چرخ و فلک

‏چرخ و فلک‏

 (1395)
7
رای شما:
0/10
بر اساس رای 172 کاربر
درام
آی‌فیلم
هرشب
ساعت 17:00

خلاصه داستان سریال تلویزیونی چرخ و فلک
اپیزود نوری: نوری راننده ترانزیت بعد از یک سفر کاری سخت که به خانه بازگشته متوجه مسائل و مشکلاتی جدید در خانواده خود می‌شود...
اپیزود کامران: قصه‌ای که کامران از آن شب پر ماجرا برای بیتا تعریف می‌کند پایان دیگری را برای زندگی‌شان رقم می‌زند...
اپیزود داود: داود پسر جوانی است که برای کمک به خانواده خود و تهیه جهیزیه خواهر دم بخت خود، دستفروشی می‌کند. در این حین پسر عمویش به او پیشنهادی می‌دهد که زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد...
اپیزود خالد: ظهیر برای پیدا کردن برادرش خالد از افغانستان به ایران آمده است. خالد همزمان با کارگری در ساختمان، پنهانی از خانواده در حال تحصیل در رشته پزشکی است. در این میان حادثه‌ای برای خالد رخ می‌دهد که صاحب کار او مهندس فرید بهرامی به کمکش می‌آید...
اپیزود بیتا: بیتا یک روز به طور اتفاقی با پسر نوجوان کارتون خوابی آشنا شده و سعی می‌کند به او کمک کند، اما در همین حین پسرک خودروی گران قیمت بیتا را به سرقت می‌برد. بیتا در صدد پیدا کردن خودروی خود بر می‌آید، اما در این اثنا اشخاصی خودرو را از چنگ پسرک در می‌آورند.
و اپیزودهای دیگر...

آهنگ تیتراژ سریال چرخ و فلک
پخش آنلاین موزیک
دانلود آهنگ

متن آهنگ چرخ و فلک سالار عقیلی

در فصل بارش سنگ همچو آیینه بمان بر جان دشت تشنه بنویس از عطر بهاران

در انتظار فردا شب را سحر کن با کوله باری از نور از شب گذر کن

سر مست و عاشقانه در خود نظر کن بشکن در قفس را از تن رها شو

درمان درد دردمندان را دوا شو از خود دمی برون آ، محو خدا شو

خورشیدی، در جان تو پنهان است دریا از یاد تو پریشان است

عاشق شو ،زیرا عاشق انسان است خورشیدی، در جان تو پنهان است

دریا از ،یاد تو پریشان است عاشق شو ،زیرا عاشق انسان است

دنیا در چشم عاشق نفسی ست بی عشق، عالم قفسی ست

آزاد از بند و دام قفس شو با عشق هم نفس شو

در انتظار فردا ،شب را سحر کن با کوله باری از نور از شب گذر کن

سر مست و عاشقانه در خود نظر کن بشکن در قفس را از تن رها شو

درمان درد دردمندان را دوا شو از خود دمی برون آ محو خدا شو

خورشیدی در جان تو پنهان است دریا از یاد تو پریشان است

عاشق شو ،زیرا عاشق انسان است
نمایش بیشتر
آهنگ تیتراژ چرخ و فلک با صدای سالار عقیلی
حواشی سریال چرخ و فلک (0 حاشیه)
سوتی های سریال چرخ و فلک (0 سوتی)
دیالوگ های سریال چرخ و فلک (0 دیالوگ)
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

سریال ارزش یک بار دیدن را دارد؟


سریال از لحاظ فنی با کیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار سریال غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام سریال، مفید و ارزشمند هست؟


مسائل مطرح در سریال جزو دغدغه‌های شما نیز هست؟


فضای این سریال با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای سریال مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از سریال چرخ و فلک (از مجموع 36 رای)

