گاندو

‏گاندو‏

 (1396)
7.4
رای شما:
0/10
بر اساس رای 124 کاربر
45 دقیقه
ماجراجویی
تماشا
آرشیوی

خلاصه داستان سریال تلویزیونی گاندو
«گاندو»، یک مجموعه امنیتی است و فیلم‌نامه آن بر اساس مستندات و وقایع تاریخی است.این سریال براساس یک پرونده واقعی ساخته شده و نحوه دستگیری باندهای جاسوسی داخلی و خارجی را به نمایش می گذارد.

سریال «گاندو»، دومین همکاری مشترک بین «جواد افشار» (کارگردان) و «آرش قادری» (نویسنده) است.
سوتی های سریال گاندو (0 سوتی)
دیالوگ های سریال گاندو (0 دیالوگ)
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

سریال ارزش یک بار دیدن را دارد؟


سریال از لحاظ فنی با کیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار سریال غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام سریال، مفید و ارزشمند هست؟


مسائل مطرح در سریال جزو دغدغه‌های شما نیز هست؟


فضای این سریال با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای سریال مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از سریال گاندو (از مجموع 31 رای)

ارزش تماشا
8.7
خوش ساخت
7.9
بازیگری
8.5
خلاقانه
8.7
محتوای مناسب
8.7
موضوع ملموس
7.9
مناسب خانواده‌
8.1
مناسب کودکان
3.5
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره سریال گاندو (44 بررسی)
عباس تهامی پور زرندی
بهترین سریال جنایی-پلیسی (البتّه) بعداز هوش سیاه، چون اون یه کاراکتر زیبا به نام «کامران» داشت که تا عمر داریم یادمون نمیره
1 لایک
0 نظر
1400/06/21
دخترک مغرور
خطر لو رفتن داستان
خوبه فقط پیچیده است بازیگراشم که الا ماشالا والاااااااااااااااااااااااااااا
1 لایک
0 نظر
1399/12/25
مجتبی امین سیچانی
سریال گاندو اولین سریالی نیست که با محوریت جاسوس و ضد جاسوس ساخته شده اما یکی از بهترین سریالها در این موضوع می باشد چراکه کارگردان خبره و حرفه ای که سریالهای خوبی از ایشان در گذشته دیده ایم در رأس این کار بوده.
آقا جواد افشار بسیار خوب تیم بازیگران را هدایت و فیلم را به انتهای فصل اول خود رساند و از چنین هنرمندی کمتر از این انتظار نمی رفت.
استاد افشار با این کار سطح توقع مخاطب را برای دیدن فیلم خوب بسیار بالابرده و امیدواریم که در آثار بعدی مخاطب باز هم با رضایت از جلوی جعبه جادو برخاسته و حال خوبی داشته باشد.
از کارگردانی بسیار خوب این کار که بگذریم بازیگران فیلم و شخصیتهایی که تعریف شده بودن نیز پردازش خوبی داشتند. بازی استاد فرهنگ که خود ایشان از بزرگان سینما و تلوزیون ایران هستند می تواند به نکته ای در این سریال اشاره کند: استاد افشار با انتخاب داریوش فرهنگ به عنوان فرمانده ارشد زیرکی خاصی به کار برده؛ داریوش فرهنگ خود یک کارگردان است و خوب می داند که با بازیگران چگونه برخورد و رفتار کند پس این نقش بسیار کلیدی و حرفه ای می باشد که میتواند بازیگران جوان و نوپا را به عنوان یک بازیگر و بازیگردان هماهنگ نماید.
نقش محمد در این فیلم بسیار دیده می شود و دوربین روی آن بسیار مانور می دهد پس این شخصیت به عنوان یک شخصیت بارز و اصلی باید بتواند که با نوع بازی خود مخاطب را مجاب کند تا به دیدن ادامه فیلم و قسمتهای بعدی آن بپردازد. وحید رهبانی نیز توانست در نقش محد بسیار خوش درخشد و نمره خوبی در این سریال از بازی خود کسب کند.
و اما پیام دهکردی که با بازی خود در این فیلم حس و حال بسیار خوبی به مخاطب می داد و بسیار جالب و جذاب این نقش را بازی و هدایت کرد. مایکل هاشمیان یکی از شخصیتهایی بود که بسیار کلیدی اثر برداری شده و دهکردی با فن بیان بسیار عالی خود و لهجه ای که به خود گرفته بود توانست این نقش را بسیار عالی پیش ببرد.( من که حالم خیلی خوب میشد تا مایکل را نشان می داد)
اگر بخواهیم در مورد این سریال صحبت کنیم براحتی می توان گفت که جلسه ای چند ساعته می طلبد و نوشتن متن بجز خستگی برای خواننده چیز دیگری ندارد پس فعلا به همین متن کوتاه بسنده می کنم و در متنهای بعدی بیشتر به این فیلم خواهم پرداخت.
2 لایک
2 نظر
1398/08/21
آبتین
همزمان با ساخته شدن سریال هایی با مفاهیم عمیق انسانی ، عاطفی و حتی فلسفی در جهان با کنایه های اجتماعی مختلف در اینجا شاهد ساخته شدن سریال هایی کاملا سفارشی هستیم که قدرت نظامی رو در نهایت لودگی به رخ مردم میکشه مردم هم دست میزنن و کیف میکنن!
معمولا میگن وقتی کلمات نمیتونن چیزی رو بگن تصویر به کمک میاد و این مفهوم فیلم و سریال و سینماست! ظاهرا تو ایران اینطور نیست.
0 لایک
1398/08/26
مجتبی امین سیچانی
اگر از جنبه سیاست به نتیجه برسیم صحبت شما صحیحه اما بحث بنده از بعد هنریه نه سیاست و سفارشی سازی. در کل اینجا ایران است و من قبول دارم...
0 لایک
1398/09/04
یلدا
دقیقا به نظرم انتخاب بازیگر ها هم خوب نبود نقش داوود و مجید نوروزی اذیت می کرد
2 لایک
1398/05/17
فرید بهرامی
به نظر من بازی بازیگر نقش محمد از همه بدتر بود.
0 لایک
1398/09/06
نگین قاسم زاده
فیلم با موضوع بسیار عالی. هر چند به مزاج برخی اصلا افراد خوش نیامد.
4 لایک
0 نظر
1398/05/15
مشاهده بررسی‌های بیشتر