ورود آقایان ممنوع

‏ورود آقایان ممنوع‏ (1389)
‏No Men Allowed‏

7.5
رای شما:
0/10
بر اساس رای 2762 کاربر
106 دقیقه
کمدی, عاشقانه

خلاصه داستان فیلم سینمایی ورود آقایان ممنوع
داستان این فیلم درباره مدرسه‌ایی غیرانتفاعی است که شاگردانش جزو بهترین‌های منطقه هستند و به عبارتی مدرسه‌ی نمونه است. مدیریت این مدرسه توسط خانمی با نام بیتا دارابی ( ویشکا آسایش ) که یک فمینیسم کامل است ، اداره می‌شود. خانم دارابی از آن دسته مدیرانی است که به هیچ عنوان اعتقادی به دبیر مرد ندارد و همیشه اطرافیان و شاگردان مدرسه را از معاشرت با مردان منصرف می‌کند و به آنها می‌فهماند که اصولاً جنسیت مرد چیز مزخرفی است!. اما با فارغ شدن دبیر شیمی مدرسه ، خانم دارابی مجبور می‌شود تا به منظور افزایش آمادگی شاگردان برای حضور در المپیاد شیمی و همچنین رقابت نزدیکی که با یک مدیر مدرسه پسرانه دارد....

برنده 1 و نامزد 2 سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر
48 امین اثر از 50 فیلم برتر منظوم
« ورود آقایان ممنوع » بدون سر و صدا در جشنواره فیلم فجر اکران شد و توانست محبوب ترین فیلم از نگاه تماشاگران شود. سیل نقدهای مثبت درباره این کمدی سبب شد تا تماشاگران بی صبرانه منتظر اکران عمومی این فیلم باشند. مطابق انتظار هم اکران این فیلم موفق بود و یکی از پرفروش ترین کمدی های سینمای ایران است.
سوتی های فیلم ورود آقایان ممنوع (0 سوتی)
دیالوگ های فیلم ورود آقایان ممنوع (0 دیالوگ)
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

فیلم ارزش یک بار دیدن را دارد؟


فیلم از لحاظ فنی و هنری باکیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار فیلم غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام فیلم، مفید و ارزشمند هست؟


بعد از پایان فیلم به آن فکر می‌کردید؟


فضای فیلم با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای فیلم مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از فیلم ورود آقایان ممنوع (از مجموع 142 رای)

