حواشی فیلم سینمایی «اژدها وارد می‌شود!» (10 حاشیه)

بر خلاف جنجال هایی که قبل از پایان فیلمبرداری «اژدها وارد می شود» مبنی بر حضور مسعود بهنود در این فیلم شنیده می‌شد، در نسخه اکران شده‌ی این فیلم خبری از حضور این چهره سیاسی خارج نشین نبود. طبق برخی خبرها با مخالفت وزارت ارشاد با حضور مسعود بهنود، سعید حجاریان جایگزین وی در فیلم شد.
مانی حقیقی در ارتباط با ساخت فیلم‌اش در سکوت خبری گفت: "علت این که راجع به «اژدها وارد می‌شود» حرف نزدم این است که تماشاگر از صفر و بدون پیش داوری به تماشای فیلم بنشیند. دوست دارم ببینم وقتی راجع به فیلمی صحبتی نشده و پیش‌زمینه‌ای درباره‌ی‌ آن وجود ندارد، چه تاثیری روی تماشاگر می‌گذارد."
بعد از پذیرفته شدن فیلم در جشنواره برلین مانی حقیقی در اینستاگرام خود پستی را به اشتراک گذاشت که در آن نوشته بود: «اژدها وارد مى شود! به بخش مسابقه رسمى جشنواره فيلم برلين دعوت شد. به همه‌ی آدم‌هاى فوق‌العاده‌اى كه در ساختن اين فيلم در كنار من بودند تبريك مي‌گم.»
مانی حقیقی درباره‌ی اخبار منتشرشده مبنی بر ممیزی شدن فیلم گفت: «تا این لحظه من هیچ واکنشی از بخش ممیزی وزارت ارشاد دریافت نکرده‌ام، البته معنی آن این نیست که دریافت هم نخواهم کرد، اما هیأت بازبینی فعلا هیچ نظری نداده و قطعا واکنش بعدی من، به این نظرها بستگی خواهد داشت."
همایون غنى‌زاده کارگردان مطرح تئاتر در فیلم بازی می‌کند.
محل اصلی فیلمبرداری در قشم و بخشی از آن در تهران بوده است.
ترانه علیدوستی یکی از سرمایه‌گذاران فیلم است.
این دومین همکاری مانی حقیقی و کریستف رضاعى بعد از فیلم «کنعان» است.
نام فیلم ابتدا «شن، جن، ین» بود که بعداً تغییر یافت.
این چهارمین فیلم مانی حقیقی در مقام کارگردان است که با حضور کریستف رضاعی در مقام آهنگساز و پذیرفته‌شدن فیلم در بخش رقابتی برلین همراه بوده است.