خفه‌گی

‏خفه‌گی‏ (1395)
‏ASPHYXIA‏

6.4
رای شما:
0/10
بر اساس رای 593 کاربر
درام, جنایی
اکران شده در 1396/07/26

خلاصه داستان فیلم سینمایی خفه‌گی
این فیلم یک اثر جنایی با رگه‌هایی از ملودرام است...

برنده 1 و نامزد 2 سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر
آهنگ تیتراژ فیلم خفه‌گی
پخش آنلاین موزیک
دانلود آهنگ

متن آهنگ خفه گی مسعود صادقلو


تن من رگ نداره تیغ نزن
جز من اینجا هیشکی نیست جیغ نزن
میخوام این عشقُ به تو حالی کنم
میخوام این توهم‌ُ خالی کنم
من سکوتم یه جنون آنیه
گاهی آرامشمم روانیه

مثل اون دیوونه که یه عمر همش
خیره به عقربه ی ساعت شد
شدم اونی که یه روزم نباشم
همه میگن اگه مُرد راحت شد

مثه اون دیوونه که یه عمر همش
خیره به عقربه ساعت شد
شدم اونی که یه روزم نباشم
همه میگن اگه مُرد راحت شد

نه یه طعمه نه تله نه با شلیک یه تیر
واسه ی کشتن پرنده پَرشُ ازش بگیر
میترسم از این تاریکی این حالت
که اکسیژن عشق تو خفگی داره فقط

مثل اون دیوونه که یه عمر همش
خیره به عقربه ی ساعت شد
شدم اونی که یه روزم نباشم
همه میگن اگه مُرد راحت شد

مثه اون دیوونه که یه عمر همش
خیره به عقربه ساعت شد
شدم اونی که یه روزم نباشم
همه میگن اگه مُرد راحت شد
نمایش بیشتر
آهنگ تیتراژ خفه‌گی با صدای مسعود صادقلو
محمدحسن موحدی: متاسفانه با اینکه تم فیلم روانشناسانه است، نویسنده و کارگردان از مشورت یک روانشناس حداقل در صحنه‌پردازی و داستان، استفاده نکرده است و هر چه خود فکر می‌کرده درست است، به اسم فیلم روانشناسانه به خورد مخاطب می‌دهد.
لیلا خرقانی: خفگی در فضایی تلخ و سرد روایت می‌شود تا عواطف مخاطب را برانگیزد. عنصر تاریکی ، ترحم ، ترس و رنج در سراسر فیلم پررنگ است. مفهوم عنوان فیلم، مفهوم عنوان و گریم شخصیت اصلی داستان ، لوکیشن‌های فیلم ، طراحی صحنه ، نحوه بازی بازیگران ، رنگ و نوع تصویربرداری ، همگی در خدمت بیان فضای داستان است.
نرگس جهانبخش: فیلم بر خلاف دیگر فیلم‌های جیرانی ضد زنان هم هست. زنان در فیلم به هیچ گرفته می‌شوند.خفگی جسارت خوبی دارد اما فیلمنامه و کارگردانی ضعف بسیار دارد. بازی‌ها هم آن‌قدر به چشم نمی‌آیند.
محمدحسین جعفریان: اما چه قصه‌ی «خفه‌گی» واقعی باشد و فقط حجم زیادی از آن با پر شدن نقاط خالی یک پرونده‌ی جنایی توسط ذهن فیلم‌ساز شکل گرفته باشد و چه تمام فیلم، بر اساس داستانی برآمده از ذهن سازندگان خلق شده باشد و هیچ نقطه‌ای از اثر هیچ ربطی به رخدادی حقیقی نداشته باشد، می‌توان فهمید که جیرانی کارش را خوب انجام داده.
«محمد روح‌الامین»، 12 بهمن ماه سال 1396 برای طراحی لوگوی فیلم سینمایی «رگ خواب» و فیلم سینمایی «خفه‌گی» موفق به کسب دیپلم افتخار شد.
اولین اکران مردمی فیلم «خفه‌گی» در روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه 96 با حضور «نوید محمد زاده» برگزار شد که سیل عظیم جمعیت بخاطر حضور نوید محمد زاده به پردیس کوروش آمده بودند و به علت درخواست فراوان مردم سانس‌ها تمدید شد و حتی به سانس ویژه هم رسید.
از حاشیه‌های مراسم فرش قرمز «خفگی» در سی‌وپنجمین جشنواره فجر که در دیگر مراسم‌های فرش قرمز برای آثار سینمایی در کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر دیده نمی‌شد، این بود که بسیاری از مخاطبانی که برای تماشای فیلم خفگی به پردیس ملت آمده بودند، علاقه داشتند تا با «الناز شاکردوست» عکس بگیرند اما به دلیل تعداد بالای افراد حاضر در محل و نزدیک شدن به زمان آغاز نمایش فیلم، چنین امکانی وجود نداشت.
سوتی های فیلم خفه‌گی (0 سوتی)
دیالوگ های فیلم خفه‌گی (0 دیالوگ)
جزئیات بیشتر از فیلم خفه‌گی
پخش کننده: سبحان گستر
میزان فروش: 4،008،926،000 تومان
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

