متاسفم واقعا واسه فیلم هشت تا نقد هست هفتاشون بر علیه فیلمه فکر کنم وفقط یکیشون مثبته که اون یدونه رو هم یه خانم نوشته یعنی این همه فیلم مردسالارانه ساخته میشه ما خانما باید بکوبیمش؟؟ خیلی ممنون از آقای بیرقی برای توجه به چنین موضوعی 👏👏 و همچنین آقای مزینانی بخاطر پستشون برای این فیلم