پا تو کفش من نکن

‏پا تو کفش من نکن‏

 (1395)
4.4
رای شما:
0/10
بر اساس رای 274 کاربر
کمدی
اکران شده در 1396/05/04

خلاصه داستان فیلم سینمایی پا تو کفش من نکن
این فیلم داستان دو زوج را روایت می‌کند که برای ثبت ازدواج به محضر می‌روند ولی شلوغی محضر عاملی می‌شود برای رخداد اتفاقی غیرمنتظره و در نهایت گره خوردن زندگی این دو زوج به یکدیگر!

میثم کریمی: در دنیای فرح‌بخش کماکان زنان برای ازدواج با مردان حاضر به انجام هرکاری هستند و در دنیایشان جز این نیست و مردان نیز جماعتی هستند که علاقه‌مند به صیغه و مفاهیم این‌چنینی می‌باشند.
محمد یوسفی‌پور: شاید حذف برخی از دیالوگ‌ها و حتی سکانس‌ها می‌توانست اندکی از وقاحت موجود در اثر را کم کند ولی در شرایط فعلی اکران اثر، نمی‌توان صرفا با اطلاق یک درجه بندی سنی +12 که البته بسیار مضحک و باورنکردنی است؛ تاثیر منفی چنین فیلمی را در جامعه نادیده گرفت.
رضا رستگار: فیلم‌هایی که صرفاً بر پایه شوخی‌های جنسی شکل گرفته‌اند و هدفی جز گیشه و جیب مخاطب را برای خود متصور نیستند. خندیدن و خنداندن کاری بسیار شایسته و پسندیده است،اما نه به هر وسیله‌ای و نه به هر کسی.
ساناز رمضانی: «پا تو کفش من نکن» بدترین انتخاب برای یک خانواده و تفریحشان است. موضوع، عوامل و تبلیغات این فیلم هم به‌گونه‌ای نیست که انتظار فروش زیادی از آن داشت.
حواشی فیلم پا تو کفش من نکن (0 حاشیه)
سوتی های فیلم پا تو کفش من نکن (0 سوتی)
دیالوگ های فیلم پا تو کفش من نکن (0 دیالوگ)
جزئیات بیشتر از فیلم پا تو کفش من نکن
پخش کننده: پویا فیلم
میزان فروش: 1،234،442،000 تومان
سوالات نظرسنجی ( 8 سوال)

فیلم ارزش یک بار دیدن را دارد؟


فیلم از لحاظ فنی و هنری باکیفیت ساخته شده است؟


تیم بازیگران، نقش‌ها را خوب بازی کردند؟


داستان و ساختار فیلم غیرتکراری و جدید بود؟


حرف و پیام فیلم، مفید و ارزشمند هست؟


بعد از پایان فیلم به آن فکر می‌کردید؟


فضای فیلم با فرهنگ خانواده شما سازگار است؟


فضای فیلم مناسب کودکان است؟

نظر خود را ثبت کنید
ارزیابی مردم از فیلم پا تو کفش من نکن (از مجموع 47 رای)

