خندوانه

‏خندوانه‏

 (1392)
7.9
رای شما:
0/10
بر اساس رای 699 کاربر
مسابقه, گفت و گو محور
نسیم
آرشیوی

خلاصه داستان برنامه تلویزیونی خندوانه
برنامه با مقدمهٔ رامبد جوان شروع می‌شود و پس از آن او و حضار تیتراژ شاد برنامه را می‌خوانند. بعد، مهمان برنامه را همراه با تشویق به داخل دعوت می‌کنند. گفتگو با مهمان شروع می‌شود که با شوخی و خنده همراه است. در پایان از مهمان برنامه خواسته می‌شود که پنج ثانیه به سمت دوربین لبخند بزند و تا به بهترین لبخند هفته رای دهند. در طی برنامه نیما شعبان نژاد و جناب‌خان کارهای خنده‌داری انجام می‌دهند.از بخش‌های دیگر برنامه می‌توان به استندآپ کمدی، مسابقه، گزارش و میان برنامه اشاره کرد.

آهنگ تیتراژ برنامه خندوانه
مشاهده همه
پخش آنلاین موزیک
دانلود آهنگ

خندوانه

آهنگ تیتراژ خندوانه با صدای سیدهومن شاهی
محمد ساسان: برنامه‌هایی است که با محوریت گفت و گو کار خودش را در فصل اولش آغاز کرد و رفته رفته با اضافه کردن بخش‌های متنوع و جذاب توانست نظر بسیاری از مخاطبان رسانه ملی را بخود جلب کند.عنصر گفت‌وگو همچنان بعنوان یکی از بخش‌های جذاب این برنامه وجود دارد و با طنازی‌های جناب خان در مواجهه با مهمان برنامه دیدنی‌تر نیز می‌شود.
محمد صادق عبداللهی: عوامل خندوانه و ناظرین پخش قطعا می‌دانند مخاطب این برنامه خانواده‌هایی هستند که عموما با کودکان و نوجوانان خود به پای تلویزیون می‌نشینند و توقع دارند محتوای آنچه که مشاهده می‌کنند نیز مناسب با فضای خانواده باشد و قطعا این بهانه که "این نوع از شوخی‌ها در همه جا وجود دارد" و یا چسباندن صفت "بی‌ظرفیت" به منتقدین نمی‌تواند دلیلی قانع کننده برای پخش هر شوخی باشد.
بهرخ گنجی: تعداد برنامه‌های سرگرم کننده مثل "ادابازی" و«خندوانه» کم است اما باید "اندیشه" را گسترش داد و فرصت‌های بیشتری به برنامه‌سازان خلاق داد و انتقاد منصفانه کرد نه مقرضانه ....
هفت صبح: رامبد جوان فینال «خنداننده شو» را به جای استودیو «خندوانه» در سالن همایش های برج میلاد برگزار کرد تا این گونه عظمت مسابقه را به رخ بکشد. این اتفاق اما تبدیل به پاشنه آشیل شد؛ چرایی اش را در این گزارش بخوانید.
حواشی برنامه خندوانه (0 حاشیه)
سوتی های برنامه خندوانه (0 سوتی)
دیالوگ های برنامه خندوانه (0 دیالوگ)
زمان پخش برنامه خندوانه
زمان پخش
پنهان شدن
سوالات نظرسنجی ( 7 سوال)

برنامه جذاب است؟


مجری برنامه کاربلد است؟


مهمان‌های برنامه مناسب هستند؟


برنامه جدید و غیرتکراری است؟


برنامه آموزنده است؟


آیا برنامه برای طرح یا حل یک مسئله تلاش می‌کند؟


آیتم‌های برنامه متنوع و مرتبط هستند؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از برنامه خندوانه (از مجموع 214 رای)

جذاب
8.7
مجری حرفه‌ای
8.7
مهمان‌ مناسب
7.4
خلاقانه
7.9
محتوای آموزنده
8.0
مسئله‌محور
8.4
آیتم‌های مناسب
8.6
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره برنامه خندوانه (2933 بررسی)
کاشف استعداد سحر
ای کاش سیروان و زانیارم بیارن ....................................
1 لایک
0 نظر
1399/03/22
خانم حقانی
عاااااااااااااااااااالی بود با آیتم و برنامه های فوق العاده و با مهمان های درجه یک
1 لایک
0 نظر
1398/06/14
سامی سامی عااللیی
0 لایک
0 نظر
1398/05/22
محمدامین مهراد
برنامه ی خوبی بود .
بهتر هم می تونست باشه .
ولی در کل مناسب و مقبول بود ، رامبد هم اجرای مسلطی داشت .
1 لایک
0 نظر
1398/04/10
طرفدار میلی بابی براون
بله درسته
0 لایک
1398/03/25
مجتبی
اقا یه برنامه که تموم شد هی تکرارشو که نمیذارن...بسه دیگه....................................................
5 لایک
0 نظر
1398/01/29
زهرا ~
ویژه برنامه های عیدشون چه خوبه قشنگ میخوان تو اوج خدافظی کنن👏👍
3 لایک
1 نظر
1398/01/03
طرفدار میلی بابی براون
زمستون میاد خودش گفت
1 لایک
1398/04/03
غــــریبه
😁یادش بخیــر چه چالشی بود اینجا🙁

بازم خنــدوانه میبینید یا نه🙂

قسمت مســابقش فقــط👌
3 لایک
0 نظر
1397/12/14
رضا خزائیان
عالی
2 لایک
0 نظر
1397/12/01
فاطمه نژاده
درسته یه جایی باید تموم بشه،...ولی نبودشم سخته
5 لایک
1397/11/13
رادین
آره خوب بلاخره باید تموم بشه که
0 لایک
1397/11/13
طرفدار میلی بابی براون
بدانید تمام نشده زمستون میاد یه دست و جیق و هوراااااااااااااااااااااااااااااا
0 لایک
1398/03/24
طرفدار میلی بابی براون
به کی میگی دروغ گو
0 لایک
1398/03/24
امیر نوربخش
با اینکه تکراری شده ولی پانتومیمش هنوز واسم دیدنیه
کاش شخصیت های محبوب تر این فصل بودن
2 لایک
0 نظر
1397/10/15
آقا علی
خیلی ضعیفه
1 لایک
1 نظر
1397/09/25
امیر نوربخش
امتیاز ۱ ؟!!
2 لایک
1397/10/15
کارن
بعد از‌ پایان برنامه هم کانال رو عوض نکنید لطفا جنابخان سورپرایز داره
0 لایک
0 نظر
1397/09/09
رادین
مهمان امشب:دکتر سید موید علویان:متخصص و رئیس شبکه‌ هپاتیت ایران

با حضور جناب خان
0 لایک
0 نظر
1397/09/09
رادین
مهمان امشب:امیر علی اکبری:کشتی گیر

با حضور جناب خان
0 لایک
0 نظر
1397/09/07
فاطمه نژاده
پخش از 30 آبان ماه شبکه نسیم
2 لایک
1 نظر
1397/08/22
علی فیلم بین
والا مگه اینکه این بیاد یه کم مردمو از پای ماهواره بلند کنه!
1 لایک
1397/08/28
محمد جواد شاکری
رامبد کجایی بیا دیگه
2 لایک
0 نظر
1397/08/16
علی فیلم بین
این طور که بوش میاد توی این فصل خندوانه خبری از خنداننده شو نیس.
2 لایک
0 نظر
1397/08/15
فاطمه نژاده
بیصبرانه منتظر فصل پنج...واقعا دلم براش تنگ شده
2 لایک
0 نظر
1397/08/08
پرزیوال
خدا رو شکر ریختشو نمیبینیم
0 لایک
5 نظر
1397/07/29
یونس
مرد حسابی مگر محبوری ریخت مبارکش رو ببینی وقتی که هست ¿¿¿
3 لایک
1397/07/29
خانم کاظمی
خخخخ چه دل پری من البته برنامشو دوس دارم ولی چون از رامبد بدم میاد بعضس وقتا اعصابم خورد میشد وسطش خاموش میکردم!!
0 لایک
1397/07/29
الهام فرهنگ
خانم کاظمی جان به خاطر همون کلمه «خیلی» یا چیز دیگه ای هم هست که موجب شده ازش بدت بیاد؟
1 لایک
1397/07/29
خانم کاظمی
نه نه اینکه بدم بیاد اتفاقا بهترین برنامه بعد از دورهمی در این چند سال اخیره و من خودم به شخصه یکی از سرگرمی های زندگیم همین خندوانه دیدنه ولی خب کارگردانی و بازیگری اقای جوان رو خیلی بیشتر از مجریگری می پسندم کارگردانیشون که عالی و محشره ولی مجریگریشونو چون دوس ندارم امتیازشو شش دادم
1 لایک
1397/07/29
خانم کاظمی
نه به غیر از کلمه خیلی کلا نحوه مجری گری اداب مجری بودنشون رو نمیپسندم
1 لایک
1397/07/29
یونس
هیچ اشکال نداره راحت باشید ! خندوانه ۱۰ ، خشم و هیاهو سیدی ۱ ! گاهی وقتها گونه ای ستاره میدید انگار آدم فکر میکنه خصومت با اشخاص دارید :|
2 لایک
1397/07/29
خانم کاظمی
خشم و هیاهو یک ?تعجب میکنم از بعضی دوستان منظومی خواهشن عادلانه و عاقــلانه تر خشم و هیاهو یکی از بهترین اثر های اقای سیدی هست خندوانه واقعا هم در حد ده نیستاا
1 لایک
1397/08/09
رادین
دلم خیلی خیلی خیلی برای خندوانه تنگ شده مخصوصاً جناب خان.کاش خنداننده شو3 هم ساخته بشه
1 لایک
3 نظر
1397/07/28
فاطمه نژاده
بعد اربعین فصل 5 شروع میشه
1 لایک
1397/07/28
خانم کاظمی
خنداننده سه هم میمونه واسه سال بعد ایشالل
1 لایک
1397/07/28
الهام فرهنگ
همه ما دلمون برای این برنامه تنگ شده.
0 لایک
1397/07/29
خانم کاظمی
برنامه عالی هستش فقط نمیفههمم رامبد چرا به جز کلمه خیلیییییی دیگه کلمه ای بلد نیست از مجریگریش خوشم نمیاد ولی بازیش و کارگردانیش عالیه
0 لایک
3 نظر
1397/06/10
ترنم
خب خانم این خیلی گفتن رسم و اتفاق ثابت و شناسه ی خندوانه است وگرنه رامبد اگه حال روحیش خوب باشه یعنی بعضی ها بذارن که خوب باشه😑خیلی با انرژی و مسلط و باحال و مردمیه به نظر من البته.نظرشماهم محترمه❤
1 لایک
1397/06/10
خانم کاظمی
نه منظورم خیلی هایی که آخر برنامه میگه نیست منظورم کلا کلمه خیلی هست البته من به ایشون توهین نکردم و قصد جسارت نداشتم فقط نوع مجریگریشون رو دوست ندارم ابن نظر شخصی بنده هست ولی من اینکه خیلی با کلمات بازی میکنه و شیوه درست مجریگری رو بلد نیست نمی پسندم با احترام به ایشون
0 لایک
1397/06/10
الهام فرهنگ
آره آره راست میگین کلمه خیلی رو زیاد به کار میبره
0 لایک
1397/07/29
Amir
سری اول که معتضدی تو نیمه نهایی بود😊
قدیانلو ببین چقدر استعداد داره که تو فیلم 《ما همه با هم هستیم》کمال تبریزی بازی کرده
2 لایک
1397/06/09
ترنم
اا ببخشید فراموش کردم🙇‍♀️
0 لایک
1397/06/10
فاطمه نژاده
آقا امیر من نگفتم علی صبوری بی عیبه!!
1 لایک
1 نظر
1397/06/09
Amir
باشه😊
اگه از من به هر نحوی دلخور شدین ببخشید🤗
1 لایک
1397/06/09
فاطمه نژاده
علی اجراهای سریالی داشت به طوری که داستان استند اپ جدیدش ادامه استنداپ قبلیش بود واین روش خودش بود که بنظرم خیلی روش جالبی بود
0 لایک
1 نظر
1397/06/08
Amir
من به سریالی بودن کار ندارم چارچوب نداشت نوشتش
شما هم که طرفدارشی من هر چی بگم میگی نه علی بی عیبه!!!!!
1 لایک
1397/06/08
Amir
کجای متن های علی صبوری خوب بود؟
شما اجرای نیمه نهایی رو در نظر بگیر
حتی با خندیدن خوشدم نتونست خنده بگیره(بالا اومد چرا؟چون قیاسی بسیار ضعیف عمل کرد)
متن هاش پرش داشت انسجام نداشتند
اغراق شده اجرا میکرد
اما شما در مقایسه متن های ابوطالب رو در نظر بگیر
این کجا و آن کجا
ابوطالب اجراشم حتی بهتر بود جوری که آدم خودشو تصور میکرد اونجا کنار ابوطالب و پدرش!
1 لایک
1397/06/08
فاطمه نژاده
اولا متنش خیلی خوب بود ابوطالب متنش خوب بود اما جذاب اجراش نکرد تو استد اڀ قبل اره خودمم گفتم میتونست بالا نیاد اجراهای همه اغراق داشت چون تو استند آپ برای اینکه خنده بگیرن بزرگنمایی میکنن!
0 لایک
1397/06/08
ترنم
ویژه برنامه خندوانه امشب با حضور رضارشیدپور،امیدحاجیلی و جناب خان پخش میشود😍😍
0 لایک
0 نظر
1397/06/08
کارن
پرویز جان محمد جواد و آیت تو گروه رامبد بودن یعنی خودش عمدا کاری کرده که گروهش ببازه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟***********************************
0 لایک
2 نظر
1397/06/08
پرزیوال
به گروه نیست عزیزم به پارتیه هرچقدر کلفت تر بهتر
0 لایک
1397/06/08
پرزیوال
پرویز نیستم پریزیوال
0 لایک
1397/06/08
فاطمه نژاده
ولی در مورد ناصرمحبی و محمدجوادرضایی و آیت بی غم باید بگم مسلما علی صبوری ازشون بهتر بود
0 لایک
1 نظر
1397/06/08
ترنم
👌ناصرمحبی هم خوب بود ولی خب برای اجرای اخر زحمت نکشید مسلما حقش نبود بیاد بالا
0 لایک
1397/06/08
فاطمه نژاده
امیر حسین قیاسی هم میتونست فینالیست باشه
2 لایک
1 نظر
1397/06/08
Amir
ساختار خوبی نداشت
چون متناش رنگ سیاسی داشت داورا تشویقش میکردن وگرنه متن های وحید از اون بهتر بود
1 لایک
1397/06/08
ترنم
خب این رای مردم بوده . نمیشه راحت گفت که رامبد توی رای ها دست برده.چجوری انقدر راحت قضاوت میکنید؟؟رای مردم بر این بوده . حالا اینکه کی اول شده کی دوم مهم نیست . اگه حتی اونایی که حذف شدن،اینطور که شما میگید خیلییی خوب بوده باشن بالاخره حداقلش اینه که دیده شدن و از کارگردان ها و دیگران پیشنهاد کار میگیرن.مثل سری پیش خنداننده شو که خیلی از اونایی که حذف شدن و به فینال نرسیدن ازشون الان داره درسریالها و حاهای مختلف برای استنداپ استفاده میشه و دیده شدن که این فرصت و دیده شدنه رو مدیون خندوانه و همین رامبدهستن
0 لایک
1397/06/08
پرزیوال
تو فک کن رای مردم بوده
0 لایک
1397/06/08
ترنم
شماهم فکر کن ناحقی شده😐
0 لایک
1397/06/08
کارن
درسته ولی شیخ حسینم پارسال شرکت کرده بود و اگه داور ها سابقه شونو میدونستن نمیزاشتن بیاد چون که اونجا برای این بود که آدم های شناخته نشده رو بشناسونه نه کسی که دو میلیون فالوور داره در مورد لحنش که شبیه عطارانه هم باید بگم که مشهدیه و نا خود آگاه شبیه همن
با تشکر
کارن
تمام.:)
0 لایک
1397/06/08
خانم کاظمی
خیلی برنامه خوبیه مردم رو شاد میکنه
1 لایک
0 نظر
1397/06/06
سید ای بابا دلمون برای خندوانه خودمون تنگ شده
1 لایک
0 نظر
1397/06/06
ترنم
اره واقعا از فصل دو به بعد اتفاقاش جالب و خلاق و بی نظیرهه
2 لایک
1397/06/04
فاطمه نژاده
به نظر من ابوطالب تو اجرای فینالش انرژی زیادی نداشت و زیاد خنده نگرفت من به علی صبوری رأی دادم ولی این هیچی از ارزش های ابوطالب کم نمیکنه
1 لایک
0 نظر
1397/06/03
احسان
به نظر خودم علی صبوری تو اجرای فینال ترکوند و برعکس ابوطالب پسرفت چشمگیری داشت و رای من علی صبوریه
0 لایک
0 نظر
1397/06/03
آقای۶۶
علی
0 لایک
1397/06/03
سپنتا ملکی
چه برنامه ای بودهمین طورایت بی غم اقای جوان خیلی متن های قوی بهش می دهی.
0 لایک
0 نظر
1397/05/28
امیر نوربخش
کاری با تمام انتقادهایی که از برنامه میشه یا با درست و غلط بودنشون کاری ندارم ولی قدر این برنامه و رامبد رو باید دونست رامبد با اوردن این برنامه باعث خیلی شادی ها شده باعث شده توی صداوسیما حداقل با یه برنامه زندگی کنیم
خنداننده شو بنظرم مهم ترین رویدادی بود که توی خندوانه اتفاق افتاد که از هر طرف نگاه کنیم کاری مثبت بوده اول اینکه دوباره باعث شادی بیشتر شده درسته بعضی از استنداپ ها اصلا کیفیت لازمو نداشتن ولی همینکه یه خانواده یکی دو ساعت دور هم جمع میشن و دور از تمام مشکلاتی که دارن خوش و خرم میخندن خودش یه اتفاق مثبته اتفاق مهم دیگه ای که افتاد بحث استعدادیابیه ما اصلا تو کشورمون برنامه استعدادیابی نداریم خندوانه و رامبد باعث این شدن که کسایی که میان اونجا بیشتر دیده شن و با کمک هایی که بهشون میکنن باعث پیشرفتشون میشن مثل همین افشاری که الان مجری تلوزیون شده و واسه خودش حقوق داره (البته تو صداوسیما کار کردن پیشرفت نیست ولی بالاخره بیشتر دیده میشه) سومم اینکه به نفع برنامه خودشونه باعث محبوبیت بیشتر شده که یه رابطه 3 سویه بین اینا هست
فقط کاش داورای حرفه ای تری توی برنامه بودن که حداقل سبکشون به کمدی میخورد حداقل دارن خرج میکنن بجای آئیش عطاران رو میاوردند که خودش یه کمک خیلی خیلی بزرگه
امیدوارم توی سری بعدی رامبد توی این مسعله هم یه کاری بکنه
2 لایک
1 نظر
1397/05/27
آرمان عسگری
میثم درویشان پور از بعد خنداننده شو داره حرفه ای تئاتر کار میکنه
بهزاد قدیانلو هم تو ما همه با هم هستیم بازی میکنه
0 لایک
1397/05/27
فاطمه نژاده
از همین تریبون اعلام میکنم:


