زخم کاری

‏زخم کاری‏

 (1400)
6.6
رای شما:
0/10
بر اساس رای 39 کاربر

خلاصه داستان سریال شبکه نمایش خانگی زخم کاری
– من عاشق زمستونای اینجام، قشنگ نیست؟ + قشنگه ولی سختی داره، پنج هزار کیلومتر پرواز می‌کنن فقط برای این که زنده بمونن. اولش خیلی ترسناکه ولی تهش خونه‌شونو پیدا می‌کنن. – اگه به تهش برسن. + بلد باشن می‌رسن.

حواشی سریال شبکه نمایش خانگی زخم کاری (0 حاشیه)
سوتی های سریال شبکه نمایش خانگی زخم کاری (0 سوتی)
دیالوگ های سریال شبکه نمایش خانگی زخم کاری (0 دیالوگ)
سوالات نظرسنجی ( 0 سوال)
نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از سریال شبکه نمایش خانگی زخم کاری (از مجموع 0 رای)

رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره سریال شبکه نمایش خانگی زخم کاری (28 بررسی)
ایرانی وطن دوست
وای که چقدر لوس و بیخوده این میثم.
بعد یه سوال. مگر بعد از صیغه نباید 4 ماه سمیرا صبر میکرد بعد با مالک ازدواج میکرد؟؟
2 لایک
0 نظر
1400/07/23
علی فیلم بین
خطر لو رفتن داستان
سریال خیلی خوبی بود، مهدویان نشون داد که قواعد ژانر مافیایی جنایی رو میشناسه و میتونه در حین اینکه هیجان و نبض مخاطب رو دست میگیره، داستان رو روان و جذاب تعریف کنه و همین طور ریتم رو هم میشناسه. ریتم تند لزوما به معنای شناخت درست از ژانر نیست، مهدویان وقتی قسمت اول رو با ریتم معمولی جلو برد اتفاقا احترام به ژانر کار بود چون شخصیت ها تازه داشتن معرفی میشدن و مخاطب توی فضای ریزآبادی و مالکی گونه غرق میشد! از قسمت دوم به بعد با یک ضرباهنگ سریع شاهد قتل های سلسله وار هستیم، مالک در محضر تعلیمات سمیرا( مریم امیرجلالی شعبه دوم! D:) و همین طور زنده شدن حس جاه طلبی درون خودش سعی میکنه تا به اصطلاح حق خودش رو بگیره. بازی ها هم به جان بخشیدن به نقشها کمک بسزایی کردن، از جمله اینکه جواد عزّتی و رعنا آزادی ور سنگ تمام گذاشتن، البته سعید چنگیزیان و هانیه توسلی و سیاوش طهمورث هم خوب بودن. بهترین قسمت بازی سیاوش طهمورث بعد از کشته شدن خان عمو توی قسمت سوم بود، اونم روی عکس مراسم ختمش! :) جایی که با یک صورت آلپاچینو وار یک طرف صورتش رو خوشحال کرده و طرف دیگه غضبناک! این دقیقا همون چیزیه که جاه طلبی و طمع رو به خوبی نمایان میکنه و طهمورث به خوبی از پس اش براومده. در کل درباره فیلمنامه و خط روایی نظرم اینه که کارگردان تا قسمت حدودا یازدهم درک درستی ازش داشته یعنی به خوبی از اول هم تیپ ها تبدیل به شخصیت میشن و هم موقعیت ها درست پردازش میشن ولی در قسمتهای پایانی( به خصوص دو قسمت آخر) عجله و بی ذوقی دیده میشه، مثل بازگشت ناصر و اینکه کارهاش یکدفعه ای درست شده و به خاطر مواد مخدر هم کسی دنبالش نیست! یا اینکه یکباره برخلاف ذاتی که قبلا ازش دیدیم که بی عرضه خطاب شده، میره خدمتکار مالک رو به همراه حاج مظفر و اخوان قتل عام میکنه!! اینها یک مقدار متناقض هستن با شخصیت این کاراکتر ولی درباره منصوره و انتقام پایانی اش تقریبا باورپذیری وجود داره چون متوجه شدیم که از عشق نافرجام اش به مالک چقدر گله داره و تاکید زیادش روی گذشته ی تلخ هم انتقامش رو منطقی جلوه میده. درباره تدوین هم به نظرم باسلیقه انجام شده بود، دارک کات ها رو زیاد دوست نداشتم ولی بعضی جاها کارکرد داشتن. دوربین هم نسبت به کارهای سینمایی مهدویان بیشتر آروم گرفته! :) کارگردان توی زخم کاری به هلی شات هم علاقه ویژه ای نشون داده! :) توی سکانس قسمت دوم که ماشینهای ناصر و مالک سعی داشتن از هم جلو بزنن، هلی شات خوب روی کار نشسته بود و البته جالب . یک نکته ای هم که بد نیست اضافه کنم و از سایت زوم جی وام گرفتمش اینه که یکی از ضعفهای زخم کاری نشون ندادن اتاق فکر مافیاست یعنی ما بیشتر نتیجه تفکر و تصمیم هاشون رو میبینیم تا چیزی که واقعا توی فکرشون میگذره. در کل سریال زخم کاری ترازوی پوئنهای مثبتش به منفی کاملا میچربه و در کنار قهوه تلخ، قورباغه و هیولا از بهترین آثار شبکه نمایش خانگی ایران به حساب میاد.
3 لایک
1 نظر
1400/07/13
محسن زیدی
دیدگاه بسیار دقیق و عالی بود.
0 لایک
1401/05/21
دارا
خب بالاخره این سریالم تموم شد
تبریک به مهدویان خوب ساخت و خوب تموم کرد
کاری که جیرانی و هومن سیدی با سریالای نهنگ آبی و غورباقه نتونستن بکنن (هر دو ضعف پایان داشتن)
پایان تمیز و خوب و عبرت آموزی داشت

