دل‌شکسته

‏دل‌شکسته‏ (1387)
‏Heart Broken‏

7.1
رای شما:
0/10
بر اساس رای 1339 کاربر
110 دقیقه
درام, عاشقانه

خلاصه داستان فیلم سینمایی دل‌شکسته
داستان دلبستگی دو جوان با طرز فکر متفاوت و از دو خانواده مختلف است که مجبور می‌شوند با هم پایان‌نامه بدهند. بدین منظور برای آشنا کردن همدیگر از جهان‌های خود دوستان یکدیگر را به هم نشان می‌دهند و...

آهنگ تیتراژ فیلم دل‌شکسته
پخش آنلاین موزیک
دانلود آهنگ

دل شکسته

آهنگ تیتراژ دل‌شکسته با صدای
حواشی فیلم دل‌شکسته (0 حاشیه)
سوتی های فیلم دل‌شکسته (0 سوتی)
(خسرو شکیبایی): قدیما بهش می‌گفتن یقه آخوندی، الان بهش میگن یقه دیپلمات...
حالاشما بگو، آخوندامون دیپلمات شدن یا دیپلماتامون آخوند؟
شهاب حسینی (سید‌شهاب حسینی): تو همه ی اعتقادا اشتباه میشه
همیشه ام یه عده گرگن تو لباس میش!
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

فیلم ارزش یک بار دیدن را دارد؟


فیلم از لحاظ فنی و هنری باکیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار فیلم غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام فیلم، مفید و ارزشمند هست؟


بعد از پایان فیلم به آن فکر می‌کردید؟


فضای فیلم با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای فیلم مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از فیلم دل‌شکسته (از مجموع 87 رای)