ابوطالب و علی صبوری فینالیستن 😊
3 لایک
4 نظر
1397/05/25
امیر نوربخش
معلومه دیگه
0 لایک
1397/05/25
ترنم‌.ر
قطعاااا
0 لایک
1397/05/25
فریبا
نه کاش علی صبوری فینالیست نشه
هرچند که بخاطر محبوبیتش تو اینستا منم فکر میکنم که رای بیشتری میاره
0 لایک
1397/05/27
رادین
shodan
0 لایک
1397/06/01
ترنم‌.ر
ولی خداییش امشب برنامه باحالی بود من و خانوادم دو سه جایی از دست احسان خیلیی خندیدیم دمش گرم و البته دمشون گرم😂😂😂👌👌👌👌
0 لایک
0 نظر
1397/05/24
ترنم‌.ر
یه حرف درباره رامبد جوان عزیز و باحال
شما عزیزان میتونید با حرفم مخالف باشید ولی به نظر من؛
تو این حجمه ی هیاهویی که تو این یه هفته توی فضای مجازی به شدت وجود داشت و غوغا کرد ، هیچکس نگفت رامبد جوان داره برنامه میسازه که مردم شاد شن...هیچکسس نگفت رامبد قانون رو بخاطرر "انسانیت"و "رفاقت" و "پیشرفت یه جوون" زیرپا گذاشت...گفتن یه کسایی ولی شاید از ۳۰ نفر فقط یک نفر این حرفارو زد.شاااید بد بود کارش ولی انسانههه . قرارر نیست همیشههه فرشته و بی نقص باشه . اگه فقططط یه شب اشتباه کرد ، درعوض ۷۰۰ شبه که داره تلاش میزنه خوب باشه...خوبی بسازه... هممون میبینیم چقدرر فشار روشه،فشار عصبی روحی سلامتی... ولی چرا؟؟فقط بخاطر خندوانه بخاطر مردم . من دیدم که بخاطر فشار زیاد کاری و خستگیش چقدر پشت صحنه خستس ولی وقتی ضبط شروع میشه همه رو فراموش میکنه حتی قبل ضبط میاد با تماشاچیا کلی گپ میزنه .
یه ذره هممون بیشتر قدر بدونیم.کاش بخاطر خوبیاش انقدرری که برای اون شب کامنت گذاشتیم ، براش کامنت بذاریم.هرچقدرم تو ذهنمون ویرانش کرده باشیم،بازم به هیچچ وجه نمیتونیم حرفای به شدت صحیح امشب اشکان خطیبی درباره ی رامبد رو انکار کنیم... نمیتونیم حرفای توی پست احسان کرمی برای رامبد رو انکار کنیم...نمیتونیم خندیدناش و خندوندناش و خاطره هامون رو انکار کنیم...نمیتونیممم.
رامبد فقط مجری اون برنامه نیست. کارگردانشه
کارگردان هرکاری رو بخواد، میشه و هرکاری نخواد، نمیشه .پس از ته دل خواسته بود که این همه اتفاق باحال تو خندوانه بیفته و میخواد که الانم بیفته؛با کمک بقیه عوامل...
پس بهتر جهان و اطرافمون رو ببینیم.دعاکنیم براش.بخاطر همه خاطره هامون دعا کنیم اینهمه فشار کار و سختی و خستگی و روحی و جسمی ای که روشه براش اسون شه. ما انسانیم...اوهم انسانه.
خواهش میکنم به هردلیلی اگه باهام مخالفید،محترمانه نظرتون رو بیان کنید.
0 لایک
0 نظر
1397/05/24
پرزیوال
حق آیت بود بره بالا😒
2 لایک
0 نظر
1397/05/24
پرزیوال
انصافا حق ناصر بود که بره بالا
0 لایک
0 نظر
1397/05/24
ترنم‌.ر
دوستانی که نتونستن ویژه برنامه ی دیشب رو ببینن. تکرارش امروز ساعت ۱۴:۴۳ هستنش
0 لایک
0 نظر
1397/05/23
ترنم‌.ر
خبر📢📢📢📢خبر
خندوانه امشب (دوشنبه ۲۲ مرداد) ساعت "۲۱" از شبکه نسیم به مناسبت "روز ازدواج" پخش میشود👌😍
0 لایک
0 نظر
1397/05/22
فاطمه نژاده
من هم به وحید رای دادم هم به آیت😊
0 لایک
0 نظر
1397/05/20
ترنم‌.ر
درسته که ایده جدید بود ولی به قول یه دوستی ایت متنش رو یکی دیگه مینویسه ایدش رو یکی دیگه میده و فقط اون حفظ میکنه و احرا میکنه ولی واقعا وحید در زمینه متن نویسی استعداد خوبی داره و شوخی های نو میسازه و نظر شما خیلی خیلی محترمه ولی به نظر بنده عقلانیش هم وحید باید بره بالا به دلایلی که تو نظر قبلیم گفتم😉
0 لایک
1397/05/20
ترنم‌.ر
دوستانی که طرفدار ایت بی غم و مخالف وحیدرحیمیان یا حتی بالعکس هستن نظر قبلی من رو خواهشا با اینکه طولانیه بخونید. شاید نظرتون عوض شه...
0 لایک
0 نظر
1397/05/20
ترنم‌.ر
ایت بی غم مسلط اجرا کرد ولی.... چرا نباید انقدری برای خودش و بیننده احترام قائل باشه که از چندروز قبل متنش رو ببنده و تازه نخواد ۱۱ شب به متنش سر بزنه که بفهمه بده و از اول بنویسه و تهشم متنش شاید بامزه ولی بی محتوا بشه...؟؟؟امثال وحیدرحیمیان رو متن درست کار میکنن و شوخی های نو و ایده های نو میسازن و قدر این جایگاهشون رو میدونن و براش زحمت میکشن و مثل ایت بی خیال نمیشینن.
تمرین های قبل اجرا نصفش خود کمدینه نصفش مربی. وحیدرحیمیان کاملا معلومه که نصفِ خودش رو درست انجام میده و اگه مربیش هم ۵۰ درصد خودش رو انجام میداد الان استرس نداشت و همه چیز حل بود. وگرنه به هممون ثابت شده که مثلا در اجرای پیش هم متن و شوخی های جدید داشت هم بدون استرس کارشو کرد . پس اگه اضطراب نداشته باشه میدونیم که میتونه موقعیت های جالب خلق کنه...
اگه بیاد بالا با اتفاقات دیشب بدون شک اشکان خطیبی حسابی کمکش میکنه و کاری میکنه که بدون استرس بیاد و گل بکاره
ولی اگه ایت بیاد بالا بازم میخواد متنشو دقیقه ۹۰ درست کنه و این رو بهونه کنه که ببخشید اگه بد بودم بخاطر دیر اماده شدن متنم بود.درصورتی که یه کمدین و ازاون مهمتر یه انسان تلاشگر که ایندش براش مهمه، مثل سهیل غلامرضا پور متنش رو از قبل اماده میکنه و میبندتش که اماده و اوکی باشه برای اینده...
من به این دلایل به وحیدرحیمیان رای دادم و امیدوارم همه با عقل و بدون دخالت احساسات رای بدیم🙇‍♂️🙇‍♂️🙇‍♂️
و باید به شدت به اشکان خطیبی افتخار کرد که انقدر منطقی و انسان و مرده و حرفه ای کارش رو انجام میده...
و من به شخصه از رفتار خانم بهرام که سکوت کرد و الکی خودش رو قاتی نکرد و بیگ و دار به اب نزد و به وقتش نقد کرد و به وقتش روحیه داد خوشم اومد...👌
احسان کرمی عزیز هم این رفتارش به نظر من قابل تحسینه که یه جاهایی که میتونه دخالت کنه و نطر بده، دخالت نمیکنه و در چارچوب مجری گریش میمونه و به همه بچه هارو روحیه میده و رفاقت میکنه...مجری بسیار مسلط و باحالی هم هستن... اول استنداپ وحید هم خیلی باحال اجرا کرد به نطرم😂😂
و رامبدجوان...خودشم به نظرم فهمیده که کارش بد بوده و امیدوارم بیاد روزی مستقیم یا غیرمستقیم عذرخواهی کنه ولی خوب بود که بهش انرژی میداد و بعد اجرای دومش مشکلش هم گفت که حلش کنه
ولی فرهاد آییش به شدت شخصیت خودش رو برد زیر سوال. مربی گری ادابی داره که ایشون از این اداب فقط قشنگ حرف زدنش رو بلدن متاسفانهه... امیدوارم امثال اقای خطیبی خانم بهرام رامبد احسان و.... بهش غیرمستقیم و مودبانه بگن که کاراش اشتباهه و باید از وحید معذرت بخواد و از این به بعد هم درست رفتار و مربی گری کنه.😕
ببخشید خیلیی متنم طولانی شد😁❤انشالا همگی عواطف رو کنار بذاریم وعقلانی و حرفه ای رای بدیم😁❤
1 لایک
0 نظر
1397/05/20
کارن
اجرای آیت فوق فوق فوق فوق فوق فوق سوپر شاهکار بود و با حرف رامبد کاملا موافقم
0 لایک
0 نظر
1397/05/20
Amir
روحیه وحید رو نابود کرد و وحید استرس تمام وجودشو گرفت یادش رفت متنش
1 لایک
1397/05/20
a.s
اخه چه جوری ؟ ولی واقعا خطیبی خیلی خوب دوباره روحیه داد
0 لایک
1397/05/20
هیوجکمن
هر چهار داور عالی هستند..........................................................................................
0 لایک
0 نظر
1397/05/20
هیوجکمن
آیت فوق العاده بود و واقعا وحید حیف شد هردوشون عالی بودن مشتی هستند کاپیتان کشتی هستند
0 لایک
0 نظر
1397/05/20
ترنم‌.ر
کاملا موافقم
0 لایک
1397/05/20
Amir
واقعا کار رامبد کثیف بود
آئیش هم که هیچی بی شخصیته این بشر
2 لایک
0 نظر
1397/05/20
سید محمد م
موافقم
0 لایک
1397/05/19
افسانه بانو
اجرای جناب کرمی رو می پسندم ، کاش کلا مدتی ایشون اجرای برنامه رو در دست داشته باشند .
2 لایک
2 نظر
1397/05/19
ترنم‌.ر
موافقم
0 لایک
1397/05/20
ترنم‌.ر
افسانه بانو،در مصاحبه ای اقای کرمی گفته که چندباری رامبد بهش پیشنهاد اجرای کامل خندوانه رو داده ولی نپذیرفته چون باور داره که هیچکس نمیتونه جای رامبد رو بگیره. ولی توی همین خنداننده شو یا ادابازی و یا دیگر اتفاقات خندوانه که هست خیلی خوب و یه نقطه قوته به نظرم👌👌
1 لایک
1397/05/20
هیوجکمن
متین خیلی لوس بود ولی قیاسی عالی بود...............................
3 لایک
5 نظر
1397/05/19
پرسپولیس
احسنت
0 لایک
1397/05/19
ترنم‌.ر
حالا چرا به خود خندوانه ۱ دادین؟😕
0 لایک
1397/05/19
هیوجکمن
چون بقیه خیلی بالا دادن یک دادم امتیازش یکم بیاد پایین تر
0 لایک
1397/05/19
یونس
خانم ترنم همین سوال رو باید یکی از شما بکنه که چرا 10 دادید؟؟!!!
3 لایک
1397/05/19
Amir
و این سوال باید از شما بکنن آقا یونس که به شما چه؟!
0 لایک
1397/05/20
طاها مزینانی
عالیه این برنامه

من علی صبوری و وحید رحیمیان و ناصر محبی و ابوطالب حسینی رو دوست دارم
اجراشون عالیه
1 لایک
0 نظر
1397/05/17
فاطمه نژاده
ولی علی صبوری هم خیلی خوب اجرا میکنه ؛)))
0 لایک
0 نظر
1397/05/13
ملیکا هر دو عالی بودند
ولی خدایی ابوطالب یه چیز دیگه بود
0 لایک
2 نظر
1397/05/12
Amir
ابوطالب بهتر بود
با احترام به محمد جواد
0 لایک
1397/05/12
پرسا صادقی
از نظر من هم ابوطالب بهتر بود ... پیشرفت چشم گیری داشت ... محمد جواد هم همینطور اما مردم یک بار احساسی تصمیم گرفتن برای بار دوم نباید بر اساس احساس تصمیم بگیرن
0 لایک
1397/05/12
ترنم‌.ر
ملیکا جون ببخشید ولی چیزی که من دیدم و شنیدم این بود که گفت ما یه رضاعطاران داریم بسه تو سعی کن خودت باشی و خودت رو پیشرفت بده و نباید همش سعی کنیم شبیه هم باشیم . ما یه عطاران داریم و علی صبوری میخواییم . که بعدش هم همه ی داوران هم تایید کردن . دیده و شنیده ی من این بود حالا یا شما اشتباه برداشت کردید یا فراموش کردید...😉
0 لایک
1397/05/12
پرزیوال
فقط ناصر محبی😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘
1 لایک
1 نظر
1397/05/12
مهلا
موافقم
0 لایک
1397/05/12
افسانه بانو
فکر کنم خندوانه بیشترین نظرات رو کسب کرده .
0 لایک
0 نظر
1397/05/11
ملیکا تا الآن که به نظر من عالی بوده
فقط خوب شد که علی صبوری و امیر حسین و ابوطالب اومدن بالا
به امید اول شدن علیییی

