حواشی «هانیه توسلی» (12 حاشیه)

در میانه‌ی فیلم ندارها از کارگردان فیلم خواسته شد که بازیگر نقش او را عوض کنند و همین موضوع فیلم را به تعطیلی پیش برد. با همه مشکلات ندارها ساخته شد اما بیل‌بردهای ندارها که یک سال بعد از ممنوع التصویر بودنش اکران شد پاره شد و رویش ماژیک کشیده می شد و او خودش در مصاحبه هایش اذعان داشته که هشت سالی که گذشت فشار زیادی بر روی هنرمندان بود و فضای ملتهب و ناخوشایندی وجود داشته است.
وی مدتی ممنوع التصویر و ممنوع الکار شد. اگرچه او همانند تعداد زیادی از بازیگران همواره سعی داشته خود را وابسته به هیچ جناحی نداند اما برخی فعالیت های وی نشان می دهد حداقل کشش او به کدام سمت است. حمایت مستقیم او در انتخابات ۱۳۸۸ از میرحسین موسوی و در انتخابات ۱۳۹۲ از حسن‌روحانی بر همه روشن و واضح یود که او دغدغه‌های‌سیاسی خودش را دارد. همچنین شرکت او در مراسم هفتادمین سال تولد سید محمدخاتمی و ژست های‌خاصش در آن جشن که سوژه رسانه ها شده بود تاکیدی بر این ادعاست. به خصوص که سید محمد خاتمی هم به تماشای یکی از نمایش های او (قرار) رفت و بازتاب‌های‌جالبی داشت. او همچنین در انتخابات اخیر در حوزه رای‌گیری با پوشیدن لباس و شال بنفش به گونه ای حمایت خودش را در عرصه انتخابات اعلام کرده بود. اما این حمایت ها به خصوص در سال 88 سبب شد تا ایشان مدتی را ممنوع الکار و ممنوع التصویر شود و گاهی تیزر فیلم هایی که سال های قبل بازی کرده بود مجوز پخش پیدا نمی کردند و باعث ایجاد مشکلاتی برای او می شد.
در مصاحبه ای با توصیف احساسات فراوان ناشی از نگهداری یک حیوان همچون گربه بیان داشت وقتی خیلی خسته است و به خانه می آید، یک بچه گربه را بغل می کند و احساس می کند مثل یک فیلتر عمل کرده و انگار محبتش به او بر می گردد!
یکی از کارهای جالبی که وی در صفحه شخصی خود انجام می‌دهد این است که او هر چند روز یکبار یک کتاب خوب به مخاطبان خود معرفی می‌کند و آنها را تشویق و علاقه‌مند می‌کند تا کتاب بخوانند. این کار او بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.
وی با اشاره به علاقه شخصی خود در مطالعه و معرفی کتاب اعتراف کرده است که بیش از پنجاه درصد کتاب هایی که در کتابخانه دارد، نخوانده است!
او در گفتگویی بیان داشت که شاید هیچ‌وقت بچه‌ای به دنیا نیاورد. چون کار بسیار سخت و پرمسئولیتی‌ست.
وی در گفت‌وگویی به فعالیتش در بنیاد کودک اشاره نمود. او در این گفتگو در خصوص ارتباطش با دختر بچه‌ای که کفالتش را به عهده گرفته است نیز سخن گفت.
وی در اینستاگرامش از حقوق میلیاردی مدیران دولتی گلایه کرد. او با اشاره به این نکته که این ارقام میلیاردی حقوق رسمی است و ممکن است درآمدهایی هنگفت‌تر وجود داشته باشد که در جایی ثبت نشود نسبت به این ماجرا ابراز نگرانی کرد.
در پی تسلیت نگفتن فوت مرتضی پاشایی، کاربران دنیای مجازی صفحه شخصی هانیه توسلی را مورد عنایت قرار دادند تا جایی که وی مجبور به بستن صفحه خود شد.
حضور برخی بازیگران همچون وی، لادن مستوفی، امیر جعفری، بهزاد فراهانی، رضا بنفشه‌خواه از حاشیه‌های همایش «تقدیر از عارف، حمایت از روحانی» در سال 92 بود. این همایش در هتل اسپیناس تهران برگزار گردید. این بازیگر در حین سخنرانی بهزاد فراهانی به گریه افتاده بود، وقتی با شاتر عکاسان مواجه شد، به کار آنها اعتراض کرد و خواست که از او عکس نگیرند.
وی به همراه نیکی کریمی در جشنواره بین المللی کن فرانسه حضور داشت.
پدرش، ابتدا مخالف‌ ورود وی به عرصه‌ی هنر بود، اما بعد که‌ دید ‌در این‌ زمینه‌ در حال‌ تحقیق‌ و مطالعه‌ است‌، تسلیم‌ علاقه‌اش‌ شد.