حواشی «زهرا سعیدی» (4 حاشیه)

ماحصل ازدواج زهرا سعیدی و مجید افشاریان چهار فرزند است. فرزند بزرگ «ایمان» با تحصیل در رشته تئاتر در حال حاضر مشغول به کار در زمینه کارگردانی، بازیگری و تدریس فیلمنامه‌نویسی است، پسر دوم «احسان» نیز پس از تحصیل در رشته مدیریت صنعتی با آموختن صدابرداری نزد «استاد دلپاک» در این شاخه از هنر فعالیت می‌کند. دو دختر دیگر «الهام» و «الناز» نیز به ترتیب در رشته‌های گرافیک و موسیقی فعالیت می‌کنند.
بعضی‌ها او را در کوچه و خیابان می‌بینند و می‌پرسند، چگونه می‌شود بازیگر شد؟ او نیز در جوابشان معمولا می‌گوید؛ اول دماغ‌تان را عمل نکنید(باخنده!) و از آن مهم‌تر علم و دانش خود را بالا ببرید ان‌شاءا... موفق می‌شوید.
در سال 1352 با «مجید افشاریان» که از پایه‌گذاران تئاتر در شیراز بود ازدواج کرد. همسرش مشوق خوبی برای اوست، به طوری که همفکری‌های ایشان در زمینه‌ی هنر موجب شده تا وی در مسیر درستی در کارش قرار بگیرد.
خانواده‌‌ی وی تا زمانیکه در مدرسه تئاتر کار می‌کرد با فعالیت هنریش مشکلی نداشتند اما از وقتی قرار شد به صورت حرفه‌ای این کار را ادامه بدهد مادرش مخالفت کرد! او نیز برای آن‌که مطابق با میل مادر رفتار کرده باشد برای ادامه تحصیل در دانشگاه رشته «ادبیات انگلیسی» را انتخاب کرد.