گزارش شهروند از نسبت بین فروش و دستمزدهای بازیگران

آیا دستمزدهایی که این ستارگان ایرانی دریافت می کنند، سزاوارانه است؟!

روزنامه شهروند در پرونده ی جدید خود سراغ دستمزدهای برخی از بازیگران و میزان فروش فیلم هایشان رفته است.
آیا دستمزدهایی که این ستارگان ایرانی دریافت می کنند، سزاوارانه است؟!
27 اسفند 1396
شناسه خبر : 7235096
نظرات مردم (37 نظر)
علی
شهاب حسینی عشقی و بس
0 لایک
0 نظر
1397/01/05
❤کیمیا❤
رضاگلزار عالیه
0 لایک
0 نظر
1396/12/29
سارا عظمتی
موفق باشن
0 لایک
0 نظر
1396/12/28
احسان
همه عالی و دستمزدها هم واقعا حقشون هستش.
0 لایک
0 نظر
1396/12/28
حمیدرضا
فیلم رگ خواب متوسطه؟؟؟؟؟؟
با هر معیاری حساب کنی از بهترین فیلمای این دهس
0 لایک
0 نظر
1396/12/28
وروجک
نه عزیزم نمیشه فقط از توی سایت امکان پذیره
0 لایک
0 نظر
1396/12/28
هستی
فقط تو سایت میشه پروفایل انتخاب کرد تو خود برنامه منظوم پروفایل نمیشه انتخاب کرد . اگه میشه بگید لطفا
0 لایک
1 نظر
1396/12/28
Mr.Hamid
از طریق مرورگر تلفن همراه وارد سایت شوید و حستب کاربری خود بشید.از طریق تنظیمات می تونید پروفایل خودتون رو تغییر بدید.
موفق باشید.
0 لایک
1396/12/28
طاها مزینانی
پیدا کردم ممنون
1 لایک
0 نظر
1396/12/27
طاها مزینانی
ببخشید رو ویرایش زدم چجوری باید پروفایلو انتخاب کنم؟؟
0 لایک
0 نظر
1396/12/27
فاطمه
به نظر من حقشون نیست
0 لایک
0 نظر
1396/12/27
مینااااا
همشون عالین
امیدوارم همیشه موفق باشن
0 لایک
0 نظر
1396/12/27
ویدا بیات
خوب بعد اینکه وارد حساب کاربری شدم چیکار کنم؟؟
0 لایک
1 نظر
1396/12/27
وروجک
گزینه ویرایش رو بزن
آواتار مورد نظرتو انتخاب کن
0 لایک
1396/12/27
غــــریبه
نوشه جونشون
1 لایک
0 نظر
1396/12/27
وروجک
به نظر من که به غیر از گلزار بقیه حقشونه نوش جونشون
البته این نظر منه ممکنه نظرات دیگه ای هم باشه
1 لایک
0 نظر
1396/12/27
الینا ❤
خیلی هم حقشه
0 لایک
0 نظر
1396/12/27
یونس
باید داخل گوگل بشید و سایت منظوم رو بیارید بعد بالای سایت سمت چپ رو بزنید و وارد حساب کاربریتون بشید
0 لایک
0 نظر
1396/12/27
طاها مزینانی
به بنده هم توضیح بدین منم هرچی میگردم پیدا نمی کنم تنظیماتشو
0 لایک
0 نظر
1396/12/27
ویدا بیات
ساره با اینکه بازیش خیلی خوبه
ولی از اینا کمتر میگیره
0 لایک
1 نظر
1396/12/27
فاطمه هادی
حتما شما هم دخترخاله سرکار خانم بیات هستین
1 لایک
1396/12/27
ویدا بیات
ترلان جان چجوری میتونم پروفایل بزارم؟
0 لایک
0 نظر
1396/12/27
طاها مزینانی
واقعا همشون حقشونه اگه یه نگاه به آثارشون بندازیم متوجه می شیم
0 لایک
0 نظر
1396/12/27
ترلان علیدوستی
همشون عالیییی هستند و واقعا این دستمز کملا حقشونه و به نظر من برای این همه زحمت کم هم هست.
مخصوصا شهاب و ترانه.
0 لایک
0 نظر
1396/12/27
طاها مزینانی
به نظر منم همونطور که گفتم سزاوارنست ولی گلزار خیلی حقش نیست زیاد باشه
0 لایک
0 نظر
1396/12/27
ویدا بیات
؟؟؟؟؟؟؟
0 لایک
0 نظر
1396/12/27
ویدا بیات
بچه ها چجوری برای خودم پروفایل بزارم؟؟
1 لایک
0 نظر
1396/12/27
یونس
واقعیشو رو اشتباه نوشتم
1 لایک
0 نظر
1396/12/27
یونس
همه بازیگرایی که من میبینم دستمزدش حقشونه چون نون هنرشونو میخورن اما گلزار واقعا دستمزد بتزیشو نمیگیره به نظر من .
با احترام به طرافداران گلزار
3 لایک
1 نظر
1396/12/27
عسلی
موافقم
1 لایک
1396/12/27
مشاهده نظرات بیشتر