نهنگ عنبر 2: سلکشن رویا

‏نهنگ عنبر 2: سلکشن رویا‏

 (1395)
6.8
رای شما:
0/10
بر اساس رای 1440 کاربر
خانوادگی, عاشقانه, کمدی
اکران شده در 1396/02/20

خلاصه داستان فیلم سینمایی نهنگ عنبر 2: سلکشن رویا
داستان با ازدواج «رویا» و «ارژنگ صنوبر» آغاز می‌شود و در مسیر زندگی مشترک‌شان ماجراهایی برای آن‌ها به وقوع می‌پیوندد...

آهنگ تیتراژ فیلم نهنگ عنبر 2: سلکشن رویا
پخش آنلاین موزیک
دانلود آهنگ

نهنگ عنبر 2

آهنگ تیتراژ نهنگ عنبر 2: سلکشن رویا با صدای
دامون قنبرزاده: خلاصه سوروسات فیلم برای سرگرم کردن مخاطب به راه است و این را می‌شود از فروش آن هم به‌راحتی فهمید اما همان‌طور که شرح رفت، این از همان مهمانی‌هایی‌ست که در نهایت فقط بامزه‌بازی‌های گرداننده مجلس در یاد آدم می‌ماند و بس.
ملیکا آلیک: کمتر پیش می‌آید به آینه نگاه کنیم و به خود بخندیم مگر اینکه آنقدر مسخ‌مان کرده باشند که دیگر خود‌مان را تشخیص ندهیم. کار سینما جادو است و کار انسان اندیشیدن.
سیدرضا صائمی: فیلم قابلیت‌های دراماتیک و حتی کمیک بیشتری داشت که در این قسمت توانست به فعلیت برسد و امیدوارم که اگر سامان مقدم قصد داشته باشد که نهنگ عنبر 3 را بسازد این حفره‌ها و خلاهای دراماتیک قصه را پر کرده و فیلم غنی‌تری روی پرده ببرد.
مصطفی مرشدلو: فیلم نهنگ عنبر بر روی موقعیت نوستالوژیکی بنا شده است که بدون اتکای به آن نه تنها شوخی‌ها و موقعیت‌های طنزش لذت خاصی ندارند بلکه تا حد زیادی تناسبی با شرایطِ زیستی امروزی مخاطبان نداشته و تعامل و درهم کنش خاصی را القاء نمی‌کنند.
«رضا ناجی»، بازیگر فیلم «نهنگ عنبر» با اعلام اینکه در قسمت دوم این اثر شاهد ازدواج ارژنگ و رویا خواهیم بود، گفت:
«نقش من در قسمت دوم هم مانند قسمت نخست پررنگ است، امیدوارم اتفاق‌هایی که در ارتباط با قسمت نخست این اثر رخ داده است، دوباره تکرار نشود. چرا که سکانس‌های دادگاه، ورود به عرصه روزنامه نگاری به همراه رقص‌های مراسم ازدواج من حذف شد به طوری که اصلا چهره همسر من در فیلم دیده نشد. در هر صورت امیدوارم قست دوم نهنگ عنبر با ممیزی توسط شورای صنفی مواجه نشود.»
«امیرحسین رستمی» با حضور در بین عوامل سری دوم سینمایی«نهنگ عنبر» تصویری از خود را به همراه عوامل پشت صحنه و بازیگران این فیلم با کاربران اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.
پروژه سینمایی «نهنگ عنبر 2: لوکیشن رویا» با سرمایه‌گذاری «نیوشا طبیبی»، «نیما طبیبی»، «مجید مطلبی» و «سامان مقدم» تولید شده است.
سوتی های فیلم نهنگ عنبر 2: سلکشن رویا (0 سوتی)
دیالوگ های فیلم نهنگ عنبر 2: سلکشن رویا (0 دیالوگ)
جزئیات بیشتر از فیلم نهنگ عنبر 2: سلکشن رویا
پخش کننده: فیلمیران
میزان فروش: 20،944،748،000 تومان
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

فیلم ارزش یک بار دیدن را دارد؟


فیلم از لحاظ فنی و هنری باکیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار فیلم غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام فیلم، مفید و ارزشمند هست؟


بعد از پایان فیلم به آن فکر می‌کردید؟


فضای فیلم با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای فیلم مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از فیلم نهنگ عنبر 2: سلکشن رویا (از مجموع 129 رای)

