قید محدودیت سنی در فیلم‌های سینمایی

دیدن این فیلم‌ها برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی شود

آیا در ایران علامت های هشداردهنده سنی در خانواده‌ها جدی گرفته می شوند؟
دیدن این فیلم‌ها برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی شود
04 شهریور 1396
شناسه خبر : 7904867
منبع: برترینها
نظرات مردم (64 نظر)
ترلان علیدوستی
خخخخخ ممنون از نظر زیبایت درباره من.
0 لایک
0 نظر
1396/06/04
ترلان علیدوستی
خخخخخخخ.مینا جون خودم هم کم کم دارم به این ماجرا پی می برم.
0 لایک
0 نظر
1396/06/04
مینا
خخخخخخ ، ترلان عزیز حالا ازین ماجرای سه شب که بگذریم ولی واقعا فکر کنم این سه شب بعد از دیدن فیلم ،از نظر روانشناسی واقعیت داشته باشه چون واقعا بیشتر ادم ها همون سه شب اول بیشترین ترس رو دارن به نظرم برای این هستش که چون تازه فیلم دیده شده هنوز صحنه های واضح تر وبیشتری توی ذهن هست
0 لایک
0 نظر
1396/06/04
آسمان
بابا تودیگه کی هستی ترلان جون😂😂😂😂
0 لایک
0 نظر
1396/06/04
ترلان علیدوستی
یه چیزی بگم همتون خندتون بگیره من ۴ سال پیش آهوی پیشونی سفید رو دیدم از اولین گریم امین زندگانی انقد ترسیدم که دفعه بعد خواستم ببینم اون قسمت رو رد کردم.بعد پارسال دوباره دیدم کلی خودمو مسخره کردم.خخخخخخخ
1 لایک
0 نظر
1396/06/04
فاطمه هادی
خانم وروجک فکر نکنم نکبت حرف بدی باشه فقط من نمی گم نکبت آقای قطبی زاده هم می گفتن من خودم فیلمای ایرانیو ترجیح می دم سینمای ایران ده سال پیش بیست سال پیش زبون زد بود ولی هنرمندان عزیز ما دارن سینمای ایرانو خراب می کنن به قوله یه منتقده اون موقع که فرهادی درباره الی رو ساخت دو سال همه می خواستن درباره الی بسازن دوسال پیش که روستایی ابد و یک روز رو ساخت همه خواستن ابدو یک روز بسازن آیا به نظر شما این خوبه ؟ ما به همین فیلما میگیم ژانر نکبت به قول خانم ستاره سهیل بازیگرای سینمای ایران جدیدا بلدن نقشای معشوقه و عاشق پیشه رو بازی کنن یه نمونش همین کوثری که بعضی ها میگن متفاوته خانم وروجک شما جنبه انتقاد رو نداری تموم شد و رفت
0 لایک
0 نظر
1396/06/04
ترلان علیدوستی
ستاره جون من هم همش داداشم بهم میگه ببین تازه خودشم دانلود میکنه.بعدشم باز میاد منو میترسونه باز تا سه شب.خخخخخخخ.براهمینه من تا سه شب می ترسم وگرنه انقدر ها هم ترسو نیستم.خخخخ.
0 لایک
0 نظر
1396/06/04
مینا
باشه عزیزم من بد متوجه شدم
0 لایک
0 نظر
1396/06/04
آسمان
منظورم شما نبودی میناجان
0 لایک
0 نظر
1396/06/04
آسمان
ترلان جان میدونم سخته آدم اولش میگه میبینم فیلم ترسناکو،نمیترسم که خخخ من وقتی فیلم اره رودیدم تا یه ماه ترس برمداشته بود حالا ازوسطاش دیگه ادامه ندادم به دیدنش.ولی تا یه ماه صحنه هاش یادم میفتادتا یادم میرفت داداشم اذیتم میکردمیترسوندمنوخخخخ البته این فیلمم داداشم وسوسه کرد ببینم خخخخ
0 لایک
0 نظر
1396/06/04
♡تینا♡
فیلم کینه هم میگفتن ترسناکه زیاد ترسناک نبود شب بیست ونهمم همینطور
0 لایک
0 نظر
1396/06/04
آسمان
من منظورم شما نبودی عزیزدل بوووس .ورجک من روبه توهین کردن به فیلما وبازیگرای کشورم متهم کردونمیدونم چرا!!!!!خخخخخ من چیزبدی نگفتم که خخخخخخ
0 لایک
1 نظر
1396/06/04
مینا
منم حرف ایشون رو تایید نکردم
0 لایک
1396/06/04
ترلان علیدوستی
چشم ستاره جون حتما.
