حواشی فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است» (7 حاشیه)

اکران مردمی فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است»، 8 آذر ماه سال 1396 با حضور «مجید صالحی»، «نیوشا ضیغمی»، «فرزاد حسنی»، «سپند امیر سلیمانی»، «بهنوش بختیاری»، «حسین ماهینی»، «آرش برهانی» و «علیرضا نیکبخت» برگزار شد.
«بهمن گودرزی»، کارگردان فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است»، در مورد استقبال مخاطبین سینما از فیلمش اظهار نظر کرد که:
«وضعیت مانند هر سال است و یک سری فیلم ساخته می‌شود و بخشی با استقبال مخاطب مواجه می‌شود و یک سری هم نه، این مسئله شامل نوسانی می‌شود که به نسبت قیمت بلیت این فروش‌ها بالاتر می‌رود، ولی اگر به نسبت ماهیت حساب کنیم درصد تعداد تماشاچیانی که کم و زیاد می‌شوند فرقی نمی‌کنند. اتفاقاتی مانند تبلیغات و ماهواره سال گذشته اتفاق افتاد که موثر بود، فیلم هایی که این شانس را داشتند از این پارامتر استفاده کنند بیشتر از قابلیتی که داشتند فروختند. امسال این گونه نبود و بعضی از فیلم‌ها فروش کمتری داشتند. در کل فکر می‌کنم امسال مانند سال‌های گذشته است.
«بهمن گودرزی»، کارگردان فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است» در مورد ژانر و گونه فیلمش اذعان کرد:
«اگر بخواهم گونه فیلم را بگویم باید از لفظ نقد اجتماعی یاد کنم اما نه آن تیپ فیلم‌های اجتماعی هنری که برای حضور در جشنواره‌ها تولید می‌شوند. این فیلم یک نقد اجتماعی است بر بستر کمدی موقعیت، ابدا لودگی یا نوعی از کمدی که سعی می‌کند با دیالوگ از مخاطب خنده بگیرد در اینجا نمی‌بینید و به جایش سعی شده موقعیت کمدی ایجاد شود و البته با ایجاد ماجراهای مختلف، فیلم پیش برود.»
«بهمن گودرزی«، کارگردان فیلم سینمایی "ثبت با سند برابر است" درباره فضای موجود در فیلمش گفت:
«به لحاظ ضرب‌آهنگ و ریتم، فضای تندتر و روان‌تری را در فیلم می‌بینیم یعنی سعی کرده‌ام منطبق با ذائقه تماشاگر این روزگار که جریان سیال و پویایی از سینما می‌خواهد دارم را پیش ببرم.»
«ثبت با سند برابر است» با فیلمنامه‌ای مشترک از «بهمن گودرزی» و «یزدان فتوحی» در ژانر کمدی- ماجراجویانه ساخته شده است.
«علی مسعودی»، نویسنده و بازیگر طنز تئاتر و سینما که در فیلم سینمایی «ثبت با سند برابر است» به عنوان بازیگر هنرنمایی کرده است، تصویری از پشت صحنه فیلم ثبت با سند برابر است را در صفحه شخصی خود منتشر کرد و نوشت:
«سلام دوستان جان. فیلم سینمایی ثبت با سند برابر است به کارگردانی «بهمن گودرزی» عزیز و دوست داشتنی، چند روزی هست که کلید خورده... آخ جون منم هستم.»
«نیوشا ضیغمی»، بازیگر فیلم «ثبت با سند برابر است» با انتشار عکسی از پشت صحنه این فیلم در صفحه اجتماعی‌اش نوشت:
«امروز، دربند، لوکیشن فیلمبرداری. پی نوشت: قلیان از وسایل صحنه هست و... (فیلم سینمایی ثبت با سند برابر است)»