ارزش تماشا
9.3
خوش ساخت
8.7
بازیگری
9.2
خلاقانه
8.7
محتوای مناسب
5.7
تفکربرانگیز
6.8
مناسب خانواده‌
8.5
مناسب کودکان
7.5
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره فیلم ورود آقایان ممنوع (114 بررسی)
آنا جون
خطر لو رفتن داستان
گاهی یک فیلمی با بیشترین امکانات باصطلاح هترپیشه کارگردان مشهور معروف افتضاحی ساخته میشه. تاسف انگیزه که یک مشت خدا بیخبر هم تعریف می کنند که اصلا فیلم سریال کمدی نمی فهمند چی هست ..!!
1 لایک
0 نظر
4 ماه و 2 هفته پیش
دخترک مغرور
بسیار خنده دار مخصوصا بازی ویشکا اسایش و رضا عطاران واقعا فوق العاده بود .
3 لایک
0 نظر
1399/11/21
کیان کیفیت فیلم برداری خوب نبود از نظر فنی از این دوربین‌ها بود که صبح رو بعدازظهر نشون میده .داستان فیلم که بماند ...
1 لایک
0 نظر
1399/09/02
محمد غفاری فر
فیلم بسیار زیبا و خنده داری بود
2 لایک
1 نظر
1398/08/29
فرید بهرامی
موافقم
1 لایک
1399/02/20
یلدا
یه کمدی که هیچ وقت قدیمی نمیشه
1 لایک
0 نظر
1398/05/06
سام کارگردان می خوام برم ببینم خوبه یا نه؟؟؟
1 لایک
3 نظر
1398/05/06
یلدا
عالی ببین
0 لایک
1398/05/06
مهدیه
کجاااااا دو دیقه بودی حالا😂
0 لایک
1398/05/07
آنا جون
اصلا نبین سطحش پایینه گریه داره مسخره کردن مردم شاگرد مدرسه وقیح کثیف
1 لایک
1403/09/19
مهدی حسینی
واقعا عالی بود.فیلمنامه ش خیلی خیلی خوب بود و بازی بازیگران هم درخشان بود من واقعا لذت بردم.
0 لایک
0 نظر
1398/02/28
غزل ههاها
خیلی خنده دار.بود
0 لایک
0 نظر
1398/01/17
هدیه
هروقت دلم میگیره اینو نگاه میکنم خیلی زود روحیه ادمو عوض میکنه
0 لایک
1 نظر
1398/01/17
آنا جون
سریال کمدی مهران مدیری پاورچین ببین اون فیلم افتضاح بود مسخره کردن یک مجرد بدبخت خنده داره لعنت به کارگردان بازیگران بیشعور پگاه *اهنگرانی* پررو وقیح بود لینجا عجب بد سلیقه
1 لایک
4 ماه و 2 هفته پیش
سپیده علیمرادی
رضا عطاران هم که جای حرفی باقی نمیذاره
0 لایک
0 نظر
1397/11/30
سپیده علیمرادی
ویشکا آسایش عاااالی
1 لایک
0 نظر
1397/11/30
سپیده علیمرادی
👌😍عاااااااالی👌😍عاااااااالی
0 لایک
0 نظر
1397/11/27
حمیدرضا خوش گفتار خیلی خنده دار بود. لذت بردم.عالی بود.
0 لایک
0 نظر
1397/11/26
حسین
من خودم به شخصه از این فیلم لذت بردم
0 لایک
0 نظر
1397/11/26
رادین
خیلی خیلی خیلی عالی عالی عالی و قشنگ بود فیلمش
0 لایک
0 نظر
1397/08/22
تهمینه
حالا ک فهمیدم قانون مورفی یعنی چی ، بنظرم میتونه قشنگ باشه
0 لایک
1397/09/03
علی فیلم بین
دلیل نمیشه که خانوم! اینی که میگین پوسته ی بیرونی فیلمه!
باید فیلم اکران بشه تا ببینیم پوسته درونی اش چی توی چنته داره.
0 لایک
1397/09/03
تهمینه
بله درسته !
ولی بعضی از فیلما رو میشه از روی پوستر و بازیگر هاش و کارگردانش یه حدس احتمالی زد
0 لایک
1397/09/04
تهمینه
مثلا اگه همین فیلم ورود آقایان ممنوع هنوز اکران نشده بود ،میتونستیم از روی بازیگراش و کارگردانش بفهمیم فیلم چجوریاس !!
یا همین وای امپول ،وقتی هیچکس ندیده نظر میده !!!!یعنی از اسم فیلم و بازیگراش همه فهمیدن فیلمه چجوریه
1 لایک
1397/09/04
علی فیلم بین
فکر کردم وقتی درباره خود مفهوم قانون مورفی گفتین این محتوای فیلمه که براتون مهمه. ولی بعد الان بحث قشنگ بودن یا نبودن فیلم ها رو اوردین روی بازیگر ها و عواملش که اتفاقا گول زننده ترین بخش سینمای کمدی ما حداقل توی چند ماه اخیره! اخیرا چند تا کمدی پر بازیگر گول زننده داشتیم که مخاطب ها از تماشاشون راضی نبودن. ولی به هر حال این اثار فروختن و به عبارتی حال سینما رو خوب کردن! ولی کسی نگفت که ایا حال مخاطب سینما رو هم خوب کرده یا نه!
از ته دل ارزو ام اینه که قانون مورفی هم حال سینما رو خوب کنه و هم حال مخاطبش رو.
0 لایک
1397/09/04
تهمینه
دیگر سخنی نیست .
منم همچین آرزویی میکنم برای سینمای ایران و مخاطبش
0 لایک
1397/09/04
سهیل
اگه یک روز دلتون گرفت برید این فیلمو ببینین/اگه یروز خیلی دلتون گرفت برید نقد این فیلم از رائفی پور رو ببینید(انفجار از خنده تضمینی)😉😉😉😉
2 لایک
6 نظر
1397/05/31
آرمان عسگری
داداش اونو ولش کن متوهمه بی نوا ساقیش خوب نیست
همش توهم توطئه داره هر کیم بر خلافش حرف بزنه میشه بیشعور بیسواد خودفروخته که میخواد مردمو گمراه کنه
3 لایک
1397/05/31
امیر نوربخش
احتمالا از نظر علفی پور فاصله ی بین دو ابروی عطاران تا فرق سرش عادی نیست و نماد شیطان پرستیه !!!
4 لایک
1397/05/31
s.n
قطعا شما سخنرانی های دیگر ایشون رو گوش نکردید بیشترین رکورد سخنرانی رو ایشون دارن
یعنی یکیشون از نظر شما خوب نیست
اینقدر که ایشون به فکر هستن یکی از مسئولین نیست
طرح های سیاسی ایشون ارائه دادن که اگر یکیشون اجرا میشد الان وعض مملکت این نبود
طرح های مهدوی و...
موقعی که ایشون داشتن از فراماسونری صحبت میکردن شیش سال بعدش تلویزیون یک مستند اشتباه در این موضوع پخش کرد ایشون سال 87 هشدار دادن
برید
کمتر کسی در ایران در باره جوانان صحبت میکنه در باره مشکلاتشون و ازدواج
اونوقت شما گیر دادین به یک نقد
برید سخنرانی کامل اون جلسه رو گوش کنید بعد نظر بدید
0 لایک
1397/06/17
s.n
لطفا در این موضوع برید سخنرانی های دیگر ایشون رو گ.ش بدید در هر موضوعی بعد نظر بدید
شما همتون گیر دادین یه یک سخنرانی درباره فراماسونری ایشون رکورد 30 سخنرانی در سال رو دارن اینقدر کلیشه ای فکر نکنید وقضاوت نکید
0 لایک
1397/06/17
سهیل
اینی هم که من گفتم ربطی به فراماسونری نبود.... نقد فیلم بود که همشو به فحشا ،مساِل جنسی و یهودیت ربط میداد
1 لایک
1397/06/17
طاها مزینانی
رکورد سخنرانی رو ایشون دارن چون نصف سخنرانی هاشون ساختگی و دروغه