ارزش تماشا
7.7
خوش ساخت
7.6
بازیگری
6.6
خلاقانه
4.1
محتوای مناسب
3.2
تفکربرانگیز
5.4
مناسب خانواده‌
7.3
مناسب کودکان
6.8
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره فیلم نهنگ عنبر 2: سلکشن رویا (141 بررسی)
باران ک بد نبود ولی نهنگ عنبر یک خیلی خیلی بهتر بود آخرش هم غمگین بود
یک عالی عالی بود ولی دو نه !،،!!!!!!!!!!!!!؟؟
0 لایک
1 نظر
1399/02/26
محمد فیلم بین
دو تا فیلم به اندازه خودشون زیبا کار شده بون
0 لایک
1399/06/31
سامی سامی خوب بود
0 لایک
0 نظر
1398/06/07
طرفدار میلی بابی براون
چرررت
5 لایک
2 نظر
1398/05/23
فاطمه شهشهانی
یکش باز بهتر بود.این خیلی چررت بود😄
1 لایک
1398/05/27
محمد فیلم بین
عالی بود این فیلم بسیار خوب کار شده بود
0 لایک
1399/06/31
سام کارگردان
فیلم خیلی باحالی بود ولی به یک نمی رسه
0 لایک
0 نظر
1398/04/31
هدی فاخری
خیلی بیخود بود هیچی جز اهنگ نبود
اخرشم که بیمزه بود کلا ضدحال بود
2 لایک
0 نظر
1397/12/13
سام فیلمی خیلی زیبا بود ولی صحنه های اخرش اگر کمدی بود خوشحال می شدیم
0 لایک
0 نظر
1397/10/26
یاور
سه چهار تا سکانس اخرم اگر کمدی بود خیلی بهتر میشد
0 لایک
0 نظر
1397/10/10
محمد حسین دائی دائی
اولین فیلم با این ایده که از قدیم به جدید میاد هستش
0 لایک
0 نظر
1397/06/03
پرزیوال
واقعا همچین فیلمایی کم شده فیلم قوی و پخته ای مثل نهنگ عنبر با امتیاز۶.۹فیلم مصنوعی و داغونی مثل لاتاری۷.۷
5 لایک
3 نظر
1397/06/01
عسلی
چه چیز پخته ای تو فیلم بود؟؟؟
تازه صحنه خنده داری هم نداشت فقط یه رقصی کردن.
2 لایک
1397/06/01
پرزیوال
هنوز سواد سینمایی پیدا نکردی
0 لایک
1399/03/16
محمد فیلم بین
قبول دارم حرفت درسته لاتاری واقعا افتضاح بود مخصوصا اخرش
1 لایک
1399/06/31
آقای۶۶
خوب بود ولی یکش خیلی بهتر بود
0 لایک
0 نظر
1397/06/01
a.s
خوب بود ولی تیکه های طنزش نسبت به یکش خیلی کم بود یکش که کلی خندیدیم ولی به نظر من 3 رو نسازن بهتره ولی اگه میسازن باید خیلی قوی تر بسازن
0 لایک
1 نظر
1397/05/19
محمد
موافقم
0 لایک
1397/06/16
هیوجکمن
عالی
0 لایک
0 نظر
1397/04/17
یونس
اگر نهنگ عنبر 2 رو نمیساختن بهتر بود چون خاطره بهتری داخل ذهن بینندگان میزاشن!!!
3 لایک
0 نظر
1397/03/11
یسی عالی ارزش ۱۰۰بار دیدنم داره 😙😙😙😙
0 لایک
0 نظر
1397/03/11
حمیدرضا
مزخرف
0 لایک
0 نظر
1397/03/07
فاطمه♡♡
عالی
0 لایک
0 نظر
1397/02/25
پویا
به عنوان یه فیلم کمدی اصلا صحنه های خنده دار و بامزه نداشت
0 لایک
0 نظر
1397/01/28
توماج
فیلم خوبی بود و نکات قوت زیادی داشت ولی به پای قسمت اول نمیریسید
0 لایک
0 نظر
1397/01/26
محمدرضا*313*
نهنگ عنبر 1 بهتر بود ولی اینم قشنگ بود :-)
1 لایک
0 نظر
1397/01/24
محمد محمدی
نسخه اول بهتر بود اما در کل هر دو نسخه فقط برای فروش ساخته شده بودند وخیلی اثر هنری محسوب نمی شن
0 لایک
0 نظر
1397/01/22
بهار نوحه سرا
عالی
1 لایک
0 نظر
1397/01/20
علی صالحی
مزخرف بود
0 لایک
0 نظر
1396/12/27
علیرضا۲۰۰۰
عالی بود. تو این چند سال اخیر یکی از بهترین فیلمای کمدی بود
1 لایک
0 نظر
1396/11/06
غــــریبه
فیلم باحالی بود😄
2 لایک
0 نظر
1396/10/25
مریم یه کمدی به تمام معنا😍😍😍😍
0 لایک
0 نظر
1396/10/24
یونس
قسمت اول خیلی خیلی بهتر بود اصلا قابل مقایسه نبود با این قسمت