ارزش تماشا
4.2
خوش ساخت
3.9
بازیگری
2.1
خلاقانه
2.5
محتوای مناسب
1.2
تفکربرانگیز
2.7
مناسب خانواده‌
4.2
مناسب کودکان
4.4
رای شما:
0/10
حداقل کارکتر بررسی: 0 /60
بررسی‌های مردم درباره فیلم پا تو کفش من نکن (91 بررسی)
فاطمه شهشهانی
به معنای واقعی مزخرفففففف!!!!!!داستان آبکی.بازیهای کشکی.کارگردانی افتضاح!
3 لایک
1 نظر
1398/05/22
طرفدار میلی بابی براون
💋💋
1 لایک
1398/05/22
ایمان رحمانی
مضخرف
1 لایک
0 نظر
1397/06/25
خانم کاظمی
خیلی چرت و افتضاح
1 لایک
1 نظر
1397/06/09
زهرا
نه باباا
1 لایک
1397/08/17
آقا علی
زیاد خوب نبود
1 لایک
0 نظر
1397/05/22
طاها مزینانی
نقطه قوت فقط یوسف تیموری
1 لایک
0 نظر
1397/05/17
پرزیوال
از آس وپاس بهتر بود
0 لایک
1 نظر
1397/05/10
زهرا
اره
1 لایک
1397/08/17
رادین
بدک نبود ولی صحنه های کمدی داشت که اصلا نمی خندوند ما از سینمای ایران انتظار بیشتری داریم
1 لایک
0 نظر
1397/05/10
افسانه بانو ندیدم ولی معلومه افتضاحه
3 لایک
0 نظر
1397/04/22
پروانه فقط به درد پوزخند زدن میخوره
1 لایک
0 نظر
1397/01/28
ویدا بیات
از خودم بابت تماشای این فیلم خجالت کشیدم
افتضاح بود
افتضاح...
3 لایک
0 نظر
1396/12/27
طاها مزینانی
بازی ها عالی به جز قریشی
قریشی بگم گند زده بود تو فیلم
کارگردانی ضعیف.کمدیش خیلی تعریف نداشت ولی بعضی جاها خوب بود
1 لایک
0 نظر
1396/12/19
مهران روزبه
جالب بود
0 لایک
0 نظر
1396/10/17
علیرضا مسجدجامعی
افتضاح ...
1 لایک
0 نظر
1396/10/12
فاطمه هادی
واقعا موافقم
0 لایک
1396/10/12
نسیم الان دیگه ملاک تشخیص چرتی فیلم ها حضور سحره 😒
1 لایک
3 نظر
1396/09/19
یونس
خیلی حرف درستی زدید👏👏👏👏
2 لایک
1396/09/19
میلاد؟
"کارگر ساده نیازمندیم" بد بود؟
0 لایک
1396/09/30
وروجک
بله خیلی خیلی بد بود کارگر ساده
0 لایک
1397/03/31
نسیم من نمیدونم چراهررررچی فیلمـ هست ک ازاون مسخره تروچرت تر نیست سحرقریشی هم توشه .
1 لایک
0 نظر
1396/09/19
یونس
از این افتضاح ترهم مگر وجود داره؟؟؟؟
5 لایک
2 نظر
1396/09/15
پرزیوال
آره جدایی نادر از سیمین
0 لایک
1397/05/10
خانم کاظمی
واقعا برام جای سواله چطور جدایی رو با همچین فیلم مسخره ای مقایسه میکنین
0 لایک
1397/06/09
نسیمم عالیه مخصوصا بهنوووووووش جونم😍😍😍😍😍
0 لایک
1 نظر
1396/09/15
وروجک
تا معیار عالی بودن به نظرتون چی باشه
1 لایک
1396/09/15
غــــریبه
پشت صحنش از خود فیلم قشنگ تر بود
ولی
بدک نبود سرگرم کننده بود ولی یه کم جلف بود یه جاهایی ادم میخواس بره تو افق محو شه
1 لایک
0 نظر
1396/09/12
دیانا
😕 خوب نبود زیاد
2 لایک
0 نظر
1396/09/03
محمد سمیعی
واسه سرگرم شدن و اوقات فراغت خوبه ، اکثر فیلمایی که خانم بختیاری بازی میکنن دیگه خسته کننده شده !
1 لایک
0 نظر
1396/08/30
مانی حجاری
این فیلم داستان سرگرم کننده ای ندارد ولی کمدی بودن آن نظر تماشاگر را به خود جلب میکند
0 لایک
0 نظر
1396/08/27
عسلی
خانم سحر قریشی بلد نیستن تو فیلم درستی بازی کنن
1 لایک
1 نظر
1396/08/10
الیا
خیلی هم بلد بودن😑
0 لایک
1396/09/11
عسلی
من نگاه نکرده و نگاه نخواهم کرد ولی تضمین %100میکنم که بسیار چرته
0 لایک
1 نظر
1396/08/10
علیرضا مسجدجامعی
دقیقا حرفت درسته ، اینها معنای افتضاح رو با طنز اشتباه گرفتن !!!
2 لایک
1396/10/12
ترلان علیدوستی
لابک ورجوجک جونی👍😘
یعنی آدم تو دقیقه ی اول می فهمه تهش چیه.یعنی تو اون لحظه دلم سوخت واسه کسایی که رفتن سینما این فیلمو دیدن!!!!😯😄
3 لایک
1396/08/10
وروجک
آره والا
1 لایک
1396/08/10
پرناز خلیقی
ترکیدم از خنده مخصوصا اونجاهایی ک اقای رضا ناجی حرف میزدن ولی سحر قریشیم خوب بازی کرد😍😍💙
0 لایک
0 نظر
1396/08/08
حمیدسلطانی عالی بود
0 لایک
0 نظر
1396/08/06
مریم دارن کارگردان های کمدیو با این فیلم هاشون بد میکنن
0 لایک
0 نظر
1396/08/02
علیرضا علینژاد
مفهوم کمدیو دارن خراب میکنن با این فیلماشون
1 لایک
0 نظر
1396/08/01
مجید
مسلما هیچ فیلمی به یک اندازه زحمت کشیده نشده براش همونطور که به یک اندازه بودجه صرف نشده یا بازیگران به یک اندازه اهمیت ندارن پس نمیشه هر فیلمیو فقط بدلیل زحماتش وقت و هزینه کرد و دید
2 لایک
1396/08/04
بهار
بسیار ضعیف و بود
خیلی مضخرف
1 لایک
0 نظر
1396/07/13
طناز
آقای علیرضا