اما بریم سراغ بازیگرا
1)جواد عزتی بسیار عالی بود و شاید بهترین بازی خودشو به نمایش گذاشت
2)رعنا آزادیور هم بهترین بازی خودشو به نمایش گذاشت - کاریزماتیک بود و قطعا شایسته جایزه و تقدیر - یک تنه سطح بازیگری زنان ایران در نقش منفی رو یه پله ارتقا داد - شخصا دوست داشتم سمیرا دیوونه نمی شد و و تو جنگ و دعوا می میرد !!!
3)میثم و مائده : علی رغم انتقاد ها بهشون ولی بازم بد نبودن
4)سایر بازیگران خوب هم ناصر و منصوره و حاج عمو و مظفری که زیبا بازی کردن

در این 15 قسمت
بهترین اپیزود قسمت 7 بود و اون صحنه تاریخی خیانت مالک به منصوره با ترکیب موسیقی پر ضرب و قشنگش بسیار خوب در اومد

اعتراض ها به سانسور این سریال قابل قبول نبود چون همینجوری هم خیلی از عرف هارو رد کرده بود و به تصویر کشیده بود خصوصا در داستان پر از عشق و خیانتش - حالا حذف یکی دو سکانس جزئی انقدر لوس بازی نداره - دست مهدویان رو اتفاقا باز گذاشته بودن

نقطه ضعف مهدویان یعنی دوربین و فیلمبرداری هنوز حل نشده و باید اصطلاح و تقویتش کنه

در کل از نظر من این سریال بهترین اثر شبکه نمایش خانگی بوده تا الان (یک پله بالاتر از شهرزاد و غورباقه)
3 لایک
2 نظر
1400/06/21
علی فیلم بین
سلام، دارا خوبی؟ بعد یک قرن دوباره اومدم! :)
شهرزاد به اندازه قهوه تلخ، قورباغه، هیولا و زخم کاری خوب نبود چون فیلمنامه این کارها دقیق تر از شهرزاد نوشته شده بودن، البته چندان موافق نیستم که کار طنز رو بخوام با ملودرام تاریخی عاشقانه مقایسه کنم که اسم قهوه تلخ و هیولا رو آوردم ولی از نظر سلیقه ای برخورد کردم.
به نظرم پایان زخم کاری هم ایراداتی داشت، از جمله قرار دادن پایانی با پیروزی مطلق اخلاق توی یک سریال با جنبه مافیایی و جنایی! دو قسمت آخر یک مقدار بی ذوق ساخته شده بودن و به اندازه هر کدوم یک ستاره کم میکنم و به نظرم هشت براش نمره مناسبیه
البته قبول دارم که پایان قورباغه هم ایراد داشت، یک جور هارمونی کار رو بهم ریخته بود، انگار که توی چهارده قسمت داستان تموم شده بود و یکباره رفتن فیلم سینمایی قورباغه رو ساختن توی تایلند برای قسمت پانزدهم!!
1 لایک
1400/07/13
دارا
سلام علی جون خوش اومدی

اره قهوه تلخ و هیولا بسیار خوب بودن منتها چون طنز بودن نگفتم

در مورد پایان هم به نظرم خوب خصوصا در قیاس با سریالای دیگه
یک درجه بالاتر از اونا بود
1 لایک
1400/07/13
یوسف
آره مخصوصا آخرش که بینظیر بود با اون موسیقی درجه یک و بازی عالی جواد عزتی و بقیه بازیگران

حتما اونایی که ندیدن برن ببینن عالیه کیف میکنین
1 لایک
1400/06/21
یوسف
وای این سریال عالیه

بی نظیره سه قسمت دیگه مونده کاش هر روز میومد
میشه گفت از قورباغه هم بهتره
1 لایک
0 نظر
1400/05/31
مشاهده بررسی‌های بیشتر