ناردون

‏ناردون‏ (1394)
‏Nardoon‏

5.2
رای شما:
0/10
بر اساس رای 526 کاربر
کمدی, خانوادگی
اکران شده در 1395/05/20

خلاصه داستان فیلم سینمایی ناردون
داستان این فیلم درباره جمعی از مردم یکی از محله های لاهیجان است که درگیر جریان های مرتبط با روستای خود می شوند. داستان فیلم با موضوع مخارج عروسی و عزا شروع می شود و....

این فیلم ابتدا قرار بود در تفرجگاه تفریحی تنگه چل چای و روستاهای اطراف شهرستان مینودشت فیلمبرداری شود ولی به علت مساعد نبود آب و هوای آن منطقه، به شهر لاهیجان در استان گیلان منتقل شد.
موسیقی فیلم «ناردون» ابتدا قرار بود توسط محمدرضا علیقلی ساخته شود اما در نهایت بهزاد عبدی آهنگسازی کار را بر عهده گرفت.
به گفته‌ی فریدون حسن‌پور، روستای آهندان به دلیل موقعیت کم نظیر، خانه‌های قدیمی و آشنایی قبلی در سریال «گذر از رنج‌ها» برای این فیلم انتخاب شده‌است.
سوتی های فیلم ناردون (0 سوتی)
دیالوگ های فیلم ناردون (0 دیالوگ)
جزئیات بیشتر از فیلم ناردون
پخش کننده: رسانه‌ی فیلمسازان
میزان فروش: 3،989،410،000 تومان
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

فیلم ارزش یک بار دیدن را دارد؟


فیلم از لحاظ فنی و هنری باکیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار فیلم غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام فیلم، مفید و ارزشمند هست؟


بعد از پایان فیلم به آن فکر می‌کردید؟


فضای فیلم با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای فیلم مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از فیلم ناردون (از مجموع 54 رای)