جوایزی و افتخاراتی که آقای ناجی برای سینمای ما آوردن
هیچ کس تا بحال نیاورده
2 لایک
1 نظر
1396/06/22
علیرضا مسجدجامعی
این نیست خان مطناز
احتمالا شما هم آذری هستی !!!
0 لایک
1396/06/26
علیرضا مسجدجامعی
فراموش کردم بگم که اقای ناجی واقعا یک (نا) بازیگر تمام عیار است که خیلی خیلی به خودش غره شده . برام جای سؤاله که چرا توی سینما مونده ؟!
2 لایک
2 نظر
1396/06/22
وروجک
موافقم
واقعا نمیدونم چطوری پیشکسوته؟! همیشه ففط میخواد با یه بازی مصنوعی و لهجه شیرین آذری مردم رو بخندونه
2 لایک
1396/06/22
علیرضا مسجدجامعی
مگه حالا ایشون پیشکسوته ؟!
ایشون فقط معروف شده (اون هم بخاطر کارگردان بزرگی مثل مجید مجیدی و ...) و بسیار به خودش غره شده در صورتی که نه سواد بازی کردن داره و نه تجربشو ...
2 لایک
1396/06/26
ترلان علیدوستی فکر نکنم ارزش سینما رفتن داشته باشه.
1 لایک
0 نظر
1396/06/20
انوشا شریفی
من ندیدم ولی فکر کنم عالی باشه
0 لایک
1 نظر
1396/06/15
مجید
پس زود قضاوت نکنید و این همه ستاره دید. عادل باشید
0 لایک
1396/08/04
مینا
من که ندیدم ولی فکر میکنم خوب نباشه
1 لایک
0 نظر
1396/06/15
خیراندیش
حالم بهم خورد
بدرد سینمای افغانستان میخوره
اونم نه افغانستان جدید افغانستان قدیم
5 لایک
0 نظر
1396/06/15
علیرضا بیخوده بیخود
1 لایک
0 نظر
1396/06/08
احسان
یه فیلم متوسط رو به بالا
0 لایک
0 نظر
1396/06/07
سحر؟؟؟ کسایی که میگین بده من که ندیدم ولی اصلا بدم که باشه خداییش چه ربطی به سحر قریشی داره
2 لایک
1 نظر
1396/06/06
خاک‌باز
والا
0 لایک
1396/06/07
هستی عالی بود عالی
0 لایک
0 نظر
1396/05/31
کاربر بینام پس یعنی برات مهم هستم که برام وقت میزاری
0 لایک
0 نظر
1396/05/30
کاربر بینام فاطمه جان شما جای اینکه ساعت ها برای بد گفتن به من وقت بزاری میتونی به کار های شخصی خودت برسی
0 لایک
0 نظر
1396/05/30
کاربر بینام دوستان سعی کنید توی فضایی مجازی به هم بی احترامی نکنیم
0 لایک
0 نظر
1396/05/30
فاطمه هادی منم برای شما متاسفم خانم قریشی
1 لایک
0 نظر
1396/05/30
کاربر بینام هیچی نمیتونم بهت بگم فقط میتونم بگم برات متاسفم
0 لایک
0 نظر
1396/05/30
راد شهبازی فیلم زیاد جالب نبود و بهترین چیزی که میشه راجب این فیلم گفت : فیلم تاریخ مصرف گذشته

