضربه‌ای به حاج آقا زد. پسر من قاتل نیست؛

🔹بعد از این‌که ما از آن‌جا رفتیم، حال همسرم بد شد و همسایه‌ها با اورژانس تماس گرفته و او را به بیمارستان منتقل کردند و من هم وقتی خبردار شدم، بلافاصله به بیمارستان رفتم؛ سه روز در بیمارستان بستری بود.

🔹مجید امجدی، وکیل مدافع حمید صفت به برخی از جزییات دیگر این پرونده اشاره کرد و گفت: «پزشکی قانونی هنوز علت اصلی مرگ را اعلام نکرده و مراسم خاکسپاری انجام نشده است.

🔹عبدالصمد خرمشاهی، حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری در خصوص پرونده حساس حمیدرضا امیری صفت، خواننده رپ ایران به «شهروند» می‌گوید: «این حادثه تأسف‌برانگیز احساسات اکثر جامعه را جریحه‌دار کرده است. با توجه به این‌که حمید صفت به خاطر مادرش وارد این پرونده پر سر صدا شده، مورد حمایت گروه‌های زیادی از مردم قرار گرفته است. قتل صورت‌گرفته ماجرای پیچیده‌ای است که باید از همه جوانب و جزییات آن برای صدور اتهام قتل عمد، شبه‌عمد یا بیگناه‌بودن متهم مورد بررسی قرار دارد
0 لایک
1 نظر
1396/06/01
ثمین
این متنی که شما نوشتین منبعش چیه؟!بدون منبع موثق که نمیشه هرچیزیو نشر داد.لطفا منبعتون رو هم بنویسین
0 لایک
1396/06/01
پرستو
توی سریالای تابستانی ک رو آنتن میره این فیلم بهترینشه
1 لایک
0 نظر
1396/06/01
غــــریبه
موافقم با نظرتون جناب توکل نیا
0 لایک
1396/05/30
مشاهده بررسی‌های بیشتر