پا تو کفش من نکن / نقد

سینمای شونه تخم‌مرغی

میثم کریمی : در دنیای فرح‌بخش کماکان زنان برای ازدواج با مردان حاضر به انجام هرکاری هستند و در دنیایشان جز این نیست و مردان نیز جماعتی هستند که علاقه‌مند به صیغه و مفاهیم این‌چنینی می‌باشند.
سینمای شونه تخم‌مرغی
12 شهریور 1396
شناسه نقد : 3008638
منبع: مووی مگ
نظرات مردم (2 نظر)
فاطمه.رض
من فقط با این نقد کاری ندارم ولی منظوم چرا هرچی نقد منتشر میکنید همش منفیه و بدیارو گفته و یه نقد به زور پیدا میشه که خوب گفته باشه , اگه وضع سینمای ما در این حد داغونه(که فکرنکنم) جای تاسف داره -_-
1 لایک
1 نظر
1396/06/12
منظوم
سلام علیکم

دوست عزیز، اول باید بگوییم از اینکه به نقدها و یادداشت‌های منتشر شده در منظوم، توجه دارید، سپاسگذاریم.
باید بگوییم که جهت کلی منظوم «مرجعیت» هست و قصد نداریم فیلمی را تخریب کنیم. به همین دلیل، ما در منظوم «تولیدکننده» نقدها و اخبر نیستیم و صرفا «منتشرکننده» یا تجمیع‌کننده نقدها هستیم. بدین ترتیب مشکل از انتشار نقدها نیست، مشکل اینجاست که درباره برخی فیلم‌ها به هیچ عنوان نقد مثبتی توسط منتقدین نگارش و تولید نمی‌شود، در نتیجه عملا تنها نقدهایی که منظوم می‌تواند از چنین فیلمی منتشر کند، نقدهای مخالف است.
واقعیت اینجاست که اگر فیلمی «خوب» باشد، حتما مورد توجه منتقدین و کارشناسان قرار خواهد گرفت، بنابراین مشکل اساسی نه تنها در «انتشار» محتوا نیست، حتی در «تولید» محتوا هم نیست؛ بلکه چالش اصلی در پایین بودن کیفیت فیلم‌ها است.

سپاس از همراهی شما
1 لایک
1396/06/12