1 لایک
0 نظر
1397/05/11
افسانه بانو
به نظرم در حق خانم ها در خنداننده شو اجحاف می شه
0 لایک
3 نظر
1397/05/11
Amir
خانما از دم ضعیف بودن به جز ساره رشیدی که اونم متاسفانه حذف شد
وگرنه بیتا پور حسین_ساناز کرامت_مهسا آقادادی
ضعیف بودن
ولی ساره واقعا حیف شد
2 لایک
1397/05/11
افسانه بانو
اخه دست و پای خانم ها در اجرای این برنامه بسته ست و واقعا جز صحبت کردن کاری نمی تونند انجام دهند ولی آقایون هرکاری می تونن انجام دهند پس در حق خانم ها اجحاف می شه ، باید یک سری مختص خانم ها باشه یک سری مختص آقایون تا در حق کسی اجحاف نشود . مثلا اگر همه این خانم ها در یک گروه بودند و رقابت می کردند قطعا خانم ساره رشیدی به عنوان برترین خنداننده شو انتخاب می شدند اما در کمال بی عدالتی حذف شدند .
2 لایک
1397/05/11
Amir
همونطور که گفتم به جز ساره همشون ضعیف بودن هم تو اجرا هم متن
ساره رشیدی تباه رامبد جوان شد
ینی کل گروه تباه رامبد شدن
2 لایک
1397/05/11
پرسا صادقی خنداننده شو ۲ فقط محمد متین و علی صبوری واقعا حقشونه برن بالا ✌✌
2 لایک
0 نظر
1397/05/11
فاطی*
به شدت خنداننده شو 2 رو دوست دارم:))👍
0 لایک
0 نظر
1397/05/10
سینوس
بعد از استنداپا دیگه کسی نگاه نمیکنه...😕
0 لایک
1 نظر
1397/05/09
ترنم.ر
ما میبینیم😄
0 لایک
1397/05/11
پرسپولیس
ادا بازی دیگه چیه ؟
با تشکر.
پرسپولیس.
0 لایک
1397/05/07
ترنم.ر
اگه فصل چهار رو دیده باشید باید بدونید😐همون مسابقه پانتومیم که سری پیش هم داشتنش
0 لایک
1397/05/07
پرسپولیس
آها فهمیدم اول فکر کردم همونه که ادای خوانندگان در میارند. ممنون.
با تشکر.
پرسپولیس.
0 لایک
1397/05/07
Amir
کیا بودن تو شب دوم؟
0 لایک
1397/05/07
ترنم.ر
اخه بگم که هیجانش میفته😐😂 ولی میگم عیبی نداره . امیرکاظمی و محمدنادری یه گروه، ارشا اقدسی و هومن شاهی(خواننده خندوانه) یه گروه
0 لایک
1397/05/07
ترنم.ر
من که عاشقق این برنامه ام . با محتوا و آیتم ها و مسابقات جذاب . حداقل یه ساعت تو شب میتونیم بعد کلی استرس روزانه و توی جامعه بودن شاد باشیم...
1 لایک
0 نظر
1397/04/29
ترنم.ر
مهمان امشب(جمعه) : هادی حجازی فر
0 لایک
0 نظر
1397/04/29
پرزیوال
برنامه متوسطی هست
0 لایک
0 نظر
1397/04/29
آرتاس منتیل
خندوانه هم رانته ! دقیقا رفیق من واسه همین مسابقات ویدئو ریکورد کرد، آخرش هم تیکه احمدی نژاد رو اورد که چه خبرتونه چههههه خبرتونه ، بعد ویدئو رو رد کردن گفتن سیاسیه !
الان دقیقا همین تیکه اونو ورداشتن رو آنتن دارن پخش میکنن !
رانت رانت رانت !
متنفر شدم از رامبد جوان.
0 لایک
1397/04/23
هیوجکمن
باید بره تو شبکه پویا
0 لایک
1 نظر
1397/04/22
هیوجکمن
من اصلا تو رو میشناسم که بخوام ادای تورم در بیارم
0 لایک
1397/04/23
رادین
رامبد یه ذره کودکانه اجرا میکنه
0 لایک
0 نظر
1397/04/22
یونس
منم همین حس رو خیلی خیلی دارم مخصوصا در فصل 5!!
انگار مجبورش کردن بیاد برنامه ضبط کنه!!
2 لایک
1397/04/19
هیوجکمن
نقطه ضعف برنامه=رامبد جوان
1 لایک
1 نظر
1397/04/19
یونس
موافق هستم و نیستم!
1 لایک
1397/04/19
هیوجکمن
لوس
2 لایک
0 نظر
1397/04/13
کارن
افشین هاشمی و متخصص آب
0 لایک
0 نظر
1397/04/13
فاطمه نژاده
فکر کنم خانم خداداد و اقای دیرباز دو مهمون اخرشون بودن اما امشب ساعت23خانم نازنین بیاتی مهمون خندوانه هستن
0 لایک
0 نظر
1397/04/13
مانلی ببخشید می پرسم مهمون دیروز و پریروز خندوانه کی بود
0 لایک
0 نظر
1397/04/08
فاطمه نژاده
ایکاش وقتی مهمون دعوت میکنه سوال های جدی تر و مهم تری از مهموناش بپرسه
0 لایک
0 نظر
1397/04/01
رادین
منظوم لطفا کارگردان رو اصلاح کن
0 لایک
2 نظر
1397/04/01
منظوم
سلام رادین عزیز، کاربر خوب منظوم، وقت بخیر.
از حسن نظر و گزارشت بسیار متشکریم.
تصحیح شد.
موفق باشید.
1 لایک
1397/04/02
رادین
ممنونم که توجه کردید شما هم موفق باشید
0 لایک
1397/04/02
ترلان علیدوستی آخ جون که دوباره خنداننده شو شروع شد😊
0 لایک
1 نظر
1397/04/01
رادین
آره😊
0 لایک
1397/04/01
خان خانان قاچ از تلویزیون یا روبیکا
0 لایک
1 نظر
1397/04/01
رادین
تلویزیون
0 لایک
1397/04/01
فاطمه نژاده
امشب مهران مدیری مهمونشه عالیه
0 لایک
0 نظر
1397/03/24
احسان
عالیه این برنامه .هر فصل بهتر از فصل قبلی ، امیدوارم برای نسل های بعد از ماهم یک همچین برنامه ای وجود داشته باشه که ترویج خنده کنه...
0 لایک
0 نظر
1397/03/21
الینا❤رئال مادرید❤
عالیےیییییییییییی
0 لایک
0 نظر
1397/03/16
فاطمه نژاده
جناب خان نارگیله💜💜
0 لایک
0 نظر
1397/03/12
فاطمه نژاده
خیلی خوشحالم که دوباره شروع شده
من بیصبرانه منتظره خنداننده شو دو هستم
جناب خان هم خیلی عشقه
0 لایک
0 نظر
1397/03/12
مینااااا عااالییییی بود
خیلی خوشحالم که دوباره شروع شد :)
0 لایک
0 نظر
1397/02/27
توماج
بهترین برنامه تلویزیونی تاریخ ایران بعد از دورهمی
0 لایک
0 نظر
1397/02/07
ویدا بیات به گزارش یکی از خبرگذاری ها
برنامه خندوانه از ۲۷ اردیبهشت ماه
هرشب ساعت ۱۱ روی آنتن خواهد رفت
0 لایک
0 نظر
1397/01/28
ویدا بیات کسی میدونه از کی شروع میشه؟
0 لایک
0 نظر
1397/01/28
حسام الدین
فصل پنج را دیدم و خیلی لذت بردم
0 لایک
3 نظر
1397/01/01
❤ساناز❤
فصل پنجم رو دیدین
0 لایک
1397/01/05
نیکا
مگه شروع شده؟؟؟😨😨😨
0 لایک
1397/01/06
رادین
هنوز شروع نشده که
0 لایک
1397/01/29
ویدا بیات
میدونم تو منظوم فعاله اما به عنوان کابر مهمان فکر کنم فعاله
درسته؟؟
0 لایک
1 نظر
1396/12/28
Mr.Hamid
یک بار از حساب خود خارج و دوباره وارد شوید.
ایمیل ارسال شده برای شما مشاهده شده است.
0 لایک
1396/12/28
ویدا بیات
نه آقای حامدی ارسال نشده
0 لایک
1 نظر
1396/12/28
Mr.Hamid
اکانت شما در منظوم فعال است.
0 لایک
1396/12/28
ویدا بیات
چی ؟؟نوروز ۹۸؟؟؟
یک سال دیگه😨😨
0 لایک
0 نظر
1396/12/28
ویدا بیات
منظوم من الان به عنوان کاربر مهمان عضو هستم
بعد چرا رمز جدید به ایمیلم ارسال نمیشه که
نهاییش کنم؟؟!!
0 لایک
0 نظر
1396/12/28
❤ساناز❤
فکر کنم به خاطر فیلمی هست که رامبد داره میسازه قانون مورفی
0 لایک
0 نظر
1396/12/28
❤ساناز❤
به احتمال زیاد خندوانه عید مبعث میاد
۲۵فروردین شنبه
0 لایک
0 نظر
1396/12/28
عسلی
منم دلم تنگ شده:D
0 لایک
0 نظر
1396/12/25
الینا وقتی خندوانه نباشه آدم دلش تنگ می شه
0 لایک
1 نظر
1396/12/25
وروجک
موافقم
0 لایک
1396/12/25
سپنتا ملکی
عالی
0 لایک
0 نظر
1396/12/04
❤ساناز❤
سلام خندوانه کجایی دلمون برات تنگ شده 😭😭😢
0 لایک
0 نظر
1396/11/19
مهنازخیراندیش
نه ستاره جون منظورم شما نبودی
منظورم خانم کیان افشاره
0 لایک
0 نظر
1396/11/05
مهنازخیراندیش
کمتر از دو ماه دیگه خندوانه به خونه هامون بر میگرده
0 لایک
0 نظر
1396/11/05
ف.س.م
خیلی جای خندوانه خالیه ایشالا هرچه زودتر شروع بشه من ک واقعا دلتنگشم....زود بیا😍😍
0 لایک
0 نظر
1396/11/04
مینااااا خیلی دلم برای خندوانه تنگ شده امیدوارم که هر چه سریع تر شروع بشه :(
1 لایک
0 نظر
1396/10/27
ترلان علیدوستی لایک خواهری👍👍👍😘😘😘
نه عزیزم من که حرف بدی ندیدم.😶😶😶🤔🤔🤔
0 لایک
0 نظر
1396/10/21
مهناز خیراندیش
و قبل از حرف زدن قدری فکر کنه
و به دیگران نگه شما تعادل روانی ندارید
0 لایک
0 نظر
1396/10/21
ستاره سهیل فراموش نشدنی نیست!!!!!!!!😮منظورتون فراموش شدنی نیسته😁
0 لایک
0 نظر
1396/10/21
مهناز خیراندیش
🌆🌆بی صبرانه منتظریم🌋🌋🌋🌋🌋🌋🌋🌋
🌌🌆خندوانه فراموش نشدنی نیست............🌜🌛
0 لایک
0 نظر
1396/10/21
علیرضا مسجدجامعی
آفرین به رامبد جوان ...
0 لایک
0 نظر
1396/10/12
علیرضا مسجدجامعی
بسیار زیباست و کاملا لازمه برای این ملت غمزده ...
0 لایک
0 نظر
1396/10/12
ترلان علیدوستی سپاس غریبه جونی که خبر دادی😘
0 لایک
1 نظر
1396/09/30
غــــریبه
والبته استفاده های دیگه

قربونت ترلان جوووون...
0 لایک
1396/09/30
غــــریبه
دوستان خندوانه ای
از طریق اپلکیشن کدوم مهمونا رو دوس دارین که دعوت بشن انتخاب کنید و یا اگه مهمونی مد نظر دارید پیشنهاد بدید
0 لایک
0 نظر
1396/09/30
ستاره سهیل خانم خیراندیش خندوانه برنامه ای نیست که از خاطرمردم پاک بشه😊
1 لایک
0 نظر
1396/09/23
مهناز خیراندیش
یادش بخیر چه برنامه خوبی بود
من هرهفته میام نظر میدم تا از یاد مردم خندوانه پاک نشه
1 لایک
0 نظر
1396/09/23
دیانا
خیلی خوب بود امیدوارم زودتر بیاد
0 لایک
0 نظر
1396/09/03
امیررضا مقدس
سلام
برنامه خوبیه!
اگه جناب خان برگرده. کاه عالی عالی میشه ...
0 لایک
0 نظر
1396/08/11
رادین
خندوانه 26 اردیبهشت شروع میشه
0 لایک
1397/02/15
❤ساناز❤
سلام بچه ها😍😍💙💙
0 لایک
0 نظر
1396/07/04
مینااااا
در کل میخواستم بگم من هم دلم برای خندوانه تنگ شده وهم برای نظرات درباره خندوانه
1 لایک
0 نظر
1396/07/03
مینااااا
اهان ببخشید پیامت دیر رسید
0 لایک
0 نظر
1396/07/03
مینااااا
سلام ساناز جون
0 لایک
0 نظر
1396/07/03
❤ساناز❤
خداحافظ😔😔😔💙💙💙
0 لایک
0 نظر
1396/07/03
❤ساناز❤
بچه ها باید برم بهتون سر می‌زنم تا بعد😔😔😘😘
0 لایک
0 نظر
1396/07/03
❤ساناز❤
سلام بچه ها😭😭😭😢😢دلم تنگ شده براتون خخییللیی 💙💙💙💙💙💙
1 لایک
0 نظر
1396/07/03
ترلان علیدوستی ستاره جونم.کجایی؟چرا نیستی؟دلم برات تنگ شده آبجی جونم😘😘😘😘😍😍😍😍😍😚😚😚😚
0 لایک
0 نظر
1396/07/01
❤ساناز❤
خخییللییی مشتاقم فصل پنجم خندوانه رو ببینم 😍😍👈❤👉
0 لایک
0 نظر
1396/06/31
ترلان علیدوستی ساناز جونی دو سالم نیست همچینا.یک سال و نیمه.اونم زود می گذره ولی خیلی نامردیه آقای جوان.
من خندوانه میخوووووام😢😢😢
1 لایک
0 نظر
1396/06/31
❤ساناز❤
تا سال ۹۸نمیاد
0 لایک
1396/06/31
❤ساناز❤
اگه این جوری بود که دیگه گریه نمیکردم بحث دو ساله 😭😭😢😢
0 لایک
1396/06/31
❤ساناز❤
عادت کرده بودم به بودنش 😭😭😢😢😢
1 لایک
0 نظر
1396/06/31
❤ساناز❤
خخییللییی دلم براش تنگ شده 😭😭😢😢😢😢
1 لایک
0 نظر
1396/06/31
❤ساناز❤
بچه ها من دلم خخییللییی برای خندوانه تنگ شده قبلنا سه یا چهار ماه بود اما الان دو...
دیشب خخییللییی گریه کردم نمیدونم دست خودم نیس 😭😭😢😢😢
1 لایک
0 نظر
1396/06/31
طناز کیان افشار
دوستان اگه توی این متن غلط املایی دیدین ببخشین اعصابم خرد بود
0 لایک
0 نظر
1396/06/30
ذغالک
آروم باشین طناز خانم حق باشماس...
0 لایک
1396/06/30
آنا جون
نکنه تو رامبد حوان هستی یا نفعی داری که دفاع می کنی ! خوب بنده خدا خندوانه را دوس نداره مسخره شو دراورده اون رامبد جوان ایران ایران کرده نی ره کلنادا بچه دار میشه برو بخون انقدر انتقاد کردند مردم عاقل واقع بین که تعطیل شد بی منطق نباش بی فرهنگی لین تیت که خندوانه را دوس نداشته باشیم !!!!
1 لایک
1403/09/21
طناز کیان افشار
ذغالک‌ جون‌ مگه شما دختر نیستین
0 لایک
1 نظر
1396/06/30
ذغالک
چرا ولی فوتبالیم
0 لایک
1396/06/30
ذغالک
البته بعدش زدم ورزش فوتبال ۱۲۰ نگا کردم سوالشم جواب دادم ولی بازم خندوانه نشد...
0 لایک
0 نظر
1396/06/30
ذغالک
همین امشب عین دیوونه ها ساعت ۱۱ زدم نسیم منتظر اون سیمه که آتیش بگیره و...که داداشم گفت چی رو نگا میکنی خندوانه نداره که...
0 لایک
1 نظر
1396/06/30
مینااااا
خخخخ
0 لایک
1396/06/30
ذغالک
حاج مهدی شما مجبور نبودی نگاه کنی که😒
4 لایک
0 نظر
1396/06/30
مهدی
آخیییییی
خداروشکر تموم شد
0 لایک
5 نظر
1396/06/30
غــــریبه
برادر من
چرا خدا رو شکر؟
4 لایک
1396/06/30
❤ساناز❤
چرااااااا خدا رو شکر هنوز یک روز نگذشته من دلم تنگ شد براش نکن برادر من چرااااااا این کارو میکنی
4 لایک
1396/06/30
آرمین
اینو نادیده میگیرم
4 لایک
1396/06/30
مینااااا
چرا خدارو شکر من از الان دارم جای خالی شو حس میکنم امیدوارم که نظررامبد تغییر کنه و زودتر فصل پنج رو بسازه
3 لایک
1396/06/30
طناز کیان افشار
کسی بهت گفت نگاه کنی؟؟.
2 لایک
1396/06/30
ترلان علیدوستی خوش اومدی مینا جونی.
0 لایک
1 نظر
1396/06/30
مینااااا
:-):-):-)
0 لایک
1396/06/30
مینااااا
وای در عرض چند دقیقه سه کیلومتر نظر ثبت کردم خخخ خب از خوشحالیمه دیگه خخ:-)
0 لایک
0 نظر
1396/06/30
مینااااا
البته اسم محترمیه هاااا فکر نکنی بدم میاد اتفاقا خیلی خوب جالب و محترمه :-)
0 لایک
2 نظر
1396/06/30
غــــریبه
اهان باشه
این طوری هر وقت که من کامنت میزارم
امیدورام حداقل یه نفر وقتی چشش به این جمله میخوره
یاد امام زمان بیوفته
0 لایک
1396/06/30
مینااااا
بله عزیزم امید وارم خیلی کار خوبی کردی
1 لایک
1396/06/30
مینااااا
مرسی غریبه جون خخخخ چرا اسمت اینجوری شدههههه :-!:-!:-!:-!
0 لایک
2 نظر
1396/06/30
غــــریبه
خب
اللهم عجل لولیک الفرج اضافه کردم دیگه
مگه بده؟

