نگاهی به 50 فیلم برتر منظوم

50 فیلم برتر تاریخ سینمای ایران را شما تعیین کنید

فهرست 50 فیلم برتر منتظوم که بنا به نظام های استاندارد و جهانی امتیازدهی بنا شده، با مشارکت شما، بسیار معتبرتر خواهد شد! تنها کافی است به «منظوم» سری بزنید و رای خود را ثبت کنید! سرنوشت ماندگاری فیلم‌های سینمای ایران در درست شماست تعیین‌کننده باشید! این کار، برازنده‌ی شماست!
50 فیلم برتر تاریخ سینمای ایران را شما تعیین کنید
25 تیر 1397
شناسه تحلیل و گزارش : 0101272
منبع: منظوم
نظرات مردم (103 نظر)
رایا
خیلی فیلما جاشون خالیه
0 لایک
0 نظر
1397/05/31
مجتبی
فیلمهای
دویُل
به رنگ خدا
اواز قو
هم قشنگه
0 لایک
1 نظر
1397/04/31
الهام فرهنگ
آواز قو؟! این دیگه چه فیلمی هست! نمره اش 5 هست تو منظوم
0 لایک
1397/04/31
هیوجکمن
منظوم بجای ۵۰ فیلم برتر بنویس ۱۰۰ فیلم برتر اینطوری بهتره
0 لایک
2 نظر
1397/04/26
الهام فرهنگ
همینجوریش کلی اثر به درد نخور 50 فیلم هست، اگه بشه 100 فیلم که قطعا اثار بدتری خواهند بود
0 لایک
1397/04/26
هیوجکمن
راست میگی همینجوریش آثاری بد مثل بادیگارد،ابد و یک روز وجود داره
0 لایک
1397/04/26
یونس
هر چی بیشتر فکر میکنم میبینم خیلی از فیلمها نادیده گرفته شده نثل لاک قرمز!!
5 لایک
0 نظر
1397/04/26
یونس
به نظرتون جای کدوم از این فیلمها خالیه؟؟
1.دایره زنگی
2.شهرزیبا
3.دختری با کفشهای کتانی
4.بوتیک
5.آواز گنجشکها
6.زیر درخت زیتون
7.لیلی با من است
8.گاو
9.سام و نرگس
10.لامپ 100
11.چهارشنبه 19 اردیبهشت
12.بی پولی
13.من ترانه 15 سال دارم
14.زیر درخت هلو
15.قرمز
16.لیلا
17.باشو غریبه ی کوچک
18.هامون
19.رنگ خدا
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
5 لایک
7 نظر
1397/04/26
پرسپولیس
متولد65
0 لایک
1397/04/26
هیوجکمن
زیر درخت هلو،هامون،قرمز،لیلی با من است
0 لایک
1397/04/26
آرمان عسگری
شهرزیبا.گاو.لیلا
من ترانه هم که بود ولی پایین تر از حقش
0 لایک
1397/04/26
عسلی
جای همشون خالیه
0 لایک
1397/04/26
آرتاس منتیل
اره یونس خیلی فیلم های نیست ! به نظرم این فیلم هایی که میگم از لیستت مورد تاییدمه !
1.آواز گنجشک ها
2 لیلی با من است
3 گاو
4 سام و نرگس
5 من ترانه 15 سال دارم
6 هامون
7 رنگ خدا
و امیدوارم دوستان برن رای بدن و فیلم های فراموش شده رو یاد آوری کنن.
1 لایک
1397/04/26
مینااااا
به نظر من جای سام و نرگس و رنگ خدا خیلی خالیه
0 لایک
1397/04/26
کارن
شهرزیبا
بوتیک
گاو
لامپ ۱۰۰
بی پولی
لیلا
باشو غریبه کوچک
هامون
خیلیاشون هم هستند.
0 لایک
1397/04/27
پرسپولیس
جای متولد65 خالیه
2 لایک
6 نظر
1397/04/26
یونس
شما درست میگی!!!))))))
6 لایک
1397/04/26
یونس
جای خالتور هم خالیه!!!
6 لایک
1397/04/26
پرسپولیس
آفرین از کجا فهمیدی
0 لایک
1397/04/26
یونس
از حسی که بهم میگه شما یه فیلم بین حرفه ای هستین!!!
