آخرین بار کی سحر را دیدی؟ / نقد

وقتی فیلم، نزد مؤلف‌اش، «اصالت وقوع» ندارد!

کاوه قادری : فرزاد مؤتمن البته به لحاظ تکنیکی کوشیده در دنیای جدید نیز زیست بایسته و متناسب را داشته باشد؛ دست کم نشان به آن نشان که کوشیده از طریق کات‌های پرتعداد و دکوپاژ و تقطیع‌های پی در پی، ریتم تدوین فیلم را شتابان و حادثه‌ای کند.
وقتی فیلم، نزد مؤلف‌اش، «اصالت وقوع» ندارد!
14 مهر 1397
شناسه نقد : 9866651
منبع: مد و مه
هنوز کسی برای این مطلب نظری نگذاشته است. اولین نفری باشید که نظر می‌دهید
نظرات مردم (0 نظر)
مسعود فراستی: من در سینمای ایران چنین پلیسی را به یاد ندارم که قابل مقایسه با پلیس‌های سینمای دنیا باشد...
مسعود فراستی: کارگردان کار سختی را قبول کرده و توانسته کارش را انجام دهد/ در این فیلم تروریست قصه به شد...
طلا / نقد
مسعود فراستی: مسعود فراستی: طلا بهترین کار پرویز شهبازی است/ شوخی‌های ریزی در فیلم وجود دارد که خیلی خو...
علی سالاری نسب: سرخ‌پوست محتوی و فرم بی‌نظیری دارد، جاویدی میزانسن و دکوپاژ تحسین‌برانگیزی داشت، موسیقی م...
مسعود فراستی: فیلمسازی که این اثر را ساخته پشت سینمایی ندارد. معلوم است فیلمساز کلا یک کازابلانکا دیده!...
طه محمدی: حکایت جدال بین وظیفه و قانون، رفاقت‌ها، غیرت و منطق، وطن پرستی است. اگرچه که ابعاد فنی فی...