0 لایک
1396/06/30
مینااااا
نه عزیزم تازه خیلی هم خوبه
0 لایک
1396/06/30
مینااااا
سلام ساناز جون مرسی عزیزم ممنون :-)
0 لایک
0 نظر
1396/06/30
مینااااا
راستی منظوم رو نصب کردمااااا دارم از خوشحالی بال درمیارم خخ:-)
0 لایک
1 نظر
1396/06/30
غــــریبه
مبارکه😆
0 لایک
1396/06/30
❤ساناز❤
سلام مینا جون رسیدن بخیر
0 لایک
0 نظر
1396/06/30
مینااااا
وای چه حیف شد که خندوانه تموم شد ولی من هنوز قسمت اخر رو ندیدم مشتاقم ساعت پنج ببینم :-)
0 لایک
0 نظر
1396/06/30
مینااااا
مرسی عزیزم
0 لایک
0 نظر
1396/06/30
ستاره سهیل
دیرپیامم ثبت شدخخخخ رسیدن بخیر مینا جون
0 لایک
0 نظر
1396/06/30
ستاره سهیل
سلااااام میناجون کجا بودی؟!!!!!!
0 لایک
0 نظر
1396/06/30
مینااااا
من رفته بودم مسافرت نتونستم به منظوم سر بزنم وای ولی الان اومدم که دوباره فعالیت کنم مثل شماها خخ:-)
0 لایک
0 نظر
1396/06/30
مینااااا
دلم برای منظوم ،خندوانه و شماها خیلی تنگ شده بود
0 لایک
0 نظر
1396/06/30
مینااااا
سسسسسللللاااااامممم
0 لایک
0 نظر
1396/06/30
❤ساناز❤
خواهش
0 لایک
0 نظر
1396/06/30
❤ساناز❤
من اون موقع کلاس دهم هستم 😭😭😢😢😢
0 لایک
1 نظر
1396/06/30
ذغالک
منم همین طور
چه جالب!
0 لایک
1396/06/30
ذغالک
ممنون ساناز جان
0 لایک
0 نظر
1396/06/30
❤ساناز❤
تا نوروز ۹۸کی صبر میکنه 😭😭😭
0 لایک
1 نظر
1396/06/30
ذغالک
واقعا کییییییییی؟؟😭😭😭
اصلا تا اون موقع چی کار کنیم؟؟😢😢
0 لایک
1396/06/30
❤ساناز❤
شوخی کردم عععععععااااالللللیییهه 😍😍👈❤👉
0 لایک
0 نظر
1396/06/30
❤ساناز❤
عععالللییی بود ذغالک جونی 😍😍😍
از ماله من هم یه کوچولو بهتره
0 لایک
0 نظر
1396/06/30
طناز کیان افشار
نه ذغالک نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه نه ذغالک نه نه
0 لایک
1 نظر
1396/06/30
ذغالک
چی نه نه؟؟
0 لایک
1396/06/30
ذغالک
خیلیییی دیره
فکر کنم شبکه نسیم برای اینکه مخاطباش کم نشن دوباره شروع کنه کل قسمتای خندوانه رو از فصل ۱ تا ۴ پخش کنه😅
0 لایک
0 نظر
1396/06/30
طناز کیان افشار
دوستان نگران نباشید نوروز ۹۸ دوباره پخش میشع
البته رامبد گفت هنوز معلوم نیست بسازم یا خیر
اما اگر هم بسازم نوروز۹۸
0 لایک
0 نظر
1396/06/30
ذغالک
دیشب حرفای نگار فوق العاااااده بود
حیف خندوانه که تموم شد
رامبد یا برگرد یا برت میگردونیم😭
0 لایک
0 نظر
1396/06/30
رادین جعفرزاده خیلی بد شد که خندوانه تموم شد امیدوارم هر چه زودتر بسازن
0 لایک
0 نظر
1396/06/30
❤ساناز❤
خدا کنه وروجک جونی 😍😍👈❤👉
0 لایک
0 نظر
1396/06/30
وروجک
آره ساناز جون منم خیلی دلم تنگ میشه واقعا یه عادت شده بود دیدنش
امیدوارم زودتر از این حرفا بسازه فصل بعدی رو
0 لایک
1 نظر
1396/06/30
غــــریبه
منم😔
0 لایک
1396/06/30
طناز کیان افشار
ساناز جون نوروز ۹۸خندوانه دوبارع پخش میشه
0 لایک
0 نظر
1396/06/30
❤ساناز❤
خواهش میکنم منم گریه کردم 😢😢😭😭😭
0 لایک
0 نظر
1396/06/30
ستاره سهیل
تحت تأثیر قرارگرفتم ساناز جون😢😭😭
0 لایک
0 نظر
1396/06/30
❤ساناز❤
متن من برای قسمت آخر خندوانه 👈❤👉🌹
میخوام نویسنده بشم 😍😍
0 لایک
0 نظر
1396/06/30
❤ساناز❤
خندوانه
قسمت آخر خندوانه در حال پخشه 😢😭😢
نمیدونم ؛عادت کردم به بودنش 👈❤👉
همیشه ساعت پنج بعدازظهر منتظرش بودم 😢😢
تا رامبدم بگه: به نام خدا 👈❤👉
سلام، رامبدجوان هستم 👈❤👉
در شبکه نسیم 👈❤👉
اینجا خندوانه س 👈❤👉😢😢😭😭🌹🌹
دلم برای همه ی اینا تنگ میشه 👈❤👉
واقعاً دلم تنگ میشه 👈❤👉
باورم نمیشه خندوانه تموم شد 🌹🌹😢😢
انگار همین دیروز بود 😢😢👈❤👉🌹🌹
خندوانه فصل چهار 👈❤👉🌹🌹
دلم برای همه ی این ها تنگ میشه 👈❤👉
برای همه ی نبودن ها 👈❤👉🌹🌹😢😭
برای همه ی اینها 👈❤👉🌹🌹😢😭
دلم تنگ میشه برای همه ی عوامل خندوانه 🌹
نمیدونم کی میتونم این برنامه رو دوباره ببینم 👈❤👉
نمیدونم اگه خندوانه تموم شه چیکار کنم ؛چیکار کنیم 😢😢😭😭
آره 👈خندوانه👉چند میلیون نفر پشتت هستن ❤❤
تحمل این که نیستی برام سخته 😢😢😭😭
نمیتونم 👈❤👉
دل تنگت هستم 😢😭😭
برای همه ی نبودن ها 😢😢😭😭
خندوانه برگرد 👈❤👉
آره چند میلیون نفر منتظر هستن که دوباره برگردی 😢😢😭😭🌹🌹
تنهات نمیزاریم 👈❤👉
ما مدیون تو هستیم 👈❤👉🌹🌹
ننرروو 😭😭😢😢
سریع برگرد 😭😭😢🌹🌹
بگو بر میگردی 👈❤👉
نمیتونم 👈❤👉🌹😢😭
تا کی تحمل کنم این که برگردی 😢😢😭😭🌹
چی بگم 👈❤👉🌹🌹
ننرروو 👈❤👉🌹🌹😭😭😢
تنهام نزار 👈❤👉🌹🌹😭😭😢😢
دلم تنگ میشه برای اینکه نیستی 👈❤👉🌹🌹
خداحافظ ای بهترین 👈❤👉🌹🌹
دلم تنگ میشه 👈❤👉🌹🌹
سریع برگرد 👈❤👉🌹🌹🌹
سریعتر 👈❤👉😢😭😭🌹🌹
نمیخوام تموم شه 👈❤👉
برگرد 👈❤👉😭😭
یه طرفدار ازت میخواد 👈❤👉😭😭
برگرد تنهامون نزار 👈❤👉🌹🌹
خداحافظ 👈❤👉🌹🌹
👈پرفسور ساناز لطفی 👉
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🌹🌹
خندوانه برگرد 😭😭👈❤👉
جات اینجاس 👈❤👉
دوستت دارم 👈❤👉😍😍
❤❤❤👈❤👉😍😍
1 لایک
0 نظر
1396/06/30
❤ساناز❤
خخییللییی برنامه جالبی بود 😍😍
0 لایک
0 نظر
1396/06/30
❤ساناز❤
وواایییی دلم تنگ میشه 😢😢😭😭
0 لایک
0 نظر
1396/06/30
وروجک
عالی مثل همیشه
کاش فصل بعدی خیلی زودتر از موعد ساخته بشه
مرسی از تمام عوامل خندوانه
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
ستاره سهیل
اشک تو چشام جمع شد😢چقدر عادت کرده بودیم مثل هرفصلی از خندوانه این فصلم تموم شد ههههههههههی
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
غــــریبه
خیلی برنامه خوبی شده بود
لذت بردم
میگم دوستان فردا شب ساعت23چی نگاه میکنیم؟؟؟؟😢😭
به قول جناب خان خدافظ رامبود خداااافظ
خدافظ خندوانه خدافظ
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
وروجک
برای اولین بار بود دیدم یه خانم پانتومیم اجرا میکنه تو خندوانه
قبلا هم بود؟؟
0 لایک
2 نظر
1396/06/29
غــــریبه
نه آبجی اولین بار بود
0 لایک
1396/06/29
آرمین
دقیقا
برای منم عجیب بود
1 لایک
1396/06/29
وروجک
خیلی برنامه جالب و بامزه ای شده
خیلی نگار رو دوست دارم
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
ترلان علیدوستی آدم بسیار جالبیه به نظرم.😍😍😍
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
ستاره سهیل
حال همدیگرو میپرسن خخخخخخخ انگار همدیگرو همین الان دیدن خخخخخ وای خدا من چقدر خانم نگار جواهریان رو دوست دارم خییییییلی❤❤❤❤❤❤❤❤
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
ستاره سهیل
غریبه جون رامبدگفت بریم بیایم مهمون داریم فک کنم بیاد الان
0 لایک
1 نظر
1396/06/29
غــــریبه
اوکی مرسی به خاطر برنامه من و شما میگفتم
اونم که دیدم تموم شد
0 لایک
1396/06/29
ترلان علیدوستی آها.حتما درسته دیگه طناز جان.😊ممنون بازم.
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
ترلان جان من از یک جای معتبر خوندم
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
❤ساناز❤
من ثبت نام کردم برای فصل پنجم 😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
ترلان علیدوستی وااااااااا.با این تعداد طرفدار فکر نکنم انقدر دیر بسازه.
ساناز جان عزیزم غصه نخور خدا بزرگه.😊
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
❤ساناز❤
خخییللییی ناراحتم بغض دارم 😢😢😭😭😭😭
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
❤ساناز❤
تا دو سال 😭😭😢😢😢
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
❤ساناز❤
نه بابا الکی هستش تا دو سال دیگه 😨😨😭😭😢😢
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
توی این دوسال گفته میخوام هم استراحت کنم
همم یک فیلم سینمایی بسازم
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
بله نوروز ۹۸
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
❤ساناز❤
نوروز ۹۸😨😨😨
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
نوشته بود تاریخ شروع فصل پنجم خندوانه
نوروز ۹۸
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
فاطمه هادی چون رامبد میخواد فیلمه جدیدش که تو سال ١۴٠٠ میگذره رو بسازه
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
طناز کیان افشار
دوستان من از یک مرجع معتبر شنیدم فصل پنجم خندوانه از نوروز۹۸
پخش خواهد شد
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
❤ساناز❤
به نظرم خندوانه بهتره ❤❤
0 لایک
1 نظر
1396/06/29
غــــریبه
حالا ببینم
0 لایک
1396/06/29
❤ساناز❤
اصلا یه بار نشده من ساعت ۱بخوابم😭😭😢
0 لایک
1 نظر
1396/06/29
غــــریبه
فک کنم عوضشم صب زود بیدار میشی دیگه
خوبه سحرخیزی برعکس من
0 لایک
1396/06/29
❤ساناز❤
خوش به حالت غریبه جونی من بابام ساعت ۱۰میگه برو بخواب 😢😭😭
0 لایک
1 نظر
1396/06/29
غــــریبه
خوبه خوابت میگیره ساعت 10😔
بگو بابا اذیت نکن تابستون رو
ما با برادرزاده هام تابستونو کاری نداریم تا هر چند که خواستن بیدار میمونن
0 لایک
1396/06/29
❤ساناز❤
منکه بیدار میمونم بقیّه چی 👈❤👉
0 لایک
1 نظر
1396/06/29
غــــریبه
معلومه بیداریم ساناز جان
منکه شبا ساعت2 میخوابم
من موندم خندوانه نگاه کنم با من و شما رو امشب😢
0 لایک
1396/06/29
❤ساناز❤
بچه ها تو کانال خندوانه تو تلگرام و اپ خندوانه زد که نگار میاد 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹😍😍😍
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
ترلان علیدوستی واقعا ستاره جونی.😘👍
من که همش تو استنداپ های آقای کربلایی زاده😁
ولی ایشالله تا عید فصل پنجمش بیاد مثل فصل های قبل.😊
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
❤ساناز❤
اما فصل پنجم خندوانه چه شود 👈❤👉
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
❤ساناز❤
به دور از شوخی دلم تنگ میشه براش 😢😢
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
❤ساناز❤
مهمان امشب خانم جواهریان و آخرین قسمت خندوانه از شبکه نسیم پخش میشه 😭😭😭😭😢😢😢
👈خداحافظ خندوانه 👉😢😢😭😢
جات اینجاست 👈❤👉
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
ترلان علیدوستی ممنون بهار جون😘
0 لایک
0 نظر
1396/06/29
بهار★♥ دوستان توی اینستگرام رامبد نوشته بود امشب نگار جواهریان ومیاره یادتون نره ببینید😍😍
0 لایک
1 نظر
1396/06/29
غــــریبه
مرسی
0 لایک
1396/06/29
آریا امید حاجیلی به قولش عمل کرد
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
غــــریبه
سپاااااااس فراوان
0 لایک
1396/06/28
وروجک
مثل همیشه استنداپ آقای کربلایی زاده عاااااااالی بود
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
غــــریبه
وااااای دقیقا موافقم باهات ستاره جان منم همین طور
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
ستاره سهیل
وااااای آخ جون کربلایی زاده استنداپ میکنه خندوانه تموم شه دلم واسه استنداپای امیر کربلایی زاده تنگ میشه😢
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
ترلان علیدوستی ستاره جونم راست میگی .
خدا رو شکر تموم میشه من دیگه شب ها بدون کابوس بابک رفاهی می خوابم.😁😁😁😁
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
طناز کیان افشار
ایشون فرهان هستن
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
ستاره سهیل
خوب شد خندوانه داره تموم میشه اگه طول میکشیدبابک رفاهی میومد استندآپ کنه وحشتناک بودو بی مزه خخخخخ این معین زاده که اصلا بی استعداده خخخ
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
ستاره سهیل
اصلا خنده دار نیس این معین زادس کیه اصلا همین این خخخ همون در حد مسابقه بود که حذف بشه خخخ
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
ستاره سهیل
خندوانه تموم شه من راحت شم ازدست این خنداننده شویی ها(بجزمحمد وبهزاد).
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
❤ساناز❤
خخییللییی ناراحتم 😭😭😢😢😢
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
❤ساناز❤
حیف شد نیامدن 😭😭😰😰
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
❤ساناز❤
بچه ها خندوانه شروع شد ❤❤❤
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
آرمین
مجید خسرو انجم و فرزاد فرزین به قولشون عمل کردن امروز
2 لایک
5 نظر
1396/06/28
آریا
خود رامبدم به قولش عمل نکرد
0 لایک
1396/06/28
غــــریبه
مژدگونیتو بنویس به حسابم😆