7 لایک
1397/04/26
پرسپولیس
واقعا از این حرفت من 9 برابر بزرگتر شدم
0 لایک
1397/04/26
آرتاس منتیل
یعنی به جان خودم ترکیدم حسام
خیلی مسخره ای :))))
0 لایک
1397/04/26
یونس
واقعا درک نمیکنم کو کو کو ؟؟؟
کجاست اخه چهارشنبه 19 اردیبهشت؟؟؟؟
کجاست تا ما تحسینش کنیم ؟؟؟؟
کجاست اون همه درد و مشکلاتی که داخل فیلم به نمایش گذاشته میشه اما هیج توجهی بهش نمیشه؟؟؟؟؟
#عادلانه_رای_بدیم
8 لایک
3 نظر
1397/04/26
الهام فرهنگ
#عادلانه_رای_بدیم
0 لایک
1397/04/26
آرتاس منتیل
#عادلانه_رای_بدیم
0 لایک
1397/04/26
کارن
#عادلانه-رای-بدیم
0 لایک
1397/04/27
خان خانان
خواهران غریب
0 لایک
0 نظر
1397/04/26
امیر جدیدی لایک
فقط رخ دیوانه
0 لایک
0 نظر
1397/04/26
الهام فرهنگ
ما داریم با ستاره دادن قضاوت میکنیم!
خواهش میکنم سعی کنیم درست و عادلانه قضاوت کنیم!
قبول دارم شاید معنی درستی و عدالت از نگاه همه یکسان نباشه . ولی حداقل از نگاه خودمون سعی کنیم عادلانه ستاره بدیم.
انگار همین کار رو داریم تو زندگی مون میکنیم ها. همینجوری بدون منطق قضاوت میکنیم دیگران رو برچسب صفر و یک میزنیم...
0 لایک
2 نظر
1397/04/26
هیوجکمن
اینو به خودتون بگید که به فیلم هایی که درست ندید و یا اصلا ندید نمره خیلی کم میدید
0 لایک
1397/04/26
آرتاس منتیل
شما هم هر از گاهی لایی میکشیا خانم فرهنگ خخخ
ولی موافقم باهات
0 لایک
1397/04/26
الهام فرهنگ
این بحث ستاره دادن احساسی و الکی واقعا درد من هم هست! یه فیلم هایی اینجا هست که اصلا حق شون نیست.
طرف به سریال شهرزاد 1، ده ستاره میده! یعنی این سریال رو به اندازه لاست و فرار از زندان و اینا خوبه؟!؟!
طرف به اینه بغل و مارمولک و خوب بد جلف یک جا 10 داده!! یعنی اولا همه این فیلم ها به اندازه هم خوب هستن؟! واقعا نمیخواین یک فرقی بین شون بگذاری؟
بعد ایا این فیلم ها بهترین فیلم های تاریخ سینما هستن؟!
2 لایک
3 نظر
1397/04/26
آرمان عسگری
من از کل سریالای خارجی فقط و فقط فرار از زندانو دیدم و به نظرم شهرزاد بهتر از اونه بعد آقا مرجع سینما و تلویزیون ایران نه جهان ما در ایران بررسی میکنیم
0 لایک
1397/04/26
هیوجکمن
دیوار از خنده ترک خورد شهرزاد خوبه ولی اصلا با فرار از زندان قابل مقایسه نیست
1 لایک
1397/04/26
آرتاس منتیل
آرمان حالا هر 10ی به شهرزاد فقط شما نیستی گل من !!!!!!!!!!!!!!
0 لایک
1397/04/26
افسانه بانو
البته که جای بسیاری آثار این جا خالیه . به قول آقا مرتضی باید آثار رو پیدا کنیم و امتیاز بدیم تا در این لیست قرار بگیرند .
4 لایک
1 نظر
1397/04/26
آرتاس منتیل
احسنت همینه !
0 لایک
1397/04/26
آرمان عسگری
اقا یه سوال چرا گاو داریوش مهرجویی انقد نسبت بهش بی مهرین؟
0 لایک
1 نظر
1397/04/25
آرتاس منتیل
احسنت احسنت احسنت ! دقیقا همین!