ارزش تماشا
8.6
خوش ساخت
7.6
بازیگری
8.1
خلاقانه
7.4
محتوای مناسب
8.1
تفکربرانگیز
7.0
مناسب خانواده‌
8.2
مناسب کودکان
5.3
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره فیلم دل‌شکسته (58 بررسی)
بهار عابدی
فیلم زیبایی بود مخصوصا بازی آقای شهاب حسینی را خیلی دوست داشتم و دارم
2 لایک
0 نظر
1399/09/09
علیرضا
عالی بود
0 لایک
0 نظر
1398/07/24
کیمیا
عااااااالی
1 لایک
0 نظر
1398/06/23
یلدا
خیلی خوب بود هیچ وقت از یاد نمیره
4 لایک
0 نظر
1398/05/18
هدیه
همین دیروز برای صدمین بار دیدمش حرف نداره
3 لایک
0 نظر
1398/01/17
دهدشت
👌👌👌👌👌👌👌
0 لایک
0 نظر
1397/09/29
فاطمه نژاده
فیلمش عالی بود شهاب حسینی درخششی داشت توی این فیلم اونجایی که میگه نمیخوام خواهرم باشی خواهرم😂میخوام نفسم باشی؛ عالی بود
6 لایک
1 نظر
1397/06/16
پرزیوال
امتیاز نمیدی؟
0 لایک
1397/06/16
حسین مازندرانی بهترین فیلم سینما ایران
1 لایک
0 نظر
1397/06/11
حسین مازندرانی بهترین فیلم تاریخ سینما ایران
1 لایک
0 نظر
1397/06/11
سارا عالی بودددددد
0 لایک
0 نظر
1397/05/30
ماهور
تکرار نشدنیههه♥
0 لایک
0 نظر
1397/05/03
عسل فوق العاده بود
0 لایک
1 نظر
1397/04/30
پرزیوال
شما چرا امتیاز نمیدی بلد نیستی؟؟
0 لایک
1397/04/30
آقا علی
یعنی ابد ویک روز بهتر از دل شکسته بود
0 لایک
1397/04/27
یونس
در یک کلمه فیلم همه سلیقه ای رو طلب میکنه!!!!👍👍👍👍
3 لایک
1397/04/27
افسانه بانو
عالی
0 لایک
0 نظر
1397/04/26
آقا علی
فوق العاده
0 لایک
0 نظر
1397/04/26
هیوجکمن
نقطه ضعف=فریبا کوثری نقطه قوت=بیتا بادران
1 لایک
0 نظر
1397/04/19
عسلی
بیتا بادران یکم بچگونه بازی میکردن همین باعث افت فیلم میشد
0 لایک
0 نظر
1397/04/19
هیوجکمن
عالیه
1 لایک
0 نظر
1397/04/19
عسل خوب بود
0 لایک
0 نظر
1397/01/31
محمد محمدی
فیلم خیلی خوبی بود با بازیگرای خوبی فقط حیف که کم دیده شد
0 لایک
0 نظر
1397/01/27
توماج
یک فیلم فوق العاده بامعنی و پرمفهم احساسی با بازی محشر شهاب حسینی و مرحوم خسرو شکیبایی
1 لایک
0 نظر
1397/01/27
آرتاس منتیل
به نکته خوبی اشاره کردید.
آفرین
0 لایک
1396/12/07
آقا علی
آقا آرمان که از ابد و یک روز دفاع میکنی یعین اون فیلم نما از این اثر به یاد موندنی بهتر بود که به این۸دادی به اون ۱۰
0 لایک
1397/04/26
آرمان عسگری
بله بهتره
0 لایک
1397/04/27
مهناز خیراندیش
بسیار جالب و قشنگ بود
بازیا فوق العاده
نورپردازی عالی
فقط طراحی گریم یکم خوب نبود
ولی انقدر که فیلم محسنات داشت
این عیبش اصلا دیده نمی شد
0 لایک
0 نظر
1396/10/21
علیرضا مسجدجامعی
زیباست ...
0 لایک
0 نظر
1396/10/12
میریام
خیلی قشنگ بود
1 لایک
0 نظر
1396/09/16
عسلی
حرف نداره
0 لایک
0 نظر
1396/09/15
وانیل
واقعا آقای حسینی محشر بود البته چون خیلی دوسش دارم میگم
1 لایک
0 نظر
1396/08/17
♡تینا♡ نقش اقای رویگری اضافه بود واقعا
1 لایک
0 نظر
1396/07/21
♡تینا♡ البته از خانم بادران زیاد خوشم نیومد اما اقای حسینی مثل همیشه شاهکار کرد
1 لایک
0 نظر
1396/07/21
♡تینا♡ خیلی زیبا بود
1 لایک
0 نظر
1396/07/21
فیلم بین
👌👌👌
0 لایک
0 نظر
1396/07/21
ترلان علیدوستی قشنگ.
0 لایک
0 نظر
1396/07/01
آرشام فرامرزی فیلم خیلی خوبیه.بازی بیتا بادران شاهکار سیمرغ حقش بود بهش ندادن...
0 لایک
0 نظر
1396/07/01
حمیدرضا
فیلم بیادموندنی هست
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
میریام
خیلی خوشم اومد،قشنگ بود،بازی آقای شهاب حسینی عالی
1 لایک
0 نظر
1396/06/10
آرمان عسگری
شهاب حسینی عالی بود
1 لایک
0 نظر
1396/06/07
غــــریبه
عالی👌
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
آلما
قشنگ بود
0 لایک
0 نظر
1396/04/25
علیرضا
فیلم خوبی بود. شاید یکی از بهترین فیلمای زمان خودش. داستان قشنگ. ولی بازی بیتا بادران زیاد خوب نبود. و کمی ریتم کندی داشت آخرش.
1 لایک
0 نظر
1395/07/18
ژینا
جالب بود
2 لایک
0 نظر
1395/07/08
عرفان
خیلی دوست داشتم فیلم رو.
1 لایک
0 نظر
1395/06/17
آبذین
داستان و پایان بندی اش خیلی کلیشه ای بود
1 لایک
0 نظر
1395/06/15
رضا سعیدی نیا بسیار خوب بود چند بار دیدمش البته با فاصله زمانی مناسب
0 لایک
0 نظر
1395/06/14
ریحانه وااااااقعا آموزنده و عالی
1 لایک
0 نظر
1395/05/23
مبینا
شهاب حسینی واقعا عالی بود
2 لایک
0 نظر
1395/05/21
سید محمد م
فیلم جالبی بود بازی شهاب حسینی هم خیلی تاثیر گذار بود
2 لایک
1 نظر
1395/05/14
مبینا
واقعا
2 لایک
1395/05/21
مشاهده بررسی‌های بیشتر