چهار اصفهانی در بغداد

‏چهار اصفهانی در بغداد‏ (1393)
‏Four Isfahanis in Baghdad‏

4.3
رای شما:
0/10
بر اساس رای 243 کاربر
90 دقیقه
کمدی
اکران شده در 1395/10/08

خلاصه داستان فیلم سینمایی چهار اصفهانی در بغداد
این فیلم زندگی خانواده‌ای اصفهانی را روایت می‌کند که با وجود مشکلات پیش رویشان درگیر جنگ می‌شوند همین مسئله برای آن‌ها حواشی مختلفی در پی دارد...

«چهار اصفهانی در بغداد» در مضمون و محتوا و همچنین ساختار، مشابهت‌هایی با کمدی‌های قبلی سینمای دفاع مقدس ایران از جمله «اخراجی‌ها» ساخته مسعود ده‌نمکی دارد.
«قاسم زارع» در «چهار اصفهانی در بغداد» نقش فرمانده‌ای را بازی می‌کند که البته به جبهه نمی‌رود بلکه در سطح شهر حضور دارد و با جاهل‌ها روبه‌رو می‌شود.
«چهار اصفهانی در بغداد»، اولین تجربه کارگردانی «سیدمحمدرضا ممتاز» است که نویسندگی فیلمنامه آن را نیز بر عهده داشته است.
سوتی های فیلم چهار اصفهانی در بغداد (0 سوتی)
دیالوگ های فیلم چهار اصفهانی در بغداد (0 دیالوگ)
جزئیات بیشتر از فیلم چهار اصفهانی در بغداد
پخش کننده: موسسه فرهنگی هنری شکوفا فیلم
میزان فروش: 1،328،130،000 تومان
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

فیلم ارزش یک بار دیدن را دارد؟


فیلم از لحاظ فنی و هنری باکیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار فیلم غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام فیلم، مفید و ارزشمند هست؟


بعد از پایان فیلم به آن فکر می‌کردید؟


فضای فیلم با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای فیلم مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از فیلم چهار اصفهانی در بغداد (از مجموع 32 رای)