مرررسی
0 لایک
1396/06/28
غــــریبه
اینکه امروز قرار بود نگار بیاد رو میفرمایید؟
0 لایک
1396/06/28
آریا
یه قول کباب داد
0 لایک
1396/06/28
آرمین
چشم حتما مینویسم با سودش اصلا نگران نباش
1 لایک
1396/06/28
ترلان علیدوستی نبابا طناز جان غریبه جونی از این اخلاقا نداره.شاید الآن تو منظوم نیست.
ولی بازم چشم.
غریبه جونی گوشیت درست شد؟
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
طناز کیان افشار
میشه یکی از غریبه جون بپرسه گوشیشون درست شده یا نه؟
آخه با من قهره جوابمو نمیده
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
طناز کیان افشار
غریبه جونم گوشیت درست شده؟
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
ترلان علیدوستی نمیدونم ساناز جان من هم .
ستاره جونم به نظر من هم شاید همین کارو بکنن
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
طناز کیان افشار
نه عزیزم نمیان
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
❤ساناز❤
یکی جواب بده 😭😭😭
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
❤ساناز❤
ووااققععیی نمیان 😭😭😢😢😢😥😥😨😨😰😱
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
❤ساناز❤
واییییی 😭😭😭
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
❤ساناز❤
نگین که خانم جواهریان نمیاد 😰😰😱😱😱😨😨😥😥😢😢😭😭😭😭
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
آرمین
خانم ماندانا از شمام ممنونم که این خبرو دادین
ایشالا جبران میکنم
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
آرمین
خداروشکر که امشب اهدای جوایزه
آخه من نمیتونم ببینم
البته فکر کنم از اون تصمیمات یهوییه که قسمتارو جابجا کردن
1 لایک
8 نظر
1396/06/28
غــــریبه
چراااااا خدا رو شکررررررر
ببین تو از کی به ما وعده دادی😡
نکنه دستای پشت پرده که گفتم درسته
چون تو نمیتونی ببینی امروز نگار نمیاد😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
0 لایک
1396/06/28
وروجک
منم نمیتونم ببینم خدا رو شکر که قسمت آخر نیست و نگار مهمونشون نیست
1 لایک
1396/06/28
غــــریبه
باشه اشکال نداره دوتاتونم گفتین خدا رو شکر
یکی طلبتون 😒😒😒
منم پاشم برم یه جایی تا حرص نخورم😢
0 لایک
1396/06/28
آرمین
وعده من درست بود بقیش به صداوسیما مربوطه ولی ببین چه نفوذی دارم که به خاطر من جابجا شده
خانم وروجک خیلی ممنونم که نمیتونی ببینی و منو تنها نذاشتی
خواهر باید اینطوری باشه
0 لایک
1396/06/28
غــــریبه
پس من خواهر بدیم
دل خواهرتو شکستی😢😢😢😢😢😭😭😭
0 لایک
1396/06/28
آرمین
نه والا خیلیم خواهر خوبی هستی
ببخشید خواهرجان دیگه تکرار نمیشه🙏
1 لایک
1396/06/28
غــــریبه
پس هوامو داشته باش
😔😔😔😔نترس منم قشنگ نمیتونم بببینم داداشم اینا مهمون اومدن 😟
باید فردا تکرارشو نگاه کنم چون بچه ها سر صدا میکنن
0 لایک
1396/06/28
آرمین
چشم حتما
ببین برادر چقدر خوبه که نمیتونی امشب ببینی قدرشو بدون عمه
1 لایک
1396/06/28
ستاره سهیل
حتما امشب قسمت آخر خندوانه نیست فرداشب قسمت آخرو شایدفرداشب خانم جواهریان مهمون خندوانه باشن البته ایشون صاحبخونن خخخ
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
ماندانا..
چند وقتیه مدام این خبر رو تو ی اینستا و اینترنت دارن نشر میدن
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
ستاره سهیل
غریبه جون فک کنم هم امشب نگارجواهریان مهمونه هم مراسم اهدای جوایزادابازی
0 لایک
1 نظر
1396/06/28
غــــریبه
نمیدونم والا..
0 لایک
1396/06/28
غــــریبه
اره منم الان متوجه شدم
پس نگار چی میشه
ما کی منتظر این روزیم یعنی چی اخه
1 لایک
2 نظر
1396/06/28
ماندانا..
غریبه جان به احتمال زیاد آخرین مهمان شون خانوم جواهریان باشن .
1 لایک
1396/06/28
غــــریبه
😢😢😢😢
0 لایک
1396/06/28
ماندانا..
دوستان امشب مراسم اهدای جوایز مسابقه ی ادابازی برگزار میشه.
2 لایک
0 نظر
1396/06/28
❤ساناز❤
چی بگم 😢😢
بعد میگن چرااااااا ما کشور جهان سوم هستیم به خاطر همین هاست 😢😢
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
طناز کیان افشار
واقعا
خوب شما که نمیتونی به قولت عمل کنی
قول نده
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
ترلان علیدوستی خواهش عزیزم😊😘
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
حنا************
مرسی از همتون
0 لایک
1 نظر
1396/06/28
غــــریبه
خواهش...
0 لایک
1396/06/28
ترلان علیدوستی ساناز جان درست میگی شما.به نظر من هم همینه.
حالا نمیشه سریع هم قضاوت کرد شاید یادشون رفته یا مشکلی براشون پیش اومده☺
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
ترلان علیدوستی خخخخخخخخخخ آره غریبه جون.😁😁😁😁😁
طی تحقیقات پی در پی و دشواری هم که من داشتم بیشتر خواننده ها توی ذهنمون موندن😊
0 لایک
1 نظر
1396/06/28
غــــریبه
😁😁
0 لایک
1396/06/28
❤ساناز❤
به نظرم خوب کاری کرد اسم هارو خوند قول قوله باید انجامش بدی 😊😊
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
ترلان علیدوستی حنا جان پیرو حرف های غریبه جون امید حاجیلی هم بود .من هم بقیه رو یادم نمیاد😊
1 لایک
1 نظر
1396/06/28
غــــریبه
فقط خواننده ها یادمون مونده😂
0 لایک
1396/06/28
حنا************
بچه ها من خندوانه رو ندیدم میشه بگید کیا به قولشون عمل نکردند البته اگه دوست دارید
0 لایک
9 نظر
1396/06/28
غــــریبه
اخه حنا جان همش یاد من یکی نمونده
کوروش تهامی.مرتضی حیدری.فرزاد فرزین.حمید عسگری.امید نعمتی....بقیم یادم اومد میگم بهت
0 لایک
1396/06/28
آرمین
آزاده صمدی هم بود
1 لایک
1396/06/28
غــــریبه
اره افرین👏
0 لایک
1396/06/28
آرمین
فقط چون خانمه مونده تو ذهنم
1 لایک
1396/06/28
حنا************
ممنون
0 لایک
1396/06/28
آرمین
توقع نداری که آقایون رو خوار کنم!!
1 لایک
1396/06/28
غــــریبه
زنونه مردونش نکن داداشی
اقایون و خانوما با هم مساویند.طرفدار حق باش همیشه دوره مردسالاری گذشته نمیگم الانم دوره زن سالاریه
الان کاملا مساوی اند
وای چه نطقی کردم😎
شوخی کردم باهات بابا
0 لایک
1396/06/28
آرمین
چشم
1 لایک
1396/06/28
غــــریبه
بی بلااااااااا....
0 لایک
1396/06/28
ترلان علیدوستی راست میگی ستاره جونم اینطور که یادم میاد منم.حامد همایون به قولش عمل کرد🤔
0 لایک
0 نظر
1396/06/28
ستاره سهیل
حامدهمایونم به قولش عمل کردولی رامبد اسمشو تولیست اونایی که قولشونوعمل کردن نخوند!
0 لایک
1 نظر
1396/06/28
آرمین
اسم حامد همایون خوند. اتفاقا چون شیرازیه موند تو ذهنم
1 لایک
1396/06/28
ترلان علیدوستی ساناز جون کدوم دبیرستانی.
0 لایک
0 نظر
1396/06/27
❤ساناز❤
همچین غریبه جان گل گلاب ❤❤❤⭐⭐⭐🌹🌹🌹🌹
0 لایک
1 نظر
1396/06/27
غــــریبه
ممنونم...
0 لایک
1396/06/27
❤ساناز❤
خخییللییی خوندم ❤❤
آخرش ۱۹شدم رفت 🌹🌹
0 لایک
0 نظر
1396/06/27
غــــریبه
بدون گوشی درس خوندن کاملا این نتایج طبیعیه😂
ساناز جان امیدوارم موفق شی....
0 لایک
1396/06/27
❤ساناز❤
میرم کلاس هشتم 😊😊
0 لایک
0 نظر
1396/06/27
فاطمه هادی پس عالی میشه ممنون آقای آرمین
1 لایک
0 نظر
1396/06/27
آرمین
فردا هم نگار جواهریان مهمونه
1 لایک
0 نظر
1396/06/27
طناز کیان افشار
الهی بگردم
کلاس چندمی؟
0 لایک
0 نظر
1396/06/27
❤ساناز❤
بچه ها من قراره اول مهر گوشی مو تحویل به بابام بدم 🌹🌹🌹
تا اون روز در خدمتون هستم و بقیه اش رو نیستم 😢😢🌹🌹❤❤
1 لایک
2 نظر
1396/06/27
غــــریبه
اشکال نداره بابا
فدای سرت
درسات مهمتره
به فکر درسات باش.....
0 لایک
1396/06/27
غــــریبه
نمیدونم تو خوشحالی یا نه
منکه منتفر بودم از اولین روز مدرسه
اصلا هم دلم تنگ نشده براش
ولی دلم واسه دوران و خاطره های دانشجویی تنگ شده😔
0 لایک
1396/06/27
❤ساناز❤
ممنونم غریبه جان 🌹🌹❤❤
1 لایک
1 نظر
1396/06/27
غــــریبه
خواهش میکنم ساناز جان....
0 لایک
1396/06/27
ستاره سهیل
اوا ممنون غریبه جون فک کنم پیامم دیرثبت شدخخخ وگرنه نمیپرسیدم
1 لایک
1 نظر
1396/06/27
غــــریبه
خواهش میکنم ستاره جان
0 لایک
1396/06/27
ستاره سهیل
دوستان خندوانه ای مهمون امشب خندوانه کیه؟من جشن تولد دعوتم نمیتونم ببینم امشب خندوانرو خداکنه مهمونش خوب نباشه خخخ
0 لایک
0 نظر
1396/06/27
غــــریبه
دوستان عزیز
مهمان امشب خندوانه سرکار خانم سوگل مشایخی
محقق و مشاور در حوزه امور فرهنگی و خانواده و مدرس دوره های مولانا و حافظ شناسی هستند.....
0 لایک
0 نظر
1396/06/27
طناز کیان افشار
غریبه جون از نت گوشیت استفاده میکنی یاوایرلس؟
0 لایک
0 نظر
1396/06/27
طناز کیان افشار
غریبه جون اول یک آنتی ویروس معتبر خریداری کن و نصب کن بعد اگه موبایلت درست نشد با پلیس فتا تماس بگیر و این مشکلو بهشون بگو
0 لایک
0 نظر
1396/06/27
طناز کیان افشار
غریبه جون مدل گوشیتونو میتونم بپرسم؟
0 لایک
0 نظر
1396/06/27
حنا************
اقا مهدی حالاهمه ساکت شدن توچته مثله اینکه پیاماتازه برات رسیدن
5 لایک
0 نظر
1396/06/27
طناز کیان افشار
غریبه جونم توی این چند روز گوشیتو‌دست کسی ندادی؟
0 لایک
0 نظر
1396/06/27
ترلان علیدوستی آقا دیگه احترام خودتونو نگه دارید
شما اگه خیلی نگران این بحث ها هستید پس دیگه شروعش نکنید‌
0 لایک
0 نظر
1396/06/27
مهدی
که بی خودی یه بحث بچه گانه رو کش میدید
0 لایک
0 نظر
1396/06/27
مهدی
همتون روانی هستین
0 لایک
1 نظر
1396/06/27
طناز کیان افشار
از تو روانی تر پیدا نمیشه
0 لایک
1396/06/27
ترلان علیدوستی واسه ی من هم همچین مشکلی پیش نیومده حالا امشب غریبه جان می پرسم بهت میگم😊
1 لایک
0 نظر
1396/06/27
ستاره سهیل
حتما گوشیت هنگ کرده غریبه جون گوشیتوخاموش روشن کن درست شد شایدخخخ چون واسه من تا حالا پیش نیمده این مشکل.
1 لایک
0 نظر
1396/06/27
حنا************
ستاره جان کناربیا
0 لایک
0 نظر
1396/06/27
غــــریبه
میگم بختیاری ها چه کیفی کردن دیشب هااااااا

رامبد ما منتظر آذری هاااااااا هم هستیم ها توی فصل5
0 لایک
0 نظر
1396/06/27
طناز کیان افشار
ستاره جان من خودم دبیر هستم حالا تو میای به من یاد میدی
0 لایک
0 نظر
1396/06/27
❤ساناز❤
حالا خوددانی 😊😊
0 لایک
0 نظر
1396/06/27
غــــریبه
من که طرفدار پروپاقرص استنداپ اقای کربلایی زادم

