عضویت از خرداد 1396
ستاره 147
بررسی 24
لیست 3
مشارکت 344
ممل
نقد عالیه:)
0 لایک
1397/10/14
علی فیلم بین
ایرادی که به کارگردانی و دوربین گرفتین رو موافق نیستم. به نظرم کارگردان سنگ تمام گذاشته بود و دوربین هم کاملا در تعقیب شخصیت های فیلم بود. به نظرتون چرا بیننده خودش رو وسط میدان جنگ تصور میکنه با دیدن فیلم؟ دقیقا به خاطر همین خنثی نبودن دوربینه که به خوبی شخصیت ها رو تعقیب میکنه و مخاطب هم دنبال حوادث و سکانس ها کشیده میشه.
فیلم قراره روای ماجرایی باشه که مخاطب به خوبی فضاش رو میشناسه پس این وسط چطور میشه کشش ایجاد کرد که مخاطب میخکوب بشه؟ مخاطب رو میخکوب میکنه به خاطر توانایی کارگردان و توانایی در یک فضاسازی طبیعی. یعنی دقیقا چیزی که رسالت اصلی یک اثر دفاع مقدسه.
ایراد و ابهام های داستانی چیزیه که خیلی ها به فیلم وارد کردن که من هم منکر اش نیستم. یک عده این رو یک ایراد جدی می دونن و از امتیازش کم میکنن و یه عده هم معتقدن جنگ قصه نمیخواد و اولویت با فضاسازیه. این به نظرم یک چیز کاملا سلیقه ای هست که هر دو گروه نظر شون محترمه.
اصولا بیش تر سکانس ها بر پایه ی تعقیب و گریزه و به نظرم اتفاقا کاملا اتحاد بین شخصیت های فیلم وجود داره ولی از نوع خودش! مثل اون سکانس تیر خوردن به شاهرگ یکی از نیرو ها که بعدش دوستان خودی به سراغ اش میان.
فیلم احساس مخاطب رو جریحه دار میکنه چون تنها اسبابی که در اختیارشه همینه!
فیلم با همه ی اون چیزی که داره خودش رو جلو میبره.
من این عنوان رو می پسندم: تنگه ی ابوقریب و روایت شکوه سیاه جنگ!
0 لایک
1397/10/16
ک-ش
ضمن احترام به نظر شما و تمامی دوستان من تنها برداشت خودم از فیلم رو بیان کردم.
0 لایک
1397/10/16
الهام فرهنگ
از اینکه تلاش کردین ابعاد بیشتری از فیلم رو برامون باز کنید ممنونم
0 لایک
1397/12/10
بیوگرافی ک-ش
ک-ش هنوز متنی برای معرفی خودش ننوشته است.
ستاره‌ها
147