وروجک خانم تحویل بگیرین ! ببینید یه شاهکاری مثل گاو رو اصلا خیلی هامون یادمون نبوده ! خیلی آثار دیگه هم هست اینجوریه ! اینا رو پیدا کنیم و ستاره بدیم بیان بالا، خیلی از این آثار در این لیست با وجود خوب بودنشون نباید باشند !
0 لایک
1397/04/25
آرتاس منتیل
من باورم نمیشه این همه آدم این وقت شب تو منظوم هستن ! من عمدتا این ساعت DOTA و WOW بازی میکنم یا فیلم میبینم اصلا فکر نمیکنم شبا این همه کاربر داشته باشه منظوم !
از امشب دیگه میام
حالا از فردا هم منظوم پست میزنه شب های پر شور منظوم :)))))
3 لایک
3 نظر
1397/04/25
یونس
شب های پرشور و البته پرحاشیه!!!
شبها انصافا کیفش بیشتره دیگه اون موقع شب سرگرمی ای وجود نداره بیایم منظوم بحث کنیم خیلی لدت بخشه !!!
پیشنهاد میکنم اون موقع بیاید بیشتر خوش میگذره سلطان!!!
4 لایک
1397/04/26
آرتاس منتیل
جیگر میگرتو !
من که پایم !
0 لایک
1397/04/26
یونس
آخ نگو بس کن قلقلکم شد:::))))
خخخخخ
4 لایک
1397/04/26
ثنا اسمعیلی
ولی جای فیلم های زیادی خالی بود از مثال کار های اقای ده نمکی -__- منظوم لطفا اضافه کن
0 لایک
8 نظر
1397/04/25
آرتاس منتیل
منظوم نباید اضافه کنه که !
ما کاربران باید ستاره بدیم بیاد بالا ! البته ستاره درست ! تا اثر درستی بیاد تو لیست !
0 لایک
1397/04/25
ثنا اسمعیلی
آثار آقای ده نمکی و خیلی کارای دیگه ستاره های زیادی داره و پر مخاطب و جذابه ولی اصلا تو این لیست حضور نداره
0 لایک
1397/04/25
ثنا اسمعیلی
توی آثار انیمیشن فیلشاه بود ولی انمیشن شاهزاده روم که انقدر خوب و موفق بود هیچ اسمی ازش نیومده
0 لایک
1397/04/25
الهام فرهنگ
ثناجون کاری نداره که، برو تو لیست 50 فیلم برتر منظوم (هم تو سایت هم تو اپ هست) ببین چه فیلم‌ های هستن. این فیلم هایی که میگی ستاره های زیادی دارن . ولی نمره شون خیلی بالا نیست
1 لایک
1397/04/26
آرتاس منتیل
اسم آثار رو لیست کنید و پیشنهاد بدید !
من استقبال میکنم
1 لایک
1397/04/26
آرتاس منتیل
حرفتون درسته ولی واقعا اگه همه آثار موفق بیان تو لیست شاید همین فیلشاه هم جایی واسش نباشه ها !
1 لایک
1397/04/26
ثنا اسمعیلی
ولی به نظرم حیفه بیشتر باید حمایت کرد عزیز دلم
0 لایک
1397/04/26
ثنا اسمعیلی
من که فیلشاه رو ندیدم نمی تونم انتقاد کنم ولی شاهزاده روم اون موقع که اکران شده بود رکورد شکست و خیلی پسند شد حالا جدا فیلم هایی مثل اخراجی ها و معراجی ها
0 لایک
1397/04/26
ثنا اسمعیلی
همه فیلم ها عالی به افتخار همه دستاندرکاران
0 لایک
0 نظر
1397/04/25
عسلی
اگر این گزارش راجب سریالا هم ساخته میشه امیدوارم نقص های کمتری داشته باشه
1 لایک
1 نظر
1397/04/25
آرتاس منتیل
با شناختی که از منظوم دارم قطعا مینیوسه !
1 لایک
1397/04/25
امیر نوربخش
اره موافقم حسام جای خالتور و ما خیلی باحالیم خالیه !!!!
