نگار

‏نگار‏ (1394)
‏Negar‏

5.9
رای شما:
0/10
بر اساس رای 533 کاربر
حادثه‌ای, جنایی, مهیج
اکران شده در 1396/06/16

خلاصه داستان فیلم سینمایی نگار
ما به این ته سیگار رژ لبی مشکوکیم. اما این به ما کمکی نمی‌کنه!

برنده 1 و نامزد 8 سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر
مدیسا مهراب پور: در بهترین حالتش نگار می‌تواند، با ارفاق فیلمی دو ستاره باشد، چراکه علی‌رغم تلاش‌های شایان توجه تیم سازنده در فضاسازی و شکل دادن به جهان نگار و تلاش‌های خود رامبد جوان برای تزریق روح زنده و ماجراجویانه به فیلمش و ساخت اتمسفری که تماشاگر را اسیر تاروپود خود کند، فیلم‌نامه نگار به‌قدری بد و پر ایراد است که راه را بر همخوانی و علاقه تماشاگر می‌بندد.
مرتضی ماکنالی: سکانس‌های توهمی و مکاشفه گونه نگار بارها و بارها در سراسر فیلم تکرار می‌شود که در اغلب آنها بدون هیچ اِلمان‌ سینمایی (مثل کلوزآپ در چهره یا فیلوفوکوس، یا مکس روی صورت، یا دیزالو) اوهام‌ نگار به نمایش در می‌آید و همین مساله باعث می‌شود مخاطب نداند که اوهام، خیال، مکاشفه و توهم می‌بیند یا واقعیت را.
بهزاد وفاخواه: «نگار» نشان از یک سینمای متفاوت با جریان اصلی سینمای ایران دارد. سینمایی که روی توانایی‌های تکنیکی و پیچیدگی در روایت حساب کرده است تا روی جذابیت کاراکترها یا آسیب‌شناسی اجتماعی. موفقیت یا عدم موفقیت این تجربه خیلی چیزها را در آینده سینمای ایران می‌تواند تغییر دهد.
رویا سلیمی: فضای کلی اثر از منطق و روایت داستانی ذهنی پیروی می‌کند. روایتی که با گره خوردن بر راز قتل سویه معمایی و جنایی به خود می‌گیرد. معمایی که به نظر می‌رسد در فضای رئال امکان روایت و چینش داستانی را به دلیل پایان‌بندی نامتعارفش ندارد.
«رامبد جوان»، کارگردان فیلم سینمایی «نگار»، بسیار تاکید داشت که این فیلم هیچ وجه کمدی و طنز نداشته و هرگز قصد خنداندن تماشاگر را ندارد.
با این حال در یکی از سکانس‌های پایانی فیلم، «اشکان خطیبی» در یک نقش کوتاه وارد فیلم میشود و گفت و گوی او با «نگار جواهریان» در این سکانس، سالن‌های سینما را از صدای خنده‌های تماشاگران پر میکند...
«رامبد جوان» درباره چگونگی ساخت فیلم «نگار» که اثری متفاوت در کارنامه او محسوب می‌شود گفت:
«حدود سه چهار سال قبل موقعیتی در ذهنمان شکل گرفت و آن هم این بود که یک دختر در این دوره و زمانه حقش خورده شده و از آن جا که نمی تواند کاری از پیش ببرد و مدام بی توجهی می‌بیند، کاری می‌کند که بتواند حقش را پس بگیرد. بر اساس این داستان و از آن جایی که عاشق سینمای اکشن هستم و لذت می برم که روی پرده‌ی سینما اتفاقات هیجان انگیز رخ دهد تصمیم به ساخت این فیلم گرفتم.
ابتدا قرار بود «پیمان معادی» در فیلم «نگار» به عنوان نقش اصلی بازی کند اما بعدا «محمدرضا فروتن» جایگزین وی شد.
سوتی های فیلم نگار (0 سوتی)
دیالوگ های فیلم نگار (0 دیالوگ)
جزئیات بیشتر از فیلم نگار
پخش کننده: هدایت فیلم
میزان فروش: 2،639،439،000 تومان
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