👍👍👍👍👍👍👍
3 لایک
0 نظر
1396/10/21
الهه جعفری
بهترین فیلم کمدی ایران است.
من موقع تماشا کردن پلک هم نزدم.
0 لایک
0 نظر
1396/10/05
ستاره سهیل بامزه بود بخصوص ورزش کردنشون توپارک😂
0 لایک
0 نظر
1396/09/24
نسیم
پایان فیلم افتضاح بود اصلا معلوم نشد،چیشد
0 لایک
0 نظر
1396/09/19
نسیم
خیلی هم شاخ نبود اونطور ک میگفتن ـ
خوب بدجلف روبیشترمیپسندم😒😒😒😒😒😒😒😒
0 لایک
0 نظر
1396/09/19
سروش واشقانی فراهانی
خیلی فیلم خنده داری بود.مرسی از سازندش.مخصوصا اونجاش که میگه:خاموش کن گلابی،خاموووش
1 لایک
0 نظر
1396/09/16
نسیمم خیلی عالی بووووووود😻😻😻
1 لایک
0 نظر
1396/09/15
عسلی
حرف نداشت همه عالی نقشاشون رو بازی کردن خانم ویشکا اسایش خیلی باحال بودن خخخ
1 لایک
0 نظر
1396/09/05
آذین
عالیییییییی بود😘😘😘😘
0 لایک
0 نظر
1396/09/03
❤کیمیا❤ عالی
0 لایک
0 نظر
1396/09/03
پرناز خلیقی
وای خدا عالی بود مگه بهتر از اینم میشه😍😂💙
0 لایک
0 نظر
1396/09/01
عسلی
عالی عالی عالی عالی
0 لایک
0 نظر
1396/09/01
ملیکا
عالیه👍👍👍
0 لایک
0 نظر
1396/08/30
ترلان علیدوستی
لایییککککک👍
دوست جونی😘
0 لایک
1 نظر
1396/08/30
وروجک
😙😚
0 لایک
1396/08/30
وروجک
یعنی فقط خانم آسایش 😆🤣😂
فوق العاده عمل کرد 😁😆
0 لایک
0 نظر
1396/08/30
فاطمه هادی افتضاح واقعا فیلم داستان داشت !!! فقط فلش بک اونم از نوع مسخرش
0 لایک
0 نظر
1396/08/29
مانی حجاری
حتما این فیلم رو ببینید من میمیرم واسه این فیلم
1 لایک
0 نظر
1396/08/27
خیر اندیش
هم اکنون در شبکه نمایش خانگی
0 لایک
1 نظر
1396/08/24
فیلم بین
البته بصورت قاچاق
0 لایک
1396/08/24
فیلم بین
۲۹ آبان در شبکه نمایش خانگی
0 لایک
0 نظر
1396/08/24
عسلی
کاش زود تر بیاد نمایش خانگی
0 لایک
0 نظر
1396/08/19
هانی صباغ
یه هیچوجه با قسمت اول قابل مقایسه نیست و متاسفانه این آفتی است که گریبان عمده دنباله ها رو می گیره.
0 لایک
0 نظر
1396/08/06
مصطفی بختیارزاده
یک کمدی خوب که نیاز خانواده ها برای لذت بردن در کنار هم می باشد .
0 لایک
0 نظر
1396/07/26
شیرین شهنواز
در یک کلام مثل یکش عالی
0 لایک
0 نظر
1396/07/09
مهدیه مختاری
میشع اینجا فیلم دانلود کرد
0 لایک
0 نظر
1396/07/01
کامبیز
ارزش دیدن رو داره
0 لایک
0 نظر
1396/06/23
سیاوش
خیلی خوب بود من خودم رفتم سینما خیلی خندیدم
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
لیز
خیلی حرف رو خلاصه کنم :باحال ،خنده دار،گاهی هم مظخرف. 😛😛
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
ترلان علیدوستی
خیلی با حال بود از یکش خیلی قشنگ تر بود
0 لایک
0 نظر
1396/06/19
خیراندیش
این فیلم عالی بود خاطرات قدیما رو واسمون زنده کرد
0 لایک
0 نظر
1396/06/15
مینا
اخه هنوز روی پرده هست اگه اشتباه نکنم
0 لایک
0 نظر
1396/06/15
ترلان علیدوستی
یاسمین جون میاد زیاد بهش فکر نکن.خخخخخخ.
0 لایک
0 نظر
1396/06/14
یاسمن چرا به نمایش خانگی نمیاد؟؟؟
0 لایک
0 نظر
1396/06/14
_یکتا_