چطور این فیلم رو می کوبن بعد از تتلو تو سخنرانیشون حمایت میکنن؟
2 لایک
1397/08/10
آقای۶۶ فیلم خوبی بود
0 لایک
0 نظر
1397/05/31
طاها مزینانی
عالی بود عالی!رضا عطاران گل کاشت
1 لایک
0 نظر
1397/05/22
امیرحسین
یکی از بهترین کمدی های تاریخ سینمای ایران
فوق العادس
3 لایک
0 نظر
1397/05/18
آنیتا یاقوتی
یک فیلم که از نظر من یهترینه و بسیار خنده دار
2 لایک
0 نظر
1397/05/01
رامین
در نوع خودش بهترین بود و خیلی خنده دار بود
2 لایک
0 نظر
1397/04/26
فاطمه نژاده
خیلی عالی بود
خیلی این فیلمو دوس داشتم بازی اقای عطاران و خانم اسایش خیلی خوب بود
4 لایک
0 نظر
1397/04/13
فرهاد
عالی
1 لایک
0 نظر
1397/04/12
سربازولایت
عالی
1 لایک
0 نظر
1397/04/12
ویدا بیات
عالی بود
1 لایک
0 نظر
1397/04/04
مانلی
فیلم بسیار عالی و زیبایی بود
0 لایک
0 نظر
1397/03/16
یسی فیلم درجه یک درباره دغدغه ازادی بانوان کشور 😙😙😙
0 لایک
0 نظر
1397/03/11
کتی هر چی ببینم ش کمه.خیلی طنز جالبی داره
1 لایک
0 نظر
1397/03/10
هیچکس.،.، عالی بود ۱۰۰ بار دیدمش
1 لایک
0 نظر
1397/02/31
فاطمه♡♡
فیلم جالبی بود
0 لایک
0 نظر
1397/02/25
امیر نوربخش
واقعا قشنگ بود
3 لایک
0 نظر
1397/02/21
عارفه
عالییییههه
0 لایک
0 نظر
1397/02/20
پروانه جالبه فیلم
0 لایک
0 نظر
1397/01/28
توماج
بهترین ساخته رامبد جوان جوان و بهترین فیلم رظا عطاران بعد از نهنگ عنبر 1 است چون واقا تمامی نکات بارز یک فیلم طنز زیبا و قشنگ را دار بود
0 لایک
0 نظر
1397/01/26
بهار نوحه سرا بازی اهنگرانیو خیلییییی دوست داشتم حقیقی
0 لایک
0 نظر
1397/01/19
بنیامین
بسیار عالییییی واقعا لذت بردم
0 لایک
0 نظر
1397/01/17
مینااااا بییی نظییییییییییییییررررررررررررررررررررررررر
عاااااااااااااااااااااااااااااااااللیییییییییییی
1 لایک
0 نظر
1396/12/25
ترلان علیدوستی خیلی خوووووب بود
0 لایک
0 نظر
1396/12/25
عسلی
بهترین فیلم رامبد جوان♥♥♥
0 لایک
0 نظر
1396/12/25
علیرضا مسجدجامعی
بسیار زیبا بود ...
0 لایک
0 نظر
1396/10/12
ملیکا
فوق العاده
0 لایک
0 نظر
1396/08/26
یونس
عالیه عالیه
0 لایک
0 نظر
1396/08/26
علیرضا علینژاد
جالب و سرگرم کننده بود .ولی میشد که بهترم بشه
0 لایک
0 نظر
1396/07/20
میریام
قشنگ بود
0 لایک
0 نظر
1396/06/10
هانا
یکی از شاهکار های سینمای ایران بود واقعا آقای رامبد جوان خودشو نشون داد عالی بود
0 لایک
0 نظر
1396/06/07
معصومه
ای کاش ستاره ها بیشتر از ده تا بود تا بهش بیشتر ستاره می دارم
0 لایک
0 نظر
1396/06/07
آرمان عسگری
جالب بود
0 لایک
0 نظر
1396/06/07
یاسان پارسائیان بهترین فیلمی که تو امرم دیدم بود خیلی قشنگ بود
0 لایک
0 نظر
1396/06/02
غزل خیلی باحاله
0 لایک
0 نظر
1396/05/25
جوجو
بهترین فیلم کمیدی
0 لایک
0 نظر
1396/05/21
طاها مزینانی
وای از خنده میترکی
0 لایک
0 نظر
1396/05/14
کریس فیلم بسیار کمدی زیبا جذاب در انتخاب بازیگران خلی هوشمندانه انتخاب کردند من فیلم را دوست داشتم
1 لایک
0 نظر
1396/04/27
فوضول
بهترین فیلم زتدگی من واقعا عالی
0 لایک
0 نظر
1396/04/27
یگانه هر موقع ببینی هر چقدر ببینی بازم تکراری نمیشه
0 لایک
0 نظر
1396/04/27
سجاد نبیونی
خیلی حال آدمو خوب میکنه این فیلم
0 لایک
0 نظر
1396/04/19
محمدرضا
جزو سه طنز برتر تاریخ سینمای ایران
1 لایک
0 نظر
1396/04/05
نفس من که باهاش حال کردم
0 لایک
0 نظر
1396/04/01
پارمیدا
هرچه بگم عالی کم گفتم فیلمی که کارگردانش رامبد باشه و بازیگرش رضا عطاران اون فیلم بی نظیره
1 لایک
0 نظر
1396/03/01
بهنام اکبری
یکی از بهترین فیلم های کمدی سینما
1 لایک
0 نظر
1396/02/24
فروزان شمس وای ک تا حالا سه چهار بار دیدم بازم میبینم از بس قشنگ بود مخصوصن خود رضا عطاران
1 لایک
0 نظر
1396/02/23
یونس یزدی نیا
معرکه بود. عالی عالی عالی عالی عالی.
عاشق اون صحنه بسکتبال بازی کردنشون شدم.
1 لایک
1 نظر
1396/02/23
فوضول
والیبال نه بسکتبال
1 لایک
1396/04/27
کیمیا وای واقعا عالیه.هر چقدر ببینمش سیر نمیشم
0 لایک
0 نظر
1396/02/21
سارا حمیدی واقعا یه کمدی عالی داره
0 لایک
0 نظر
1396/02/14
معصومه
هر بار که این فیلم رو میبینم یاد مدرسه خود می یوفتم چون خانم دارابی کپی مدیر من.