فیلم ارزش یک بار دیدن را دارد؟


فیلم از لحاظ فنی و هنری باکیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار فیلم غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام فیلم، مفید و ارزشمند هست؟


بعد از پایان فیلم به آن فکر می‌کردید؟


فضای فیلم با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای فیلم مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از فیلم نگار (از مجموع 150 رای)

ارزش تماشا
6
خوش ساخت
6.2
بازیگری
8.8
خلاقانه
8.2
محتوای مناسب
6.1
تفکربرانگیز
5.3
مناسب خانواده‌
4.8
مناسب کودکان
1.9
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره فیلم نگار (324 بررسی)
جوجو
فیلم پیچیده و خوبی بود
رامبدم ک تا زن گرف واسش فیلم ساخت ولی نگار خوب بازی کرد خیلیم بانمک حرف میزنه✨
0 لایک
0 نظر
1399/05/18
سعید
عااااااالی.....
1 لایک
0 نظر
1397/10/05
آیدآ
بد نبود خوشم اومد
1 لایک
0 نظر
1397/04/29
Amir
معرکه بود
کاش از این ژانر بیشتر ساخته شه تو کشور ما کلادو تا فیلم خوب تو این ژانر دیدم
یکی نگار؛اونیکی هم اعترافات ذهن خطرناک من
فوق العهاده بود
3 لایک
0 نظر
1397/04/27
افسانه بانو
به دقیقه ۱۰ که رسید اصلا دوست نداشتم ادامش رو ببینم . فضای فیلم رو دوست نداشتم
0 لایک
0 نظر
1397/04/22
فاطمه نژاده
خیلی فیلم ردیف و جذابی بود خیلی حال کردم
نگار👌👌👌
2 لایک
0 نظر
1397/04/08
ملیکا میرزاییان معرکههههههههههه بود جزو بهترین فیلمها بود
فیلم از این ژانر در ایران خیلی کم ساخته میشه
1 لایک
0 نظر
1397/03/19
ملیکا میرزاییان
دقیقا👌👌
0 لایک
1397/03/19
عرفان امینی
خیلی خاص بود
1 لایک
0 نظر
1397/01/30
علیرضا مرادی معرکه بود
0 لایک
0 نظر
1397/01/28
رضا مصدق
مرسی از رامبد جوان❤
0 لایک
0 نظر
1397/01/28
کیان فیلم خیلی خوبی بود
0 لایک
0 نظر
1397/01/24
نفس
منکه میگم زیاد جالب نبود
0 لایک
0 نظر
1397/01/17
الهه جعفری نسب خیلی خوب بود 😉😘
0 لایک
0 نظر
1397/01/13
علی صالحی
دیگه فیلم جنایی ایرانی نمی بینم فقط خارجی
0 لایک
0 نظر
1396/12/27
عسلی اصلا خوب نبود
0 لایک
0 نظر
1396/12/27
رادین
بله دقیقا
0 لایک
1397/04/03
محمدعلی طایی حسنلویی
آهنگسازش کارن همایونفر نبود، کریستف رضاعی بود.
0 لایک
1402/07/28
عرفان
اصلا قشنگ نبود.
0 لایک
0 نظر
1396/12/18
سنا
عالی بعد از مدت ها یه فیلم خوب دیدم
0 لایک
0 نظر
1396/11/17
الهه جعفری کاش من جای نگار بودم.
0 لایک
1 نظر
1396/11/14
احسان
چرا دقیقا؟؟؟؟
0 لایک
1396/12/10
مهشاد
شاهکار بود مفهومی داشت که باید درک می شد
0 لایک
0 نظر
1396/11/09
مهنازخیراندیش
این چه حرفیه شما می زنین
خانم هادی هم نظرات خودشونو دارن
و نظراتشون برای ما محترمه
0 لایک
0 نظر
1396/11/05
عالیجناب
ببخشید ولی خانم هادی من از افرادی هستم که این فیلم را دوست دارد شما بنظرم شما نباید بگین افتزاح