بعضی وقتا منطوم یکاری میکنه ادم توش میمونه
شما به بزرگیت ببخش
1 لایک
0 نظر
1397/04/25
پرسپولیس
واقعا ظلمه چرا باید قیصر و ابد و یک روز و بادیگارد و ... همه افتضاح تو 1000 فیلم برتر هم باید نباشند جای فیلم متولد65 خیلی خالیه
بهترین فیلم
مارمولک
سنتوری
لیلی با من است
گشت2
اخراجی ها1
خالتور
ما خیلی باحالیم
به وقت شام
ولی جای فیلم قیصر و ابد و یک روز و بادیگارد و... این جا نیست
1 لایک
9 نظر
1397/04/25
آرمان عسگری
حماسه ای دیگر از حسام😒
2 لایک
1397/04/25
پرسپولیس
اینو بخدا راست میگم.
1 لایک
1397/04/25
آرمان عسگری
منم که حرف نزدم گفتم حماسه آفریدی
2 لایک
1397/04/25
پرسپولیس
احسنت
1 لایک
1397/04/25
وروجک
چی بگم والا
اصلا انقدر قرار دادن خالتور و ما خیلی باحالیم (که اصلا نبودند) تو لیست فیلمای برتر زشت و عجیبه که اگه شما این کامنت رو نذاشته بودید تا ابد به شکل علامت تعجب باقی میموندم
0 لایک
1397/04/25
آرتاس منتیل
حسام باید نباشند اصلا معنی نمیده من که مغزم هنگ کرد چی گفتی !
ولی قیصر فیلم خوبیه ها ! ابد و یک روز ههم همینطور !
خالتور که سوپر زرده ! ما خیلی باحالیم هم الترا زرد !
شوخی و جدیتو واقعا من نمیتونم تشخیص بدم !
2 لایک
1397/04/25
آرتاس منتیل
احسنت تیکه کلام منه حسام :|
0 لایک
1397/04/25
یونس
حسام واقعا درکت نمیکنم نه به اون ابد و یک روزت و به وقت شام و نه به این خالتور ما خیلی با حالیم!!!
فکر کنم شوخی و جدیتو میکس میکنی مینویسی !!
ما بیچاره ها هم نمیتونیم هضم کنیم!!!
4 لایک
1397/04/25
الهام فرهنگ
خالتور و ما خیلی باحالیم جزو بهترین فیلم های شماست؟! :))
0 لایک
1397/04/26
یونس
این گزارش درمورد سریالها هم خواهد بود و حتما 2 هم خواهد داشت!!
5 لایک
0 نظر
1397/04/25
آرتاس منتیل
طرف میره به نقطه چین هم 10 میده
به شهرزاد هم 10 میده
به ابد و یک روز هم 10 میده !!!!!!!!
بعد میاد به بادیگارد 1 میده !
یاد بگیریم عادل باشیم :)
1 لایک
8 نظر
1397/04/25
آرمان عسگری
در مورد بادیگارد باید بگم به نظر من بدارین فیلم حاتمی کیاست یعنی ظلمه که ارتفاع پست و به رنگ ارغوان نباشن بعد بادیگارد باشه
0 لایک
1397/04/25
آرمان عسگری
بعدم الآن شهرزاد بده؟ابد و یک روز بده؟که از ۱۰ دادن بهشون ناراحتی
1 لایک
1397/04/25
آرتاس منتیل
از لحاظ فنی و کارگردانی بادیگارد بهترین اثر حاتمی کیاست ! البته که میتونه به رنگ ارغوان و ارتفاع پست هم باشن تو این لیست
0 لایک
1397/04/25
آرتاس منتیل
آرمان جان کلا بد میخونی ! تو خوندنت تمرین کن ! منظور هارو اصلا متوجه نمیشی، گاها دقیقا بر عکس میگیری !
البته شاید من خیلی محاوره ای چت میکنم و مینویسم ! نمیدونم !
ولی دقیقا منظور من از اون حرفم قیاس از لحاظ ستاره ای بود !
اینم بگم که من تو این لیست 50 تایی اصلا به هیچ اثری 10 ندادم به هیچ اثری !
یکم تو سطح بین الملل تحقیق کن ! ما خوب مطلق نداریم ! خانم الهام فرهنگ تو نقطه چین نظر جالبی داد، گفت که الان که میبینم طنز ضعیفیه نقطه چین ولی اون موقعه خوب بود !
