کدام فیلم به اسکار می‌رود

شانس «ماجرای نیمروز» و «نفس» برای اسکاری شدن!

تب و تاب معرفی فیلم ایران به اسکار بالا گرفته و در این بین شانس «ماجرای نیمروز»، «نفس» و «رگ خواب» نسبت به دیگر فیلم‌ها بالاتر است.
شانس «ماجرای نیمروز» و «نفس» برای اسکاری شدن!
12 شهریور 1396
شناسه خبر : 1594097
منبع: خبر آنلاین
نظرات مردم (25 نظر)
محمد هاشمی
من همه فیلما رو ندیدم ولی نفس و ماجرای نیمروز(مخصوصا!! همین فیلم) رو که دیدم خوب بودن ولی نه در حدی که اسکار بگیرن ولی بر اساس شنیده ها رگ خواب هم خوب به نظر میاد
0 لایک
0 نظر
1396/06/14
ترلان علیدوستی
خوب هستند ولی من که بودم بهشون اسکار نمی دادم شایدم میدادم!ولی بالاخره اسکار هر کدوم به نفع سینمای ایران و افتخار و اسه ی کشورم هست‌.
0 لایک
0 نظر
1396/06/13
ستاره سهیل
یعنی واقعا فک میکنین یکی ازاین فیلما اسکار میگیره!!!!فیلمای ما خوبن ولی نه در حد اسکار.اونم این فیلما!!!!! ولی اگه هرکدوم ازاین فیلما اسکار بگیره افتخاریه واسه سینمای کشورم
0 لایک
0 نظر
1396/06/13
حمیدرضا
آکادمی اسکار زیاد با فیلمهای هنری رابطه خوبی نداره از این نظر شاید رگ خواب بهترین فیلم باشه برای رفتن با حضور لیلا حاتمی هم که هم تو آکادمی اسکار هست هم بازیگر شناخته شده و سطح بالای جهانی هست شانس بیشتری داره
1 لایک
0 نظر
1396/06/13
حمیدرضا
قطعا فقط ماجرای نیمروز و رگ خواب و نفس در حد جایزه اسکار هستن باقی حتی در حد جشنواره فجر هم نبودن تو این بین هر کدوم از فیلم ها حسن هایی داره بنظرم نیمروز از همه بهتره اما شانس کمتری داره چوت ایدئولوژی فیلم رو قطعا آمریکایی ها نمیپسندن مثل محمد رسول الله
1 لایک
0 نظر
1396/06/13
ذغالک
به نظرم رگ خواب و برادرم خسرو و شاید ماجرای نیمروز بره بالا
0 لایک
0 نظر
1396/06/13
رضا
هیچ کدوم حتی در سطح فروشنده نیس
ولی فکر کنم نفس از بقیه بهتره
0 لایک
0 نظر
1396/06/13
یگانه
به نظرم زیر سقف دودی و رگ خواب با نفس خیلی توپ بودن 👌
1 لایک
0 نظر
1396/06/12
غــــریبه
من چون همه فیلما رو ندیدم اظهار نظر نکردم
فقط دوتاشو دیدم ماجرای نیم روز.....سارا و آیدا
ولی با صداقت تمام میگم که حسودیم شد بهتون که همشو دیدین😔
1 لایک
4 نظر
1396/06/12
آرمین
انشالله توی شبکه نمایش خانگی بیان میبینی. دیر و زود داره سوخت و سوز نداره
1 لایک
1396/06/12
غــــریبه
اره 😂
0 لایک
1396/06/12
وروجک
عزیزم به زودی میبینی گلم
1 لایک
1396/06/12
لمیا درکی
انشاءالله همرو میبینی
0 لایک
1396/06/12
مهدی
به نظر من
۱ رگ خواب
۲ زیر سقف دوری
3 سارا و آیدا
1 لایک
0 نظر
1396/06/12
لمیا درکی
البته همه میدونیم چون کارگردان هیچکدوم اصغر فرهادی نیست هیچکدوم به رقابت نهایی نمیرسن
1 لایک
0 نظر
1396/06/12
لمیا درکی
رتبه بندی در ذهن من اینطوره
1 رگ خواب
2 نفس
3 البته چون مثل اینکه اونوری ها فیلم های عجیب دوست دارن مادر قلب اتمی
1 لایک
0 نظر
1396/06/12
الهه
به نظر من نفس چون یک حال و هوای جدید داشت و ما رو برد احساس بچه بودن و به افکار و آرزو های یک بچه که خیلی راحت نابود شد با اینکه پایانش تلخ بود اما یکی دو ساعت آدم به درک کردن یک بچه در زمان جنگ پرداخت
0 لایک
0 نظر
1396/06/12
وروجک
شاید هم مادر قلب اتمی
شنیدم قشنگ نیست اما به دلیل خاص بودنش امکانش هست
0 لایک
0 نظر
1396/06/12
وروجک
به نظرم رگ خواب عالیه باید اونو بفرستن
در اولویت دوم سارا و آیدا
و اولویت سوم نفس
بقیه خیلی شانس اسکاری شدن ندارن مثلا ماجرای نیمروز عالی بود اما واضحه که چنین فیلمی اصلا مورد قبول اونوری ها نیست
1 لایک
0 نظر
1396/06/12
مهدی
همه همون اول رد میشن؛ ماجرای نیمروز، نفس، رگ خواب چه فرقی می کنه کدوم معرفی شه؟
0 لایک
0 نظر
1396/06/12
احسان
رگ خواب و سارا و آیدا می تونن موفق تر از بقیه فیلم های نامبرده به نظر من عمل کنند.
1 لایک
0 نظر
1396/06/12
مهتاب پوستین دوز
به نظر من رگ خواب انتخاب فوق العاده ای میتونه باشه...مورد پسند اون ور آب هم هست...چون معضل جهانی میتونه باشه..درباره ماجرای نیمروز هم میتونم بگم عالیه ولی شانسی توی اسکار شاید نداشته باشه...از نظر سیاسی میگم...بازم هر فیلمی بره باعث خوشحالیه تا اینکه هیچی نفرستن...ضمنا نفس هم فیلم خوبیه ..
2 لایک
0 نظر
1396/06/12
سیاوش انصاری
خوب با توجه به اینکه هیچکدوم از این فیلم ها شانس حضور تو رقابت نهایی رو ندارن فرقی نمیکنه انتخاب کدوم باشه .به همین دلیل شاید ماجرای نمیروزو بفرستن تا طبق انتظار رد بشه و پشتش مانور تبلیغاتی بدن
0 لایک
0 نظر
1396/06/12
مهتا
به نظر من رگ خواب و وارونگی می تونن فیلم های موفقی باشن
0 لایک
0 نظر
1396/06/12
مینا
به نظر من که حق رگ خواب هست
0 لایک
0 نظر
1396/06/12