ماه و پلنگ

‏ماه و پلنگ‏

 (1395)
6.1
رای شما:
0/10
بر اساس رای 157 کاربر
45 دقیقه
خانوادگی, درام
آی‌فیلم
آرشیوی

خلاصه داستان سریال تلویزیونی ماه و پلنگ
دزد برای هر خانه راه ورودی می‌یابد و شیطان در هر دل بهانه‌ی حضوری. حاج صنعان نعیمی باور داشت که 60 سال درِ دل را بر روی شیطان بسته نگاه داشته‌است و باور داشت این بسته بودن دل تا زمان مرگ ادامه می‌یابد تا اینکه...

آهنگ تیتراژ سریال ماه و پلنگ
پخش آنلاین موزیک
دانلود آهنگ

متن آهنگ ماه و پلنگ فریدون بیگدلی

با دروغو حیله دل بردی از من ساده ی احساسی

باورم شد حرفای خوبت رسیدی به چیزی که خواستی

پشت عشق تو هوس بودو با نقابت روبرو بودی

من بهت باختم دلو اما فکر نکن بازی و بردی

ابریه چشمای من اما خوب میشه حالی که پریشونه

خورشیدو باز دوباره میبینم دنیا که اینطوری نمیمونه

فرصتی که رفته از دستو نمیشه با گریه برگردوند

قلبی که شکسته شد دیگه نمیشه تیکه هاشو چسبوند

با دروغ نمیشه دل برد با دروغ نمیشه عاشق موند

تو هر رابطه ای باید از صمیم قلب صادق موند

از صمیم قلب صادق موند

ابریه چشمای من اما خوب میشه حالی که پریشونه

خورشیدو باز دوباره میبینم دنیا که اینطوری نمیمونه

نمیمونه، نمیمونه
نمایش بیشتر
آهنگ تیتراژ ماه و پلنگ با صدای فریدون بیگدلی
«احمد امینی»، کارگردان سریال «ماه و پلنگ» درباره انتخاب «ارجمند» برای نقش «صنعان» گفت:
«واقعا نقش صنعان نعیمی دشوار است و بجز داریوش ارجمند، مشکل بازیگر دیگری برای این نقش پیدا می‌شد و اگر هم این اتفاق می‌افتاد، نقش طور دیگری درمی‌آمد.»
«زهرا سعیدی» بازیگر سریال «ماه و پلنگ» درباره‌ی نقش خود گفت:
«نقش یک مادر را بازی می‌کنم که مثل دیگر مادرها مهربان، دلسوز و گوش به فرمان همسرش است. نقش همسر و دخترم را صدرالدین شجره و بیتا سحرخیز بازی می‌کنند.»
«بیتا سحرخیز»، بازیگر سریال «ماه و پلنگ» درباره‌ی نقش خود گفت:
«در این مجموعه نقش ملکا را بازی می‌کنم که وکیل است. او یک دختر مستقل امروزی است که به واسطه پرونده‌ای درگیر ماجراهایی می‌شود. من چهار سال بود که در سریالی بازی نکرده بودم. تحمل کردم تا کار خوب به من پیشنهاد شود تا این‌که فیلمنامه سریال ماه و پلنگ به دستم رسید.»
سوتی های سریال ماه و پلنگ (0 سوتی)
دیالوگ های سریال ماه و پلنگ (0 دیالوگ)
زمان پخش سریال ماه و پلنگ
زمان تکرار
پنهان شدن
روز: هرشب
ساعت: 14:30
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

سریال ارزش یک بار دیدن را دارد؟


سریال از لحاظ فنی با کیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار سریال غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام سریال، مفید و ارزشمند هست؟


مسائل مطرح در سریال جزو دغدغه‌های شما نیز هست؟


فضای این سریال با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای سریال مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از سریال ماه و پلنگ (از مجموع 43 رای)