انسان رو به رشد و تکامله، گاها چیزی رو که جدید میبینه، تحت تاثیرش قرار میگیره و احساس در مقابلش تصمیم میگیره ! ولی بعد از مدتی میفهمه که نه چیز مالی هم نبوده و نظرش عوض میشه ! واسه همین هیچ وقت ما مطلقی نداریم !
تو ای ام دی بی هم از حرفه ای ترین کابرانش و یا تو هر زمینه ای از کاربران حرفه ای جخان سوال کنی، 10 دادن (امتیاز کامل) به چیزی کاملا احساسیه !
اونم تو سینمای ایران که خیلی عقبه نسبت به جهان و واقعا 10 نداره !
1 لایک
1397/04/25
آرمان عسگری
این که میگی سینمای ما خیلی عقبه نسبت به جهانو نمیفهم
یعنی مثلا صادق هدایت زمان خودش از داستان نویسی غرب خیلی عقب تر بوده؟نمیگم نبوده ولی خیلی عقب تر بوده؟
سینمای ما در جهان صاحب سبکه
همون imdb که میگی سینمای ایران دو تا نماینده تو برترین فیلماش داره
0 لایک
1397/04/25
آرتاس منتیل
منم دقیقا نمیفهمم چرا تو هی داستان نویسی و شعر نویسی رو سینما مقایسه میکن چون که دقیقا عکسه ! ما از تمدن خیلی قدیمی تو عرصه داستان نویسی و شعر نویسی و ... داریم ولی سینما اصلا مال ما نیست !
و همچنین مقایسه این دو خیلی فرق میکنه !
شما تو داستان نویسی با توجه قوه تخیل هرچقدر غلو بخوای میکنی !
ولی سینما واسه فیلمنامه نویسی باید چیزی رو بنویسی که بتونی در بیاری !
کتاب و شعر رو شما میتونی 1000 هزار صفحه بنویسی که سال ها طول بکشه خوندنش ! ولی فیلم نامه نویسی باید اینقدر حرفه ای و رسا بنویسی که تو 120 دقیقه فیلم در بیاد !
زمین تا اسمون فرقشه !
در مورد آی ام دی بی هم آفرین ، دقیقا چیا هستن ؟ تو منظوم جایگاهشون رو ببین !
1 لایک
1397/04/25
آرمان عسگری
مثلا بهترینشون جدایی
عقبه چرا؟چون یه عده میگن سیاه نمایی وطن فروشی بیگانه و پرستی و از این دست مزخرفات
0 لایک
1397/04/26
آرتاس منتیل
نه نگا تر و خشک رو نباید باهم سوزوند !
منم جز کسایی هستم که میگم داره بد نشون میده ولی ! ولیشو قبلا توضیح دادم تو ملی و راه های نرفته اش ! همش اینجوری نباشه ! 4 تا اینجوری بسازن، 4تا دیگه هم جوری بسازن که آدم کمی افتخار غرور کنه ! همینجوری داریم دغ میکنیم فیلم هامونو میبینیم همش گریه میکنیم ! پس امید کجای زندگی ما جا داره !
0 لایک
1397/04/26
آرتاس منتیل
ممنون از این گزارش خوبت ولی ...
خدا وکیلی این لیست 50 فیلم شما خیلی آثار مزخرفی توش هست که لیاقت 300 تا رو هم ندارن چه برسه به 50 تا !
مثلا چرا باید لاتاری فیلم 4 منظوم باشه !
چرا باید اثر محمد رسول الله 12 باشه !
چرا باید یتیم خانه ایران اصلا تو این لیست باشه !
اصلا ورود آقایان ممنوع با اون فیلم نامه ضعیف هندی چرا باید باشه !
فیلشاه شاید اثر موفقی باشه و باید حمایت باش جاش تو 50 تا نیست !
خوب بد جلف !!!!!!!!!! 50 تا آخه ؟!؟!
برادرم خسرو که فیلم ضعیفی بود و فقط بازی شهاب حسینی خوب بود چرا اصلا باید تو 50 تا باشه !
مغزهای کوچک زنگ زده نمیگم بده یا خوب ولی چون هنوز اکران نشده و جشنواره بوده فقط اصلا نباید تو این لیست باشه !
بیست و یک روز بعد اصلا نباید تو این لیست باشه !
آینه بغل خداوکیلی چرا باید تو 50 تا باشه !
لونه زنبور چرا آخه چرا !