ارزش تماشا
8.3
خوش ساخت
7.4
بازیگری
6.2
خلاقانه
5.4
محتوای مناسب
4.6
موضوع ملموس
6.1
مناسب خانواده‌
7.1
مناسب کودکان
3.7
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره سریال چرخ و فلک (47 بررسی)
عادل کردگار خیلی سریال خوب واموزنده است
2 لایک
0 نظر
1398/06/21
نیایش
سریال خیلی خوبیه.هر چقدرم که ببینم کلافه نمیشم.
1 لایک
0 نظر
1398/06/09
نگین قاسم زاده
پرش بین داستان‌ها و اپیزودهای متفاوت باعث سردرگمی مخاطب میشد اما در کل جالب بود
1 لایک
0 نظر
1398/06/08
خانم حقانی
سریال خوب با موضوعات جالبی بود به همراه بازیگران درخشان و عالی
1 لایک
0 نظر
1398/06/05
نیما سریال عالی بود
0 لایک
0 نظر
1398/05/22
نیما چرخ فلک اسم اصلیشه
0 لایک
0 نظر
1398/05/22
رضا خزائیان
قشنگ
0 لایک
0 نظر
1397/12/01
طاها مزینانی
فقط تیتراژش عالیه
1 لایک
0 نظر
1397/07/06
هیوجکمن
سریال رفته رفته بد تر شد چون شما ها زیاد دادین من یک میدم یکم تأثیر داشته باشه
1 لایک
0 نظر
1397/04/19
طاها مزینانی
عالی
0 لایک
0 نظر
1397/01/15
میریام
قشنگه
0 لایک
0 نظر
1396/08/28
راما حسنی
سریال جذابی هست.
0 لایک
0 نظر
1396/08/20
غــــریبه
سریال جذابی بود
0 لایک
0 نظر
1396/05/22
علیرضا عالی
0 لایک
0 نظر
1395/07/10
فائزه
همه عضو گروه منظوم بشیم
0 لایک
0 نظر
1395/06/18
عسل
*عالی* من خیلی دوستش داشتم
0 لایک
0 نظر
1395/06/14
محمد مهدی خیلی قشنگ بود
دست کارگردانش درد نکنه
0 لایک
0 نظر
1395/06/11
آزاده سلطانی
خیلی زود تموم شد توقع داشتم خیلی طولانی باشه.
1 لایک
0 نظر
1395/06/11
مارال
عالی
0 لایک
0 نظر
1395/06/11
نگار کی مرام عالیییییییی بود مخصوصا اپیزود کامران و ودیگران...
1 لایک
0 نظر
1395/06/11
مینو خیلی قشنگه
0 لایک
0 نظر
1395/06/10
عطا هادی نژاد
واقعا سریال عالی و متفاوتی بود حیف که امشب قسمت آخرش
0 لایک
0 نظر
1395/06/10
دانیال بردیا فیلم خیلی سنگینه و آدمو کلافه می کنه
0 لایک
0 نظر
1395/06/10
الشن
خوب 'عالی 'بسیار متفاوت 'جالب'
فیلمش حرف نداره آدمو به خودش میکشونه
بازیگرانشم که خیلی عالی در حد پرفکت
1 لایک
0 نظر
1395/06/09
آریا.ب
جالب شروع میشه وافتضاح تموم میشه،وادم باید صبرکنه وقتی دوتا یلسه تا اپیزوددیگه دید ببینه سرانجام این ادم چی میشه
1 لایک
0 نظر
1395/06/08
الشن.
kheyle film khob va motafavti ya
2 لایک
0 نظر
1395/05/25
⭐سمانه⭐
من فقط قسمت اول رو پسندیدم بقیه چرت وپرت
0 لایک
0 نظر
1395/05/12
آزیتا
سلام.چرا تکرار هیچ فیلمی را را ننوشتید ساعت چند پخش میشه?
0 لایک
0 نظر
1395/05/10
نا خیلللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللی مسخرس
0 لایک
0 نظر
1395/05/10
مهدی
بهترین سریالیه که تا حالا دیدم
2 لایک
0 نظر
1395/05/09
علی توکلی خوبه
2 لایک
0 نظر
1395/05/08
رضا تبرک پور موضوع به روز و ملموس
1 لایک
0 نظر
1395/05/08
بهار نوروزی عالیه
چون میلاد توش بازی میکنه عالیه
3 لایک
0 نظر
1395/05/08
مریم بهراد
من فقط از پارت اول ( کامران ) خوشم اومده تا حالا،حالا ببینیم بعدا چی میشه.
1 لایک
0 نظر
1395/05/08
زری سر درد گرفتم هر شب یه قصه
0 لایک
0 نظر
1395/05/07
امیرعلی
عالی خوبه
2 لایک
0 نظر
1395/05/07
غزاله صادقی
سریال قشنگیه و خیلی عالی میشه اگه جذابیتی که این سریال به امروز داشته ادامه دار باشه ❤
3 لایک
0 نظر
1395/04/30
سید محمد م چرا امشب پخش نشد؟
0 لایک
0 نظر
1395/04/30
آزاده سلطانی
شروع خیلی خوبی داشته امیدوارم ادامه داشته باشه جذابیتش
2 لایک
0 نظر
1395/04/29
سیدمجتبی
داستان قسمت دوم:
همسر آقای دکتر (با بازی لیلا اوتادی) به همسرش پیشنهاد داد که مراسم عروسی را کنسل کنند و هزینه اش را به خیریه بدیم. میلاد کی مرام با احتیاط این پیشنهاد را می پذیرد. مادر و پدر عروس خانم، مخالفت می کنند و در روند ازدواج آنها را سخت میکنند.
میلاد کی مرام هنوز درگیر فکر به زندگی بورژوازی خود و زندگی فقیرانه دیگران است و حتی به ازدواج با نامزدش دچار شک شده است. او فکر میکند نوع افکارشان به زندگی تناسبی با یکدیگر ندارد.
در همین حین عروسی دختر یکی از همکاران مستضعف آقای دکتر است. دکتر به انها کمک مالی میکند.
دکتر تصمیم خود را میگیرد و به خانه نامزدش میرود تا انصرافش از ازدواج را اعلام کند. او برای آنکه نامزدش را خراب نکند، میگوید که به قصد نزدیک شدن به موقعیت مالی پدر لیلا اوتادی، پیشنهاد ازدواح داده و اصلا قصد ازدواج ندارد...
دکتر لباس عروسی همسرش را که حدود 26 میلیون (!) خریده بود به همکارش برای ازدواج دخترش هدیه میدهد...

داستانش واقعا جذابه...
4 لایک
0 نظر
1395/04/28
حمید خرّم
به نظرم یکی از پرطرفدارترین سریالهای تاریخ ایران میشه. عالی بود ۲قسمت اول و البته تاثیر گذار
2 لایک
1 نظر
1395/04/27
پانیذ .
من عاشق میلاد کی مرام ام خیلی بازیش خوبه
1 لایک
1395/05/07
مشاهده بررسی‌های بیشتر