تاریخ تولد: 1373/01/20 | عضویت از بهمن 1394  |  تهران
ستاره 12،464
بررسی 382
لیست 2
مشارکت 7
فاطمه نژاده
دقیقا خانم فرهنگ ولی به ستاره خیلی کمه
0 لایک
1397/06/17
یونس
اغراق ، تصنع در نظر دهی ، نتیجه تخریب اثر !
خانم فرهنگ تمام سلایق خودتون رو برای وصف کردن یک فیلم سینمایی که از یکی از پر ایده ترین کارگردان های ایران هست ! این سبک از نظر دهی مختص به خالتور ها و معیریان ساز هاست !
ایده هایی که تشریح جامعه رو به خوبی نشون داد و راهکار رو توسط ایده های ذهنی کارگردان داد ! یک اثر خاص همچنین مانند فیلم اعترافات ذهن خطرناک !
اما من بعضی از تخریبها رو واقعا متوجه نشدم !
غیر مردمی ؟ شما ارتباط برقرار نکردن خودتون یا اطرافیانتون رو از غیر مردمی بودن اثر میدونید ؟
یا مثلا صحنه های خشن ؟؟
میتونم ابر شاهکار هایی رو براتون مثال بزنم که پر از خشونت هست !؟!
ستاره دهی شما هم که واقعا کوبنده تر از نظراتتون !
امیدوارم ستاره دادن و نظر دادنتون رو اصلاح کنید و قوانین منظوم رو درست رعایت کنید !
3 لایک
1397/07/13
سید محمد موسوی
سلام.
من به این فیلم9ستاره دادم چون بنظرم جذاب بود. اما نظر شما رو هم قبول دارم. میتونه از نگاه شما این شکلی باشه و شایدم باشه. من فیلم رو از روی ویترینِ ش که بازیگراش باشن قضاوت نمیکنم. در سیاه بودن فیلم هم شکی نیست. خسته کننده و ملال آور هم میتونه باشه. اما از نگاه افراد مختلف. من درک میکنم که شما ممکنه این سبک فیلمسازی رو نپسندین. یه کپی ناشیانه از آثار غربی. بله. حق با شماست.
اما یه مورد. شما یقیناً میدونین سینما سلیقه ایه. فیلمایی که من دیدم و میبینم رو نمیشه برای خیلیا پخش کرد. چون هنوزم مردم ما دنبال فیلم هندی و فیلم فارسی و سریال کره ای و سریال آمریکایی هستن و از خالتورسازها خوششون میاد. اما من فیلم سیاه و سفید دهه 50 هالیوود رو می بینم که اگر 5 دقیقه ش رو برای کسی بذارم؛ منو با ساطور ریزریز میکنه!! جدی میگم بخدا. چون مردم دنبال تجددگرایی و دیدن فیلم های روز هستن. الآن اگر برای کسی فیلمی بذارید که سال2017ساخته شده؛ بلند میشه میره. این یعنی سینما کاملاً سلیقه ای ساخته شده و این سبک فیلمسازی سلیقه هومن سیدیه. سیاه. پر از خشونت و خون. زجرآور. اون حرفش رو اینطوری بیان میکنه و باید به سلیقهَ ش احترام گذاشت و هستن کسایی مثله من که از شدت انزجاری که نسبت به فیلمهای سوپرمارکتی پیداکردن؛ میرن سمت هومن سیدی که کامشون تلخ بشه ولی به سخره گرفته نشن. همین:)
0 لایک
1397/12/13
بیوگرافی الهام فرهنگ
علاقمند به نویسندگی و بازیگری
زندگیم رو گذاشتم کلی فیلم نگاه کردم و از فیلم دیدن خسته نمیشم
ستاره‌ها
12،464