مثل نهنگ عنبر1عالی.
0 لایک
0 نظر
1396/06/13
علیرضا
برای ما دهه پنجاه وشصت که کلی خاطرات رو زنده کردفیلم جالبی بود ارزش دیدن را حتما داره با توجه به چند فیلم ضعیفی که دیدم این یکی من رو سر حال اورد
0 لایک
0 نظر
1396/06/11
الهه الهه خانم لطفا خواهش میکنم کناره اسمت یه چیزی بذار که کسی من وشمارو اشتباه نگیره
0 لایک
0 نظر
1396/06/07
الهه قشنگ ترین فیلم که اصلا آدم برای یکی دو ساعت همه غم ها رو فراموش میکنه
0 لایک
0 نظر
1396/06/07
ممدرضا
یه فیلم موزیکال جذاب که برا یکی دو ساعت شما رو شاد نگه میداره
0 لایک
0 نظر
1396/06/07
احسان
خوب بود اما نهنگ عنبر یک جذاب تر بود
0 لایک
0 نظر
1396/06/07
ترلان علیدوستی
خواهش ترانه جون
0 لایک
0 نظر
1396/06/05
سحر؟؟؟ ممنون از کمکاتون
0 لایک
0 نظر
1396/06/05
ترلان علیدوستی
ترانه جون به نظر من هم حرف ستاره جون درسته.از نظر من که عالی بود ولی نظر ها متفاوته عزیز دلم.
0 لایک
0 نظر
1396/06/03
تینا
عالیییییییییییییییییییی بودددد بهترررر اززززز یکش بوددددد
0 لایک
0 نظر
1396/06/03
ترانه فیلمش خوبه برم ببینم؟
0 لایک
0 نظر
1396/06/02
یاسان پارسائیان عالی بود خیلی خوب بود
0 لایک
0 نظر
1396/06/02
مهدی مهربانی
به نظرمن فیلمی بود که فقط داشتن به زور ادمو به خنده وا می داشت
نهنگ عنبر ۱ داستان داشت برعکس نهنگ عنبر ۲
البنه این نظر منه
0 لایک
0 نظر
1396/05/27
سارا
عالییییییییییییییی از مال یکش خیلییییییییییییییییییییییییی بهتر بود
0 لایک
0 نظر
1396/05/26
حسام متوسط بود
1 لایک
0 نظر
1396/05/17
نگین صراف خواه
فیلم عالی بود
0 لایک
0 نظر
1396/05/14
حسام نجفی پور اومده به نمایش های خانگی؟؟؟؟؟؟؟
0 لایک
1 نظر
1396/05/13
آلما _ام_حامی هنرمندان>3
هنوز نه
0 لایک
1396/05/13
آلما قابل توجه دوستانی که می‌خوان این فیلم و ببینند نتونستن تو سینما ببینن
این فیلم چهارده یا پونزده روز دیگه به شبکه نمایش خانگی میاد
1 لایک
0 نظر
1396/04/27
آلما من با مجید موافقم
1 لایک
2 نظر
1396/04/24
مجید
سپاس
0 لایک
1396/05/14
آلما _ام _ (حامی هنرمندان )♥
🙏🙏🙏
0 لایک
1396/05/26
نیلوفر
عالی بود مگه میشه آقای عطاران در فیلمی باشند اون فیلم بی نظیر و خنده دار وجذاب و .....نباشه
0 لایک
0 نظر
1396/04/23
علی حاتمی
بسیار فیلم بد و جلفی بود فقط رقص بود‌
1 لایک
1 نظر
1396/04/22
سیدمجتبی
احسنت موافقم
0 لایک
1396/05/08
غزل پورسرخ به دل من ک ننشست چون وسطاش یکم خنده دار بود اون قسمتش ک میرقصیدن من ک هیچی از فیلم نفهمیدم خیلی چرت و بی خود بود گشت محشررررررررررر بود
0 لایک
0 نظر
1396/04/21
سادات
من سبک طنز سامان مقدم رو دوست دارم اما این یکی افتضاح بود خیلی بد بود یعنی هیچی نبود فقط میرقصیدن همین
4 لایک
1 نظر
1396/04/14
سیدمجتبی
احسنتت
0 لایک
1396/05/08
حنا واای خیلی خوبه
0 لایک
0 نظر
1396/04/11
حسین
بهترین فیلم
0 لایک
0 نظر
1396/04/11
ثمین
فیلم خوب و خنده داری بود اما هیچ محوریت خاصی نداشت...