شاید اگه دوسه سال پیش اکران میشد خیلی بهتر میشد
0 لایک
0 نظر
1396/05/29
فاطمه هادی خوب بازیت بده خانم قریشی الکی بگم بازیت خوبه حتما شما فکر کردی بازیت در حد آنجلا جولی هستش
0 لایک
0 نظر
1396/05/28
کاربر بینام انقدر ازادی بیان براتون گذاشتن که اینطوری در رابطه با هنرمندان نظر میدید
0 لایک
0 نظر
1396/05/28
کاربر بینام در ضمن قلابی بودم امار فیلما مو نمیاوردم
0 لایک
0 نظر
1396/05/28
کاربر بینام شاید بعضیا خوشگل تر از تو باشن تو مه نباید حسودی کنی
0 لایک
0 نظر
1396/05/28
مجید فیلم بسیار سطح پایین و طنز خیلی جلف و بیمعنی داشت
2 لایک
2 نظر
1396/05/19
فاطمه هادی
آقای مجید فیلمی که قریشی توش بازی کنه همین میشه دیگه
2 لایک
1396/05/19
کاربر بینام
خانم هادی تو همه فیلم های من شما میری اظهار نظر میکنی توی فیلم سه بیگانه هم پاسخ نظرت رو گرفتی
0 لایک
1396/05/28
طاها مزینانی
من چون ممکنه فیلم خوبی نباشه اول میزارم بیاد تو اینترنت
1 لایک
0 نظر
1396/05/15
فاطمه هادی کی اینو بازیگر کرده فکر کنم شریفی نیا اینو بازیگر کرده لوس و بیمزه بازی می کنه
0 لایک
0 نظر
1396/05/13
سینما♥ ولی از حق نگذریم سحر خوب بازی کرد
0 لایک
0 نظر
1396/05/12
سینما♥ حالم بهم خورد اصن از همون تیزرشم معلوم بود چیه:(
0 لایک
0 نظر
1396/05/12
: فک میکنم فیلم خوبی نباشه اصلا دلم نمیخواد برم ببینم :///
0 لایک
0 نظر
1396/05/12
فاطمه هادی ما به عنوان یه مخاطب حق قضاوت کردن درباره ی یه فیلمی رو داریم شما هم کاسه ی داغ تر از آش نشو خانم قریشی قلابی
1 لایک
0 نظر
1396/05/11
کاربر بینام واقعا که
0 لایک
0 نظر
1396/05/11
کاربر بینام به نظرم شما طرفدار نیستید این همه کارگردان زحمت میکشه مه بعد شما بگید بد نبود
2 لایک
0 نظر
1396/05/11
بردیا
بد نبود
0 لایک
0 نظر
1396/05/10
یونس یزدی نیا معلومه ازون سبک کمدی هاست که قدیم بود نه قدیما ده سال پیشو میکم سخیف بود مسخره بود حالا نمیدونم زود قضاوت نمیکنیم اول میبینیم بعد
1 لایک
0 نظر
1396/05/09
آلما _ام_حامی هنرمندان>3 قشنگه یا نه ؟؟؟
0 لایک
0 نظر
1396/05/08
پوریا تراب زاده
حیف این بازیگرای خوب که توش بازی کردن اصلا خوب نیست
0 لایک
1 نظر
1396/04/12
مبین لطیفی
شما دیدین
0 لایک
1396/05/05
مشاهده بررسی‌های بیشتر