باشه مرسی دستتون درد نکنه😊😊
0 لایک
0 نظر
1396/06/27
ترلان علیدوستی آره به نظر من هم ستاره جونم همینطور
بدک نبودند بقیه ولی من بیشتر با کربلایی زاده و بهنوش بختیاری حال کردم.😊😘
0 لایک
0 نظر
1396/06/27
ستاره سهیل
واسه من نه غریبه جون فقط بخشی که کربلایی زاده استنداپ کرد وبخشی که بهنوش بختیاری اومد حرف زد.
0 لایک
0 نظر
1396/06/27
ذغالک
ممنون از درکت.شب شما هم خوش😊
0 لایک
1396/06/26
ذغالک
دیگه تموم شد ستاره جان انقدر به قول خودت خرص نخور عزیزم
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
حنا************
همچنین
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
طناز کیان افشار
خانم‌ها
ستاره‌سهیل
ترلان علیدوستی
وروجک
غریبه
ذغالک
فاطمه هادی
حنا
ساناز
شبتون‌ پر از غزل
و‌سرشار ازعطر خدا
شبتون شیک
و‌شبتون خوش
0 لایک
1 نظر
1396/06/26
ذغالک
ممنون شب شما هم بخیر
0 لایک
1396/06/26
فاطمه هادی ستاره سهیل الان عصبانی هستش ما باید بهش کلی بخندیم ایشون به گفته خودشون اینطوری می کردن پس بزار ما هم همینطوری کنیم
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
طناز کیان افشار
خانم‌هادی شما هم‌دبگه شورشو‌در اوردین
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
طناز کیان افشار
ستاره جان به هردو‌صورت درسته
به عنوان مثال
یک ملیون ریال
یک میلیون ریال
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
طناز کیان افشار
مهدی شما تو بحث دخترانه ی ما خودتو‌قاطی نکن
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
حنا************
انشالله منظوم این مشکلو حل کنه
1 لایک
0 نظر
1396/06/26
حنا************
اصلامن روانیم هههه
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
حنا************
طنازجان عزیزم قربونت برم بسه
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
مهدی
طناز خیلی جملت سنگین بود کمرم شکست
اشک تو چشام جمع شده
1 لایک
1 نظر
1396/06/26
طناز کیان افشار
طناز نه‌ طناز خانم
به تو هیچ‌ربطی نداره فضول خان
0 لایک
1396/06/26
طناز کیان افشار
من از همتون ممنونم خیلی هوامو داشتین
اصلا هیچ‌کدومتون بهم بی احترامی نکردین
همتون به تذکرام‌گوش کردین
خیلی ممنونم ازتون
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
طناز کیان افشار
من فقط یک تذکر دادم همین 😩😩😖
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
طناز کیان افشار
ستاره جان شما درست میگی من روانیم
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
طناز کیان افشار
در ضمن‌ستاره‌جان خودم ماهی شش ملیون حقوق دارم‌دستم‌به دهنم‌میرسه
درسته‌کمه اما از هیچی‌بهتره
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
ستاره سهیل
به قول خودتون طناز اینجامحل نظر دادن پس کات کنیداین بحثو لطفا.بیشترازاین خودتو نشون دادی ازاولی که وارد منظوم شدی بسه دیگه خخخخخخخخخخ
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
حنا************
یا امام زمان خودت بخیربگذرون مثله روزایه قبل که دعوا میشد
1 لایک
0 نظر
1396/06/26
ترلان علیدوستی لایکککککککککککککککک ستاره جونم😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘👏👏👏👍👍👍👍👍
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
ستاره سهیل
پس از خودتونم بدت میادطناز چون شمام فضولی بدهم فضولی خخخخ
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
ستاره سهیل
خب اینا چرا باید شمارو عصبی کنه هاااااا؟دوحالت داره 1.یا عصبی هستی شدید2.یا قطعاعصبی هستی شدیدخخخخ هردوحالت صدق میکنه واسه شماها چون هیچ کس بغیر شما ناراحت نیس ازاین چیزایی که شمارو عصبی میکنه.من الکی خوش نیستم واقعا خوشم از زندگیمم لذت میبرن شما تو زندگی سختی زیادکشیدی رو اعصابت تأثیرگذاشته ولی من ازاین چیزای کوچیک زندگیمم لذت میبرن.ما باهم شوخی میکنیم نمیدونم چرا بعضیها متوجه نمیشن معنی شوخی رو.ودرمقابل فهمیدن مقاومت میکنن انقدرخخخخخخ اینا شوخیه شوووووووخی.شما واسه یکی استیکر قلب میفرستی اسمش الکی خوش بودنه!!واقعا متأسفم واسه اطرافیانتون همینه تا الان ازدواج نکردیددیگه طناز .اخلاقتوخوب کن همه عاشق اخلاق خوبت میشن من واسم مهم نیس شما چی فک میکنی چون به حرف یه آدم عصبی نبایداهمیت دادخخخخ شما زودتراز موعد امید به زندگیتوازدست دادی وپیرشدی. الانم اگه جوابتودادم خواستم توجیهت کنم که بعیدمیدونم موفق بشن چون صحبت باامثال شما مثل آب در هاون کوبیدن.
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
طناز کیان افشار
ترلان جون سن من
محل زندگی من
خوب وبد من
به شما هیچ ربطی نداره
هیچ ربطی نداره
از این ادمای فضول متنفرم
1 لایک
0 نظر
1396/06/26
ترلان علیدوستی واقعا که من تعجب کردم گفتن ۲۹ سالشونه.
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
ذغالک
سلام
وااای چه خبره😲
راستی غریبه جان تولدت مبارک
امیدوارم تو تمامی مراحل زندگیت موفق باشی😁🎊🎉
1 لایک
1 نظر
1396/06/26
غــــریبه
سلام ذغالک جووووونم
مرسی فدات
توام همین طور😘
0 لایک
1396/06/26
ترلان علیدوستی طناز خانم لطفا توهین نکنین.
من رو خواهر جونیم 😘😘😘😘غیرت دارم.
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
طناز کیان افشار
من از ترلان خانم و ستاره خخخخ درخواست دارم که فعلا چت نکنن تا منظوم به وعدش وفا کنه
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
ترلان علیدوستی من هم متشکرم که جواب خواهر جونیمو و البته من و بقیه دوستان رو دادید.😊
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
ستاره سهیل
ممنون آقا آرمین که پاسخگو بودید
0 لایک
1 نظر
1396/06/26
آرمین
خواهش
1 لایک
1396/06/26
آرمین
امشب بختیاری ها مهمون هستن
1 لایک
0 نظر
1396/06/26
ستاره سهیل
میگم آقا آرمین امشب اهدای جوایزمسابقه ادابازی نیست؟
0 لایک
1 نظر
1396/06/26
آرمین
نمیدونم
ولی فکر کنم قسمت آخر خندوانه جوایز رو بدن
1 لایک
1396/06/26
آرمین
احتمالا امشب امیر کربلایی زاده استنداپ داشته باشه
1 لایک
0 نظر
1396/06/26
ماندانا..
برنامه ی خوبیه
1 لایک
0 نظر
1396/06/26
غــــریبه
دوستان وقتی منظوم عزیز جواب داده چرا شما خودتونو ناراحت میکنین
بیخیال خوش باشین دوستان
3 لایک
0 نظر
1396/06/26
آرمین
خانم هادی و طناز دارین تند میرین
خیلی سخت میگیرین
2 لایک
0 نظر
1396/06/26
حنا************
ممنونم
0 لایک
1396/06/26
حنا************
من دوساله منظومودارم قبلا خیلی خوب بود ولی الان
1 لایک
0 نظر
1396/06/26
فاطمه هادی خانم وروجک اگه شما می خوای از دوستای عزیزت دفاع کنی دفاع کن اما هر چیزی جایی داره
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
حنا************
تروخدابسه
3 لایک
0 نظر
1396/06/26
وروجک
ترو خدا نگو چیزایی که آدم خندش بگیره شما و طناز علم سینما دارید بسه
0 لایک
1396/06/26
فاطمه هادی خانم وروجک لطفا تو چیزایی که اصلا به شما ربط نداره دخالت نکنین
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
وروجک
ستاره جون و ترلان جون از قدیم گفتن جواب ابلهان خاموشیه
پس جوابشونو ندیدن ولشون کنید
2 لایک
0 نظر
1396/06/26
ماندانا..
برنامه ی خوبیه..مسایقه هایی هم که پخش میکنن جذاب ترش کرده.
1 لایک
0 نظر
1396/06/26
ستاره سهیل
خانم هادی من نمیخوام کسیرو عصبی کنم شما بطور خودجوش عصبی میشی ودچارخود درگیری هستی عزیزم
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
فاطمه هادی خانم طناز شما حرص نخور از دست این جماعت جاهل
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
طناز کیان افشار
خانم هادی عزیز معمولا این آدما بیکار هستن از بیکاری میان منظوم یکسره همینجا پلاسن
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
طناز کیان افشار
منظوم ازت یک ستاره کم میکنم
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
طناز کیان افشار
اسمت بهتر بود میزاشتتی ستاره ی خخخخخخخخ نه ستاره سهیل
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
طناز کیان افشار
منظوم عزیز خوب کی این طرحتون صورت میگیره؟
ما باید تا کی اینا رو تحمل کنیم
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
طناز کیان افشار
ما داریم از دست شما روانی میشیم
تو هر پیامت هزار بار فقط میگی خخخخ
هرروزم که این لوس بازیاتون براهه
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
غــــریبه
بابا منظوم عزیز پایین پاسخ داده
ستاره جون لطفا ادامه نده دوست من
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
طناز کیان افشار
مرز خخخ نگیری یکوقتی
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
طناز کیان افشار
مثل روانیا یکسرع میخنده
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
فاطمه هادی خانم طناز واقعا حق دارید هرچی در مورد این دوتا بی سواد بگید
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
طناز کیان افشار
واقعا خانم هادی
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
فاطمه هادی ستاره سهیل و ترلان علیدوستی یکی از بی سواد ترین و بیشعور ترین و بی فرهنگ ترین انسان هایی هستن که تو عمرم دیدم
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
طناز کیان افشار
واقعا خانم هادی اینا دیوونه ان
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
غــــریبه
طناز خانم پیرو متلکت به من


این جا برنامه چت نیس
برنامه ای هس که سن ازدواج رو میپرسن
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
طناز کیان افشار
چندتا آدم بی فرهنگ و بیکار ریختن اینجا منظومو تبدیل کردن به چتکده
ستاره جان که کلا تو توهمه
ترلانم همینجور
براتون متاسفم متاسف
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
طناز کیان افشار
ستارع جان و ترلان جانشماهاواقعا روانشناس هستین؟
یکی باید خود شماهارو درمان کنه واقعا بی فرهنگ هستید
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
فاطمه هادی با خانم طناز کاملا موافقم
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
طناز کیان افشار
منظوم این چه وضعشه؟
مگه اینجا برنام چت یا پیام رسانع؟
اینا فقط چت میکنن
البته همه نه فقط ستاره و ترلان و ذغالک و غریبه

لطفا رسیدگی بشه
0 لایک
3 نظر
1396/06/26
منظوم
سلام علیکم

دوست عزیز، از طرفی نظر شما درست است چون پیام‌های کاربران کمی غیرمرتبط با موضوع‌های اصلی است، و از طرفی نیاز کاربران برای دسترسی به فضایی برای گفت‌وگوی صمیمانه‌تر در منظوم احساس می‌شود.
ضمن تشکر از تذکر شما، این نوید را باید بدهیم که به‌زودی بستری برای گفت‌و‌گویی صمیمانه‌ی کاربران مهیا خواهد شد تا هم نظرات ذیل صفحات آثار، هنرمندان، اخبار و نقدها «تخصصی‌تر» شود و هم نیاز کاربران محترم و وفادار منظوم برطرف شود.

از همراهی همیشگی شما متشکریم
2 لایک
1396/06/26
طناز کیان افشار
منظوم عزیز لطفا هرچه سریعتر صورت بگیره با تشکر
0 لایک
1396/06/26
آزاده سلطانی
واقعا هرچه زودتر پیگیری بشه چون حوصلمو سر برد اینهمه حرفهای بیهوده
0 لایک
1396/06/26
فاطمه هادی اشعار رو اشتباه نوشتم ببخشید امیدوارم دو معشوقه عاشق شعورشون برسه منو مسخره نکنن
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
فاطمه هادی خیلی دوست دارید باهم ازدواج کنید خخخخخخخخخخخ آخه شما دوتا خیلی به هم علاقه دارید برای هر دو تون متاسفم خدا شفاتون بده
0 لایک
1 نظر
1396/06/26
وروجک
خدا شما رو شفا بده شما بیشتر احتیاج دارید که نمیدونید دو تا خانم نمیتونن باهم ازدواج کنن خخخخ
1 لایک
1396/06/26
ستاره سهیل
👋بای بای تا بعدترلانی منم برم
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
ترلان علیدوستی آره آره ستاره جونم یه وقت دیدی اعصابا قاتی پاتی شد
پس فعلا من برم خدافظ عزیزم.😘😁
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
ترلان علیدوستی ببخشید البته دوست داشتن شما که دیوونگی نمی خواد عزیز دلم.دیگه متن شعر بود چه میشه کرد😉😉😘😘
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
ستاره سهیل
آره ترلان جونم منم همینطور خخخ خانم هادی تو افق محو شدخخخخخ
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
ترلان علیدوستی ستاره جونم دوست دارم منه دیوونه.
مگه دلم تو دنیا جز تو کسیو داره.😘😘😘😍😍😍😍
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
ترلان علیدوستی خانم هادی .حنا جان چی شدید رفتید تو افق؟😂😂😂
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
ستاره سهیل
من حوصله بحث با آدمای عصبی رو ندارم خخخخ شما حرص نخور خانم هادی چندتا نفس عمیق بکش تأثیر داره رو اعصاب😤😊
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
فاطمه هادی خانم ستاره سهیل اگه شما می فهمیدی اینجا کجاست این مسخره بازی هارو در نمی اوردی
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
فاطمه هادی نه غریبه دعوا سر شما نیست سر ستاره سهیل و ترلان علیدوستی هستش
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
غــــریبه
دوستان تو رو خدا اگه دعوا سر منه
من معذرت میخوام
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
حنا نمیری انقد میگی خخخخخخخخ
1 لایک
0 نظر
1396/06/26
حنا دیگه دارین شورشو در میارین بخدا
2 لایک
0 نظر
1396/06/26
حنا ستاره جان توهم زده
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
❤ساناز❤
خواهش دوست خوب من ❤❤😘😘
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
❤ساناز❤
کاری نکردم دوست خوب من از خداوند ممنونم شما رو به ما داد ❤❤😘😘😘
1 لایک
1 نظر
1396/06/26
غــــریبه
خخخخ
سپاس فراوان ساناز جان
0 لایک
1396/06/26
حنا
کاملا باهات موافقم
2 لایک
1396/06/26
غــــریبه
ساناز جونم مررررررسی
منم آرزومند آرزوهاتم دوست عزیز😘
0 لایک
1396/06/26
غــــریبه
خخخخخخ
مرسی دستتون درد نکنه
ستاره جان و ترلان جان
😊😊😊😊😊😊😊😊😊
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
ترلان علیدوستی 😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘👭👭
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
ستاره سهیل
باشه عزیزم بلاخره بستنی های توئه به هرکی خواستی بده ولی بیشتراز یه دونه نده 😁خدانکنه ترلانی خودم😊
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
ترلان علیدوستی ستاره جونم بستنی خیلی خوش مزه بود.
دست گلت درد نکنه آبجی مهربونم😘😘😘😘😚😚😚😚😚😍😍😍
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
ستاره سهیل
فدای سرت که نمیدونی ترلان جونم، آبجی جونم😙 دوستان دیگه اطلاع رسانی میکنن دیگه
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
ترلان علیدوستی زود باشین سریع به ستاره جونم جواب بدین.😶😶😂😂😂😘😘
خواهر جونی خودم متاسفانه من نمیدونستم.😚😚😚
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
ستاره سهیل
دوستان خندوانه ای مهمون امشب خندوانه کیه؟اطلاع رسانی لطفا خخخخخ
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
ستاره سهیل
تیناجون اسم واقعی غریبه در هاله ای از ابهامه خخخخ
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
غــــریبه
مرسی ستاره جوووووونم
0 لایک
1396/06/26
♡تینا♡
اخی امروز تولد غریبه جونه تولدت مبارک عزیزم اسمتو که نمیدونیم هی میگیم غریبه😅😅
🎂🎂🎂🎂🎂🎂🎊🎉🎊🎉🎊🎉🎀🎀🎈🎈🎈
تولد تولد تولدت مبارک
1 لایک
1 نظر
1396/06/26
غــــریبه
مرسی تینا جووووون....
0 لایک
1396/06/26
ترلان علیدوستی تولدت مبارککککککککککککک غریبه جونی.👏👏👏👏⚘⚘⚘🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐💐💐
1 لایک
1 نظر
1396/06/26
غــــریبه
مررررسی ترلان جووووون....
0 لایک
1396/06/26
ترلان علیدوستی دقیقا ستاره جونی.ولی من از صدای رضا یزدانی بیشتر می ترسم😯😯😯😯😯😯خخخخخخخخ
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
❤ساناز❤
به داداشم عکسشو نشون دادم گفت خخییللییی معروفه
اما از نظر من خواننده فقط محسن چاوشی و حامدهمایون 😘😘😘😘❤❤❤❤❤
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
❤ساناز❤
من قیافه ش رو میشناسم اما اصلا صداشون رو نشنیدم ❤❤😂😂😂
0 لایک
0 نظر
1396/06/26
طناز کیان افشار
بچه ها
0 لایک
0 نظر
1396/06/25
طناز کیان افشار
منم نمیشناختمش
0 لایک
0 نظر
1396/06/25
ذغالک
بچه ها کسی میدونه مراسم اهدای جایزه فینال ادابازی کی پخش میشه؟؟
0 لایک
0 نظر
1396/06/25
ذغالک
یه روزی میرسه تو سایتا به جای اسم خواننده های جدید اسم شنونده های جدیدو مینویسن😅
0 لایک
1 نظر
1396/06/25
غــــریبه
😁😀باحال بود
0 لایک
1396/06/25
♡تینا♡
من قبلا یه اهنگشو شنیده بودم
0 لایک
0 نظر
1396/06/25
♡تینا♡
ولی خدایی صدای قشنگی داره
0 لایک
0 نظر
1396/06/25
غــــریبه
ممنون منو از احساس تنهایی درآوردید
من فک میکردم من فقط نمیشناسمش
0 لایک
0 نظر
1396/06/25
ذغالک
واقعا
0 لایک
1396/06/25
ذغالک
منم نمیشناختم اصلا😅😅
0 لایک
1 نظر
1396/06/25
غــــریبه
خدا رو شکر تنها نبودم😂
0 لایک
1396/06/25
غــــریبه
خوب شد امشب یادی شد از اقای خاص

به نظرتون خیلی ضایعس بگم که من بهنام بانی رو نمیشناختم و تا به حال صداشو نشنیده بودم😔😔😔😔
0 لایک
2 نظر
1396/06/25
آرمین
منم نمیشناختمش
1 لایک
1396/06/25
غــــریبه
پس خدا رو شکر😂
0 لایک
1396/06/25
ستاره سهیل
تینا جونی منم دیدم اسم سریال که ستاره سهیل خخخخ ولی من واقعا اسمم ستاره س فامیلیم سهیل.
0 لایک
0 نظر
1396/06/25
ترلان علیدوستی قربونت برم خواهر جونی😘😘😍😍
0 لایک
0 نظر
1396/06/25
ستاره سهیل
رسیدن بخیر ترلان جونم😚دلم واست تنگ شده بودخواهری
0 لایک
0 نظر
1396/06/25
❤ساناز❤
چرااااااا تو گلچین ها قسمتی که آقای همایون اومدن نبود خخییللییی ناراحت شدم 😢😢😢😭😭
0 لایک
0 نظر
1396/06/25
❤ساناز❤
آقای بانی خواننده پاپ کشورمون هستش ❤❤❤
0 لایک
0 نظر
1396/06/25
ترلان علیدوستی ممنون حنا جان.😘
0 لایک
1 نظر
1396/06/25
حنا
خواهش
0 لایک
1396/06/25
حنا مهمان خندوانه امشب بهنام بانی است البته شاید همه بدونید
1 لایک
1 نظر
1396/06/25
غــــریبه
من نمیدونستم
مررررسی که گفتی....
0 لایک
1396/06/25
♡تینا♡
مرسی آریا ی عزیز
0 لایک
0 نظر
1396/06/25
♡تینا♡
دیشب تو گلچینشون یه اقایی بودن به زبان های مختلف میگفتن از وقتی خندوانه رو تماشا میکنم ریزش موهام کم شده و قدم بلند شده اسمش چی بود
0 لایک
1 نظر
1396/06/25
آریا
محمدرضا علیمردانی
0 لایک
1396/06/25
♡تینا♡
البته اگه فضولی نیست
0 لایک
1 نظر
1396/06/25
غــــریبه
نه بابا این چه حرفیه
0 لایک
1396/06/25
♡تینا♡
عزیزم میگم معنی اللهم عجل لولیک الفرج چیه
0 لایک
1 نظر
1396/06/25
غــــریبه
تینا جان
معنیش اینه که
خدایا عجله کن برای ظهور اقا امام زمان....
0 لایک
1396/06/25
♡تینا♡
مرسی عزیزم راستی شما همون غریبه اید
1 لایک
1 نظر
1396/06/25
غــــریبه
خواهش میکنم
اره تینا جان
0 لایک
1396/06/25
غــــریبه
ساعت های
3بامداد
11صب
5عصر
0 لایک
0 نظر
1396/06/25
♡تینا♡
بچه ها من یادم رفته تکرار خندوانه کی پخش میشه میشه اطلاع بدیدلطفا
0 لایک
0 نظر
1396/06/25
غــــریبه
فدات فاطمه هادی جان
مرررررررسی...
0 لایک
0 نظر
1396/06/25
فاطمه.رض من ۷۵۰ امتیاز و ۷۵ رامزی دارم البته این برای دو سه شبه که شرکت کردم , این ده روز اخیر سفر بودم گوشیم رو نبره بودم و متاسفااانه نتونستم شرکت کنم
0 لایک
0 نظر
1396/06/25
فاطمه.رض خیلیییی ناراحتم که داره تموم میشه
0 لایک
0 نظر
1396/06/25
فاطمه هادی من عجل ولیک الفرج رو اشتباه نوشتم
0 لایک
0 نظر
1396/06/24
فاطمه هادی کار غریبه خیلی قابل تحسین هستش که بغل اسمش اللهم عجل ولیک الفرج نوشته به امید اینکه ظهور کنن غریبه ممنون
0 لایک
0 نظر
1396/06/24
غــــریبه
سلام