فیلم خیلی خوبیه عالی ی ی ی ی ی معرکه ه ه ه ه ه
0 لایک
0 نظر
1396/02/07
الینا
واقعا عالی بود
0 لایک
0 نظر
1396/01/10
فرزان
فیلم کمدیی است
0 لایک
0 نظر
1396/01/06
کمیل مکتوم استاندارد بود فیلم
0 لایک
0 نظر
1395/12/27
مهشاد
عالی
0 لایک
0 نظر
1395/10/21
ا.س.ب
خییییییییلی باحال بود.
خصوصیات این خانم دارابی دقیقا عین مدیر دوران دبیرستان منه. قشنگ شاگرداشو درک میکنم.
2 لایک
0 نظر
1395/10/05
علی احمدی
عالی
0 لایک
0 نظر
1395/09/29
نوید


عالی خیلی خوب بود مخوصا اقای عطاران
1 لایک
0 نظر
1395/09/01
امید
فوق العاده بود بهترین فیلم که تا حالا دیده بودم
0 لایک
0 نظر
1395/08/11
وروجک
کلا کارگردانی رامبد جوان بی نظیره مثل توطئه فامیلی،مسافران،پسر آدم دختر حوا
1 لایک
1 نظر
1395/08/10
پارمیدا
واقعا
0 لایک
1396/03/01
مشاهده بررسی‌های بیشتر