0 لایک
0 نظر
1396/06/04
مینا
خانم ستاره سهیل عزیز من که به شما توهینی نکردم؟؟؟
0 لایک
0 نظر
1396/06/04
آسمان
دوستانی که ازدیدن فیلمهای ترسناک میترسن بهترنیس درمقابل دیدن فیلم ترسناک وسوسه نشیدواسه دیدنش اینجوری دیگه نمیترسیدسه شب خخخخخخ
0 لایک
0 نظر
1396/06/04
♡تینا♡
مرسی مینا جون
0 لایک
0 نظر
1396/06/04
ترلان علیدوستی
مرسی مینا جون
0 لایک
1 نظر
1396/06/04
مینا
خواهش میکنم عزیزم
0 لایک
1396/06/04
ترلان علیدوستی
من که فیلم ارواح رو دیده بودم شامپو می خواستم بزنم چشمو نمی تونستم ببندم داشتم کور میشدم.البته بازم فقط تا سه روز.
0 لایک
0 نظر
1396/06/04
♡تینا♡
فیلم ال واقعا ترسناک نبود تازه خنده دارم بود خابگاه دخترانم همینطور
0 لایک
0 نظر
1396/06/04
مینا
اسم فیلم مقصد نهایی البته مقصد نهایی پنج
0 لایک
0 نظر
1396/06/04
♡تینا♡
فیلم درمدت معلوم خنده داربود استراحت مطلقم همینجور فقط به خاطر فحشایی که میدادن تازه به جاشم بوق میزد تو فیلم کردنش+۱۶
0 لایک
0 نظر
1396/06/04
ترلان علیدوستی
تینا جون راست میگه مینا جان اسم فیلمه چی بود؟
0 لایک
0 نظر
1396/06/04
ترلان علیدوستی
فکر کنم این سه شب برا همه مصری شده منم وقتی فیلم جن گیر رو دیدم تا سه شب می ترسیدم.
0 لایک
0 نظر
1396/06/04
♡تینا♡
میناخانوم اسم فیلمه چی بوده
0 لایک
0 نظر
1396/06/04
آسمان
آخرین سریال خارجی که دیدم جومونگ بوده اونم چون خانواده میدیدن منم مجبور بودم ببینم فیلم خارجی هم که اصلا نمیبینم :)قابل توجه میناجان وروجک که منو به توهین متهم کردن.قضاوت عادت بعضی مردم شده
0 لایک
0 نظر
1396/06/04
مینا
من خودم چند وقت پیش یک فیلم ترسناک خارجی دیدم شاید از نظر خیلی ها این فیلم خیلی ترسناک نباشه ولی من خودم سه شب گریه می کردم و مدام دلشوره داشتم و میترسیدم یک اتفاقی رخ بده بعد تا سه هفته این حال رو داشتم تازه چند روزه که شاید یکم حالم بهتره بعد این دیگه واقعا حالم از هرچی فیلم ترسناک و دلهره آور خارجی بهم میخوره واقعا فیلمی که دیدم خیلی حس بدی بهم داد البته فیلم پر فروشی بود
0 لایک
0 نظر
1396/06/04
ترلان علیدوستی
حالا من به خوب یا بد بودن فیلم ها کاری ندارم.ولی بعضی از فیلم ها واقعا چرا مثبت ۱۸ هستند؟مثل استراحت مطلق.این کارگردان های ایرانی هم تا یه جا زن و مرد به هم محرمند انگار واقعا باید دستشون به هم بخوره مثل آقای عطاران و همسرشون در استراحت مطلق.
0 لایک
0 نظر
1396/06/04
آسمان
من هم همین رو میگم ترلان جان خوابگاه دختران عالی بودبعدازاون دیگه فیلم ترسناک عالی نداشتیم ونداریم تا الان
0 لایک
0 نظر
1396/06/04
آسمان
فیلمای ایرانی میبینم اشتباه تایپی بودخخخ
0 لایک
0 نظر
1396/06/04
مشاهده نظرات بیشتر