فدات ترلان جان.....
0 لایک
0 نظر
1396/06/24
ترلان علیدوستی سلللللام بچه ها من از مسافرت برگشتم.
ستاره جونم خیلی دلم برات تنگ شده بود😘😘😘
همینطور غریبه جان و وروجک جان و کلیه عوامل😄😄😄
0 لایک
1 نظر
1396/06/24
وروجک
ما هم همینطور عزیزم
0 لایک
1396/06/25
غــــریبه
واقعا قسمت های جذاب رو گلچین کرده بودن
مخصوصا احسان علیخانی و عمو یوسف که نه تنها گلچینشون بلکه کل اون برنامه که پخش شده بود عالی بود...
0 لایک
1 نظر
1396/06/24
نیکا
آره دقیقا!
1 لایک
1396/06/24
❤ساناز❤
عیبی نداره غریبه جان گل گلاب ❤❤❤
دشمنت شرمنده ❤❤
عیبی نداره گلم ❤❤❤❤😊😊
1 لایک
0 نظر
1396/06/24
❤ساناز❤
بچه ها به سوالم میشه جواب بدین ❤❤❤
0 لایک
1 نظر
1396/06/24
غــــریبه
من اصلا در جریان نیستم
وگرنه راهنماییت میکردم....شرمنده
0 لایک
1396/06/24
❤ساناز❤
گلچین چه خوب غریبه جان ممنونم ❤❤
0 لایک
1 نظر
1396/06/24
غــــریبه
قربانت ساناز جان....
0 لایک
1396/06/24
غــــریبه
دوستان خندوانه ای
امشب خندوانه گلچینی از مهمانان فصل چهارم هستش.....
0 لایک
0 نظر
1396/06/24
ذغالک
غریبه جان
0 لایک
0 نظر
1396/06/24
غــــریبه
باشه مرسی....
0 لایک
1396/06/24
غــــریبه
دوستان عزیز
امروز خندوانه پخش میشه آیا؟
اگه پخش میشه
مهمونشو میدونین؟
0 لایک
0 نظر
1396/06/24
❤ساناز❤
آخ جون گروه صدا سیما برنده شد 🎊🎊🎊🎊🎉🎉🎇🎇🎆🎆🎆
مبارکا باشه ❤❤❤
ایول دمتون گرم ❤❤❤
چه قدر خوبه که تیمت برنده بشه ❤❤
0 لایک
0 نظر
1396/06/24
نیکا
من ۴۲۰ امتیاز و ۳۹ تا رامزی!
0 لایک
0 نظر
1396/06/23
نیکا
راستی! کسانی که اپلیکیشن خندوانه رو دارن چند امتیاز و رامزی دارن؟؟
0 لایک
0 نظر
1396/06/23
نیکا
خوشحالم به خاطر بُرد صدا سیما
0 لایک
0 نظر
1396/06/23
غــــریبه
میخوام ببینم و حسش نیس😟😟😟
فردام که نه صب میتونم ببینم نه عصر
میخوام بیخیال شم
خواب مهمتره
😆😆😆😆😆😆
0 لایک
0 نظر
1396/06/23
ستاره سهیل
👍😙لایک میناجونی :)
0 لایک
0 نظر
1396/06/23
مینا
ستاره جون کاملا موافقم
0 لایک
0 نظر
1396/06/23
مینا
واقعا اینا بعد مسابقه باید برن تاتری ، چیزی کار کنند کارشون حرف نداره
0 لایک
0 نظر
1396/06/23
مینا
ببخشید دستشون درد نکنه (درد نکنه رو جا انداخته بودم :-))
0 لایک
0 نظر
1396/06/23
غــــریبه
باشه بابا ستاره جون
مبارکشون باشه
0 لایک
0 نظر
1396/06/23
مینا
کاملا موافقم
0 لایک
1396/06/23
غــــریبه
خیلی ممنونم ابجی وروجک
تبریک به گروه جویندگان طلا به خاطر دوم شدنشون😊😊😊😊😊
0 لایک
1 نظر
1396/06/23
وروجک
خواهش عزیزم
👍👍
0 لایک
1396/06/23
وروجک
غریبه جونم صدا سیما با اختلاف ۷ امتیاز برنده شد
0 لایک
0 نظر
1396/06/23
وروجک
تبریک به طرفداران گروه صدا سیما
خیلی ناراحتم از باخت جویندگان طلا
0 لایک
0 نظر
1396/06/23
غــــریبه
عه
مرسی ستاره جون
0 لایک
0 نظر
1396/06/23
ستاره سهیل
خب معلومه غریبه جون گروه صداسیما
0 لایک
0 نظر
1396/06/23
غــــریبه
دوستان کدوم گروه جلوئه؟
باتریمم کمه
فک کنم خاموش بشم تا شما نتیجه رو بگین
0 لایک
0 نظر
1396/06/23
ستاره سهیل
خیلی گروه صداسیما ملاحظه ی گروه جویندگان طلارو میکنن خخخخ چقدر مؤدب هستن محمدوبهزاد
0 لایک
0 نظر
1396/06/23
ستاره سهیل
تماشاچیا بخاطر سن وسال ارژنگ به گروه جویندگان طلا رأی دادن خخخخ امتیاز اولو جویندگان طلاگرفتن
0 لایک
0 نظر
1396/06/23
طناز
تبریک غریبه جون
0 لایک
1 نظر
1396/06/23
غــــریبه
ایشالا قسمت شما
0 لایک
1396/06/23
ستاره سهیل
انقدر دقیق توضیح لازم نیس وروجک جون خندوانه طبق معمول فردا دوبار تکرارش پخش میشه
0 لایک
0 نظر
1396/06/23
غــــریبه
فدات شم مرسی
دستت درد نکنه
حالا یه حسی به بهم میگف مال منه اونم که کاذب بود😂😂😂😂😂
0 لایک
1396/06/23
غــــریبه
من وسط عروسی منتظر برد جویندگان طلا هستم😂😂😂😂😂😂😂
0 لایک
1396/06/23
ستاره سهیل
تبررررریک غریبه جون جایزه500میلیونی مبارکت باشه😂
0 لایک
1 نظر
1396/06/23
غــــریبه
مرسی😂
0 لایک
1396/06/23
❤ساناز❤
خواهش میکنم ستاره جان من عاشق رئال هستم ❤❤
0 لایک
0 نظر
1396/06/23
ستاره سهیل
آی فیلم فیلم سینمایی چهره به چهره پخش میکنه هرکی دوست داشت ببینه:)
0 لایک
1 نظر
1396/06/23
وروجک
مرسی گلم
0 لایک
1396/06/23
آرمین
برنده از استان ما بود زنگ زدن در دسترس نبود
1 لایک
7 نظر
1396/06/23
غــــریبه
وای آرمین از کجا میدونی
0 لایک
1396/06/23
غــــریبه
😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
0 لایک
1396/06/23
آرمین
مویرگی آشنا دارم
1 لایک
1396/06/23
آرمین
غصه نخور آبجی جایزه زیاده حالا
که به ما نرسه
یه ۷۸۰ میلیون هم باز قرعه کشی گذاشتن
1 لایک
1396/06/23
غــــریبه
ارمین جان تو رو خدا راس میگی یا شوخی میکنی
0 لایک
1396/06/23
آرمین
پخش میشه امشب
دوتا آیفونم همینطوری جایزه دادن به دونفر الکی
0 لایک
1396/06/23
غــــریبه
ولی فک کنم راس میگی
ولی خداییش دپرس شدم
حیف اون شارژایی که لازم نداشتم و خریدم😢
0 لایک
1396/06/23
ستاره سهیل
خواهش میکنم غریبه جون من با حرف این خانم دکتره که با حجابم هست موافقم نباید جایی زندگی کرد که دوروبرش کفر باشه
1 لایک
1 نظر
1396/06/23
غــــریبه
👍
0 لایک
1396/06/23
ستاره سهیل
هم اکنون مستندمیراث آلبرتا3ازشبکه افق
0 لایک
0 نظر
1396/06/23
❤ساناز❤
بوفون میگه رونالدو ۲تا گل به من زده 😁😁😂
پس اون هفت تا چی بود 😂😁😁
0 لایک
1 نظر
1396/06/23
ذغالک
بوفون دروازه بان یوونتوسه باسواد فوتبالی😅
0 لایک
1396/06/24
❤ساناز❤
وروجک جان میدونی که من روی رئال غیرت دارم ❤❤
دارم از بهترین تیم حمایت میکنم ❤❤❤
0 لایک
2 نظر
1396/06/23
وروجک
تو برنامه فیلم و سریال؟؟؟؟؟!!!!!
0 لایک
1396/06/23
❤ساناز❤
چه میشه کرد دیگه 😊😊
0 لایک
1396/06/23
❤ساناز❤
بارسا!!
فکر کنم که اسمش غارسا هستش 😁😁😂😂
#غارسا_سوراخه 😁😁😂😂
غارسا کجایی دقیقاً کجایی 😂😂😁
0 لایک
0 نظر
1396/06/23
وروجک
دوستان اینجا منظومه مرجع تلویزیون و سینما نه برنامه فوتبالی
نظرات فوتبالی داره بیشتر از نظرات فیلم و سینما میشه 😄
0 لایک
0 نظر
1396/06/23
وروجک
نگران نباش خواهری
من میبینم واست مینویسم لحظه به لحظه
0 لایک
1 نظر
1396/06/23
غــــریبه
قربون آبجی برم
مرسی
0 لایک
1396/06/23
ستاره سهیل
هم اکنون برنامه مجازیست ازشبکه افق پیشنهادمیکنم حتما ببینید :)
0 لایک
1 نظر
1396/06/23
غــــریبه
مرسی...
0 لایک
1396/06/23
ذغالک
امشب قراره برنده شی😆
0 لایک
1 نظر
1396/06/23
غــــریبه
به امید خدا اره😊😊😊😊
0 لایک
1396/06/23
ذغالک
ممنون غریبه جان
0 لایک
1 نظر
1396/06/23
غــــریبه
فدات عزیزم
0 لایک
1396/06/23
ستاره سهیل وااااای ازالان هیجان دارم خخخخخخ. دوستان منظومی امشب ساعت19مستند میراث آلبرتا3از شبکه افق هرکسی مایل بود ببینه مستندش عالیه
0 لایک
0 نظر
1396/06/23
غــــریبه
دوستان عزیز
امشب فینال مسابقه ادابازی
صداسیما........جویندگان طلا

به امید برنده شدن جویندگان طلا.....
1 لایک
0 نظر
1396/06/23
ذغالک
اهههه کی فکرشو میکرد پالت ببره...
راستی امشب فینالهههه؟
0 لایک
3 نظر
1396/06/23
غــــریبه
عصر ساعت 6 اینا من میگم...
0 لایک
1396/06/23
ذغالک
باشه ممنون
0 لایک
1396/06/23
غــــریبه
خواهش
0 لایک
1396/06/23
ذغالک
راستی یه خبر،به کچل خوشتیپتون!بگین ایسکو رو سفت بچسبه که بارسا میخوادش و ایسکو هم میخواد باسر بیاد.حالا گفته باشم☺
2 لایک
0 نظر
1396/06/23
ذغالک
رئال یک هزارم بارسا هم نیس
سیم ظرفشویی مال موهای فره من موهام فر نیس(دماغ سوخته خریداریم)
بعلهههه سلطانتون رکورد خراب کردن موقعیتا رو زد بر منکرش لعنت انشالله خدا بیشترش کنهههه😎
مسی چه رکورد بزنه چه نزنه تاج سرماس ما که مث شما نیستیم☺
بزار ال کلاسیکو بشه بعد هی بگو پیش افتادیم پیش افتادیم😑
در مورد باخت سنگین و گل خوردن حرف نزن که تو اون دربی ۷ تا از ما خوردین🙃
خجالتو تیمی بکشه که هوادارش جز لجن کلمه دیگه ای بلد نیس😊
اگه ما برا شما سوسکیم پس فکر کن دیگه شما برا ما جزو موجودات میکروسکوپی محسوب میشین😎
قهوه ای تیمیه که با وجود هفتم جدولی بودن اخراجی هم داره😅😅
نیستین در حدمون😍
ریز میبینی چون مغروری ولی ما خاکی هستیم و علت موفقیتمونم همینه
تو که ما رو ریز میبینی ما اصلا شما رو نمیبینیم😅
رئال اگه بزرگه پس بارسا غوله
سلطان بشینه سرجاش،محجوب تر نشون میده😄
یار دوازدهمو تا ما برسیم شما خریدین شرمنده کردین مارو😅
شما سیتوپلانکتون های سطح هوایین برا ما که اصلا دیده نمیشین
این افتخارا چه زیاد چه کم مال خودمونه دوس داریم پزشو میدیم
شمام برو سی خودت
#رئال_آبکشه😄
2 لایک
0 نظر
1396/06/23
مینا
ولی من دیشب نه مسابقه رو دیدم نه طرفدار گروه خاصی بودم ولی فکر کنم ته دلم دوست داشتم پالت سوم شه :-):-!
0 لایک
0 نظر
1396/06/23
مینا
راستی هم تبریک به گروه پالت و هم تبریک به گروه خوشحال و شاد خندان :-)
0 لایک
0 نظر
1396/06/23
مینا
سلام دوستان من که سرم گیج رفت انقدر درباره فوتبال باهم گفت و گو کردید خخ:-) ولی عجب اطلاعاتی بدست اوردم خخخخ(الکی مثلا همه ی نظرات رو خوندم ) خخ:-)
0 لایک
0 نظر
1396/06/23
طناز
همگی خوشحالی کنید
0 لایک
0 نظر
1396/06/22
هانا
تبریک به گروه پالت
🎉🎉🎉
0 لایک
0 نظر
1396/06/22
طناز
پاات بر هورااااا
0 لایک
0 نظر
1396/06/22
آرمین
بازم تیم من برنده شد😊
0 لایک
5 نظر
1396/06/22
غــــریبه
وااااا
مگه تو نمیگفتی از پالت بدم میاد؟
0 لایک
1396/06/22
آرمین
وقتی سایز ۴۲ رو بردن نظرم عوض شد
0 لایک
1396/06/22
غــــریبه
میگفتی از اسمش بدم میاد
چندشه
نگو نگفتم که دعوامون میشه هاااا
0 لایک
1396/06/22
آرمین
من تکذیب میکنم
0 لایک
1396/06/22
آرمین
البته میبخشیندا
0 لایک
1396/06/22
غــــریبه
حیف......
0 لایک
0 نظر
1396/06/22
طناز
ذغالک خودتو کشتی

تو خوبی
0 لایک
1 نظر
1396/06/22
ذغالک
من خوبم شما خوبی؟
2 لایک
1396/06/23
ذغالک
تا باشه ازین افتخارا
لالیگا مهم تره یا یه ورزشگاه بی حساب کتاب؟
فالورده بچه نیس اگه بود تیمش صدر جدول لالیگای اسپانیا نبود
شماکه نمیتونی اسمشو حتی تلفظ کنی بهتره چیزی نگی😅
اگه زیدان کچل خوشتیپه پس مارسلو سیم ظرفشوییه😅😅
پپه هم که اسمش روشه😅
سیم ظرفشویی شما نیمکت ذخیره ما نیس چه برسه به هزار تای ما اصلا الان بهش بگی بیا بشین نیمکت ذخیره بارسا با سر قبول میکنه😅
اگه اون غیرت باشه که خب تو دیکشنری شما مث این که معنی لغت متغیره.لابد تو ال کلاسیکو سر غیرت زد تو چک و چونه مسی😅😅
ال کلاسیکو برا کسی ترسناکه که سیم ظرفشویی و زنبور و...داشته باشه نه ما بارسایی ها که هر سال با افتخار درخشیدیم تو ال کلاسیکو😆
شما مواظب باشین دوباره راموس به مسی توهین نکنه مارسلو هم آب روغن قاطی نکنه رونالدو هم اخراج نشه
گرچه با روحیه لطیفی که از مارسلو سراغ دارم فکر نمیکنم اصلا به ال کلاسیکو برسه😅😅
تیم لجن تیمیه که هوادارایی داره که به رقیبشون میگن لجن.اگه ما لجنیم شما خاک کف پای مایین☺
سوارز رئالو در سطح خودش ندید که نیومد وگرنه رئال داشت دست و پا میزد براش😅
داورو شما از قبل خریدین با قیمت بالا یار دوازدهم مال شماس😅
ارزش فوتبالو تیمی داره که صدر جدول لالیگای اسپانیاس نه اون ته ته ها😅
اگه فوتبال جای جوجه تیمایی مث رئاله بهتره نسل فوتبال کلا منقرض شه
حالا تصمیم با مسئولین فیفاس😅😅
1 لایک
1 نظر
1396/06/22
آرمین
روی منم کم کردی هوادار
1 لایک
1396/06/22
ذغالک
نگران نباش غریبه جان تا منو داری غم نداری
0 لایک
1 نظر
1396/06/22
غــــریبه
خخخخ مرسی
0 لایک
1396/06/22
غــــریبه
یاخدا.....
ذعالک بیا
انگار با تو کار دارن
😂😂😂😂😂
1 لایک
1396/06/22
آرمین
لجن ترین تیم تاریخ!!!!!!!!! اینو نادیده میگیرم