ارزش تماشا
6.4
خوش ساخت
5.9
بازیگری
7.2
خلاقانه
4.4
محتوای مناسب
4.4
موضوع ملموس
4.1
مناسب خانواده‌
5.3
مناسب کودکان
3.6
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره سریال ماه و پلنگ (57 بررسی)
آنا جون
قشنگه بازی های عالی ویدا جوان شاهرخ استخری داستان آخرهای سریال معلوم می شود !
1 لایک
0 نظر
1403/10/22
دخترک مغرور
عالی مخصوصا نقش اقای ارجمند که در هر فیلمی شاهکار خلق میکنه
0 لایک
0 نظر
1400/02/12
طاها مزینانی
بدترین سریال ممکن!
بازی شاهرخ استخری چرا انقدر تو نقش مثبت بده!!!
0 لایک
0 نظر
1397/08/27
افسانه بانو خیلی بو بود و بازی ها به شدت ضعیف
2 لایک
0 نظر
1397/05/05
بیتا
یکی از شیرین ترین سریال هایی که تا حالا دیدم.
0 لایک
1 نظر
1397/02/18
وروجک
😑😐😕
1 لایک
1397/07/11
عســـل دیدن این سریال وقت تلف کردنه
بازی ها بسیار ضعیفه
مخصوصا شاهرخ استخری
بیتا سحرخیز هم که انگار داشت از روی کتاب میخوند دیالوگ هاشو
2 لایک
0 نظر
1397/02/13
ویدا بیات
بسیار ضعیف
پوچ و بی محتوا
با بازی گند استخری
3 لایک
0 نظر
1397/01/18
بهار خیلییی خوب بود ولی ارجمند باید کارش بهتر بود نه همش غم انگیز
0 لایک
0 نظر
1397/01/17
بهار فاطمه خوشت نمیاد ننویسسسس لطفا
0 لایک
0 نظر
1397/01/17
ملیکا
خوب بود
0 لایک
0 نظر
1396/08/30
فاطمه هادی مزخرف با بازی فاجعه مخصوصا استخری
2 لایک
0 نظر
1396/08/30
وروجک
من دوست نداشتم کار ضعیفی بود به نظرم
2 لایک
0 نظر
1396/08/30
غــــریبه
سریال خوبی بود...
0 لایک
0 نظر
1396/06/16
خیراندیش
این سریال عالی بودد با بازی خوب آقای استخری و خانم جوان
0 لایک
0 نظر
1396/06/16
آلما
سریال خوبی بود ولی محسن خیلی نامردی کرد
0 لایک
0 نظر
1396/04/23
نیما عالیه. برای این سریال همچین نمره ای خیلی کمه.
0 لایک
0 نظر
1395/10/17
رامین عالی مخصوصا بیتا جون
0 لایک
0 نظر
1395/10/10
مهدی
حالا شد یک نقد عادلانه
0 لایک
0 نظر
1395/10/06
حسین بختیاری البته اره نظر شمام درسته.من خودم با شما موافقم دیگه خیلی بخشش هم امکان نداره!!
1 لایک
0 نظر
1395/10/06
اسما ممتاز
سریال جذابی بود اما خیلی بی سروته تموم شد...حیف تایمی وک پاش گذاشتیم.
0 لایک
0 نظر
1395/10/04
محمد کامجو عالی
0 لایک
0 نظر
1395/10/04
محمد کامجو عالی
0 لایک
0 نظر
1395/10/04
رضا حسنوند چرا این همه زحمت می کشید و به خاطر نیم ساعت سریال را خراب میکنید...؟ منظورم پایان نامفهوم این سریال ...چی شد..؟
0 لایک
0 نظر
1395/10/04
حمیدرضا محمودی
سریال بی سر و ته با بازی های افتضاح
2 لایک
0 نظر
1395/10/03
یگانه وااااااای عالی بود شاید اخرش عجیب بود ولی به هر حال باحال بود
0 لایک
0 نظر
1395/10/03
محمدرضا اگه می فهمیدم قراره اینجوری تموم بشه، نگاه نمی کردم
0 لایک
0 نظر
1395/10/03
محمد علی حمزه پور
فقط به خاطر استاد ارجمند فقط همینو میگم:بسیار آبکی!!!!!!!!!!
0 لایک
0 نظر
1395/10/03
شهرزاد آخرین قسمتش ناتمام بود .
0 لایک
0 نظر
1395/10/02
مهدی
مسخره
0 لایک
0 نظر
1395/10/02
ملکا خیلی جالب بود
2 لایک
0 نظر
1395/10/01
ملکا این هم امروز قسمت اخرش بود
0 لایک
0 نظر
1395/10/01
روشنا هادی پور
چرت ترین فیلمی که دیدم همینه فیلم نامه خیلی ضعیفه این فیلم باعث شده از شخصیت هایی که دوست داشتم بدم بیاد
2 لایک
0 نظر
1395/09/29
مریم بهراد حال بهم زدن ترین سریالی که تا حالا تو تلویزیون پخش شده.
1 لایک
0 نظر
1395/09/29
حسین
خیلی چرته
2 لایک
0 نظر
1395/09/28
حمید عالیییی
0 لایک
0 نظر
1395/09/28
حدیث تاوقتی که پدر آرش اززندان بیرون اومد خوب بود بعدش مزخرف شددیگه خسته کننده است
0 لایک
0 نظر
1395/09/28
مبینا خبلی قشنگه من هرشب نگاه می کنم نه برای خودم و نه خانوادم اتفاقی افتاده درضمن من ملکا و محسن را خیلی دوست دارم
0 لایک
0 نظر
1395/09/28
رها پارسا دیگه واقعا ارزش دیدن نداره
0 لایک
0 نظر
1395/09/27
رها پارسا دیگه واقعا ارزش دیدن نداره
1 لایک
0 نظر
1395/09/27
بهاره نه متنش قشنگه نه بازی بازیگراش فقط بازیگرنقش ملکا قشنگ بازی کرده
0 لایک
0 نظر
1395/09/27
ستاره خیلیییییییییی مزخرف
1 لایک
0 نظر
1395/09/27
امیر دبیر
تک تک لحظاتش توهین به شعور آدم که هیچی کل بشریته!
2 لایک
0 نظر
1395/09/27
علی رمضانی افتضاحه فقط همین
3 لایک
0 نظر
1395/09/27
محمد محمدی
یه سریال مسخره که الکی کشش میدن،فیلمنامه مسخره‌ای هم داره.
2 لایک
0 نظر
1395/09/27
عارفه عالی
0 لایک
0 نظر
1395/09/27
مهدی۷ سریال قشنگیه ولی یه ذره مصنوعیه
0 لایک
0 نظر
1395/09/19
سید سجاد امیری
نظرتون درباره منظوم چیه؟ من تازه با این سایت و اپ آشنا شدم...
0 لایک
0 نظر
1395/08/25
منتقد
واقعا عالیه و تاثیر گذار
1 لایک
0 نظر
1395/08/24
چیستا
عالیه شخصیت های مورد علاقه من محسن(شاهرخ استخری) و ملکا(بیتا سحرخیز) هستن
2 لایک
1 نظر
1395/08/24
مبینا
واقعا
0 لایک
1395/09/28
مشاهده بررسی‌های بیشتر