0 لایک
0 نظر
1396/11/04
عالیجناب
یونس جان عزیز من آن موقع نظرم را دادم و حالا اگر به خانم هادی بر خورد من معذرت میخواهم
0 لایک
0 نظر
1396/11/04
یونس
مرز بی شعوری رو شما دیگه رد کردی داری میرسی به یه مرحله دیگه
0 لایک
4 نظر
1396/11/03
فاطمه هادی
ممنون آقای یونس
1 لایک
1396/11/03
وروجک
مگه ایشون چیز بدی گفتن آقا یونس؟؟
0 لایک
1396/11/04
یونس
بله ایشون کلمه زشتی رو گفتن بخاطر همین منم اینو گفتم .
منظوم پیام ایشون رو پاک کردن به خاطر اینکه فحاشی کرده بودن
0 لایک
1396/11/04
وروجک
آهان ندیدم ببخشید 😊😊
0 لایک
1396/11/04
فاطمه هادی افتضاح مطلق فیلمنامه مثلا می خواست پیچیده باشه اما قواعد اصلی فیلمنامه نویسی رو یادش رفته بود کاراکترا همه ماقبل تیپ بسیار بی منطق هیچ آدمی انقدر قدرت تخیلش بالا نیست صد رحمت به فیلمای آشغال هالیوود حداقل هیجان داره فیلم حتی نمی تونست یه هیجان داشته باشه چه برسه به تعلیق این فیلم خیلی برای جوان زوده و معلومه که برای همسرشون فیلم ساختن نه برای مردم تو بازیها فروتن فاجعه جواهریان معمولی اصلا هیچ کدوم به غیر از مانی حقیقی بازیشون خوب نیست فیلمنامه خیلی بد کارگردانی فاجعه تدوین بد من موندم چطوری آقای کارن میگه میزانسن های این فیلم ماهرانه هستش ! اصلا میزانسن نداره فیلم یه ذره پرمدعا هم هست و سکانس آخره فیلم که خیلی شاهکاره ! دختره همه رو میکشه سه تا مرد نمی تونن حریفش بشن خیلی بد فاجعه اکشن هم بلد نیستن مثل اینکه ! این فیلم برای جوان خیلی زوده بدترین فیلمه جوان هست این فیلم متاسفم که به شعور تماشاگر احترام نمی زارن
1 لایک
2 نظر
1396/10/30
عالیجناب
شما نباید درمورد این فیلم ایجوری بگین تو اگر میتونی خودت فیلم بساز بد هم شما نظر خودت را داری شاید بقیه نظر دیگری داشته باشند
0 لایک
1396/11/03
فاطمه هادی
ببخشید این نظره منه به شما ربطی نداره همونطور که نظره شما به من ربط نداره هر وقت خواستم فیلم بسازم از شما اجازه میگیرم
0 لایک
1396/11/03
سعید همتی خیلی قشنگ بود عالی، موسیقی متن هم واقعا لیاقت سیمرغ داشت
0 لایک
0 نظر
1396/10/29
مهشاد عالیه شاهکار بود💖💖
0 لایک
0 نظر
1396/10/29
غــــریبه
خوب بود
1 لایک
0 نظر
1396/10/29
ممل
عالیه، آخرشم خییییلی خوب تمام میشه
0 لایک
0 نظر
1396/10/24
وروجک
خیلی دوسش دارم فیلم متفاوتیه
امروز دوباره دیدم
قبلا سینما دیده بودم
خیلی باحاله
2 لایک
0 نظر
1396/10/22
ترلان علیدوستی تولدتون مبارک خانم جواهریان👏👏👏👏👏
1 لایک
0 نظر
1396/10/22
فاطمه هادی مزخرف
0 لایک
0 نظر
1396/10/20
محمد من که توو سینما دیدم اصن خوشم نیومد
0 لایک
0 نظر
1396/10/20
آرمان عسگری
فک کنم شدید ترین افت امتیازی تاریخ منظومو داشته یادمه بین ۵۰ فیلم برتر بود.
1 لایک
0 نظر
1396/10/19
فیلم بین هم اکنون در شبکه نمایش خانگی