ارزش تماشا
2.7
خوش ساخت
2.0
بازیگری
0
خلاقانه
0
محتوای مناسب
0
تفکربرانگیز
1.2
مناسب خانواده‌
3.3
مناسب کودکان
3.1
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره فیلم چهار اصفهانی در بغداد (56 بررسی)
کمیل صداقت
درحد صفر
0 لایک
0 نظر
1399/01/14
مهدی مهربانی
یه فیلم بی نهایت ضعیف
واسه سینمای ایران متاسفم که همچین فیلم های توش ساخته میشه
1 لایک
1 نظر
1397/10/30
یاور
درود
0 لایک
1397/10/30
سهیل
این فیلم یه میلیارد و سیصد فروخته .......... :/ :/ :/ :/
0 لایک
2 نظر
1397/08/09
سهیل
من واسه چی 3 دادم :/ :/
0 لایک
1397/08/09
امیر نوربخش
:)
0 لایک
1397/08/09
محمد
حتی یه افسرده رو هم به خنده نمیندازه چه برسه به اینکه یه ملت رو شاد کنه. فقط پول الکی براش صرف شده!
0 لایک
0 نظر
1397/06/08
احسان
فرا فاجعه.
افتضاح تر از هر آنچه فکر کنید😡
0 لایک
0 نظر
1397/03/20
عسلی
نه موضوع جالبی داشت و نه بازی های جالبی
اصلا خوب نبود
0 لایک
0 نظر
1397/03/13
یونس
عبدی پیر پرحاشیه خجالت بکش با این فیلمهایی که بازی میکنی😡😡😡
5 لایک
0 نظر
1397/03/13
توماج
بدترین فیلم تاریخ سینما بعد از لامبور گینی
0 لایک
0 نظر
1397/01/29
احسان
افتضاح ترین فیلم کمدی موجود در ایران😐
0 لایک
0 نظر
1397/01/28
میریام
بد
0 لایک
0 نظر
1397/01/28
حدیث محمدی
من به آقای اکبر عبدی توهین نمیکنم ولی فیلم خوب و جالبی نبود
0 لایک
0 نظر
1397/01/26
یونس
واقعا نهایت تاسف برا اکبر عبدی که داخل هر فیلم مذخرفی که وجود داره بازی کرده
2 لایک
0 نظر
1396/08/02
معصومه بی از آدما اصلا نمک ندارن آخه چی بود ساختی نازنین کار گردان
0 لایک
0 نظر
1396/06/11
♡تینا♡ متاسفم برای سینمای ایران این فیلم ابروی همرو برد
0 لایک
0 نظر
1396/06/10
مهدی تکراری بود داستانش تقریبا...
0 لایک
0 نظر
1396/06/07
ارمین واقعا توقع انقد مسخره گی رو توی یک فیلم نداشتم .......
0 لایک
0 نظر
1396/05/09
علی موسوی نسب چرت مخصوصا پایان فیلم که مثلا قرار بود غم انگیز بشه والا اون صحنه فیلمو که دیدم خنده ولم نمی کرد
0 لایک
0 نظر
1396/04/24
آلما خیلی مسخرس و مزخرف حیف حجم اینترنت که بخوای اینو دانلود کنی
0 لایک
0 نظر
1396/04/24
سارا عظمتی خیلی فیلم مزخرفی بود آقای اکبر عبدی در اینکه بازی درخشانی دارند شکی نیست ولی نباید در این فیلم بازی می کردند
0 لایک
0 نظر
1396/04/09
حوریه خیلی فیلم مزخرفی بود
چرت ترین فیلمی بوده که تا حالا تو عمرم دیدم
داستانش نه سر داشت نه ته
هرکی ندیده فقط خداروشکر کنه که ندیده
0 لایک
2 نظر
1396/04/07
مهدی مهربانی
صددر صدموافقم
0 لایک
1396/04/08
غــــریبه
خدا رو شکر
0 لایک
1396/06/11
محمدرضا
بدردنخور و پرت وپلا
0 لایک
0 نظر
1396/04/05
یگانه
چرت و مسخررررره
ترکیب مسخره ای از اخراجی ها و معراجی ها
از این بازیگرا همچین فیلمی...
1 لایک
0 نظر
1396/03/30
معصومه می تونس بهتر از این باشه تا ره طنزشم تکراری بود
0 لایک
0 نظر
1396/03/28
تینا مثل یه تائتر عروسکی بیخود وخسته کننده بود
0 لایک
0 نظر
1396/03/26
یاسین عشق فیلم
چرت
0 لایک
0 نظر
1396/03/21
مهنا عجب فیلم مزخرف و سخیفی
0 لایک
0 نظر
1396/03/19
پرهام
مزخرف ترین کپی برداری از اخراجی ها.
0 لایک
0 نظر
1396/03/15
هدیه ادیب افتضاحححححححح چرت ترین فیلم دنیا بود
0 لایک
1 نظر
1396/03/15
پری ~_~
دقیقا
کل سینمای ایران با این فیلم چرررت زیر سوال رفت
:*)
0 لایک
1396/03/25
پری ~_~ خیلی افتضاح بود
کلا رو اعصاب بود دیالوگ ها و بازی ها
از آقای عبدی و خانم مقانلو بعیده واقعاااااا که چنین فیلمی را بازی کنن
!!....…||||
0 لایک
0 نظر
1396/03/11
بهار خحخخخخییییییییلللللییییییییییی بد بود
1 لایک
0 نظر
1395/12/27
امیرمحمد دایی حسینی
خیلی فیلم بدی بود
0 لایک
0 نظر
1395/12/25
ف ف خیلی عالی کلی لذت بردیم و خندیدیم 5بارم ببینی تو سینما بازم کمخ
0 لایک
1 نظر
1395/12/03
علی موسوی نسب
چی؟؟؟؟!!!
0 لایک
1396/04/24
حوریه خیلی فیلم مزخرفی بود . پیشنهاد میکنم هر کی میخاد بره سینما اینو نبینه چون پولشو تو جوب میندازه
0 لایک
0 نظر
1395/11/30
مهدی مهربانی
این فیلم فاجعه سینمای ایران بود فاجعه بود
1 لایک
0 نظر
1395/11/08
عماد
واقعا فیلم بدی بود اصلا مسخره ترین فیلمی بود که امسال دیدم
1 لایک
0 نظر
1395/11/05
بابک نهری
فیلمی سخیف و نازل............
0 لایک
0 نظر
1395/11/02
مرتضی چاوش زاده
راهنمایی می خوام برای مشاهده فیلم
0 لایک
0 نظر
1395/10/30
مرتضی چاوش زاده
راهنمایی می خوام برای مشاهده فیلم
0 لایک
1 نظر
1395/10/30
محمدباقر گیلانی
به هیچ وجه ارزش دیدن نداره
انگار دارن تمرینی بازی میکنن،،اصلا خوب نیست
0 لایک
1395/11/02
مرتضی چاوش زاده
چگونه میتونم ببینم هرچی میزنم نمیتونم فیلم رو کامل ببینم
0 لایک
0 نظر
1395/10/30
محمدباقر گیلانی
مگه میشه یه فیلم انقد ضعیف و مسخره باشه؟؟
واقعا با این بازیگرا نمیدونم چرا همچین فیلمی ساخته شده
0 لایک
0 نظر
1395/10/28
هادی طایفی
مزخرف بود
0 لایک
0 نظر
1395/10/27
هادی طایفی
مزخرف بود.....کپی اخراجی ها‌و افراطی ها
0 لایک
0 نظر
1395/10/27
علی
خیلی بهتر از اینها میتونست باشه منکه پشیمون شدم از دیدنش
0 لایک
0 نظر
1395/10/20
حامد عابدی
فیلم خوبی بود ارزش ی بار دیدن داشت
1 لایک
1 نظر
1395/10/16
عماد
؟
0 لایک
1395/11/05
مشاهده بررسی‌های بیشتر