چرا بارکد آخه !
اکسیدان ! مزخرف ! اه ! اصلا خراب میشه اعصابم میبینم این فیلم زرد تو لیسته !
چهار راه استانبول که یه فیلم موفق معمولی بودش اصلا در حق و شان 50 تا نیست !
......................
یا اینکه چرا :
چرا باید شاهکار بچه های آسمان 7.6 باشه !
چرا باید اثر حاج کاظم ایران، آژانس شیشه ای 7.6 باشه !
فیلم نوستالوژی و زیبای مادر حقش 7.5 نیست !
فروشنده چرا 7.4! کمه ! کم ! نباید 22 باشه رتبش !
وای که سنتوری واقعا 7.4 کمه واسش ! خیلی باید بالاتر باشه !
چرا اخراجی ها 1 که از طنز های موفق ایرانه 7.1 باشه و آثار زرد دیگه مثل اکسیدان و لونه زنبور و آینه بغل بالاتر از اون باشه !
............
آقا کلی نقد هست به این لیست خداوکیلی ! نه ستاره ها مورد قبوله نه فیلم هایی که در این لیسته و نه رتبه ها و ترتیب های فیلم ها ! 90% این لیست باید عوض بشه (منظورم از عوض تو همه اون 3 موردیه که گفتم)
واقعا این دوستان عزیزم تو منظوم عوض اینکه بحث های الکی و کامنت ها خوب و بد و عالی بذارن زیر فیلم بیان جوری فعالیت کنن که این لیست اصلاح بشه !
خداوکیلی ورود آقایان 1590 ستاره داره و خواهران غریب 190 تا !
رو چه اصولی رای میدن دوستان ! یک مشت رای احساسی و بی هدف ! یا 10 میدن یا 1 !
خداوکیلی یه معیار و الگویی واسه رای دادنتون داشته باشید !
منظوم به شما هم نقد زیاده که چرا فیلم هارو معرفی نمیکنی واسه ستاره دادن یا یه جوری تنظیم کنی که بشه فیلم های شاهکار رو ببین و رای بدن نمیدونم یه سیستمی مثل ساگستشن ایسنتاگرام !
لطفا عزیزان منظومی که اینقدر تو نظر دادن فعال هستید تو ستاره درست دادن هم فعال باشید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
با تشکر مرسی اه :|
1 لایک
12 نظر
1397/04/25
یونس
یزیدتو مرتضی:)))))
من داشتم مینوشتم درباره همین موضوع دیدم نوشتی، که واقعا یه سری فیلم جاشون اینجا نیست که نوشتی:::)))))
یزیدی یزید!!!!!
3 لایک
1397/04/25
آرتاس منتیل
جون جون جون :))))
اصلا ما دو تا روحیم تو دو تا بدن :)))
0 لایک
1397/04/25
آرمان عسگری
نسبتا موافقم
0 لایک
1397/04/25
امیر نوربخش
بیشتریا به فکر امتیاز جمع کردنن و ۸۰ % فیلمارو ندیدن پس این عادیه که همچین اتفاقایی بیوفته
در مورد راه حلتون هم موافقم ولی همچین کاری نمیشه کرد کلیپ های اینستا اصلا با فیلم ها شبیه نیست کلی وقت میخواد کلی حجم اینترنت و ....
این مشکلات همش هست حتی توی Imdb به اون بزرگی تنها راه حلش اینه که درک جامعه درباره سینما وتلویزیون بیشتر بشه
2 لایک
1397/04/25
آرتاس منتیل
نه امتیاز جمع کردن اصلا بد نیست امیر !
مگه من امتیاز جمع نمیکنم ؟ من تا هفته قبل نفر اول بودم، الان شدم دوم، ولی چرا دقیقا خود من همچین نظری رو دادم ؟ میشه که امتیاز جمع کرد و درست جمع کرد !
امتیاز زیاد، صرفا نمیتونه غیر حرفه ای باشه !
دقیقا موافقم که باید درک سینما بره بالا ! نمیدونم یه جور فرهنگ سازی باید بشه یه کاری باید کرد که ملت احساسی نظر ندن ! به نظر من احساس آدم به فیلمی فقط و فقط یک ستاره میتونه باشه ! یه فیلم رو متنفر باشم از دیدگاهش، یه ستاره کم میدوم و دوست داشته باشم و حامی باشم 1 ستاره بیشتر میدم ! ولی کاربرارو دیدم کلا صفر و صدی رای میدن !