فیلم ارزش یک بار دیدن را دارد؟


فیلم از لحاظ فنی و هنری باکیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار فیلم غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام فیلم، مفید و ارزشمند هست؟


بعد از پایان فیلم به آن فکر می‌کردید؟


فضای فیلم با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای فیلم مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از فیلم خفه‌گی (از مجموع 78 رای)

ارزش تماشا
7.5
خوش ساخت
7.4
بازیگری
8.3
خلاقانه
7.4
محتوای مناسب
4.6
تفکربرانگیز
6.1
مناسب خانواده‌
4.6
مناسب کودکان
0.7
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره فیلم خفه‌گی (100 بررسی)
کاشف استعداد سحر
اینکه فیلم سیاه سفید بود داشت دیوونم میکرد اما فیلم قشنگی بود
1 لایک
0 نظر
1399/03/23
سامی سامی
.
0 لایک
0 نظر
1398/06/07
یلدا
فیلم خوبی بود
پایان خوب و جالبی هم داشت
بازی ها خیلی خوب
فیلمنامه متوسط
1 لایک
0 نظر
1398/05/11
مریم عطری فیلم به شدت زیبایی بود
0 لایک
0 نظر
1398/01/26
هدیه
خیلی دور از انتظارم بود
1 لایک
0 نظر
1398/01/17
سپیده علیمرادی
بزور چهااااار
0 لایک
0 نظر
1397/11/30
سپیده علیمرادی
خیلی مسخره
0 لایک
0 نظر
1397/11/30
رزا رزاقی خیلی خیلی مسخره
0 لایک
0 نظر
1397/11/22
خانم کاظمی
خیلی هم عالی بود و هم یه اثر خوب هنری
1 لایک
0 نظر
1397/07/04
سید محمد موسوی
سلام.
جیرانی داره کم کم تو خودش فرو میره.
فیلماش یه جور اخطار از ابتلا به اختلال اوتیسم رو به نمایش میذاره.
شبیه تیم برتون که داره کم کم تو خودش فرو میره.شبیه سنگهای قله به تهِ دره...
0 لایک
1397/09/24
مجتبی
من نمیدونم چی جوری بهش اجازه اکران دادن...زنا که دارن سیگار کشیدن رو یاد میدن...دارن دوس پسر پیدا کردن رو یاد میدن...چون نوید بازی میکرد فیلم دیدم
1 لایک
3 نظر
1397/05/08
Amir
سطح فکرتون خیلی عجیبه:/
الان که ۶۰ سال پیش نیست که
1 لایک
1397/05/08
یونس
حرفت دو پهلو بود!!!
معلوم نبود تایید کردی یا تکذیب !!!
بیشتر توضیح میدی؟؟؟
1 لایک
1397/05/08
راد شهبازی
همانطور که به فیلم های مبتذل کمدی مجوز داده میشود . فقط کافیه که گشت 2 را بخاطر بیارید ، اصلا چگونه این فیلم ساخته شده است چه بسا که چگونه مجوز گرفته است ؟
1 لایک
1397/05/08
مجتبی
فیلم بدی نبود خوب هم نبود
0 لایک
0 نظر
1397/05/08
مهدی جون
مسخره مسخره مسخره مسخره از جیرانی خیلی بیشتر انتظار داشتم فقط بازیه نوید
0 لایک
0 نظر
1397/04/03
فاطمه نژاده
من بیشتر از اینا از این فیلم توقع داشتم
زیاد ازش راضی نبودم
0 لایک
0 نظر
1397/03/20
والتون