ارزش تماشا
5.1
خوش ساخت
4.5
بازیگری
3.3
خلاقانه
3.9
محتوای مناسب
0.6
تفکربرانگیز
3.3
مناسب خانواده‌
6.6
مناسب کودکان
8.0
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره فیلم ناردون (58 بررسی)
پرزیوال
واقعا متأسم براتون
4 لایک
0 نظر
1397/07/24
سپنتا ملکی
خوب بودیکم کمدی بود.
0 لایک
0 نظر
1397/01/05
عسلی
اصلا خوب نبود
3 لایک
0 نظر
1396/12/26
طاها مزینانی ما از خنکیش خندمون گرفت خخخخ
همه جاش مضخرف به جز جایی که آقای گرجستانی عین روح زنده میشد
1 لایک
0 نظر
1396/11/17
فاطمه هادی مزخرف
1 لایک
0 نظر
1396/10/07
مهناز خیراندیش امشب ساعت
۲۱
از شبکه آی فیلم
0 لایک
0 نظر
1396/09/30
احسان
فیلم متوسطی بود و اندکی خنده رو هم روی لب مردم می نشوند
0 لایک
0 نظر
1396/06/08
متین
واقعا ضعیف بود
1 لایک
0 نظر
1396/02/31
معصومه آخه کجاش خنده دار بود که مردم می گفتن ما از خنده قش کردیم
2 لایک
0 نظر
1396/02/15
افرا
مزخرف
0 لایک
0 نظر
1396/01/24
روژین عبدالرحیمی مسخره به تمام معنا
0 لایک
0 نظر
1396/01/11
کامران ترابی مزخرف ، نمیدونم چرا جزء پرفروشترین فیلمهای سال95 شده.اصلأ ارزش دیدن نداشت.
0 لایک
0 نظر
1396/01/04
ثمین
چرت
0 لایک
0 نظر
1395/12/28
نسیم
اگه میخوایدبه شعورتون توهین شه بخزید
0 لایک
0 نظر
1395/12/14
نسیم
افتضاح چرت مسخره احمقانه
0 لایک
0 نظر
1395/12/14
یونس
فیلم خوبی بودبدون بدآموزی ولی زیادخنده دارنبود
0 لایک
0 نظر
1395/12/02
مسعود
چرت
0 لایک
0 نظر
1395/11/28
کیمیا
گندددددددد
0 لایک
0 نظر
1395/11/21
مهدی
خوبه من دوست داشتم
0 لایک
0 نظر
1395/11/17
ترانه زمانی
نه خوب نبود البته این نظر شخصیه
0 لایک
0 نظر
1395/11/17
ابوالفضل صالح پور
عالیه
0 لایک
0 نظر
1395/11/17
مهدی محکمی
خیلی چرته اصلا نبینید
1 لایک
0 نظر
1395/11/16
حمید خسروی
متوسط بود
1 لایک
0 نظر
1395/11/15
پریساغلامی من ک تاحالا ندیدم ولی تعریفشو شنیدم باحاله
0 لایک
0 نظر
1395/11/14
وروجک
بد نبود اما در حدی نبود که فکر میکردم و اصلا در حد لیلا اوتادی نبود
0 لایک
1 نظر
1395/11/04
حمید خسروی
مگه لیلا اوتادیم بازیگره هیچ سابفه خوبی نداره
0 لایک
1395/11/15
محمد مسخره مسخره
0 لایک
0 نظر
1395/11/03
مهدی
خوبه ارزش چند بار دیدنو داره
0 لایک
0 نظر
1395/11/03
سینافتاحی
داغووون نبینید
0 لایک
0 نظر
1395/11/02
عارف طاووسی
یعنی واقعا ابکی و مزخرف ارزش وقت گذاشتن نداره و به هیچ عنوان خنده دار نیست
1 لایک
0 نظر
1395/08/09
ابوالفضل نریمانی
از غافله طنز عقبه!!!!؟
2 لایک
0 نظر
1395/07/25
شکیبا حاج حیدری فیلم خوبی بود من پسندیدم
0 لایک
0 نظر
1395/07/22
مملی
فیلم بود یا مسخره بازی فیلمش ما قبل بد بود
0 لایک
0 نظر
1395/07/07
سبحان مهدیزاده
عالی
0 لایک
0 نظر
1395/06/30
سمانه به نظر من خیلی فیلمنامش ضعیف بود ولی بازیگرای خوبی داشت
0 لایک
0 نظر
1395/06/29
اندیکا خیلیییی خندیدیم عاولی
0 لایک
0 نظر
1395/06/25
تارا
به نظرم خیلی مسخره بود
2 لایک
0 نظر
1395/06/20
علی نسیمی
هیچ کیفیت نداشت
2 لایک
0 نظر
1395/06/19
مهدی
فیلم به شدت در حد تلوزیون بود و ضعیف بود
0 لایک
0 نظر
1395/06/18
شایان
خییییییییییلی چرته نبینید فیلمو
0 لایک
0 نظر
1395/06/17
شایان
خییییییییییلی چرته نبینید فیلمو
0 لایک
0 نظر
1395/06/17
عسل عالی
0 لایک
0 نظر
1395/06/16
معین خوبه
0 لایک
0 نظر
1395/06/15
فاطمه عالی دمتون گرم
0 لایک
0 نظر
1395/06/12
آبذین بروبابا
0 لایک
0 نظر
1395/06/12
آبذین خیلی زیبا بود
0 لایک
0 نظر
1395/06/11
میم.پ واقعا مضحک بود.
مخصوصا با اون لهجه ها که آبروی تمام گیلک زبان ها رو برد. کاملا تصنعی
0 لایک
0 نظر
1395/06/10
امیرعباس
فیلم عالی هستش
0 لایک
0 نظر
1395/06/10
امیر حسین عالی بود مخصوصا آهنگ هاش
0 لایک
0 نظر
1395/06/07
علیرضا
ولی سوژه ی خوبی رو انتخاب شده بود
شوخی با مرگ ک فک کنم اولین کسی ک اینکارو کرده ...
یکم بیشتر بهش میپرداخت دیگه عالی میشد
0 لایک
0 نظر
1395/06/02
علیرضا نجفی زاده
وای عالی پول نوش جونتون
1 لایک
0 نظر
1395/05/30
ایدا فرهمند عالیه
1 لایک
0 نظر
1395/05/27
مبین لطیفی
خوب
1 لایک
0 نظر
1395/05/25
علی توپپپپپپپپ
1 لایک
0 نظر
1395/05/24
ارزو اشغال
0 لایک
1 نظر
1395/05/23
پویا
خفهههههه!!!
0 لایک
1395/05/27
مشاهده بررسی‌های بیشتر