مصادره / نقد

موقعیت های خنثی، روایت چندپاره و راوی دوگانه

کاوه قادری : نخستین فیلم بلند سینمایی مهران احمدی یعنی «مصادره»، داستان اصلی اش را از طریق یک روایت غیرخطی فلاش بک گونه، به نحوی اتوبیوگرافیک، در گذر از موقعیت ها و پیشامدهای زمانی مختلف، با محوریت تأثیر موقعیت ها و رویدادهای زمانی و تاریخی بر زندگی شخصیت های اصلی ما تعریف می کند.
موقعیت های خنثی، روایت چندپاره و راوی دوگانه
21 فروردین 1397
شناسه نقد : 6333067
منبع: مد و مه
در دنیای اینترنت
هنوز کسی برای این مطلب نظری نگذاشته است. اولین نفری باشید که نظر می‌دهید
نظرات مردم (0 نظر)