حیف وقتی که من برای این فیلم گذاشتم ، تو کل سینما فقط من و دوستم بودیم که فیلم دو میدیدیم بقیه صندلی ها خالی بود ،
1 لایک
0 نظر
1397/03/13
فاطمه♡♡
زیاد جالب نبود
0 لایک
0 نظر
1397/02/25
الیا خانوم در حد اوق زدنه
0 لایک
1 نظر
1397/02/20
علی فیلم بین
خخخ برو خودتو درست کن.
0 لایک
1397/06/14
یونس
خیلی لذت بردم و خیلی متفاوت بود
کاش از این فیلما بشتر ساخته بشه👌👌👌👌
4 لایک
1 نظر
1397/02/16
علی فیلم بین
احسنت جناب یونس.
0 لایک
1397/06/14
ارشیا فیلم زیاد خوبی نبود ولی بازی نوید محمد زاده بی نظیر بود
0 لایک
0 نظر
1397/02/09
ساخت ایران 2 ترسناک
0 لایک
0 نظر
1397/02/08
توماج
یک ملودرام چالشی خاص
1 لایک
0 نظر
1397/01/27
مهدی یار تقوی
یک خیلی زیاده برای این فیلم
0 لایک
0 نظر
1397/01/16
علی صالحی
بچه ها بیایین همه یک بدیم بریم
0 لایک
0 نظر
1396/12/27
فاطمه هادی دقیقا دقیقا هیچکاک مردمی بود یه فیلمه پر از تعلیق پر از حس درست می کرد و یه فرم که فقط هیچکاک اونو بلده نه فاجعه ای به نام خفگی
0 لایک
0 نظر
1396/12/16
علی
چقد بد بود واقعا نمی شد رنگی باشه وفضاش یکم به زندگی روزمره ما نزدیکتر؟ به شدت تحت تاثیر هیچکاک وبی نشان از آن
0 لایک
0 نظر
1396/12/16
علی
چقد بد بود واقعا نمی شد رنگی باشه وفضاش یکم به زندگی روزمره ما نزدیکتر؟ به شدت تحت تاثیر هیچکاک وبی نشان از آن
0 لایک
0 نظر
1396/12/16
احسان
هم خیلی دوست داشتم و هم خیلی بدم اومد.نمیدونم که چرا این حس بهم دست داد.
1 لایک
0 نظر
1396/12/10
آنا فیلمش سلیقه ای، من خودم خوشم نیومد
1 لایک
0 نظر
1396/12/06
طاها مزینانی
تنها نقطه قوتش نوید محمد زادست
نمیدونم چرا می خوان فقط سیاه و سفید درست کنن
ولی انصافا پایانش جذاب بود
1 لایک
0 نظر
1396/12/04
فیلم بین
متفاوت
0 لایک
0 نظر
1396/12/03
پرناز
من اینو دیدم افسردگی گرفام😐
0 لایک
0 نظر
1396/12/02
مینااااا عااااااااااللللییییی
0 لایک
0 نظر
1396/12/02
طاها مزینانی
منظوم بیشتر عکسایی که قرار دادین مربوط به اکران فیلم هجومه
0 لایک
1 نظر
1396/11/29
منظوم
سلام طاها مزینای، دوست خوب منظوم.
این حسن توجه شما به آثار و گالری تصاویر ستودنیست.
اصلاح شد.
موفق باشید.
0 لایک
1396/11/29
طاها مزینانی
فکر کنم منظورتون آقای جیرانی باشه نه آقای میری
0 لایک
0 نظر
1396/11/29
ثنا اسمعیلی
احساس میکردم بهتر باشه . از آقای میری انتظار بیشتری میرفت
1 لایک
0 نظر
1396/11/28
سارا:-\
خوب بود،هم داستانش هم بازیگراش
0 لایک
0 نظر
1396/11/28
مجید احمدی
کسل کننده، بی منطق، بی محتوا، ناملموس؛
به هیچکس پیشنهاد نمیکنم.
0 لایک
1 نظر
1396/11/28
سارا:-\
به نظره من کسل کننده نیست،فقط کمی حوصله میطلبه
0 لایک
1396/12/01
مشاهده بررسی‌های بیشتر