فیلم مناسب با جناح سیاسی، اهداف، تفکر ، یا هر چیزی که موافق باهاش باشن باشه 10 میدن نباشه 1 میدن ! بخدا اگه 0 هم منظوم داشت 0 میدادن :))))
0 لایک
1397/04/25
وروجک
تا یه جایی موافقم و بعدش مخالف!
اکسیدان که نه فقط از توی این لیست که باید از توی لیست کل فیلم های ایران خط بخوره
آینه بغل و برادرم خسرو و یتیم خانه ایران و خوب بد جلف رو باهاتون موافقم (البته از این نظر که نباید توی این لیست باشن اگرنه فیلم یتیم خانه رو به شخصه خیلی برام جذاب و دوستداشتنی بود ،برادرم خسرو هم فیلم بدی نبود و خوب بد جلف رو هم دوست داشتم)
فیلشاه و مغز های کوچک و لونه زنبور رو ندیدم پس دربارشون حرفی نمیزنم و نظری ندارم
اما درباره بقیه باهاتون مخالفم به نظر سر جاهاشونن
شاید یکم بالا پایین اما این لیست حقشونه
خصوصا فیلم های محمد رسول الله در ژانر مذهبی تاریخی، لاتاری در ژانر اجتماعی و ورود آقایان ممنون در ژانر کمدی
ضمنا به نظرم آتش بس۱ و زرد هم حق بودن تو این لیست رو داشتن
1 لایک
1397/04/25
امیر نوربخش
کاملا باهات موافقم که امتیاز بالا میتونه حرفه ای جمع شه ولی وقتی کسی که به فیلمی که هنوز پخش نشده امتیاز میده چیزی واسه ازدست دادن نداره پس ازشون نمیشه انتظار داشت منطقی امتیاز بدن مگه اینکه سینما رو بفهمن
1 لایک
1397/04/25
آرتاس منتیل
خانم وروجک یه چیزی میگیدا خدا وکیلی !
چطور سر جاشون هستن و بعد میگید یکم بالا پایین تر ! کاملا نقض میکنید حرف قبلتون رو ! شما آیا اینقدر از خودتون مطمئن هستید که بدونید همه فیلم های خوب ایران رو دیدید ؟ خیلی از فیلم های خوبی که شاید حتی منم ندیده باشم تو این لیست نیست مثل همون آتش بس و زردی که خودتون گفتید ! بحث رنکینگه ! رتبس ! دقیقا فیلم یتیم خونه رو منم دوس دارم ولی خیلی آثار دیگه ای هستن که بهترن ! تو این رنکینگ اگه آثار خیلی خوبی که نیستن بیان، خیلی از این آثار حذف میشن ! مثل همین محمد رسول الله ! البته لاتاری رو من نگفتم این لیست نباشه گفتم که 4 اصلا حقش نیست ! شاید بین 40 تا 50 میتونست باشه !
میگم که باید همه آثار باشن حتی شاید آثاری که خودتونم قبول داشته باشید بعد میفهمید که اشتباه میکردید !
0 لایک
1397/04/25
آرتاس منتیل
اون یه باگی بود که فیکس شده امیر ! الان خیلیوقته نمیشه رای داد به فیلم های اکران نشده !
0 لایک
1397/04/25
امیر نوربخش
کاملا فیکس نشده خیلیا رو میشه رای داد 😐
0 لایک
1397/04/25
آرتاس منتیل
اینکه منظوم خیلی ایراد داره شکی نیست ولی دارن فیکس میکنن خدایش !
تو هم مثل بقیه گزارش بده هرچی رو ک میشد رای داد !
ولی مگه ما چند تا اثر در حال ساخت و اکران نشده ! 50 تا >؟ 100 تا ! ؟!!؟ نهایتا بیشتر از 100 که نمیشه ! 100 تا اثر 10 امتیازی میشه 1000 امتیاز ! 1000 امتیاز چیزی نیست که !
0 لایک
1397/04/25
Amir
میسوزه نه؟؟؟
بدم میسوزه گویا
0 لایک
1397/04/25
مشاهده نظرات بیشتر