مرگ ماهی / نقد

نقدی به ساختار بی‌هویت فیلم «مرگ ماهی»

مرتضی اسماعیل‌دوست : فیلم «مرگ ماهی» از مرگ مادر آغاز می‌شود و در همان ایده باقی می‌ماند اما نویسنده و فیلمساز به جای بهره‌گیری از عناصر سینمای معرفت‌شناسی در میان قاب‌های رنگ و وارنگ فیلمبردارش که از جسد مادر، قدیسی والا ساخته است، گم می شود!
نقدی به ساختار بی‌هویت فیلم «مرگ ماهی»
18 خرداد 1395
شناسه نقد : 5706482
منبع: آوینی فیلم
هنوز کسی برای این مطلب نظری نگذاشته است. اولین نفری باشید که نظر می‌دهید
نظرات مردم (0 نظر)