0 لایک
0 نظر
1396/10/19
فاطمه.رض منظورتون در شبکه خانگیه آقا ارمان؟؟
0 لایک
1 نظر
1396/10/18
آرمین
آره
1 لایک
1396/10/18
آرمین
فردا منتشر میشه
1 لایک
2 نظر
1396/10/18
غــــریبه
مرسی اطلاع دادی...
1 لایک
1396/10/18
آرمین
خواهش
1 لایک
1396/10/18
علیرضا مسجدجامعی
زیباست ...
0 لایک
0 نظر
1396/10/12
روژان
آقای جوان لطفا سینما و تلویزیون را رها کن!
0 لایک
0 نظر
1396/08/23
سپیده
تعجب می کنم چطور کارگردان این فیلم رو هنوز توی تلویزیون نگه داشتن!
0 لایک
0 نظر
1396/08/21
شروین
متاسفانه این روزها کانون گرم خانواده معنایی نداره!
0 لایک
0 نظر
1396/08/20
آیدین
کسیکه زنشو اینطور نشون میده آیا واقعا ترک هست؟؟؟؟!!!!!!!
0 لایک
1 نظر
1396/08/15
وروجک
میشه ربطشو بگین
2 لایک
1396/08/15
محمود
اگه تبلیغات مفت و مجانی تلویزیون نبود همین فروش رو هم نداشت.کی به حق الناس اهمیت میده ؟؟؟؟؟
0 لایک
0 نظر
1396/08/15
کاوه
اول از هپروت بیا بیرون بعد فیلم بساز. عشقتو عوض می کنی مردم باید تاوان بدنند؟
0 لایک
0 نظر
1396/08/15
شهناز
فیلم معقولی نبود.
0 لایک
0 نظر
1396/08/14
یونس
سلام خانم خیراندیش
0 لایک
0 نظر
1396/08/09
مهناز خیراندیش
سفر اجباری منو فرستادن
0 لایک
0 نظر
1396/08/09
مهناز خیراندیش
مرسی عزیزم
0 لایک
0 نظر
1396/08/09
ترلان علیدوستی شلام خانم خیر اندیش.خوش اومدین.سفر بخیر!😊😊
0 لایک
0 نظر
1396/08/09
کاملیا
عشق و عاشقی به هر قیمتی؟
0 لایک
0 نظر
1396/08/09
مهدی
مردم صداقت را تشخیص می دهند بد یا خوب گفتن تاثیر چندانی ندارد.
0 لایک
0 نظر
1396/08/07
فاطمه هادی فکر کنم یکی هستش اسمشو عوض میکنه و معلومه حسابی از نگار بدش میاد
0 لایک
0 نظر
1396/08/02
سارا
رامبد جوان شخصیتشو نشون داد.
0 لایک
0 نظر
1396/08/02
شهره
برای رامبد متاسف شدم.
0 لایک
0 نظر
1396/08/02
نگار
ازاسم خودم بدم اومد.
0 لایک
0 نظر
1396/08/02
خسرو
لوس بازی بود.
0 لایک
0 نظر
1396/08/02
داریوش
بچه بازی بود.
0 لایک
0 نظر
1396/08/02
کیارش
خیلی افتضاح بود.
0 لایک
0 نظر
1396/08/02
امیر
افتضاح بود.
0 لایک
0 نظر
1396/08/02
♥♥سارا♥♥
مردم ما دنبال یه فیلم درست و حسابی نیستن برن همون فیلمای دوهزاری دیگه رو ببینن
1 لایک
0 نظر
1396/08/01
نسترن بهاری
از لحاظ هیجان در فیلم ، بسیار خوب بود،خصوصا در سینما دیدن جذاب ترش میکنه
0 لایک
0 نظر
1396/07/28
♥♥سارا♥♥
خدایی خیلی نامردین چرا انقد کم ستاره دادین فیلم تحسین برانگیزی بود
1 لایک
0 نظر
1396/07/28
آذرخش
تاسف آوراست.
0 لایک
0 نظر
1396/07/28
هلن
چرا خواستند به زور جواهریان را شبیه سحر دولتشاهی کنند؟
0 لایک
3 نظر
1396/07/28
وروجک
کی گفته اینو؟؟؟
2 لایک
1396/07/28
وروجک
حرف اینطوری درس میشه ها
1 لایک
1396/07/28
خاک‌باز
چه ربطی داره؟
0 لایک
1396/07/30
مشاهده بررسی‌های بیشتر