2 لایک
0 نظر
1396/04/09
Am Jf خوب
0 لایک
0 نظر
1396/04/05
سیاوش
ندیدم
0 لایک
0 نظر
1396/04/04
علیرضا
سینما رقص و اواز فقط برا هند نباید تقلید کرد سینما ایران باید سبک خودشو ادامه بده سینما ایران نبابد تقلید گر بشه بلکه باید مثل اقای فرهادی سبک ایجاد کنه
0 لایک
1396/04/20
ایمان خیلی خنده دار و عالی برا چی سانسور میکنن
0 لایک
0 نظر
1396/04/02
علیرضا
هر کارگردانی سبکی داره
ولی من نتونستم با نهنگ عنبر ارتباط برقرار کنم
2 لایک
0 نظر
1396/03/29
مهشاد
عالیه
0 لایک
0 نظر
1396/03/28
افرا
عالی بود کلی خندیدیم
0 لایک
0 نظر
1396/03/20
سید حسن شهابی
سینمای ما شده سیرک
1 لایک
0 نظر
1396/03/17
سید حسن شهابی
سینمای ما شده سیرک
1 لایک
0 نظر
1396/03/17
آرتین قشنگ مثل سری اولش
0 لایک
0 نظر
1396/03/17
کریس
وای از گشت 2 هم زیبا تر بود
0 لایک
0 نظر
1396/03/16
پارسا
عالی بود حرف نداشت مخصوصا قسمت رقصش
0 لایک
0 نظر
1396/03/14
یاسمن ایا نهنگ عنبر ۱. در نمایش خانگی است؟؟
0 لایک
1 نظر
1396/03/11
وروجک
بلللللللللله
0 لایک
1396/03/11
امیرحسن صیاد من چند وقت اخیر فیلم طنز زیاد دیدم این از همه ضعیف تر بود. به نظرم گشت 2 بهترین فیلم طنز پنج سال اخیر بود
0 لایک
0 نظر
1396/03/10
امیر
فیلم زیبا
0 لایک
0 نظر
1396/03/09
السا آرزو دارم فیلو زودی ببینم
0 لایک
0 نظر
1396/03/05
وروجک
چه عجله ای داری تازه اومده سینما
0 لایک
0 نظر
1396/02/23
رامین جنگجو
کی میاد شبکه نمایش خانگی؟؟؟
0 لایک
1 نظر
1396/02/23
حامد عابدی
فردا
0 لایک
1396/02/24
علی ابراهیم خیلی بد بود
1 لایک
0 نظر
1396/02/20
پژمان وحدت
کی میاد؟
0 لایک
0 نظر
1396/02/20
فاطمه هادی مگه شما دیدی مریم خانم
0 لایک
0 نظر
1396/02/17
مریم خیلی خوبه عالیی کارگردانی عالی نویسندگی عالیی
0 لایک
0 نظر
1396/02/17
شیرین شهنواز
نهنگ عنبر1 که عالی بود و تنها فیلمی بود که توی سالن سینما از خنده دل درد گرفتم
1 لایک
0 نظر
1396/01/31
یگانه یکش لنگه نداشت امیدوارم از اونم بهتر باشه و سریعتر بیاددد
1 لایک
0 نظر
1395/12/01
سیاوش انصاری
شما که ندیدین چطور فیلمو ارزیابی کردین
1 لایک
0 نظر
1395/10/17
فاطمه به نظر خیلی عالییییی میاد،چون که یکش محشرررر بود
1 لایک
0 نظر
1395/10/09
مهدی
فکر کنم خیلی باحال باشه
4 لایک
0 نظر
1395/09/28
سید سجاد امیری
نهنگ عنبر یک چطور بود مگه؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
0 لایک
4 نظر
1395/09/21
فاطمه
عالییییییییییی بود فقط همین
2 لایک
1395/10/09
آذین خانوم
برای یه فیلم سرگرم کننده خوب بود ولی نه بیشتر. کارگردان بیش از حد سعی میکرد از تماشاگر خنده بگیره.
1 لایک
1395/11/13
پژمان وحدت
عاااااالی
0 لایک
1396/02/20
یونس یزدی نیا
کارگردان سعی میکنه خنده بگیره یسری ها میگن چرا میخواد بیش از حد خنده بگیره. نمیتونه بخندونه باز میگن چرا فیلم خنده دار نیست. خب این کارگردان بدبخت چیکارکنه بابا
0 لایک
1396/02/20