ولی یعنی چی ما ارزش فوتبال نداریم؟؟
2 لایک
1396/06/22
ذغالک
آقا آرمین بیخیال اینا شو چیزی نداشت بگه همین جوری گفت😅😅
1 لایک
1396/06/22
ذغالک
یعنی جویندگان طلا اول میشه؟فکر نمیکنم...
0 لایک
3 نظر
1396/06/22
غــــریبه
من دوس دارم که اول بشه ذغالک جان
0 لایک
1396/06/22
ذغالک
آها پس هواداراشی...این فرق میکنه...شب مسابقه کل کل میکنیم😆
0 لایک
1396/06/22
غــــریبه
باشه😉
0 لایک
1396/06/22
ذغالک
ادابازی دیگه کل کل نداره خوشحال و شاد خندان سوم میشه صداسیما اول
0 لایک
1 نظر
1396/06/22
غــــریبه
با قسمت اول موافقم
با قسمت دوم مخالفم
😊
0 لایک
1396/06/22
ذغالک
من نمیخواستم ادامه بدم ولی اصلا کم آوردن تو کتم نمیره😆
0 لایک
0 نظر
1396/06/22
غــــریبه
کل کل ادا بازی تبدیل به کل کل فوتبالی شده
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
0 لایک
1 نظر
1396/06/22
ذغالک
دیگه😅
0 لایک
1396/06/22
آرمین
مرسی
از طرف منم وکالت داری
1 لایک
1396/06/22
ذغالک
خواهش
وظیفه هواداریمو انجام میدم😆
1 لایک
1396/06/22
غــــریبه
کاری جز لایک از دستم برنیومد دیگه ببخشید
1 لایک
1396/06/22
ذغالک
همونم خوبه غریبه جان😅😅😅
0 لایک
1396/06/22
❤ساناز❤
به نام خدای جهان
ساناز هستم
فوتبالی شدیداً
با افتخار رئالی استقلالی هستم
❤HALAMADRID❤
زنده باد مادرید ❤❤
0 لایک
0 نظر
1396/06/22
مینا
خخخخخ :-)
0 لایک
1396/06/22
مینا
کاملا باهاتون موافقم :-)
0 لایک
1396/06/22
❤ساناز❤
ممنونم
0 لایک
1396/06/22
❤ساناز❤
بهترین تیم رئال است و تمام ❤❤
0 لایک
0 نظر
1396/06/22
هانا
ناراحتم که خندوانه داره تموم میشه دلم می خواست ادامه داشت دیگه ساعت ۱۱چی ببینیم؟
ولی خوب دیگه هر اومد یه رفتی داره
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
هانا
نظر در مورد چی بدیم ؟؟😄😄
0 لایک
1 نظر
1396/06/21
مینا
نمیدونم عزیزم درباره یک چیزی دیگه :-!
0 لایک
1396/06/22
مینا
چراا نظر نمیدین :-(
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
مینا
سلام دوستان ،شبتون بخیر ببخشید مثل شماها فعال نیستم اخه شرایط سخته دیگه :-!
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
ذغالک
فینال کی میشه؟
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
ترلان علیدوستی ممنون از اطلاع رسانیت غریبه جون.
0 لایک
1 نظر
1396/06/21
غــــریبه
خواهش....
0 لایک
1396/06/21
غــــریبه
دوستان عزیزم
مهمان امشب خندوانه
جناب اقای رسول صدرعاملی
هستش
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
غــــریبه

میگم ذغالک تو اطلاعاتت زیاده
من دیگه دارم محو و نابود میشم
میرم ادامه فیلممو نگاه کنم
لایک به اطلاعاتت👏👏
0 لایک
1396/06/21
آرمین
واقعا...این اطلاعات رو خود بازیکنای بارسا هم ندارن
0 لایک
1396/06/21
غــــریبه
خخخخخ اره فک کنم ندارن
0 لایک
1396/06/21
ذغالک
زندگی من تو سه تا چیز خلاصه میشه
دوبله
فوتبال
فیلم
برای همین اطلاعاتم خوبه مخصوصا بارسا و استقلال که اصلا عشقن♥مرسی غریبه
آقا آرمین دیگه اغراقم نکن دیگه😅😅
0 لایک
1396/06/21
غــــریبه
خواهش میکنم
خوش به حالت دیگه
0 لایک
1396/06/21
ذغالک
دوستان بارسایی من باید برم تا برگردم پاسخ ساناز و ستاره خانمو بدین اومدم خودم پیگیری میکنم
یا علی موفق باشین
(کاری نداره کم میارن زووود)
0 لایک
4 نظر
1396/06/21
آرمین
من که حریف زبون دخترا نمیشم
0 لایک
1396/06/21
غــــریبه
بنام خدا
من غریبه
طرفدار بارسا
اما فقط از بازیکنا مسی و اینیستا رو میشناشم😂😂😂
1 لایک
1396/06/21
ذغالک
میشی انشالله من و غریبه پشتتیم😅
1 لایک
1396/06/21
آرمین
جای امیدواری هست بازم
0 لایک
1396/06/21
آرمین
کسی به اینیستا توهین کرد آتش به اختیاری رحم نکن
2 لایک
1396/06/21
ذغالک
متشکرم برادر بسیجی😅
1 لایک
1396/06/21
غــــریبه
😅😅😅😅
0 لایک
1396/06/21
❤ساناز❤
این افتخارات کوچولو برای تیم های کوچولو هستش 😂😁😁
ما کارمون اینکه کاپ درو میکنه اصلا بارسا جایزه برد 😂😂😁😁
بهترین تیم تاریخ در نگاه مجله ها و ...
رئال هستش نه بابا باورتون میشه که اینیستا دیگه داره به زور راه میره 😁😁
آخه بارسا چی داره طرفدارش هستین
نمیشنوم
ریز میبینمتون 😁😁😱😱😁😁😂😂😂
0 لایک
1396/06/22
ذغالک
آخه اینیستا از رونالدو که بهتره از وقتی به دنیا اومدم صدای گزارشگر تو گوشم بود که میگفت رونالدو توپو زد تو تیرک😅😅
کدوم افتخار کوچولو؟شما همین افتخارای کوچولو رو هم ندارین؟هنوز جدولو ندیدی نه؟؟ریز میبینیمون چون از بالا میبینی ولی ما همیشه خاکی بودیم و علت اینکه موفق هستیم همینه
بارسا مهم ترین چیزی که داره همینه و بخاطر همین ما طرفدارشیم.در ضمن در دفتر اون مجله ای که رئالو بهترین تیم میدونه رو باید گل گرفت ترجیحا😅
0 لایک
1396/06/22
❤ساناز❤
اصلا بارسا باید بره تو افق محو بشه 😁😁😂😂
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
❤ساناز❤
مهم کاپه که رئال در صدر هستش
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
❤ساناز❤
شما هیچی ندارین ❤❤
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
❤ساناز❤
شما مهندس دارین ❤❤
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
❤ساناز❤
شما رییس دارین 😂😂😁😁
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
❤ساناز❤
پیکه هم فقط بلده گل به خودی بزنه 😂😂😁😁
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
غــــریبه
👏👏👏
1 لایک
1396/06/21
آرمین
به به سلطان اینیستا
0 لایک
1396/06/21
آرمین
ظاهرا شما از من بیشتر اطلاع داری
0 لایک
1396/06/21
غــــریبه
من تسلیمم
الان که فک میکنم
ستاره راست میگف
فقط تیم ملی
0 لایک
4 نظر
1396/06/21
ذغالک
تیم ملی ترکیب هردوشه بهترین روش برای بیتفاوتی😅😅
0 لایک
1396/06/21
ذغالک
یه پسرعمه دارم این موقع ها میگه فقط خونه به خونه بابل😅
0 لایک
1396/06/21
ذغالک
شهر ما هم تیم نداره من جوابشو بدم😅
0 لایک
1396/06/21
غــــریبه
😂😂😂😂
0 لایک
1396/06/21
❤ساناز❤
نیمار تون که رفت سوارز هم که گاز میگیره مسی هم فوتبال بلد نیس
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
❤ساناز❤
اون یازده تایی که از رئال خوردین یادتون رفت 😂😂😂😂😂😁😂😁😁😁
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
ترلان علیدوستی من هم امروز می خوام برم مسافرت شنبه میام.
جای منو خالی کنید تو بحث و کل کل هاتون😔😔😔😔😔😂😂😂😂😂
0 لایک
1 نظر
1396/06/21
غــــریبه
خوش بگذره😊
0 لایک
1396/06/21
❤ساناز❤
سنگین ترین باخت مقابل بیلبائو ۱۲ یک
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
❤ساناز❤
قراره مهران مدیری به خندوانه بیاد البته فصل ۵
1 لایک
1 نظر
1396/06/21
ذغالک
آره رامبد گفت
0 لایک
1396/06/21
ذغالک
تو استقلال باهات موافقم ولی تا بارسا هس چرا رئال؟نقدو ول کنیم بچسبیم به نسیه حاج خانم؟؟؟😅
1 لایک
0 نظر
1396/06/21
❤ساناز❤
حیف شد 😢😢
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
❤ساناز❤
عشق است رئال و استقلال ❤❤❤
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
ذغالک
کلی از بحثا عقب افتادی ساناز خانم😅
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
❤ساناز❤
سلام بچه ها ببخشید مسافرت بودم نت نداشتم ❤❤
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
طناز
هفت روز دیگر مهمان برنامه خندوانه:
سرکار خانم نگار جواهریان
0 لایک
1 نظر
1396/06/21
ذغالک
چه شبی بشه اون شب...
0 لایک
1396/06/21
ذغالک
پرسپولیس تو اون بازی به معنای واقعی کلمه (له) شد...
۸ تا از قشقایی خورد...😅😅
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
آرمین
جا داره یادی کنم از قشقایی شیراز که پرسپولیس رو شکست داد
1 لایک
7 نظر
1396/06/21
غــــریبه
ما ملی پوشامونو نداشتیم😒
0 لایک
1396/06/21
مینا
:-!
0 لایک
1396/06/21
ذغالک
لایک شدییییدا!
0 لایک
1396/06/21
ذغالک
دوباره تبریک میگم😅😅
0 لایک
1396/06/21
ذغالک
غریبه جان ما هم تو بازی با گل گهر ملی پوشامونو نداشتیم نه چشمی بود نه وریا بود تازه کاوه هم که رفته اونور آب ولی ما بردیم 😆
0 لایک
1396/06/21
غــــریبه
مبارکتون باشه.....
0 لایک
1396/06/21
ذغالک
متشکرم
0 لایک
1396/06/21
ذغالک
آقا گیر آوردین ملتو هااااا
من استقلالیم با افتخاررر
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
ذغالک
آخخخخ جوووون جویندگان طلا بردننننن
ببخشید تازه هوشیار شدم😆
ولی صداسیما برندس قطعا صد درصد حتما
1 لایک
1 نظر
1396/06/21
آرمین
خداروشکر این دفعه تنها نبودم
0 لایک
1396/06/21
ترلان علیدوستی لایک ستایش جون👍
هر دو عزیز.
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
ستایش
اینجا جای نظره یا جلسه
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
ستایش
فقط گروه صدا سیما برندسسسسسسس
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
مینا
سلاااممم ، غریبه و وروجک جون منم پرسپولیسی هستم :-)
1 لایک
2 نظر
1396/06/21
غــــریبه
افرین
لایک
0 لایک
1396/06/21
مینا
:) :)
0 لایک
1396/06/21
ترلان علیدوستی ستاره جونم بیا بگو طرفدار کدوم تیم هستی اینا همش اومدن دارن ما دو تا فرشته رو تهدید میکنند.😄😄😄😘😘
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
وروجک
اگه جرئت دارید خودتونو نشون بدید ببینم کی سر به سر خواهر من گذاشته؟؟ 😡
1 لایک
1 نظر
1396/06/21
غــــریبه
لایک هم به خاطر پرسپولیسی بودنت
همم به خاطر وجودت😊😊😊😊😊
0 لایک
1396/06/21
وروجک
خب پرسپولیس بهتره
رنگش قشنگ تره
1 لایک
1396/06/21
غــــریبه
اگه غیر این میگفتی تعجب میکردم آبجی جوووون
این دو تا خواهر منو تنها گیر اورده بودند سر به سرم میزاشتند😟😟😟😟😟
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
وروجک
خدا کنه جویندگان طلا اول بشن
منم طرفدار اونام
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
ترلان علیدوستی غریبه جان ما دو تا فرشته بلند بالایانه انتخاب میکنیم.
من داشتم می نوشتم دیدم مال ستاره جونم اومد گفتم فقط دیگه لایکو بزنم.
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
ترلان علیدوستی لایک ستاره جون👍
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
ستاره سهیل
ترلان جونم من فقط طرفدار تیم ملی هستم.قوچی وسردارخخخخخخخخ
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
ترلان علیدوستی بچه ها راستی فینال کیه؟
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
ترلان علیدوستی پس غریبه جون پرسپولیسی هستی
ستاره جونم شما چی؟
0 لایک
1 نظر
1396/06/21
غــــریبه
بله
تو چی؟
0 لایک
1396/06/21
غــــریبه
البته اون که پرسپولیسه سرور استقلاله....
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
ترلان علیدوستی غریبه جون
صدا سیما سرور جویندگان طلاست😊😊😊😊
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
غــــریبه
حالا
ایشالا که جوندگان طلا اول بشه😊😊😊😊
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
ترلان علیدوستی پس کل کل داریم شب فینال
دیگه معلومه برنده ولی
از همین الآن به افتخار گروه صداسیما👏👏👏👏👏
0 لایک
0 نظر
1396/06/21
ستاره سهیل
چون اگه اشتباه نگم خودت گفتی شبا آخرین کامنتو تو میزاری بعدشم واسه این که انقدر فعالی تومنظوم که همش نظر میدی دیگه خخخخخ
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
غــــریبه
چرا ستاره؟
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ستاره سهیل
خیلی پشتکارداری غریبه جون من بخاطراین پشتکارت تحسینت میکنم 👏👏👏
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
غــــریبه
بعد منظوم گردی چشم
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ستاره سهیل
برید بخوابید فرداروازتون گرفتن مگه خخخخخ (همینجوری خواستم تذکربدم بزنم توذوقتون)خخخخ
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
آرمین
خداروشکر
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ستاره سهیل
تبریک به طرفدارای جویندگان طلا:)
1 لایک
0 نظر
1396/06/20
وروجک
تبریک به گروه جویندگان طلا
گروه خوشحال و شاد خندان هم عالی بود
1 لایک
0 نظر
1396/06/20
غــــریبه
تبررررریک به گروه جویندگان طلا و طرفدارانش.....
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
ستاره سهیل
وای برنده نشدن خوشحال وشاد خندان😢خوب شد رده بندی داره خوشحال وشادخندان سوم میشن
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
مینا
شب همگی بخیر
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
هانا
تا الان امتیازها
گروه:جویندگان طلا
امتیاز:۴۷مساوی
گروه:خوشحال و شاد و خندان
امتیاز:۴۷مساوی
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز

آره
باشه
کار ندارین

چشم حتما
خدانگهدار
1 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
مچکرم
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
وروجک
پنج تا رو حدس زدم
سه تا هم تا تایپ کردم حدس زدن ثبت نشد
0 لایک
1 نظر
1396/06/20
غــــریبه
افرین😙😙😙😙😙
0 لایک
1396/06/20
مینا
به نظرم گروه خوشحال و شاد خندان ببره اخه یه حسی بهم میگه
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
طناز
فقط محمد نادری
0 لایک
0 نظر
1396/06/20
مینا
باشه غریبه جون خوشحال و شاد خندان رو انتخاب میکنم :-)
0 لایک
2 نظر
1396/06/20
غــــریبه
افرین
1 لایک
1396/06/20
مینا
:)
0 لایک
1396/06/20
مشاهده بررسی‌های بیشتر